Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, Januari 25, 2016

PANAS!! : RAKYAT MALAYSIA DISERU KE PARLIMEN SELASA DAN RABU INI.


Pemuda Parti Amanah Negara (AMANAH) menyeru rakyat di negara ini untuk berkampung di parlimen pada Selasa dan Rabu bagi mendesak Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPPA) ditolak.

Naib Ketua Pemudanya AMANAH Shazni Munir Mohd Ithnin berkata kedua-dua hari berkenaan merupakan saat genting kerana ia bakal menentukan "jatuh bangunnya negara ini".

“Pemuda AMANAH mengajak seluruh rakyat untuk berkampung depan parlimen ketika TPPA ini dibahaskan bermula pagi 26 Januari hinggalah 27 Januari.

“Di pusingan bantahan paling penting ini, rakyat harus bersama-sama pastikan seluruh Ahli Parlimen mengundi untuk tolak perjanjian tersebut,” kata Shazni dalam kenyataannya hari ini.

Parlimen dijadual membahaskan isu TPPA pada Selasa dan Rabu ini sebelum proses undian sama ada ia diterima atau ditolak, dijalankan.

Pakatan Harapan sudah memutuskan untuk mengundi menolak TPPA ditandatangani.

Shazni Munir berkata, mesej utama yang harus disampaikan kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak adalah supaya tidak memperjudikan nasib rakyat di negara ini.

"Jangan perjudikan nasib rakyat dan kedaulatan negara. Rakyat wajib tahu bahawa TPPA ini satu bentuk penjajahan baru antara rakyat Malaysia dan syarikat-syarikat multinasional yang berpengkalan di negara-negara maju.

“Usah berhujah bahawa rakyat takut kepada persaingan luar. Sebenarya rakyat Malaysia hari ini hilang daya saing ketika Barisan Nasional memerintah.

“Kamu (BN) gagal sebagai pemerintah. Kemahuan kami hanya satu - seluruh ahli parlimen khususnya daripada blok BN menolak TPPA dalam undian di palrimen," katanya.

mk


IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

 klik link sini : http://autod9.com/army 


 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...