Isnin, Februari 22, 2016

PANAS!! : Datuk Husam Musa memang menanti untuk dipecat

Husam Musa

SHAH ALAM - Penganalisis politik menjangkakan ada kemungkinan bekas Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa memang menanti untuk dipecat parti atas tindakan-tindakannya yang menyerang parti dari luar.

Pensyarah Universiti Sains Malaysia (USM), Prof Madya Dr Sivamurugan Pandian berkata, implikasi sekiranya Husam dipecat dengan beliau sendiri meninggalkan parti secara sukarela akan berbeza di mata penyokong.

“Sudah pasti ada kesan pada parti (sekiranya Husam dipecat). Kalau dia keluar parti, maksudnya dia dengan sukarela tapi jika dipecat seolah-olah parti yang menyebabkan beliau terpaksa keluar daripada parti.

“Bagi mereka (penyokong) yang kritikal akan melihat keputusan itu (pecat Husam) berat sebelah tapi bagi parti itu keputusan yang wajar kerana dia mengkritik parti dari luar,” katanya kepada Sinar Online.

Sebelum ini, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata beliau telah menyerahkan kes Husam kepada jawatankuasa disiplin parti untuk menjalankan siasatan dan tindakan menanti Adun Salor itu ialah diberi amaran, digantung ataupun dipecat.

Husam lantang mengkritik dan mencabar parti dan pemimpinnya secara terbuka berkaitan beberapa isu termasuk hudud.

Dalam pada itu, Sivamurugan tidak menolak kemungkinan sekiranya Husam dipecat, langkahnya akan disusuli oleh barisan penyokong yang berdiri teguh di belakangnya.

“Tetapi sebahagian penyokong yang percaya kepada kepimpinan parti tidak akan berundur,” katanya.

Akui tidak faham sebab Husam masih di dalam Pas, Sivamurugan tidak dapat menjangkakan sama ada Husam akhirnya akan bersama bekas-bekas pemimpin Pas untuk menyertai Amanah.

“Implikasinya bergantung kepada apa yang akan Husam lakukan selepas itu kerana beliau masih di dalam (parti) dan mungkin menunggu untuk dipecat oleh parti daripada meninggalkan parti itu sendiri.

“Saya tidak pasti yang itu kerana jika dia mahu masuk Amanah, sudah lama dia masuk. Saya tidak tahu kenapa dia menunggu begitu lama...kenapa dia lewat buat keputusan. Itu yang saya tak boleh jangka,” katanya.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

44 ulasan:

  1. Wei adi, kenapa kau tak berani sumpah talak seperti dicabar usam? Memang kau buat salah yeee?

    BalasPadam
  2. Biarlah husam dgn cara dia sendiri..

    ... kami ttp teguh di belakang tghh..!!
    kami x mahu turut bersama husam dgn pan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Teguh tgk video German ke bro.kahkahkahkah

      Padam
    2. Sokong spender besar dan porno german....takbirrr !!!!!

      Padam
  3. Balasan
    1. Ingat hadi ingat sotong.

      Padam
    2. Ingat hadi ingat syaitan dan syiah

      Padam
    3. Ingat tantawi ingat video porno german

      Padam
    4. Ingat hadi ingat nak sembelih Din Ayam

      Padam
    5. Ingat Hadi ingat ulamak sesat dan gila kuasa...dah sakit uzur dekat nak jalan dah pong masih tak nak lepas kuasa juga...kejenya monteng sidang parlimen jer.....

      Padam
  4. Pas sebuah parti yg semakin sesat dan primitif...Bala Allah pasti menimpa parti ini yg selalu memperdagangkan agama dan nama ALLAH utk tarik pengundi dan penyokong yg jahil agama..

    BalasPadam
  5. Pesideng pong pang lebih.ajak debat takut, pesideng apa mcm ni.baik g candat sotong la xyah masuk politik menyusahkan org...kata hudud2 tp berkali2 kene tipu mana mau letak muka pesideng oiiiiii

    BalasPadam
  6. Lama2 an anonymous lari pindah blog lain..huhuhu apa yg kluar dri dia pasti ada yg blas n dia tk trjawab pun..hahaha.duduk kat omak kau je an anonymous

    BalasPadam
  7. An anonymous adalah wan Rosli setan belaan hadi awe..
    Manusia riak Dan takbur yg perasan alim...
    Hoi hadi awe, ramai pengikut kau dh syirik kerana terlebih lebih memuja kau..

    BalasPadam
  8. Walaupun kami ni jahil tapi tak tergamak nak bertuangurukan TGLGE atau TGLKS yg pastinya menolak hudud..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami nk bertuan guru kan tontotwi sambil tgk video german

      Padam
    2. Jgn fitnah brader.. larat ke nk jwb kat akhirat.. tapi tak pastilah pula kalau TGLGE percayakan hari akhirat..

      Padam
    3. Xpe hadi blh jwb ngan tuhan.die jwb "atas sayalah nk jawab ke x"

      Padam
  9. Balasan
    1. Ingat pas ingat parti talak bini

      Padam
    2. Kenapa? Dap kan maksum di mata PAN..x perlu malu jika dikaitkan dgn DAP...

      Padam
    3. Ingat hadi ingat sushi

      Padam
    4. Kenapa? Umno kan maksum di mata PAs..x perlu malu jika dikaitkan dgn umno...

      Padam
    5. Ingat nik abduh ingat mini cooper

      Padam
    6. Ingat nik amar,ingat die kata nk perang dgn umno...

      Padam
    7. Bila agaknya nak dgr komen negatif PAN terhadap DAP... mimpilah..

      Padam
    8. Bila agaknya nak dgr komen negatif HADI terhadap Najib ... mimpilah.

      Padam
  10. Ada lagi wan rosli ni.hari2 ratib salahkan dap.kentut arini wangi ke busuk?kalau busuk tu mesti salah dap bgabung dgn israel menyebabkan kan kentut wan rosli busuk.kahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sayangnya kau pada DAP.. betullah tu..
      ingat pan ingatlah dap!!

      Padam
    2. Sayangnya kau pada Hadi .. betullah tu..
      ingat HADI ingatlah Video Porno Tantawi !!

      Padam
  11. Ingat pas ingat pornografi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Astaghfirullah.. istighfar brader.. sembah ALLAH brader bukan TGLGE..

      Padam
    2. Bukan ko sembah ularmakkk yg pakai dewa tu ke.

      Padam
  12. Ingat pas,ingat umngok,mca,mic skali..sayangnya kau kat tuang guru pil kuda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Of course aku sayang ULAMAK bukan TGLGE..

      Padam
    2. Sape yg kau sayang ULAMAK ke TGLGE..?

      Padam
    3. Sape yg kau sayang HADI Sotong ke NAJIB 2.6b???!

      Padam
    4. An anonymous syg ulamak yg ske tgk video porno german. Oh yeahh oh yeah

      Padam
  13. Sayang ulamak,bukan ularmak pil kuda n jing..bangang an anonymous ni..ularmak kau tu ponteng prlimen,sekongkol dgn umngok.kata bodoh marah..tpi comfirm bodoh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulamak sembah Allah.. TGLGE??

      Padam
    2. Kahkahkah. Ada lagi wan rosli nih...dh mkn dedak ke belum
      .kahkahkahkah

      Padam
    3. Die xmkn dedak tp mkn tahik ularmakkk, ada berkat katanya lebih2 lg ulamak yg pakai dewa tu lg byk berkat tahiknya

      Padam
  14. Ingat PAN ingatlah DAP...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ingat PAS ingat video blue german (dah tgk blue tp xnk byr bil)

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng