Terbaik!! : Pakatan mula turun ke kawasan, Kemaman kawasan parlimen pertama

Anak muda penyokong Pakatan Harapan memenuhi majlis pelancaran PH Kemaman malam tadi.Anak muda penyokong Pakatan Harapan memenuhi majlis pelancaran PH Kemaman malam tadi.
Pakatan Harapan (PH) mula melancarkan sayapnya ke kawasan-kawasan di seluruh negara dan Kemaman menjadi parlimen pertama dilancarkan malam tadi selepas empat parti bergabung di dalamnya.
Pelancarannya disempurnakan oleh naib presiden PKR, Rafizi Ramli dengan disertai oleh semua pemimpin PKR, DAP, Amanah dan Bersatu.
Lebih 300 yang sebahagian besarnya pengundi muda menyertai majlis itu bersama pemimpin PH termasuk Datuk Hamidah Othman (Naib Presiden Bersatu) Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah (Pengerusi Amanah Terengganu) Azan Ismail (Pengerusi Keadilan Terengganu) Sdr Eng Chai Heng (Pengerusi DAP Terengganu).
Turut serta Datuk Seri Wan Marzuki Wam Sembok (Ketua Bahagian Bersatu Kemaman) Muzahar Hitam (Pengerusi Amanah Kemaman) Mastura Othman (Ketua Bahagian Bersatu Dungun) Datuk Zulkifli (Ketua Bahagian Bersatu Kuala Terengganu) Aminuddin Harun (Pengerusi Keadilan N.Sembilan) Abdullah Sani Abd Hamid (Ahli Parlimen Kuala Langat) Datin Faizah Ariffin (Exco Wanita Keadilan Pusat) dan Roslan Ismail (Bekas Adun PAS Bukit Besi).
Rafizi bercakap dalam majlis pelancaran PH di Kemaman malam tadi.Rafizi bercakap dalam majlis pelancaran PH di Kemaman malam tadi.Dalam ucapannya, Rafizi berkata, Kemaman sekali lagi mencipta sejarah dan bakal menang pada pilihan raya umum ke 14 nanti.
Mereka sepakat untuk menumbangkan kerajaan Umno dan Barisan Nasional walaupun berlaku pertandingan 3 penjuru, katanya.
"Kesepakat ini menunjukkan iltizam kuat pembangkang dan benar-benar serius untuk memastikan Malaysia bebas dari Najib dan Rosmah," kata Rafizi.
Beliau yakin dengan sokongan rakyat terutamanya anak muda, BN dan sekutunya tidak mampu untuk bertahan lagi kerana rakyat sudah tidak mampu menahan sabar dengan kos sara hidup dan sikap boros para perompak wang negara.
"Rakyat juga sudah muak dan jelek dengan sikap pemerintah yang mempergunakan wang rakyat dengan cara merompak wang mereka mengunakan syarikat antarabangsa yang didaftarkan mengunakan bank pesisir pantai," katanya lagi.
Yb Rafizi juga menyatakan kini masa kita berkerja dan menyelesaikan perbezaan pendapat dalam pakatan dalam memastikan jentera pilihanraya PH benar-benar mantap serta tersusun bagi menghadapi regim zalim dan korup dengan dokongan pemakan dedak pada pru nanti.
mdl

Iklan berbayar [ 23/4/2017 ]
Previous
Next Post »

31 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
22 April 2017 11:58 PG delete

Anak muda kemaman bukannya bodoh, mereka tidak akan membutakan mata mereka dengan kelakuan dan perbuatan pemimpin Pakatun Hipokrit yang penuh dengan kerosakan.

DAP ada ramai perasuah dan kaki betina, kaki botol dan DAP lah paling lantang menentang Islam, PKR pun ramai kaki rasuah, rasuah seks pun ada, kumpul kekayaan dengan aktiviti haram dan ramai pemimpin PKR seperti Rafizi, Nurul Izzah, Saifuddin Nasution menerima jutaan dana dari John Goh, PAN pun ada penerima dana dari genting, PPBM pulak diwakili oleh ketua penyamun.

Agaknya boleh selamat ke Malaysia apabila diserahkan Mesia kita kepada Pakatun Hipokrit yang penuh dengan tipidaya dan muslihat untuk kepentingan diri sendiri.

