Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Februari 03, 2016

PANAS!! : BEKAS PEMIMPIN UMNO TIBAI NAJIB.

 Khairuddin Abu Hassan

PUTRAJAYA - Bekas Naib Ketua Umno Batu Kawan, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan mendakwa,‎ pihak yang ingin menukar Menteri Besar Kedah harus melihat pimpinan di Pahang terlebih dahulu.

Khairuddin berkata, berbanding di Kedah keadaan di Pahang lebih bermasalah.

"Saya nak tanya Presiden Umno, kalau nak cakap soal pertukaran MB tengok dululah negeri beliau di Pahang. Pelbagai isu sedang menyelubungi Pahang, kenapa tak pertikai?

"Keadaan politik di Kedah cukup aman damai dan tenteram. Bukan sahaja  rakyat jelata, orang Pas juga sayangkan (Datuk Seri) Mukhriz (Tun Dr Mahathir)," katanya pada sidang medianya di Ibu Pejabat SPRM Putrajaya hari ini.

Menggulas lanjut, Khairuddin berkata tiada sebarang alasan yang kukuh untuk 'membuang' Mukhriz sebagai Menteri Besar.

"Apa alasan mereka nak tukar Mukhriz? Bagi saya tidak ada alasan langsung. Kalau nak kata Kedah dalam dilema mungkin mereka boleh bertindak sedemikian, tapi ini tidak berlaku.

"Tapi saya bersyukur hampir dua minggu kes pertukaran MB Kedah ini berlangsung dan dengan kuasa ALLAH sehingga hari ini, mereka yang terlibat  masih gagal untuk berbuat demikian," katanya.

Sebelum ini, Mukhriz terus menerima tekanan daripada Adun dan Ahli Parlimen Umno Kedah, serta pemimpin kanan Umno negeri yang diketuai Timbalan Pengerusi Umno Kedah, Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah.

Mereka secara terbuka menyuarakan hilang keyakinan terhadap kepimpinan Mukhriz sebagai Menteri Besar dan Pengerusi Umno Kedah.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...