Anwar Ibrahim dikunjungi Guan Eng dan Azmin

Guan Eng menziarahi Anwar ketika bekas ketua pembangkang itu menerima rawatan di Hospital Rehabilitasi Cheras.
Ketua umum Pakatan Harapan Datuk Seri Anwar Ibrahim terus menerima kunjungan para pemimpin negara ketika menerima rawatan bahu kanannya di hospital.
Semalam, ketua menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dibenarkan menziarahi bekas timbalan perdana menteri itu di Hospital Rehabilitasi Cheras.
Timbalan pengarah dasar kepenjaraan, Jabatan Penjara Malaysia Supri Hashim dalam satu kenyataan berkata, menteri besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali turut menziarahi Anwar pada 27 November lalu di Hospital Kuala Lumpur.
“Kesihatan Datuk Seri Anwar Ibrahim sepertimana laporan oleh pakar-pakar adalah semakin baik,” jelas Supri.
Ketika menerima rawatan di Hospital Kuala Lumpur, Anwar turut menerima lawatan perdana menteri Datuk Seri Najib Razak dan isteri, timbalan perdana menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dan beberapa menteri kabinet.
mdl
Picture
Previous
Next Post »

42 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 4:41 PTG delete

Admin pun dah terketar-ketar kepala lutut apabila terima ulasan dari pembaca, takut kehilangan dedak jika disiarkan

Kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 4:53 PTG delete

4.41 kuat mengarut. Duduk diam lebih baik.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 5:21 PTG delete

Apa yang mengarutnya, teka-teki tak mampu nak jawab

Takut hilang dedak ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 5:30 PTG delete

Ada satu teka-teki yang tak mampu macai2 Haprak untuk menjawab

Teka-teki berbunyi begini:

Adakah Anwar Ibrahim seorang peliwat atau Madey sebenarnya yang menabur fitnah?

Sila jawab dengan ikhlas dan berpendirian

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 5:33 PTG delete

Hadi yg banyak untung dgn kes DSAI,sehingga jadi MB Terengganu pada 1999.

Bila nuar kena naya kes sodomi,nuar nak pergi mahkahmah syariah dan 4 orng saksi...Hadi yg juara hudud dan ru355 MEMBISU.

Bila najib ada 2.6 billion dlm account bank sendiri,diaku oleh najib sendiri, Hadi kata kena SAKSI..

Hasil daripada baiknya hadi dgn najib: hadi dihadiakan perlindungan najib yg berkuasa...report tuduhan balak kelanta,report polis pemimpin 90juta dan berita luarbiasa pas di media perdana najib...diberi perhatian..

BUKTI FAKTA SAHIH..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 5:38 PTG delete

bayangkan jika hadi,melawan najib/umno,Macam TGNA,nik aziz pernah dituduh rasuah pergi haji,yg nik aziz tidak lakukan..

Mahathir melawan,RCI mahathir dipanggil lagi,walaupun orng lain yg buat salah!!

Bayang kan jika hadi melawan?
kes RCI memali akan dipanggil!!
kes 200juta akan dipanggil!!
kes 90juta akan dipanggil!!
dan banyak lagi ksalahan2 kecil...

Bagaimana agaknya..???/nak buat hudud/ru355..
PENDAKWAAN BERPILIH ????

Ikan BILIS KENA..BANGSAWAN DAN BRAHMIN..BERMEHARAJALELA!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 5:44 PTG delete

MACAM HUDUD BRUNEI......bangsawan boleh berjoli di monaco,london,us,boleh tukar2 pasangan..jika rakyat brunei yg kena..mereka kena hudud...

Nampak gayanya,malaysia pun tiru,bolm dapat hudud..golongan2 brahmin/bangsawan CUKUP KEBAL..Tak makan dek undang2..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 7:52 PTG delete

Mereka tak mampu nk jawab teka-teki diatas sebaliknya hanya jalan fitnah je yang mampu mereka lakukan

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 8:42 PTG delete

Kehkehkeh....kenapalah macai2 Haprak suka memfitnah?

Jika kalian berprinsip sila jawab teka-teki kat atas tu

Cukup-cukup la memfitnah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 8:45 PTG delete

Apa bezanya dengan akhlak pemimpin Haprak, tak perlu keluar negara pun kat dalam negara pun mereka buat juga

Terbaru skandal pasir dan batu di Selangor, kaum kerabat kaya raya

Rakyat diperbodohkan

Kalau kalian ada maruah sila jawab teka-teki diatas

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 9:46 PTG delete

Anwar bukan peliwat dan Mahathir telah mempercayai FITNAH yang dibawa oleh pencacai dan pemakan dedak...

.. itu lah jawapan Nujum Pak Belalang..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 November 2017 10:14 PTG delete

Kalau dulu tun m percaya fitnah tu, sekarang dia percaya lagi tak? Kalau dia dah tak percaya fitnah tu, kenapa dia masih menuduh ada org lancapkan anak teruna orang?..maknanya tun m masih percaya lagi fitnah tu lah kan? Cerdik ke kita yg masih bersekongkol dgn tun m? Tak cerdik aka bodo lah tu..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 November 2017 10:24 PTG delete

PAS menang masa tu kerana org dah marah sangat dgn tun m yg terlalu banyak ratah duit rakyat.. ko kenal ke tun m tu? Kalau ko tak kenal ni aku nak bgtahu dia sekarang dah jadi pengerusi PH yg kamu sokong..

TGHH mana ada kuasa dalam mahkamah syariah bodo.. namun dia berjaya tulis buku bertajuk QAZAF tanda simpati kpd dsai..

Kalau tak ada saksi (termasuk transaction) macamana nak sabitkan kesalahan.. ko ingat mahkamah tu mahkamah kangaroo macam zaman tun m dulu ke?

Jangan risau kita tunggu je bukti dari husam yg katanya ada bukti akaun affin 90 juta tu.. ehhh bukan.. dia cuma nampak aje bukti tu sebenarnya.. keh keh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 November 2017 10:31 PTG delete

Barua dah jawab tapi aku counter jawab.. terkedulah sekarang ni..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 November 2017 11:50 PTG delete

Dalam satu dialog “What Say Youth Town Hall – Conversation with Madey and LKS” di Lembah Klang, Madey masih berpegang dengan pendirian asalnya bahawa Anwar Ibrahim seorang peliwat dan turut melancap lelaki lain.

Hangpa tengok pendirian Madey, masih berpegang pada pendiriannya, bukan macam kalian tiada pendirian, kalau ada pun macam " Pokke Hangguk ", Sekali hangguk berubah warna, sehingga keliru warna asal

Kalau kalian setuju dengan Madey, kalian kena minta Anwar bertaubat, kalau kalian sayang Anwar kalian kena nyahkan Madey dari jadi " Top Dog " kalian

Baru jelas kalian berpegang pada prinsip, kalau tak kalian akan terus jadi " Pokke Hangguk ", terhangguk-hangguk kesana sini sambil berubah warna

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Disember 2017 8:42 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Disember 2017 8:43 PG delete

Setuju.. sekarang PH perlu buat keputusan, samada pilih utk percaya Tun M atau pilih utk percaya DSAI..

Abang pilih yg mana, perawan atau janda?

Dari segi senario politik sekarang, di bawah adalah pilihan setiap parti politik:

PPBM - pilih Tun M kerana presiden dia tu!
PKR - pilih DSAI kerana ketua umum dia tu!
DAP - pilih Tun M kerana terdesak undi melayu islam!
PAN - pilih apa sahaja yg DAP pilih.. dasar barua!
PAS - hanya PAS yg berhak utk tidak pilih kedua2nya!

Alhamdulillah..tahniah PAS!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 10:21 PG delete

Macai2 Haprak masih terkedu dan terkedu lagi

PAS memang bijak.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 3:53 PTG delete

Tun M dan DSAI tu tokoh politik di Malaysia. Tak berbangkit pun soal siapa fitnah siapa, siapa aniaya siapa...sebab mereka sendiri dah bertemu dan hubungan kekeluargaan juga sudah kembali jernih. Yang sepatutnya sentap ahli keluarga Anwar tetapi sama2 berlapang dada dan iltizam mencapai satu matlamat ++ menjatuhkan kleptokrasi Najib dan penasihatnya!

Lainlah kaduk2 naik kunjung dalam BN. Lihat bagaimana Najib, Zahid dan Nazri nak dapat political miliage untuk diri masing2? Sudah dianiaya dan difitnah DSAI... datang melawat nak ambil peluang politik pula. Sungguh tak malu dan tak ada maruah. Tiada keikhlasan dan setiakawan seperti contoh pimpinan PH.

Mereka bertiga Najib, Zahid dan Nazri ini taraf anak2 murid derhaka sahaja. Ketokohan mereka tak dapat dikembangkan sebab ++ tiada macai sanggup memuji mereka ++ kecuali mereka puji diri sendiri. Yang paling kembang kena puji penyokong sendiri cuma Hadi Awang. Duduk rumah +++ layan bini2 +++ melepak +++ ponteng +++ dan gaji tetap jalan...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 4:12 PTG delete

Pastinya pilihan rakyat bukan Najib dan Hadi Awang. Seorang dengan polisi rakyat dimangsakan dahulu dan dibantu seorang lagi polisi berkecuali yang merugikan rakyat.

Kedua-duanya sekutu yang merosakkan dan memalukan nama Malaysia di persada antarabangsa. Seluruh dunia kenal mereka tetapi dengan gelaran buruk dan jijik. Seorang kleptokrat. Seorang lagi terroris.

Selamatkan Malaysia daripada label kleptokrasi dan terroris.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 4:31 PTG delete

Semoga Allah memberi kebaikan dan rahmat Nya kepada orang yang telah difitnah oleh tuan An Anonymous.

Moga fitnah tuan dikembalikan kepada Allah untuk sebaik-baik pengadilan. Sesungguhnya Allah sebaik2 pembalas fitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 4:38 PTG delete

Melawat kawan yang menjadi mangsa politik dendam Najib DSAI yang dianiaya dan difitnah. Semoga cepat sembuh DSAI dan perjuangan bersama rakyat diteruskan. Nampak makin goyah BN dengan pelbagai masalah dalaman yang gagal ditangani. Sehingga tarikh PRU14 yang dirancang awal tertunda sehingga tahun hadapan. Lebih banyak masalah akan menimpa Najib dan konco penasihatnya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 4:48 PTG delete

Tukar kerajaan dan hukum kleptokrasi. Bukan berkecuali. Kita undi Pakatan.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Disember 2017 5:30 PTG delete

Memanglah masalah kalau konco sendiri kata dia lancapkan anak dara ehh anak teruna orang..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Disember 2017 5:32 PTG delete

Takkan dah sapu duit perwaja masih harapkan pujian penyokong kut.. lepas tu sampai 26 org ponteng serentak boleh puji ke?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Disember 2017 5:37 PTG delete

So ko sekarang pilih sape? Tun m ke dsai? Susah ke nak jawab? Keh keh..

Kalau dah sahih wujudnya gejala lgbt, bersekedudukan, atheist, murtad tak perlu diselamatkan ke? Ke perlu dibela macam PaN buat?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 9:17 PTG delete

Fitnah 90 juta boleh pulak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 9:19 PTG delete

Habis tu siapa yang nak hukum mahazalim dan perasuah kat Penang dan Selangor?

Nampaknya hanya Gagasan Sejahtera pilihan terbaik kita

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 9:23 PTG delete

Macai Haprak msih lagi terhangguk-hanguk sambil berubah warna

Susah sangat ke nak nyatakan pendirian?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Disember 2017 9:27 PTG delete

Macai Haprak mana ambil peduli dengan kerosakan akhlak, bagi mereka hapuskan kleptokrasi tu jadi keutamaan

Macai Haprak ni terkeliru dan tiada pendirian

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Disember 2017 8:28 PG delete

Kesian membaca komen An Anonymous ni. Agaknya dalam otak hampasnya cuma ada kata2 lucah dan kotor. Sungguh mual dan jijik.

Rendah sangat ke taraf berpolitik Orang Melayu sampai terpaksa bercerita hal dalam seluar dalam? Orang macam ini sepatutnya dah pupus sebab tiada adab dan sopan di alam internet.

Najib dan Hadi Awang sebagai Pemimpin parti Melayu wajib rasa malu ada penyokong seperti ini. Komennya kotor dan terdapat di banyak laman web. Melayu jijik macam ini menghinakan bangsanya dengan bahasa kotor.

Bahasa menunjukkan bangsa.
Isu dalam seluar dalam menunjukkan BN dan Pas.
Isu rakyat menunjukkan Pakatan Harapan.
Pilihan rakyat pasti PH!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 Disember 2017 8:33 PG delete

Ee bodonya 4:31.. apa yg aku fitnahnya.. pemgerusi PH korang yg kata ada berlaku kejadian melancapkan org.. kalau kau kata aku fitnah tak pe lah teruskan je lah kau sokong pengerusi PH yg tak pernah langsung bercakap pasal melancap org tu.. keh keh.. bangang..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Disember 2017 8:34 PG delete

Gagasan Sejahtera gabungan sampah. 40 kerusi sampah. Undi YB sampah. Usul jadi sampah. Presiden juga sampah.

Siapa nak undi sampah?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 Disember 2017 8:41 PG delete

Tok sah jadi munafik lah 8:28.. pengerusi PH yg ko sokong tu yg kata pasal melancap tu.. kalau ko kata jijik lancap tu maka jijiklah apa yg ketua ko cakap tu.. skrg baru nak tersedarkan betapa naifnya pemimpin2 PH tapi masih ada hati nak pinggirkan islam.

Teruslah berpura2 berjuang demi rakyat kononnya tapi konco sendiri pun dia boleh tuduh sejijik tu apatah lagi kpd rakyat jika PH menang kelak..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Disember 2017 8:45 PG delete

Akhlak dalam menulis komen pun gagal. Penuh emosi dan remeh. Mencarut dan maki hamun jadi makanan harian.

Melayu bawah Najib dan Hadi terus rosak dan rosak. Isu politik yang dihadam langsung tak menyentuh kepentingan rakyat.

Hanya kepentingan peribadi dan diri sendiri. Inilah yang dijadikan pedoman Najib dan Hadi Awang.
Cash is king. Wala membabi-buta.

Mentaliti Melayu mesti diperbaiki semula. Mentaliti kotor penyebab sakit mental. Najib dan Hadi punca maki hamun dan kata2 kotor.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Disember 2017 8:56 PG delete

Melayu otak kotor seperti anda sangat memalukan bangsanya sendiri.

Menulis komen dengan bahasa kotor tanpa rasa malu. Samalah macam Najib dan Hadi yang memaki hamun semasa memberikan ceramahnya.

Rakyat yang mendengar rasa terhina dan malu. Pemimpin Melayu dalam BN dan Pas tiada sopan santun dan akhlak.

Pengikut seperti anda hanya menjadi parrot. Mengulang semula maki hamun dan mencarut tanpa malu dan segan. Sungguh kotornya akal sampai lidah dan tangan menjadi mangsa.

Lebih buruk lagi...kekotoran akal dan miskin jiwa anda dikongsi pula bersama orang yang lain. Tanpa malu dan segan. Maruah diri dan bangsa dijadikan barang lelong. Isu remeh pun nak jadi isu nasional?

Bawalah isu rakyat yang lebih penting. Bukan jadi keldai tunggangan tuan anda, bawa apa sahaja sampai isu dalam seluar pun dijaja sebagai bahan kempen.

Jijik dan kotorlah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Disember 2017 11:37 PG delete

PascaPRU14 Jika BN berkuasa?

#CUKAIGSTNAIK
#HARGABARANGNAIK
#HARGAMINYAKNAIK
#TOLNAIK
#NILAIRINGGITTURUN
#HUTANGNEGARANAIK
#SIAPAMO1?
#MALAYSIATIMURMUNDUR
#CHECK&BALANCEGOYAH
#PMDIKTATOR
#POLITIKLUCAHCÀRUTMAKIHAMUN

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 Disember 2017 5:43 PTG delete

Memang apa yg dituduhkan oleh tun m kpd dsai kotor dan jijik .. baru perasan ke? Selama ni kamu tak ikut reformasi dsai.. bila tak ikut mmg asyik dgr yg baik shjlah ttg tun m.. syukurlah akhirnya kamu sedar akan kejijikan sikap pengerusi kpd ketua umum..

So kembali kpd soalan asal aku.. siapa yg kamu percaya hasil drpd kes jijik tu samada tun m atau dsai? Keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Disember 2017 7:33 PTG delete

Maaflah. Anda tak sekufu dalam pemikiran dan mentaliti. Soalan itu saya pulangkan kembali sebab saya takkan merendahkan akal kepada kempen kotor dan jijik anda.

Biarlah akal hampas anda sendiri mencari jawapannya. Tahniah sebab menghalang akal kotor anda daripada tulisan komen. Gunakan bahasa yang baik.

Lambang orang Melayu bersopan santun dan berkias. Bukan memaki hamun dan mencarut bila di tempat terbuka. Malang ada Melayu liberalis macam anda. Tak ada adab.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Disember 2017 10:34 PTG delete

Klu haprak berkuasa..
Mahdey NAIK tocang!!!
Semua di atas jd u-Tun mahdey...hehehe

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
4 Disember 2017 7:55 PTG delete

So tak leh jawab soklan aku lah tu.. patutnya ko jawablah tun m sebab tun m tu kan bakal pm.. so aku simpati buat dsai.. dikhianati isteri dan anak betul kan?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 Disember 2017 7:55 PG delete

Bukan PH ada 26 kerusi sampah ke? Saja tanya

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Senarai Blog @ Bisnes