Ingat, anak muda kemaman bukannya bodoh. Mereka tidak akan membutakan mata mereka dan bersubahat dengan segala perbuatan dosa pemimpin PH.

Reply
avatar
Mat Safian
AUTHOR
22 April 2017 12:32 PTG delete

Tanpa Nama,
Setakat ambik hujah dlm Harakah dan Utusan utk serang PH buat apa...yg bodoh adalah anak muda Kemaman pro-UMNO & PAS kerana sokong GST.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 April 2017 1:11 PTG delete

Mat Safian, hujah apa kejadahnya dah kecoh satu Mesia la, yang bodoh adalah mereka yang membutakan mata dengan perbuatan tidak bermoral pemimpin Pakatun Hipokrit.

Takkan kerana GST kita terpaksa tanggung dosa2 kelakuan pemimpin Pakatun Hipokrit, ada akal gunakan sebaik mungkin bro...

Reply
avatar
22 April 2017 1:46 PTG delete

Anak muda kemaman tak bodoh tapi engkau yang bodoh pemakan dedak. Nama pon tak berani nak bagi tau...sokonglah BN tu selagi dapat dedak...keledai...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 April 2017 2:08 PTG delete

Tak payah nama lah bro.....nanti nampak pulak kebodohan kita, takkan kita nak tunjuk kebodohan macam kamu Ibrahim Abdullah Wahab Ibrahim, nama pun macam kucar kacir je, nama pun bukan nama sebanar....sama je hipokritnya kamu dengan pemimpin kamu.....pemimpin yang melakukan dosa apabila disokong dan dipejamkan mata oleh penyokongnya itulah kebodohan sebenarnya.....Ibrahim Abdullah Wahab Ibrahim, apa ke nama macam nih.....kahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 April 2017 2:13 PTG delete

Tiada hujah dari Pakatun Hipokrit, hanya fitnah yang diulang-ulang oleh mereka yang ditimpa kebodohan.

PAS sokong BN?....kahkahkahkah....PAS makan dedak BN?..kahkahkahkah.....PAS nak UG dengan BN?..kahkahkah.....dah berabad fitnah ini dimainkan oleh Pakatun Hipokrit....tiada hujah lain dah berkenaan dengan PAS ni, pasal PAS lah satu-satunya parti mempunyai pemimpin yang bermaruah dan berintegriti......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 April 2017 3:17 PTG delete

Beruk2 dlm haprak melalak tanpa menyedari penyamun besar telah bersama mrk.
Mrk juga lupa bhw mrk juga penyamun di negeri2 yg mrk pegang.Maka jangan perasan diri tu sesuci embun.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 April 2017 10:17 PTG delete

1. Kes selamatkan anak dalam 2 billion, perwaja, bla bla
2. Beli banglo murah
3. Beli banglo walau sekadar pembantu peribadi YB
4. Sapu balak masa jadi exco

A. Tiada tudihan rasuah langsung
B. Masih duduk rumah kayu di rusila
C. Beli kerete mewah dgn duit pinjaman yg sah
D. Dapat sijil iso 9001 dari segi pengurusan kawasan balak 2016

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 April 2017 10:45 PTG delete

Banyak lagi kalau kita nak perincikan yang baik dan yang buruk antara PH dan PAS, jauhnya umpama langit dan bumi.

PAS letak agama kat depan sebagai perisai, apa-apa hal sekalipun kena melalui dan melepasi agama terlebih dahulu, PH letak harta benda, kuasa dan jawatan kat depan mereka, agama bukan kat belakang tapi kat tepi, apa-apa hal semuanya direct tanpa perisai.

Kalau PH letak agama kat belakang payah pulak mereka nak menoleh, kalau kat tepi senang mereka ambil agama apabila diperlukan saja, itupun unuk menyelamatkan apa yang mereka letak dihadapan.

