Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Februari 24, 2016

PANAS!! : YB RAFIZI RAMLI TERUS SERANG NAJIB AND UMNOBN..PRU14 PASTI TUMBANG.

pru13

PETALING JAYA - PKR mendakwa dana yang digunakan BN dalam kempen PRU13 lalu bukan daripada derma kontroversi melibatkan dana RM2.6 bilion seperti yang didakwa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli mendakwa kempen itu menggunakan wang rakyat yang disalurkan terus oleh Kementerian Kewangan kepada salah satu badan bukan kerajaan (NGO) yang berkempen untuk meraih undi.

"Bukti bahawa NGO itu telah berkempen untuk BN mendapat liputan meluas dan turut dipaparkan dalam laman-laman web pemimpin BN.

"Saya lampirkan surat Kementerian Kewangan bertarikh 23 April 2013 kepada pemimpin utama NGO itu yang mengesahkan bahawa Perbendaharaan telah menyalurkan geran sebanyak RM2 juta.
"Malah pemimpin tersebut sendiri telah mengesahkan (melalui minit mesyuarat) menerima geran ini dari Kerajaan Persekutuan yang kemudiannya dibelanjakan bagi membiayai perbelanjaan kempen BN melalui satu program yang dikendalikan NGO terbabit," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR, di sini, hari ini.

Sebelum ini, Najib dilaporkan berkata bahawa derma RM2.6 bilion yang dimasukkan ke akaun peribadinya digunakan untuk kempen pilihan raya.

Sehubungan itu, Rafizi yang juga Ahli Parlimen Pandan menggesa Najib yang juga Pengerusi BN dan Presiden Umno memberi penjelasan berhubung perkara itu.

"Kenapa beliau tidak ambil RM2 juta dari derma RM2.6 bilion yang didakwa untuk membiayai kempen PRU BN hingga salurkan RM2 juta dana awam dengan cara ini yang semestinya telah melanggar undang-undang?

"Ini menimbulkan keraguan bahawa kempen BN dalam PRU13 benar-benar dibiayai oleh sumbangan RM2.6 bilion seperti didakwa Najib," katanya.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

6 ulasan:

  1. Sorryla pakatan nk menang... Umno jgk tetap menang besar next pru.Bantuan bangla dan juga Pas bagi bantuan kat Umno...lepas umno menang besar kemudian dia tendang pas mcm bola..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Padan muka rakyat malaysia dpt pemimpin2 yg ahmadmaslan, pembangkang pulak mcm hasan malek. Nasib kome le bayor jele gst.kahkahkahkah

      Padam
  2. Macam biasa adalah tiada salahnya TGLGE pecat Adun2 PKR hanya kerana memperjuangkan nasib rakyat..

    INGAT PAN INGATLAH DAP!!
    SEHATI SEJIWA SEFIKRAH SEFITNAH!!

    BalasPadam
  3. Ingat pas ingat balak

    BalasPadam
  4. Pembangkang ni memang mangkok hayun..sepatutnya inilah masanya untuk lanyak UMNO sbb depa dah berpecah belah..ini pas dah makan umpan,dap bercakar ngan pkr...no way untuk pembangkang menang..mgkin kat penang je..sngor ngan klantan pi kat umno

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...