Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Februari 17, 2016

SEBARKAN!! : Kempen bantu Mat Sabu bayar saman dilancar


KUALA LUMPUR - Kumpulan aktivis dan NGO politik telah melancarkan kempen Derma #SahabatMatSabu, RM10 seorang hari ini.

Wakil kumpulan aktivis, Hishamuddin Rais berkata, kempen tersebut dilancarkan bertujuan membantu Presiden Amanah, Mohamad Sabu yang diperintahkan mahkamah untuk membayar RM200, 000 dalam kes saman yang yang dikemukakan oleh bekas Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Datuk Wan Ahmad Wan Omar.

Menurutnya lagi, adalah menjadi tanggungjawab setiap individu atau pihak yang mengenali Mohamad atau Mat Sabu untuk membantu pemimpin politik itu.

"Kami mengalukan mana-mana pihak yang berhasrat untuk sama-samamembantu meringankan beban sahabat kami (Mat Sabu).

"Keberanian beliau selama ini telah membangkitkan kelantangan dan kesedaran rakyat pelbagai kaum untuk bersama-sama memastikan institusi pengendali pilihan raya, SPR menjalankan tugas seperti yang kita tuntut dan kita harapkan," katanya ketika ditemui pada sesi sidang media, di Dewan Restoran Amjal, di sini, hari ini.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu? Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

4 ulasan:

  1. baru ni kutuk pas sbb kutip derma d ceramah
    skg ludah kahak kelangit jatuh ke muka sendiri
    tu la lain kali jgn somobong. jgn ikut perangai umno
    kan dah mendapat

    BalasPadam
  2. DAP kan ado...
    INGAT PAN INGATLAH DAP!!

    BalasPadam
  3. itu la lain kali jgn pakai hentam saja bila ceramah. kan dah kena bayar denda tu...kesian penyokong kena pakat tlg byr plk.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...