Reply
avatar
antiug
AUTHOR
22 April 2017 11:07 PTG delete

Mmg betul.org muda kemaman x bodoh, yg bodoh walaun yg bermesra dgn ameno,bapak lebai kata pilih ameno atau pasje....kah kah kah bapak bodoh anak bangang....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 April 2017 11:37 PTG delete

Bosan la dengan hujah umno dengan PAS nih, dah berabad dah sampai jadi tengkorak pun ada, jangan sampai "antiug" jadi tengkorak pun masih bawa fitnah ni......kahkahkahkah....anak butir tahik hamba khodam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 10:45 PG delete

Lg tolol malaon yg sokong gst nih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 10:47 PG delete

Mmg betul pas mkn dedak bn.smpi skrg xberani saman Sarawak report dan husam.kahkahkah.walataik atas tu plak pemakan butir taik hadi. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 10:49 PG delete

Blah la wanrosli. Bodoh video matsabu tolak hudud tu pun xda bukti smpi skrg lagi mau lebong katun.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 10:51 PG delete

Anak butir taik tu keluar dr mulut hadi...skrg kan hadi dah mkn taik umno so pas dah jadi butir taik umno..kahkahkah.walataik atas ni pun mkn butir taik hadi. kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 10:52 PG delete

Pas: parti akan saman...... Tp smpi skrg xberani saman. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 11:03 PG delete

Pas parti Audivellfirerangeroverminicooper Se-Malaysia..... Kehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 11:36 PG delete

Kahkahkahkah.......ciannya hamba khodam....

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
23 April 2017 11:47 PG delete

Itu baru keta bukannya banglo mewah di ampang dan banglo tanpa kolam di penang.. dah jadi kes sprm pun.. ada ke org pas kena kantoi dgn sprm.. ramaaaiii.. tapi sape ekk? ... macam takde pulak keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 12:11 PTG delete

Wanrosli dan butir taik pas jgn kecut telor atau tetiba jadi gilaseks bila ditanya ttg video matsabu tolak hudud.... Man video nya.. Dulu kata ada bukti video kukuh...tp dah setahun lebih dah ni xdak lg..jgn kata nk tgu pas saman pulak.kehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 12:12 PTG delete

Butir taik pas menggelupur bila ditanya video matsabu tolak hudud. Kehkehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 12:51 PTG delete

oloh,oloh,oloh......ciannya, hujah sama je.....kahkahkahkah....mat sabu dah tak relevan dh....sekarang musim pemimpim korang kumpul harta.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 12:53 PTG delete

Butir tahik mat sabu asyik dengan mat sabu.....kahkahkah....beruntunglah mat sabu amoi ada butir taiknya sendiri......kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 1:29 PTG delete

Eleh..xreleven apa nya mangkok. Matsabu tu presiden pan.. Cer jgn kasi alasan bodoh nt nampak sgt kebodohan. Mana Video matsabu tolak hudud??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 1:31 PTG delete

Kan dah kata menggelupur walataik butir taik pas ni.kan terserlah kebodohan dan kebebalan butir taik pas... Jgnla tunjuk bodoh.. Kata ada bukti Kukuh video matsabu tolak hudud. Mana bukti nya??? Kehkeh...jgn kasi alasan nt nmpak semakin bodoh. Kehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 6:42 PTG delete

Bahalol lagi hamba khodam yang membutakan mata dengan dosa pemimpin PH.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 6:43 PTG delete

Tak perlu saman sebabnya semua dh tahu husang dan sr kaki lebong, elok PAS tak layan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 6:46 PTG delete

Mat sabu lantik diri sendiri jadi presiden, suruh buat pemilihan tak berani....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 April 2017 6:51 PTG delete

Mat sabu sebenarnya dah tak relevan dah, PAN tunggu masa pemilihan je nak jatuhkan mat sabu....korang je yang bodoh sebab mudah diperbodohkan oleh mat sabu.....kahkahkah.....hebat PH, semua ada, perompak ada, perasuah ada, kaki betina ada, kaki botol ramai pulak tuh.....ciannya korang sebab mudah sangat diperbodohkan oleh pemimpin korang....kahkahkahkah...yang sedapnya pemimpin korang, yang bodoh dan baghal korang la....kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
23 April 2017 11:27 PTG delete

Org PAN tak perlu risau kerana pemilihan tak perlu diadakan jika DAP kata tak perlu..

Barua lah katakan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 April 2017 12:24 PG delete

Dah dapigs yg bagi mrk makan...kena patuh lerrrr
kahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes