Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, Februari 25, 2016

TERBAIK!! : PARTI ISLAM (AMANAH) KINI ADA 110 CAWANGAN DI PARLIMEN DISELURUH NEGARA.

 Mohamad Sabu

KUANTAN - Parti Amanah Negara (Amanah) mengakui parti tersebut berdepan tugas getir dalam meraih keyakinan rakyat di negara ini.

Presidennya, Mohammad Sabu berkata, parti itu perlu berdepan dengan propaganda yang dimainkan pemerintah terutamanya membabitkan isu perkauman dan survival bangsa Melayu.

Namun parti tersebut tidak mahu mengalah dan akan bekerja keras dalam meraih keyakinan rakyat untuk bersama parti tersebut untuk membina masa depan lebih baik negara pada masa depan.

“Kita sedar dengan isu yang dimainkan oleh pemerintah dan ejen-ejennya seperti isu bagaimana bangsa Melayu untuk bertahan jika parti Umno kalah.

“Kita akur memang kita berdepan tugas sukar namun itu tidak melemahkan Amanah untuk menawan Putrajaya dalam Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang,” katanya kepada pemberita dalam sidang media di sini, hari ini.

Beliau ditemui selepas merasmikan pejabat Zon Timur Amanah di Jalan Bukit Sekilau di sini yang turut dihadiri Pengerusi Amanah Pahang, Dr Hamzah Jaafar; Ketua Penyelaras Amanah Parlimen Kuantan, Khairul Anuar Mohd Yusof; Ketua Penyelaras Amanah Parlimen Paya Besar, Mat Shukri Daud dan Pengerusi Penyelaras Parlimen Indera Mahkota, Abdul Aziz Ahmad.

Menurutnya, sehingga kini Pejabat Pendaftar (ROS) telah meluluskan cawangan di 110 buah kawasan Parlimen di seluruh negara dan Johor sedang mendahului negeri negeri lain dengan penubuhan di 17 buah kawasan Parlimen.

“Buat masa kini kita tumpukan pada pendaftaran untuk semua peringkat di kawasan parlimen dan cawangan selain mengembangkan pengaruh di kawasan kampung-kampung.

“Kita akan akan menjalankan pelbagai program antaranya sebaran risalah, ceramah, dialog berkelompok selain siaran akhbar secara berkala kerana sedar parti ini masih baru dan kurang dikenali lagi,” katanya lagi.



IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

3 ulasan:

  1. cawangan banyak..
    tapi orang takde..
    tak guna jugak bro..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau xda org xda la cwgn bro...sbb ada org la buat cwgn bro..apahal bongok sgt geng2 walakontol ni. Kahkahkahkah

      Padam
  2. Kalau ada org pun tapi jadi barua DAP pun buat apa bro!!

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...