Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Februari 06, 2016

SEBARKAN!! : HIMPUNAN 365 PENJARA SUNGAI BULOH.

Seruan Solidariti Bersama DSAI
 


Jangan dilupa manusia yang bernama DSAI yang sedang dalam penjara hasil fitnah jahat. Beliau pejuang rakyat dan bagaikan lilin yang membakar diri demi orang lain untuk mendapatkan cahaya.

Mak pada 9 Februari ini marilah kita bersama-sama berkumpul di hadapan Penjara Sungai Buloh untuk memberitahu DSAI serta kerajaan UMNO/BN bahawa rakyat tidak pernah lupa akan perjuangan beliau dan rakyat akan tetap terus berdiri teguh bersamanya.

WaLlahu 'Alam
KHALID SAMAD

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army

 
 
http://iklanviral.blogspot.my/

7 ulasan:

  1. Mintak PAN rakamkan sambutan tersebut samada ramai atau kurang..nak tgk jgk hasil kerja tangan PAN nih.. By

    BalasPadam
  2. Sibuk hal lain je..baghal

    BalasPadam
  3. Sibuk je hal org lain..baghal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah tu .. X payah lah hebohkan dlm blog... X puas lagi ke jd talibarut DAP nak jd talibarut PKR plk??

      Padam
  4. An Anonymous ni memfitnah. Kalau tak nak kenang budi org janganlah bercakap merapu. Ingatlah DSAI sanggup dipenjara kerana rakyat. Kau sanggup?

    BalasPadam
  5. Usah dilayan org gila tu bro..an anonymous tu dh mrepek mroyan kat byak blog.kita layan org gila nti kita ikot gila pasal dia gila babi dh..

    BalasPadam
  6. Kalau DAP tolak hudud korang rasa mamat kat atas tu nak sokong ke nak tolak??

    So betullah tu talibarut DAP aka macai DAP aka barua DAP aka bla bla bla..

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...