Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Mac 15, 2015

ISU HOT!! : 1MDB MEMBUAT KERAJAAN BN KALAH PRU14 NANTI...

 

Pandangan Tun Dr Mahathir bahawa kontroversi sekitar 1Malaysia Development Berhad (1MDB) akan menyebabkan kekalahan BN dalam pilihan raya, dipersetujui pengkritik lantang syarikat itu Rafizi Ramli.

"Saya bersetuju dengan perkara-perkara yang dibawa oleh Tun Mahathir berhubung 1MDB.


"Malah, kami biasanya membicarakan perkara yang sama.
"Saya bersetuju dengan penulisan Tun Mahathir bahawa isu 1MDB ini akan membuatkan BN hilang undi dalam PRU14 (pilihan raya umum ke-14)," kata Rafizi (kiri) merujuk kepada tulisan di blog Mahathir semalam.

Menurut Rafizi lagi, tulisan Mahathir itu juga menunjukkan bahawa penjelasan demi penjelasan yang dibuat kerajaan dan 1MDB diragui oleh orang ramai.

"Ia menunjukkan minat yang mendalam oleh rakyat Malaysia mengenai perkembangan 1MDB ini.

"Maklumat yang sampai setakat ini juga telah menimbulkan keresahan di kalangan rakyat sehingga mereka mencari-cari maklumat mengenai 1MDB.

"Itu bermakna penjelasan yang diberikan oleh perdana menteri sekarang mengenai 1MDB ditolak oleh rakyat," kata Rafizi lagi.

Mahathir dalam tulisannya semalam menggesa agar siasatan forensik dan bukannya audit semata-mata, dilakukan ke atas syarikat pelaburan negara itu.

mk

1 ulasan:

  1. HAIRAN SUNGGUH LAH ORANG MELAYU BANGSAT INI YA.DAH 22 TAHUN KENA KENCING PUN DIA MASIH LAGI NAK PERCAYA DGN .LAKONAN ANAK HINDU PARIA LAKHANATULLAH INI .BETUL KATA ORANG TUA TUA TERDAHULU IBARAT PERPATAH MELAYU DIA DAH DIAJAR MAKAN TAHI JADI TAK DAPAT MAKAN TAHI PUN DAPAT BAU PUN JADI LAH.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...