Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, September 03, 2012

6 ulasan:

  1. mmg kena pada tmpt nya...yg berucap bapak segala bapak syaitan..so kena baling dgn kasut la...br padan dgn muka syaitan LGBT...TK GITU???

    BalasPadam
  2. aik ada anak syaitan mamak terlepas kat sini......
    kesian syaitan bodoh.... kah kah kah kah....

    BalasPadam
  3. Geram tengok puak-puak syaitan di kenali yang kurang ajar ni! Hanya berani di tempat tertentu sahaja...sepatutnya mereka ni dah macam lembu tunggu untuk di sembelih...teruskan amal murni ini DSAI rakyat yang waras bersama mu !hancur umnobn perompak hak rakyat!

    BalasPadam
  4. Perlakuan perkasa memang tak bertamadun. Saya hairan mana pi angkatan pemuda keadilan dan pemuda pas? Cadangan saya agar angkatan pemuda keadilan dan pas negeri mulai sekarang berkawal ditempat tempat dimana pemimpin pr memberi taskirah dan ceramah. Sayap kepimpinan pemuda keadilan dan pas kena lah lebih aktif dan efficient menjaga keselamatan pemimpin. Jangan nanti dah terantuk baru tegadah.

    BalasPadam
  5. Aku teringat macamana nabi di hina dan dibaling batu keta hendak menyampaikan ajaran islam di TAIF dahulu. Sehinggakan malaikat memohon kepada nabi supaya meminta kepada Allah supaya diterbalikkan bumi TAIF ini kerana menghina kekasih Allah.

    Semoga DSAI dan pejuang2 kebenaran akan terus menguatkan usaha dan bersabar.

    BalasPadam
  6. Dapat PELEMPANG ja puak2 PERKASA ni. tErutamanya si IBRAHIM ALI tu kerana membenarkan anak buahnya berlaku samseng dan kurang ajar di dalam kawasan rumah Allah.

    Memang kurang ajar.....
    Si Katak Ibrahim Ali mesti bertanggung jawap terhadap sikap biadap anak buahnya.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...