Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Februari 19, 2016

PANAS!! : PARTI ISLAM (AMANAH) IA WUJUD BUKAN BERDASARKAN PERJUANGAN KATA ULAMA PAS.

 Hassan Mahmood

KOTA BHARU - Parti Amanah tidak akan bertahan lama memandangkan ia berjuang atas dasar ‘tidak sebulu’ (selisih pendapat) antara pimpinan Pas dan bukan atas tiket perjuangan.

Ketua Dewan Ulama Pas negeri, Datuk Hassan Mahmood berkata, penubuhan parti itu adalah hasil daripada serpihan pimpinan Pas terdahulu yang tidak berpuas hati menyebabkan wujudnya Amanah.

“Banyak pengalaman menunjukkan jika sesebuah parti ditubuhkan kerana selisih pendapat dan bukan perjuangan, maka akan berlaku perpecahan dan kembali kepada parti asal atau sebaliknya.

“Namun ia bukan perkara pelik dan saya yakin parti Amanah tidak akan bertahan lama kerana ia wujud bukan berdasarkan perjuangan, tetapi lahir akibat perasaan tidak puas hati terhadap Pas itu sendiri,” katanya.

Terdahulu, beliau merasmikan gimik pelancaran mengagihkan pelekat kenderaan sempena Program Islamic Wedding Festival (IWF) sempena Tahun Melawat Kelantan 2016 di pekarangan Hotel Perdana semalam.

Sementara itu, ditanya mengenai kelantangan Datuk Husam Musa yang secara terang-terangan mengkritik pemerintahan Pas Kelantan, Hassan berkata, beliau menyerahkan isu itu kepada Pas Pusat.

“Dewan Ulama menyokong penuh apa juga tindakan terhadap Husam yang akan diambil oleh jawatankuasa tatatertib untuk kebaikan bersama.

“Saya yakin dan percaya, Husam seorang yang berpegang kepada perjuangan Pas dan tidak akan mudah berubah. Namun saya harap dia dapat mengubah caranya menegur pimpinan Pas Kelantan,” katanya.

Hassan berkata, jika ada perkara yang ingin disuarakan dia boleh bersuara dalam mesyuarat parti dan dia (Husam) boleh hadir dalam mesyuarat itu.

sh

IKLAN PENAJA

 Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

2 ulasan:

  1. Bukan selisih pendapat tetapi ostad2 pas semakin sesat dan primitif...mana golongan profesional dan cerdik pandai boleh hidup dlm kumpulan yg mcm ni...tentu mereka lemas dan kusut ...lebih baik mereka keluar dan sekarang lihatlah bagaimana AMANAH begitu berkembang maju walau baru beberapa bulan ditubuhkan..Manakala pas kelihatan semakin layu dan longlai dan lubang kubur sedang menunggunya selepas pru14 nanti.

    BalasPadam
  2. Buktinya PAN berkembang maju ialah tiada langsungnya sambutan pd ceramah PAN baik dari kalangan rakyat melayu mahupun cina.. komen syok sendiri lah lu mat 11.23... boleh ke tunjuk bukti ceramah PAN dpt sambutan?? KASIHAN..

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...