Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Ogos 10, 2016

PANAS!! : LEMAN RAJA LAWAN SAMAN 2 INDIVIDU 5 JUTA KERANA MEMFITNAHNYA DAN PARTI ISLAM (AMANAH)

 Keputusan Leman untuk mengambil tindakan mahkamah sebagai mesej jelas  beliau tidak akan berkompromi dengan pemfitnah. Keputusan Leman untuk mengambil tindakan mahkamah sebagai mesej jelas beliau tidak akan berkompromi dengan pemfitnah.


Ketua Parti Amanah Negara (Amanah) Parlimen Sik, Sulaiman Ibrahim tidak akan berdiam diri terhadap pemfitnah yang menuduhnya menghina dan mengeji golongan ulama dalam parti Pas.
Beliau yang dikenali sebagai Leman Raja Lawan itu berkata, fitnah tersebut datang daripada dua individu yang menggunakan nombor telefon 019-957 1917 dan 012-369 6946.

Sehubungan itu, beliau membuat laporan polis ke atas mereka terbabit, Isnin lalu bagi mengelak imej Amanah terus terjejas ekoran kenyataan yang viral di media sosial pada masa ini.

“Saya ingin mengambil tindakan undang-undang dan akan menyediakan peguam bagi mengemukakan saman terhadap kenyataan fitnah tersebut.

“Melalui peguam, saya akan mengambil tindakan tuntutan defamasi atas amaun RM2.5 juta seorang atau berjumlah keseluruhan RM5 juta bagi mendidik mereka supaya insaf,” tegasnya.

Presiden Pertubuhan Angkatan Belia Bersama Ulama (Panglima) itu berkata, tindakan mahkamah tersebut juga bagi memberi peringatan kepada individu lain supaya tidak memainkan politik fitnah dan kotor hanya mahu mendapat pengaruh.

Mengulas lanjut, Leman berkata, tuduhan mereka terbabit mempunyai niat jahat dan mencemar nama baik parti dan dasar Islam yang menjadi teras kepada perjuangan Parti Amanah.


“Saya ingin menegaskan bahawa kenyataan tersebut adalah palsu dan berniat jahat menggunakan nama saya. Fitnah terhadap saya saya itu menjejaskan kepercayaan orang ramai terhadap Parti Amanah dan diri saya sendiri,” tambahnya lagi.

mdl

IKLAN BERBAYAR

HANYA RM55 SAHAJA, ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN!!!



HANYA RM55 SAHAJA, ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN!!! 

CARANYA, MEMBELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM 

CARANYA : 

BELI 1 LOT BERHARGA RM55 SAHAJA... 

1 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400.00 
2 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800.00 
10 LOT ANDA AKAN DAPAT RM4000.00 
100 LOT ANDA AKAN DAPAT RM40,000.00 
1000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400,000.00 
2000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800,000.00 
2500 LOT ANDA AKAN DAPAT RM1,000,000.00 

ANDA SUDAH JADI JUTAWAN!!!!!!!!! 

MAKLUMAT LEBIH LAYARI : http://biz55.lot.my

81 ulasan:

  1. Leman br saman 5 juta tu...pas dpt 90 juta dedak..takat saman 5 juta tu celah gigi hadi jerk. Kahkahkahkah..

    BalasPadam
  2. Tok ketua dan mursyidul am Pas terus menikus bila dituduh makan dedak 90juta.kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan menikus tp tersedak dedak...

      Padam
    2. Apa yg menikusnya kpd fitnah.. Tapi kalau menikus kpd DAP tu mungkin lah

      Padam
    3. Bila tok guru parti Islam nak bersumpah tk makan dedak duit samun 1mdb.berani ke? Saman lg lah tk berani takut semua terlondeh.kahkahkah

      Padam
  3. Pakatan Hipokrik la sebenarnya dibiayai oleh yahudi dan dana dari aktiviti maksiat.....

