PANAS!! : Datuk Husam Musa memang menanti untuk dipecat

Husam Musa

SHAH ALAM - Penganalisis politik menjangkakan ada kemungkinan bekas Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa memang menanti untuk dipecat parti atas tindakan-tindakannya yang menyerang parti dari luar.

Pensyarah Universiti Sains Malaysia (USM), Prof Madya Dr Sivamurugan Pandian berkata, implikasi sekiranya Husam dipecat dengan beliau sendiri meninggalkan parti secara sukarela akan berbeza di mata penyokong.

“Sudah pasti ada kesan pada parti (sekiranya Husam dipecat). Kalau dia keluar parti, maksudnya dia dengan sukarela tapi jika dipecat seolah-olah parti yang menyebabkan beliau terpaksa keluar daripada parti.

“Bagi mereka (penyokong) yang kritikal akan melihat keputusan itu (pecat Husam) berat sebelah tapi bagi parti itu keputusan yang wajar kerana dia mengkritik parti dari luar,” katanya kepada Sinar Online.

Sebelum ini, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata beliau telah menyerahkan kes Husam kepada jawatankuasa disiplin parti untuk menjalankan siasatan dan tindakan menanti Adun Salor itu ialah diberi amaran, digantung ataupun dipecat.

Husam lantang mengkritik dan mencabar parti dan pemimpinnya secara terbuka berkaitan beberapa isu termasuk hudud.

Dalam pada itu, Sivamurugan tidak menolak kemungkinan sekiranya Husam dipecat, langkahnya akan disusuli oleh barisan penyokong yang berdiri teguh di belakangnya.

“Tetapi sebahagian penyokong yang percaya kepada kepimpinan parti tidak akan berundur,” katanya.

Akui tidak faham sebab Husam masih di dalam Pas, Sivamurugan tidak dapat menjangkakan sama ada Husam akhirnya akan bersama bekas-bekas pemimpin Pas untuk menyertai Amanah.

“Implikasinya bergantung kepada apa yang akan Husam lakukan selepas itu kerana beliau masih di dalam (parti) dan mungkin menunggu untuk dipecat oleh parti daripada meninggalkan parti itu sendiri.

“Saya tidak pasti yang itu kerana jika dia mahu masuk Amanah, sudah lama dia masuk. Saya tidak tahu kenapa dia menunggu begitu lama...kenapa dia lewat buat keputusan. Itu yang saya tak boleh jangka,” katanya.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/
Previous
Next Post »

44 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 9:30 PG delete

Wei adi, kenapa kau tak berani sumpah talak seperti dicabar usam? Memang kau buat salah yeee?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:54 PG delete

Biarlah husam dgn cara dia sendiri..

... kami ttp teguh di belakang tghh..!!
kami x mahu turut bersama husam dgn pan..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:55 PG delete

INGAT PAN INGATLAH DAP!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 11:13 PG delete

Teguh tgk video German ke bro.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 11:13 PG delete

Ingat hadi ingat sotong.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 11:15 PG delete

Pas sebuah parti yg semakin sesat dan primitif...Bala Allah pasti menimpa parti ini yg selalu memperdagangkan agama dan nama ALLAH utk tarik pengundi dan penyokong yg jahil agama..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 11:16 PG delete

Ingat hadi ingat syaitan dan syiah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 11:17 PG delete

Pesideng pong pang lebih.ajak debat takut, pesideng apa mcm ni.baik g candat sotong la xyah masuk politik menyusahkan org...kata hudud2 tp berkali2 kene tipu mana mau letak muka pesideng oiiiiii

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 11:18 PG delete

Sokong spender besar dan porno german....takbirrr !!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 11:19 PG delete

Ingat tantawi ingat video porno german

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 4:32 PTG delete

Ingat hadi ingat nak sembelih Din Ayam

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 4:38 PTG delete

Ingat Hadi ingat ulamak sesat dan gila kuasa...dah sakit uzur dekat nak jalan dah pong masih tak nak lepas kuasa juga...kejenya monteng sidang parlimen jer.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 6:23 PTG delete

