Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, April 13, 2017

TERBAIK!! : PARTI BERSATU AKAN JELAJAH MALAYSIA BANTU RAKYAT.

Jelajah Semarak platform Bersatu jumpa rakyat
Kepimpinan Bersatu negeri bersama kain rentang program Jelajah Semarak yang akan bermula Jumaat ini.


Iklan :klik web www.gajimasyuk.com

KOTA BHARU - Jelajah Semarak membuktikan tindakan komited membantu rakyat mengubah pentadbiran sedia ada yang dianjurkan Bersatu bermula 14 April ini.

Pengerusi Bersatu Kelantan, Datuk Kamarudin Md Nor berkata, Jelajah Semarak adalah bertujuan untuk penyatuan semangat seluruh rakyat Malaysia yang tidak berselindung untuk tumbangkan kerajaan sedia ada pada PRU-14 demi menyelamatkan Malaysia.

"Kami berasa amat teruja dengan penerimaan rakyat terhadap Bersatu. Ianya diukur dengan pelbagai cara termasuklah sambutan dan kehadiran rakyat di setiap majlis penerangan anjuran Bersatu seluruh Malaysia.

"Jelas menampakkan suatu momentum rakyat untuk mencari suatu penyelesaian terhadap segala masalah dan isu yang berlaku dalam negara kini," katanya dalam satu kenyataan disini.

Beliau yang juga Ketua Penerangan Bersatu memberitahu, Pasir Puteh dipilih kerana simbolik kepada permulaan perjuangan menentang kezaliman dan mengembalikan hak rakyat.Menurutnya, siri pertama jelajah ini akan di adakan di tapak pasar malam Cherang Ruku, Semerak Pasir Puteh pada Jumaat.

"Melalui Jelajah Semarak ini kita akan dapat membongkar isu-isu yang membelenggu rakyat dan menaikkan semangat baru rakyat Malaysia untuk lakukan perubahan total. Selain itu untuk menguatkan sokongan rakyat kepada Bersatu dan parti-parti gabungan.
"Rakyat juga dapat memahami kenapa rakyat perlu bersatu selamatkan Malaysia," katanya.

sh
Iklan Berbayar [ 23/4/2017 ]

8 ulasan:

  1. Elok ajak sekali si rapiji vanggang tu, pakar strategi mencipta fitnah.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walataik yg fitnah matsabu tolak hudud smpi skrg xdak bukti tuduh lapiji pulak.aje tengin walataik sekoq nih.kahkahkahkah

      Padam
    2. Lafiji nih memang butir tahi penipu....siapa yang percaya lapiji memang venggong.....kahkahkah....habis kejang terus venggong.....kahkahkah

      Sepatutnya lapiji kena la kehadapan dalam kes ketua amk ampang.....apa dah jadi nih lapiji? Hebat betul pemimpin pkr? Usik dalam kain orang dalam kain sendiri pun dah membusuk.....parah la lipiji nih....kahkahkah

      Padam
    3. Datuk tu kan ada perniagaan sendiri import export perabut.. sebab tu boleh beli rumah jutaan ringgit. Patut kita puji dia sempat plk aktif dalam parti dan juga dlm masa yg sama jadi pembantu YB Ampang.. mana nak cari masa sain cek lagi.. patut dijadikan contoh.. cuma tak pasti contoh tauladan atau sempadan..

      Yg PAS tu setakat beli kereta mewah mampu lah.. guna duit gaji sendiri dan perniagaan kosmetik.. mana mampu beli rumah jutaan ringgit.. kesian PAS ni patutnya masuklah parti rapiji barulah tak kena dedah oleh rapiji macam Datuk muda tokeh perabut tu..

      Padam
    4. Pusing2 mcm gasing wanrosli. Tp mana video matsabu tolak hudud tu??

      Padam
    5. Kalau nak kaya tak semestinya jual pil kuda.. jual perabut pun boleh jadi jutawan walaupun hanya seorang pembantu kpd seorg YB.. So sesiapa yg masih jual pil kuda berhijrahlah segera jadi pembantu kpd salah seorg ahli parlimen PH!

      Padam
    6. Kalau nak cepat kaya kena gadaikan agama 90juta mcm parti lebai rasuah Pas.

      Parti lebai2 rasuah ramai pondan.

      Padam
    7. Setelah gagal dgn 90 mukasurat kini mencuba dgn 90 juta pula.. jangan terkejut jika utk takluk Kelantan akan digunakan alasan mimpi arwah TGNA sehingga 90 kali pula!

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...