    “Raja Petra Kamaruddin, dedahkan Anwar Ibrahim terima dana RM600 juta pada PRU13 daripada NGO Yahudi di Amerika Syarikat untuk merampas Putrajaya.

    Bekas Setiausaha Politik Anwar, Mohd Ezam Mohd Noor, dedahkan Pakatan Rakyat dan PKR terima dana ratusan juta daripada yayasan milik Zionis, pro-Israel seperti Al Gore Foundation, National Endowment for Democracy (NED) dan National Democratic Institute(NDI).



    Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Rahimi Osman dedahkan, Anwar pernah memohon dana daripada Yahudi melalui syarikat milik Anwar sendiri yang berpangkalan di US iaitu Anwar Ibrahim & Associate. Surat dihantar kepada NED, AccountAbility dan Soros Fund Management.

    Bekas Pengarah Strategik DAP, Mohamed Razali bin Abd Rahman dedahkan, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak USD300 juta untuk PRU13 kepada DAP melalui wakil Duta Israel di Singapura.

    Dedah Razali lagi, sumber kewangan terbesar DAP di Selangor adalah daripada ‘black economy’ seperti rumah urut, tempat pelacuran dan penyeludupan di mana ‘cukai’ dibayar kepada DAP.

    Singapura mengiktiraf Israel sebagai sebuah negara.

    Perhubungan Singapura dan Israel bagai adik beradik malah doktrin ketenteraan dan polis mereka diasaskan daripada rejim Zionis itu berikutan kedudukannya dikelilingi negara Islam dan Singapura mengambil langkah yang sama.

    Bayangkan, jika Malaysia jatuh kepada tangan PKR dan DAP. Tentu sekali si penghutang budi terpaksa akur dengan si pemberi budi. Lihat apa yang sudah terjadi di beberapa negara di Timur Tengah sehingga sukar dibendung hingga ke hari ini.

    Tentu sekali ada pihak yang mahu kepentingan Islam dipelihara agar tidak jatuh ke tangan boneka Yahudi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak sabar tunggu lebai2 HAMPAS naik mahkamah saman fitnah laporan kafir harbi sarawak report. Kita tgk sape yg kenaa!!!kahkahkah

      Padam
    2. Pakatan Hipokrik terus hilang telur......ada berani ka?....saman la....saman RPK dan saman juga Mohd Razali......kahkahkah......tulurrr mana tulurrrr......kahkahkah....hipokrik.

      Padam
    3. Terbaek tuan..
      Cuma setakat ni belum pernah dengar lagi Raja Petra, Razali, Ezam dan Rahimi keluar kenyataan bahawa itu hanya tanggapan atau kecurigaan meluas!

      Padam
    4. Mereka semua ada dalam negara....ezam, razali dan rpk......tulurrr mana tulurrr....pakatan hipokrik kaki lebong.....kahkahkah

      Padam
    5. Betul Ir Anon....setuju.....black ekonomi tu.....kahkahkah.....pencacai pandap tumpang sekaki.....kahkahkah

      Padam
    6. Amacam pendedak2 Yahudi/PAN? Tak nak saman ke individu2 di atas?

      Padam
    7. Meroyanlah mcm mana pun walaung2 Hadi di sini. Realitinya imej Islam Pas penjual agama dah tercalar teruk krn pemimpinnya dah kenyang makan dedak yg ditabur Najib.kahkahkah

      Pas akan berkubur lps pru14. Hudud sandiwara lebai2 malang setiap pru dah tk boleh menipu org Melayu lg.kahkahkah

      DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

      Padam
    8. Kami nak tgk lebai2 malang parti Islam Pas bersumpah tk makan dedak duit rompakan terbesar rakyat Msia.

      Semua lebai menikus kecuali walaung2 Hadi.Jual Islam utk buncitkn perut masing2.

      Hudud dah jd hududuitt$$$ 90juta

      KAH KAH KAH

      Takbirr!!!

      Padam
    9. Korang tak nak tengok ke pemimpin korang yang tiada telur nak saman mereka.....kahkahkah....tulurrr mana tulurrrr.......hipokrik la korang....kahkahkah

      Padam
    10. Korang sebenarnya dah kena lebong.....kahkahkah....tulurrr mana tulurrr....kahkahkah.....hudud pan mana....hudud pan mana.....tulurrr dah rebus ke?.....kahkahkah

      Padam
    11. Parti lebai malang dgn pencacainya bersubahat jual agama menipu Allah, Rasul dan ahli2 parti yg tolol utk habuan duniawi.

      Tak lama lg serban dan jubah tok ketua lebai parti jual agama akan terlondeh dusaksikan walaung2.kahkahkah

      Curi duit rakyat kelantan 60k rombongan lebai buat joli di Krabi. Hudud dah jadi hududuittt$$$ 90juta. Senang2 walaung2 kena lebong.kahkahkah

      DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

      Padam
    12. Korang tak tahu sebenarnya apa itu agama......korang ingat agama tu tadah doa je ke?......macam ulamak pan....kahkahkah.....jual agama konon.....tulurrr mana tulurrr......dah kena rebus ke?.....kahkahkah

      Padam
    13. Agama bagi Pas ialah Parti Aku Songlap.kahkahkah

      DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

      Padam
    14. Rupa2nya PAN lebih berani dari Sarawak Report dalam membuat tuduhan fitnah terhadap PAS walaupun SR sudah keluar kenyataan yg lapuran itu hanya tanggapan meluas!

      Patutlah TGHA pernah memberi bayangan sblm pemilihan muktamar 2015 bahawa ada 2 barisan utk dibuat pilihan bagi kepimpinan baru samada barisan ulamak sejati PAS ataupun barisan pro DAP (G18). Syukurlah kami telah membuat keputusan yg terbaik iaitu dgn menyingkirkan G18. Kini terbukti sudah kebenaran dakwaan TGHA. We luv U TGHA!

      Padam
    15. Parti Aku Songlap dah goyang. Walaung2 dah mula meroyang.kahkahkah

      Takbir 5X

      Padam
    16. Barisan ulamak akhir zaman pemakan dedak hasil rompakan terbesar duit rakyat.kahkahkah

      Parti Aku Songlap.

      Padam
  4. Tok guru lebai kaki lebong Pas tak berani jawap Ya atau Tidak dah makan dedak duit rompakan 1mdb bila ditanya wartawan. Apa punya turrr ini lebai boleh jd ketua parti ajaran sesat.kahkahkah

    Hudud dah bertukar jadi hududuitt$$$ 90 juta.

    KAH KAH KAH

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulurrr mana tulurrrr?.....kahkahkah.......samang la mereka tu......adohai...pkr dapat dana dari yahudi.....dap dapat lagi banyak dari yahudi....pan tumpang yang dap punya....kahkahkah.....tulurrrr mana tulurrrr?......saman la kalu ada tulurrrr.......kahkahkah

      Padam
    2. Eee copy org pnya idea,tak mampu nk ada idea sndiri..walakontol dh kering idea.aji sotong pun bgi alasan merapu,suruh pas pusat jawab..apa punya presideng..kontol tara..mna kontol?huhuhu

      Padam
    3. Bagi PAN nak selesai masalah rasuah mudah je baca doa setel beb.. Langgar sumpah baiah pun dah setel dgn cara yg sama..

      Padam
    4. Satu Msia sedang menunggu tok ketua lebai kaki lebong dan mursyidul am Pas bersumpah tk makan dedak rompakan terbesar duit rakyat 1mdb.

      Walaun2 Hadi dah jd mcm macai2 Najib pertahankan ketua perompak dan tuang punahsihatnya.kahkahkah

      Takbirrr!!!