Lama2 an anonymous lari pindah blog lain..huhuhu apa yg kluar dri dia pasti ada yg blas n dia tk trjawab pun..hahaha.duduk kat omak kau je an anonymous

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 7:04 PTG delete

An anonymous adalah wan Rosli setan belaan hadi awe..
Manusia riak Dan takbur yg perasan alim...
Hoi hadi awe, ramai pengikut kau dh syirik kerana terlebih lebih memuja kau..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:10 PTG delete

Walaupun kami ni jahil tapi tak tergamak nak bertuangurukan TGLGE atau TGLKS yg pastinya menolak hudud..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:11 PTG delete

INGAT PAN INGATLAH DAP!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:25 PTG delete

Kami nk bertuan guru kan tontotwi sambil tgk video german

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:26 PTG delete

Ingat pas ingat parti talak bini

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:27 PTG delete

Jgn fitnah brader.. larat ke nk jwb kat akhirat.. tapi tak pastilah pula kalau TGLGE percayakan hari akhirat..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:30 PTG delete

Kenapa? Dap kan maksum di mata PAN..x perlu malu jika dikaitkan dgn DAP...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:33 PTG delete

Ingat hadi ingat sushi

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:34 PTG delete

Kenapa? Umno kan maksum di mata PAs..x perlu malu jika dikaitkan dgn umno...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:36 PTG delete

Ingat nik abduh ingat mini cooper

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:37 PTG delete

Ingat nik amar,ingat die kata nk perang dgn umno...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:38 PTG delete

Xpe hadi blh jwb ngan tuhan.die jwb "atas sayalah nk jawab ke x"

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:40 PTG delete

Ada lagi wan rosli ni.hari2 ratib salahkan dap.kentut arini wangi ke busuk?kalau busuk tu mesti salah dap bgabung dgn israel menyebabkan kan kentut wan rosli busuk.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:42 PTG delete

Bila agaknya nak dgr komen negatif PAN terhadap DAP... mimpilah..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:43 PTG delete

Sayangnya kau pada DAP.. betullah tu..
ingat pan ingatlah dap!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:51 PTG delete

Ingat pas ingat pornografi..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2016 10:53 PTG delete

Ingat pas,ingat umngok,mca,mic skali..sayangnya kau kat tuang guru pil kuda.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:55 PTG delete

Astaghfirullah.. istighfar brader.. sembah ALLAH brader bukan TGLGE..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:58 PTG delete

Of course aku sayang ULAMAK bukan TGLGE..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
23 Februari 2016 7:58 PG delete

Sape yg kau sayang ULAMAK ke TGLGE..?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 8:13 PG delete

Sayang ulamak,bukan ularmak pil kuda n jing..bangang an anonymous ni..ularmak kau tu ponteng prlimen,sekongkol dgn umngok.kata bodoh marah..tpi comfirm bodoh.

Reply
avatar
Wan Rosli
AUTHOR
23 Februari 2016 8:29 PG delete

Ulamak sembah Allah.. TGLGE??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 8:30 PG delete

Ingat PAN ingatlah DAP...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 2:01 PTG delete

Bila agaknya nak dgr komen negatif HADI terhadap Najib ... mimpilah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 2:03 PTG delete

Sayangnya kau pada Hadi .. betullah tu..
ingat HADI ingatlah Video Porno Tantawi !!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 2:04 PTG delete

Kahkahkah. Ada lagi wan rosli nih...dh mkn dedak ke belum
.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 2:06 PTG delete

Sape yg kau sayang HADI Sotong ke NAJIB 2.6b???!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 2:08 PTG delete

Ingat PAS ingat video blue german (dah tgk blue tp xnk byr bil)

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 2:09 PTG delete

An anonymous syg ulamak yg ske tgk video porno german. Oh yeahh oh yeah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 2:12 PTG delete

Die xmkn dedak tp mkn tahik ularmakkk, ada berkat katanya lebih2 lg ulamak yg pakai dewa tu lg byk berkat tahiknya

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2016 2:13 PTG delete

Bukan ko sembah ularmakkk yg pakai dewa tu ke.

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes