Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Januari 09, 2013

Takbir!!!!!! Ustaz Azhar Idrus Sahkan Kehadiran Pada Himpunan Kebangkitan Rakyat

Aku dapat maklumat dari member aku kt Facebook menyatakan Al- Fadhil Ustaz Azhar Idrus akan hadir pada Perhimpunan Kebangkitan Rakyat pada sabtu ini. Maka apabila maklumat ini sampai ke blogger-blogger pro kerajaan mereka telah menyatakan bahawa Ustaz Azhar menyokong kalimah Allah digunakan agama Kristian dan bermacam tomahan yang jahat.

Nampak gayanya perhimpunan kali ini akan mencipta sejarah kehadiran Alim Ulama dan kehadiran rakyat dari seluruh pelusuk negara. Dan aku harap setiap yang hadir menjaga kelakuan semasa berhimpun dan memberi kerjasama kepada pihak Polis.

Memandangkan pihak stadium hanya membenarkan 30k saja yang diberi masuk ke stadium pihak penganjur hendaklah menyediakan kelengkapan dan sistem audio diluar stadium dan semua dapat impak dari perhimpunan ini..wallahualam

..Takbirrr

http://www.kakisembang.com/2013/01/ustaz-azhar-hadir-pada-perhimpunan.html


Jana pendapatan dari rumah.. TERBUKTI !! TERKINI!!
    

2 ulasan:

  1. Lebih baik jemput Dr Zakir Naik untuk terangkan isu kalimah ALLAH dari dengar `lawak-lawak agama' Us Azhar Idrus.

    kalau tak dapat jemut, boleh layari debat beliau mengenai Is Jesus GOD!....lebih berfaedah dan menjamin kefahaman kita mengenai tuntutan DAP atau Kristian. Org Islam patut dengar semua itu bukannya dengar `lawak' je............

    BalasPadam
  2. Saya tidak setuju kalimah Allah digunakan dlm bible.Sejak dulu mereka gunakan istilah Tuhan,God,Lord.Tuhan agama kristian tiga dlm satu(triniti).95% org islam tak setuju.Saya bukan ahli mana-mana parti politik .Lain-lain perubahan yg nak dibuat utk rakyat, saya setuju.Pemimpin Melayu yg tidak elok diganti dgn pemimpin Melayu yg baik, amanah,ikhlas membela rakyat dari ditindas.Harap dapat pastikan MP dan DUN ramai Melayu kerana majoriti rakyat Msia org Melayu.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...