Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Mac 04, 2014

“Saya nak bantu rakyat, bukan rompak duit rakyat” - Anwar Ibrahim

dsai_tmn_muhibbah

KAJANG 4 MAC: Ada beza besar seseorang yang menjadi calon pilihan raya bertujuan membantu rakyat, dengan seseorang yang bertujuan menjadi wakil rakyat bagi kepentingan diri, kroni dan keluarga.

“Kalau saya masuk ke Putrajaya, saya tak akan abaikan nasib rakyat miskin di negara ini.

“Saya akan pertahankan semua kaum. Bukan tolong Melayu sahaja seperti yang diucapkan oleh orang Umno,” kata Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam ceramah di Taman Muhibbah, Kajang, semalam.

Justeru kata Anwar, peranannya kini adalah membangkitkan isu rakyat di seluruh negara, dengan menjadikan PRK DUN Kajang sebagai pemangkin.

“Jangan pandang saya sebagai bekas Timbalan Menteri atau Menteri, pandanglah saya sebagai Anwar Ibrahim.

“Saya sebagai Anwar Ibrahim calon Kajang untuk bantu rakyat. Kita bukan mak merompak undi rakyat.
“Saya serta pimpinan yang lain akan ikhtiar untuk bantu rakyat Kajang,” kata Anwar disambut tepukan hadirin.

Kata Anwar tujuh keutamaan Kajang yang diberikan fokus oleh beliau antaranya isu infrastruktur, kos perumahan yang tinggi dan keselamatan.

“Isu utama ialah jaminan keselamatan kepada rakyat,” katanya.

KeadilanDaily

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...