      Padam
    5. Kahkahkah....bengap betul pencacai pandap......itu bukan idea la ngok...kalau nak tahu itulah fakta sebenar.....yang membuatkan pemimpin korang kecut tulurrr.....dana dari aktiviti maksiat dikongsi dengan parti islam pan.....kahkahkah....samang la ooiiii....tulurrr mana tulurrrr...kahkahkah

      Padam
    6. Satu Malaysia pun tunggu pemimpin kaki lebong korang samang rpk, ezam dan razali....kahkahkah....tulurrrr mana tulurrr......dana dari aktiviti maksiat sanggup pan berkongsi dgn dap.....parti islam kunun.....kahkahkah.....tulurrr mana tulurrr...kahkahkah

      Padam
    7. Ir Anon, pencacai pandap kat sini anggap agama tu setakat baca doa je.....kahkahkah....lebih dari tu dikira jual agama....kesiang pemikiran pandap...kahkahkah

      Padam
    8. Agama bg Pas ikut tok ketua lebai makan dedak duit rompakan sampai tersedak2 90juta.kahkahkah

      Islam dah bertukar jd Selam utk penganut2 Pas.Parti Aku Songlap.kahkahkah

      Padam
    9. Tgk walaun2 Hadi meroyan pertahankan tuang punahsihat ketua perompak duit rakyat terbesar tk ubah mcm macai2 Najib.kahkahkah

      Undi Hadi = Undi Najib
      Undi Pas = Undi Umno


      KAH KAH KAH

      Padam
    10. Pas tu agama baru walaun.kahkahkah.masuk pas ada no ahli tiket ke syurga.sesat btl pas dh ni.kahkahkah

      Padam
    11. Rupa2nya PAN lebih berani dari Sarawak Report dalam membuat tuduhan fitnah terhadap PAS walaupun SR sudah keluar kenyataan yg lapuran itu hanya tanggapan meluas!

      Patutlah TGHA pernah memberi bayangan sblm pemilihan muktamar 2015 bahawa ada 2 barisan utk dibuat pilihan bagi kepimpinan baru samada barisan ulamak sejati PAS ataupun barisan pro DAP (G18). Syukurlah kami telah membuat keputusan yg terbaik iaitu dgn menyingkirkan G18. Kini terbukti sudah kebenaran dakwaan TGHA. We luv U TGHA!

      Padam
    12. Kah kah kelakar lah 10:26.. patutlah bila kita pertikaikan majlis tonggang arak utk sambut kemenangan parti 'islam', PAN kata kita jual agama.. Sebab pd mereka majlis tu OK asalkan boleh tadah tangan baca doa selepas majlis tu..

      Dalam isu Octoberfest pun sama, Khalid Samad punyalah perjuangkan majlis tersebut asalkan apa? Asalkan boleh baca doa selepas majlis!

      Padam
    13. Alololo..ciannya walaun2 tuang punahsihat Hadi dah mcm macai2 Najib pertahankan ketua perompak dari parti perompak Umno.kahkahkah

      Wartawan tanya Ya atau Tidak tok ketua dah makan dedak 1mdb pun susah sgt nak jawap.kahkahkah

      Parti Aku Songlap.

      Padam
    14. " Saya serahkan majlis ini kepada ketua umum ustaz ahamd awang untuk memanjangkan doa agar pan mendapat limpahan dedak" ......kahkahkah

      Padam
    15. Ya atau Tidak tok guru dah makan dedak rompakan duit rakyat 90juta?Ohh..saya serahkan Pas Pusat utk menjawabnya.kahkahkah

      Akhirnya Ustaz Ahmad Awang dari Pan memanjangkan doa agar tok ketua lebai dan pencacainya diberi hidayah supaya bertaubat kpd Allah dan meminta maaf kpd semua umat Islam Msia yg telah ditipu.kahkahkah

      Parti Aku Songlap.

