Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Mac 08, 2013

NAJIB SUDAH TEWAS!!!! BERITA TERKINI!!! PUKULAN MAUT KEPADA NAJIB DAN PARTI UMNO/BN...


Bapa Saiful mohon maaf pada Anwar, dakwa anaknya dipergunakan

Bapa Saiful Bukhari hari ini memohon maaf kepada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dengan mendakwa bahawa anaknya telah dipergunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab, yang didakwanya termasuk seorang pegawai perdana menteri untuk memfitnah Anwar dalam kes Liwat II.

NONE"Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan telah menjadi mangsa fitnah ini," kata Azlan Mohd Lazim dalam satu kenyataan yang dikeluarkan dalam satu sidang akhbar hari ini. 


"Dengan ini saya  memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan famili beliau. 

Beliau dan familinya telah banyak menderita dan sangsara akibat fitnah ini," tambahnya
Saiful, bekas pembantu Anwar adalah pengadu dalam kes liwat tersebut yang akhirnya menyaksikan ketua umum PKR itu dibebaskan daripada tuduhan itu tahun lepas./MALAYSIAKINI

Pil Untuk Lelaki Yang Lemah Tenaga Batin..Power!!!!!
    

3 ulasan:

  1. KALAU SEKADAR MINTA MAAF SAJA KELING BUNTING PUN TAHU.1-MAHKAMAH PATUT AMBIL TINDAKAN.2-ANAK BERANAK PATUT DIHUKUM SEBAT DIKHALAYAK RAMAI.3-ANAK BERANAK INI PATUT ADA KAN SIDANG MEDIA MENDEDAHKAN SEMUA PERANCANGAN SERTA NAMA MENTERI,PEGAWAI YANG BERTANGGUNGJAWAP DAL HA3 FITHNAH INI.BARU LAH KEADILAN AKAN TIMBUL.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul2 mmg haramjadah bukan pd DSAI saja pada kitakamu rakyat Malaysia......yg terpedaya mengiakanya bila lagi nak minta maaf pd DSAI sebagai balasan junamkan umno buat selama2nya...

      Padam
  2. Yg (tanpa nama 2.46 ptg) nak sibuk dgn permohonan maaf En Azlan tu apasal. DSAI pun tak kecok. Untung dia sedar dan sedikit sebanyak dpt membersihkan nama DSAI. Kau mintak dia 2beranak buat sidang media, sedangkan pendedahan ini keputusan En Azalan sorang, anak dia masih xmengaku salah, menpertahankan kes liwatnya dan menyalahkan bapak dia dgn pengakuan ini.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...