Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, Februari 21, 2016

PANAS!! : PAS TERENGGANU MULA SOMBONG...JOM BACA

Hanafiah Mat

KUALA TERENGGANU – Pemimpin Pas negeri yakin Amanah Terengganu tidak mampu bertanding pada pilihan raya umum akan datang khususnya di negeri ini.

Penolong Setiausahanya, Hanafiah Mat berkata, ini kerana Amanah Terengganu tidak mempunyai ahli di peringkat akar umbi dan jentera bagi menggerakkan kerja-kerja menghadapi persiapan menjelang pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Menurutnya, persiapan menghadapi pilihan raya bukan sesuatu yang mudah sekiranya sesebuah parti tidak mempunyai ahli di peringkat bawah kerana mereka inilah yang akan turut berkempen meraih undi rakyat.

“Amanah tidak ada ahli di peringkat akar umbi. Kalau mereka mahu lawan jentera Pas, siapa yang akan pasang poster, raih undi. Tiada orang.

“Kita juga tidak yakin ada tiga penjuru di Terengganu khususnya dengan Amanah. Bagi kita Amanah ini angan-angan Mat Jenin. Parti itu bukan hanya tidak diterima tapi tidak mampu tubuh pasukan untuk pilihan raya apatah lagi di Terengganu.

“Kita harap Amanah jangan letak angan-angan yang tinggi,” katanya kepada Sinar Harian, di sini.
Sehubungan itu, Hanafiah yang merupakan Adun Chukai turut menyarankan ahli-ahli Amanah khususnya bekas pemimpin Pas supaya kembali kepada parti itu.

Jelasnya, penyertaan bekas-bekas ahli Pas dalam Amanah sebelum ini bukan sahaja dilihat tidak memberi kesan kepada Pas, malah tidak menjejaskan sokongan serta keyakinan rakyat terhadap parti itu.

“Kita saran kepada Amanah supaya balik ke pangkal jalan. Baliklah kepada Pas. Tiada apa pun boleh buat (untuk lawan Pas),” katanya.

sh

IKLAN PENAJA

 Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

 klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...