Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, September 27, 2017

Lautan manusia dalam program Pakatan Harapan di Kuching

Buat pertama kali Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr Mahathir Mohamad hadir dalam siri jelajah di Kuching Sarawak seramai 10,000 rakyat Sarawak hadir untuk mendengar ceramah pimpinan Pakatan Harapan malam tadi.
Pada malam itu Ketua DAP Sarawak merangkap Pengerusi Pakatan Harapan Sarawak Chong Chieng Jen telah membaca rangka manifesto Pakatan Harapan untuk negeri Sarawak.
Hujan renyai yang turun tidak mematahkan semangar rakyat Sarawak untuk hadir mendengar ceramah pimpinan Pakatan Harapan.
Asalkan boleh….ada yang terpaksa berdiri tekun mendengar ceramah pimpinan Pakatan Harapan kerana tidak cukup kerusi disediakan penganjur kerana sambutan diluar jangkaan.
Tun Dr Mahathir Mohamad dalam ucapannya berkata Perjanjian Malaysia 1963 akan dirunding semula antara Semenanjung, Sabah dan Sarawak agar lebih adil sekiranya Pakatan Harapan menjadi parti yang memerintah selepas pilihan raya umum nanti.
Barisan kepimpinan Pakatan Harapan yang hadir memberikan ceramah mereka malam tadi.
mdl
Picture

8 ulasan:

  1. Harap org sarawak tidak memilih parti semenanjung selain daripada pas yg jelas perjuangkan islam..

    BalasPadam
  2. Bukan parti islam..kena sebut betul betul.. parti menjual nama islam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takkan nak sebut parti anti islam @ sokong pesta arak..?

      Padam
  3. PAs dah jadi pemilik tunggal perjuangan islam....yg selain dari PAS tu semua munafik jer...PAS jer yg benar benar Islam. Ulamak ulamak PAS semuanya pewaris nabi. Kalau ulamak bukan PAS, itu ulamak usuk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu hanya andaian kamu sahaja.. sebenarnya walau daripada puak mana sekalipun kita, kita tak perlu risau jika kita menolak secara terang2 pesta arak..

      Padam
  4. kesian lebai2 pas.. di dunia susah dah mati lagi susah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maksudnya jika lebai2 pas menyokong pesta arak akan jadi senang di dunia dan senang di bila dah mati?

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...