      Padam
    16. Ya atau tidak pandap @ pakatan hipokrik makan dedak hasil dari yahudi dan hasil dari aktiviti maksiat? Oh.....suka saya biarkan perkara itu nanti semua rakyat tahu punca dedak kami.

      " Dipersilakan ulamak @ merangkap ketua umum pan untuk menadah doa agar segala dedak kami dilindungi hendaknya dan juga semoga mendapat limpahan dedak dari aktiviti maksiat"

      KAH KAH KAH

      Padam
    17. Walaung2 Hadi dah serupa macai2 Umno pertahankan tuang punasihat kaki ponteng pemakan dedak yg ditabur ketua penyamun terbesar negara, Najib.

      KAH KAH KAH

      Parti Aku Songlap

      Padam
  5. Kahkahkah.....tulurrr mana tulurrr.....pan berkongsi dana dgn dap hasil dari maksiat.....samang la oooiii.....tulurrr mana tulurrrr....kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagi sekor malaun bangang tak terkata..yg pas tu berkongsi hasil dana maksiat pkr dap pan kat selangor tu hapa.kalau bangang tu simpan sikit utk cucu cicit ko biar mrk pun nk bangang ko tu ckit.kahkahkahkah.tulurrrr mana tulurrrr

      Padam
    2. Haaah.....dah mengaku rupanya pandap berkongsi hasil maksiat....kahkahkah....bagaimana pulak dana dari yahudi?.....kahkahkah....tulurrr mana tulurrr.....kahkahkah

      Padam
    3. Parti lebai ni dah ler jual nama Islam apa pun dirembat walau pun haram. Buat malu agama je. Ketua lebainya kaki lebong no 1.kahkahkah

      Pas akan hancur disaksikan tok ketua lebai kaki lebong dan mursyidul amnya yg tk pernah menang mana2 pru.kahkahkah

      Pasti Aku Songlap.

      Padam
    4. PAS tidak akan hancur la bro....korang patut risau psl pakatan hipokrik nih.....kaki lebong berlambak, kaki rasuah tidak terbilang, sikap ego masing2, sikap berpuak-puak, dah yang teruknya dana dari yahudi dan maksiat dikongsi bersama.....parti islam kunun.....kahkahkah....tulurrr mana tulurr....kahkahkah

      Padam
    5. Anon 1:11 ptg menaip sambil melihat cermin agaknya. Yg ditulis tu semua ada pd parti hamPAS.kahkahkah

      Takbirrr!!!

      Padam
  6. Bila lah pas nk saman sr ni....tulur mana tulur....kahkahkajkaukaj

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS akan saman tak perlu risau....bilalah agaknya pakatan hipokrik nak saman rpk, ezam, rahimi dan razali nih....mereka ada dalam Msia ni......diam terus kecut telur......kahkahkah....tulurrr mana tulirrrr...kahkahkah

      Padam
    2. Huhuhu..iyo lah Pas akan saman..tunggu Jumaat 60 thn lg kot. Hudud habuk pun tarak. Parti Auta Semsia.kahkahkah

      Buat apa nk saman rpk, ezam, rahimi dll tu depa semua ada dlm Msia hantar je bukti2 rasuah ke PDRM cepat je polis setelkan kalo kena kat pembangkang.

      Walaun2 Hadi ni mmg bangang bertingkek tingkek sbb tok lebainya dah tabur dedak haram 90juta kot.Otak letak kat siku dan lutut.kahkahkah

      Pasti Aku Songlap.

      Padam
    3. Ni nak samang ke tidak ni......dana dari yahudi dan maksiat buat tanggung anak bini ni apa citer.....kahkahkah......tulurrr mana tulurrr.....sembang kencang habuk pun tarak......kahkahkah

      Padam
    4. Di Selangor, dana dari yahudi dan maksiat buat tanggung anak bini kena tanya lebai2 kaki lebong, pemimpin2 dan exco2 Pas yg makang sedulang dgn parti sekular PKR/DAP.

      Tok guru lebai putaralam kata tk perlu samang asalkan ada Pas semuanya jd halalal toyyibang.kahkahkah

      Parti Auta SeMalaysia

      Padam
    5. PKR nak samang tapi tok ketua lebai lebong Pas kata tak perlu nnt mcm mana mau bayar gaji exco2 Pas Selangor.kahkahkah

      Padam
  7. Betul tu..walaung2 Pas dah kena tabur dedak 90 juta duit rompakan rakyat bagi makang anak bini woo..Di selangor ahli2 dan exco2 Pas pun kenyang makan hasil dana yahudi dan maksiat kerajaang sekular PKR. Bila Pas nak samang?kahkahkah

    Tuang presideng kaki ponteng dan mursyidul am Pas tak ketinggalang makang gaji dang elaung dari hasil kutipang maksiat, judi, yahudi yg disalurkan kpd kerajaang BN.kahkahkah

    Bila nak samang semua ni?Parti Islang pung sama2 makang duit songlap, yahudi dan maksiat.kahkahkah

    Parti Aku Songlap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak dengar pulak ezam, rpk, rohimi dan razali kaitkan PAS dengan dana yahudi dan maksiat......kahkahkah......mereka sebut PKR dan DAP, PANdir tumpang semangkuk....kahkahkah....saman la kalau ada tulurrrr.....kahkahkah.....tulurrr mana tulurrr....dana maksiat dikira cukai oleh dap.....mereka bayar kepada dap bukan kerajaan selangor.....kahkahkah...

      Padam
    2. Kalau dah makan sedulang dgn parti kafir harbi DAP dan sekular PKR tu dah kira join sekalilah bagi makan minum anak bini pemimpin dan exco2 Pas Selangor guna dana maksiat dan yahudi.Ada depa buat demo bantahan? kahkahkah

      Ohh..lupa ikut kitab tok ketua lebai lebong asalkan ada Pas yg haram pun boleh jadi halalang toyyibang.

      Tok ketua lebong selalu ponteng sidang dun/parlimen makan duit elaun haram pun tk kisah halal haram bg anak bininya makan apalagi walaun2nya.

      KAH KAH KAH!!!

      Takbirr!!

      Padam
    3. Tak malu ke Pas Selangor dan exco2nya makan sedulang dgn parti sekular PKR/DAP yg dpt dana Yahudi dan maksiat?kahkahkah

      Suruh je mamat2 pemakan dedak kat atas tu bersama tok ketua lebai lebong 90 juta buat laporan polis beserta bukti2 kat pdrm.

      Walaun2 otak dah bengong. Tok ketuanya kaki lebong kuat ponteng ckp putarbelit.

      KAH KAH KAH!!!

      Padam
    4. Mengaku dah pencacai pandap.....kahkahkah.....dana dari yahudi dan maksiat disalurkan kepada parti.....bukan kepada kerajaan selangor.....kahkahkah......parti hidup dibiayai oleh yahudi dan cukai maksiat.....kahkahkah.......pasal tu ramai perasuah, kaki lebong dan hipokrik dalam pakatan hampeh.....kahkahkah.....tulirrr mana tulurrr.....kahkah

      Padam
    5. Kan dah ckp suruh je mamat2 pemakan dedak dgn tok ketua lebai lebong 90juta buat laporan polis beserta bukti2 sekali. Pencacai parti jual agama sama kaki lebong mcm tok ketuanya.

      Kalo takde bukti aku pun boleh ckp Hadi ejen israel yg dibyr utk hancurkan umat Islam msia dan Pas parti zionis.Boleh ke Pas saman aku?kahkahkah

      Padam
    6. Bengap betul otak walaun.kahkahkahkah

      Padam
    7. Haaah.....betul kata korang, kan korang jugak yang kata PAS terima 90juta la, 60k la.....apa macam?...report sprm la kalau dah cukup bukti....korang memang hipokrik....bila kami kata pkr dan dap dapat dana dari yahudi dan aktiviti maksiat korang suruh report sprm.....kahkahkah.....sedar ke tak sedar?.......tulurrrr mana tulurrr?.....kahkahkah

      Kalau takde bukti aku pun boleh cakap, pakatan hampeh terima dana dari yahudi dan aktiviti maksiat....tapi ini memang fakta la bukan auta....kahkahkah......tulurr mana tulurrr....samang la....report sprm la.....kahkahkah......hipokrik.

      Padam
    8. Hek eleh.bangang punya walaun 10:48..kitorang tiru cara pas tuduh membabi buta xyah bukti..kalau nk ckp soal bukti..walaun pas kecoh2 satu dunia kata matsabu tolak hudud tp mana video nya?smpi sekarang Minta bukti video matsabu tolak hudud xdak pun lagi.apa cter pas konon islam tuduh tanpa bukti...ape ke jenis bebal nya tahap walaun nih..skrg ni aku cabar walaun tunjuk bukti mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD??? Jgn kata dh bagi video plak atau kasi alasan bodoh...kalau xdak jg br la tepat utk walaun "Tulurrrr mana Tulurrrr....

      Padam
    9. Bukan kami yang tuduh la ngok....ezam, rpk, razali dan rohimi yang buat pengakuan la bodoh.....kahkahkah....tiru cara PAS konon....mat sabu memang tolak hudud sebab tuan besar tolak....tak perlu video memang mat sabu tunduk dengan dap....korang je yang buat2 tak nampak....kahkahkah...report la kat sprm tu.....kahkahkah.....tulurrrr mana tulurrr......lazatnya dedak dari yahudi dan hasil dari maksiat......kahkahkah....tulurrr dah kena rebus ke?

      Padam
    10. Skrg aku tuduh Pas parti zionis. Hadi ejen israel dibayar utk hancurkan umat Islam Msia.

      Kerajaan Pas kelantan makan hasil dana Yahudi, maksiat kedai arak, pelacuran dan maksiat utk bagi anak bini mrk makan. Amacam boleh report sprm tak mcm ni? Bodohnya walaun2 parti lebai lebong.

      KAH KAH KAH!!!

      Padam
    11. Walaun Hadi ngok..ezam, rpk, razali dan pemakan2 dedak lain boleh report terus ke pdrm dan sprm sepantas kilat lah ngok sbb dorang dlm negara. Tgk mcm mana polis bertindak kalo kena kat pembangkang.

      Dah bertahun senyap maknanya kau dan pemakan2 dedak di atas pemfitnah.

      Sarawak report pengkalan di London. Report polis pun tk guna. Pemakan dedak 90 juta wajib saman demi maruah Islam dan lebai2 kaki lebong makan hasil rompakan duit rakyat terbesar.

      Parti Aku Songlap

      Padam
    12. Sebab itulah tok ketua lebai Hadi dipanggil pembohong bersiri..

      Tok guru kencing berdiri anak2 muridnya dah pasti kencing berlari.kahkahkah

      Partl lebai songlap makan duit haram.

      Padam
    13. Korang nak tuduh ke nak fitnah ke dah memang itu kerja korang....suka memfitnah dan maki hamun.....tak rasa hairan la....kami dah biasa dgn korang buat tuduhan dan fitnah....kahkahkah......patut ler korang minat sangat dengan pakatan hipokrik....semuanya ada...kaki lebong, kaki fitnah, perasuah, penentang Islam, kaki maki hamun.....enaknya dedak dari yahudi dan dari hasil maksiat.....kahkahkah...tulurrr mana tulurrrr?

