Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, September 24, 2012

Saya Tidak Berahsia, Benarkan Gambar Naik Jet Disiar, Kata Anwar



KUALA LUMPUR 24 SEPT : Tiada rahsia menyebabkan Datuk Seri Anwar Ibrahim membenarkan gambar menaiki jet eksekutif bersama pemimpin Pakatan Rakyat(PR) dipaparkan dalam media sosial masing-masing, kata Ketua Umum PKR itu di parlimen hari ini.

Malah Anwar menyifatkan ia adalah satu percubaan Umno-BN memperbesarkan isu itu dan menakutkan ahli korporat lain untuk tidak membantu PR.
Anwar menjelaskan keperluan menaiki jet terbabit untuk ke Labuan kerana keadaan terdesak disebabkan tiada penerbangan pada petang itu.

“Oleh kerana saya menghadapi masalah, saya dihubungi oleh seorang kawan untuk membenarkan saya menaiki jet itu.
“Beliau hanya seorang kawan bukannya penyokong PR dan beliau tidak berminat dengan mana-mana kontrak di negeri Selangor,” katanya.
Tambahnya, sekiranya mana-mana pihak masih tidak berpuas hati, boleh menyemak rekod pemilik yang terdapat di Jabatan Penerbangan Awam Malaysia (DCA).

Sebelum ini, Anwar dilaporkan menaiki jet eksekutif bersama-sama beberapa pemimpin pembangkang lain dari Terminal SkyPark Subang untuk ke Labuan, Sabah pada 15 September lalu untuk menyambut perayaan Hari Malaysia./Selangorku

ORANG ISLAM AYUH BERSATU!! SOKONG SILA KLIK!!    
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...