      Padam
    14. Korang pun boleh report polis jugak PAS dibayar oleh najib 90juta dan 60k duit rakyat kalau korang cukup buktinya....SR tiada bukti pun hanya kecurigaan meluas.....korang pulak tanpa usul periksa terus tuduh PAS......amacam?.....korang berani ke buat report kat polis dan sprm?.....kahkahkah....tulurrrr manan tulurrrr?...enaknya hasil dari yahudi dan cukai maksiat....kahkahkah

      Padam
    15. Pakatan hipokrik lah yang layak digelar pembohong bersiri....kaki lebong bersiri...perasuah bersiri.....semuanya bersiri.....kahkahkah....enaknya hasil dari yahudi dan hasil dari maksiat....kahkahkah...tulurrr mana tulurrrr?

      Padam
    16. Kahkahkah.walaun pas pondan....kahkahkah.org cabar video matsabu tolak hudud masih xda lagi..oi walaun pondan... Tulurrr mana tulurrrr.kahkahkahkahkah

      Padam
    17. Mat sabu dah tak penting dah....tiada nilai....ikut dia nak sokong ke taknak sokong ke itu dia punya pasal..kalau matsabu sokong tambah sorang....kalau mat sabu tolak kurang sorang....tiada nilainya......dana dari yahudi dan hasil maksiat tu lebih penting....jangan diamkan saja......parah beb...kahkahkah

      Padam
    18. Pas parti fitnah no 1. Harap pencacai2 Hadi bersabar..Serban dan jubah lebai2 malang Pas akan terburai disaksikan pencacai2 parti jual agama sedikit masa nnt.

      Hakikatnya, org Islam dan melayu msia dah mula pandang jijik parti jual agama lebai kaki songlap.

      Pencacai2 jd keldai tunggangan lebai bersubahat menipu Allah, rasul dan ahli2 parti yg tolol.

      DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

      KAH KAH KAH!!!

      Padam
    19. Tok ketua lebai kaki lebong panggilan manjanya pembohong bersiri..

      Pencacai2 parti jual agama jd keldai tunggangan lebai menipu umat Islam.

      Tok guru kencing berdiri pencacai2nya kencing berlari.kahkahkah

      Pas raja fitnah no 1.

      DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

      Padam
    20. Anak teruna mengembara membawa panah,
      Kaki terluka sehingga bernanah,
      Mujurlah ada tok batin tolong balutkan dua tiga lapis,

      Tuduhan UG PAS dah berjaya membuktikan itu hanya fitnah,
      Bila pulak agaknya PAN boleh buktikan yang penasihat parti setuju utk diraikan kemenangan calon PAN dgn cara TONGGANG ARAK bersama ADUN Sekinchan itu fitnah,
      Kerana sampai sekarang takde pun suara bantahan dari penasihat parti 'islam' aka pembaca doa penutup majlis!.

      Padam
    21. Anak wanrosli bermain tulur...
      Rupanya wanrosli xdak tulurrrrr..

      Kahkahkah.smpi skrg aku cabar buktikan mana video matsabu tolak hudud,wanrosli masih xdak tulurrrrrr.kahkahkahkah

      Padam
    22. Pantun merapu merepek meraban meroyan wan rosli dtg lagi huhuhu n trnyata ianya sangat bodoh huhuhu

      Padam
  8. Kesimpulan dari komen2 di atas ialah para penyokong bebal telah mengakui adanya dana Yahudi kpd PKR dan DAP tapi mereka tak berani saman org2 yg menuduh sedemikian.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laaa 90 juta dpt dedak dr najib tetiba tuduh org lain plak...bodoh tahap mana ko ni wanrosli oiiiii.kahkahkah

      Padam
    2. Sebab tu Pas skrg semakin popular dgn gelaran manja Parti Lebai Pembohong Bersiri.kahkahkah

      Parti Auta Semalaysia

      Padam
  9. Berdoalah xjadi pigs yang kerja jual agama..Harap tiada yg terasa!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kafir harbi tak perlu risau lagi kerana pastinya munafikun akan menawarkan hujah utk mereka..

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...