Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, Oktober 09, 2017

6 ulasan:

  1. Hapuskan KLEPTOKRASI!

    Hidupkan KLEPETOKRASI!

    BalasPadam
  2. Sambutan hambar, sepatutnya tajuk perhimpunan ditukar kepada himpunan "Sayangi Malaysia, acara PANTALQIM 0.0" disertakan dengan majlis tahlil, nescaya pasti ramai yang datang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mahathir mensasarkan jumlah yang akan menghadiri himpunan itu adalah antara 30,000 ke 50,000 orang. Namun ketika beliau mempromosikan himpunan itu, tidak nampak pula pemimpin pembangkang lain yang beria-ia dalam perhimpunan ini. Sambutannya memang hambar, ia diakui sendiri oleh Ketua Pemuda Parti Amanah Negara (PAN) Wilayah Persekutuan, Nik Abdul Razak Nik Mohamad kepada satu portal pembangkang. Inilah jadinya bila orang tua yang ketuai demo. Budak budak reformasi tidak akan datang untuk bersama dengan orang yang mereka panggil Mahafiraun ini.

      Sebelum ini PAN memandang rendah dengan perhimpunan Fastaqim 2.0 anjuran PAS, dengan mengatakan kehadiran yang ramai tidak memberi apa-apa makna (impak) dalam menentukan kemenangan dalam PRU14. Yakinlah, lepas ni PAN akan kata perhimpunan pada 14 Oktober nanati tetap akan bermakna walaupun tak ramai yang hadir. Itu lah hebatnya PAN.

      Padam
  3. PH berhimpun nak sedarkan rakyat utk jatuhkan BN tp pas bhimpun nak tjk kuat bkn nak lwn BN tp nak lwn pbangkang, bodoh punya walaun, x sedar bhw pas tu msh lg pbangkang....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu kata pas lemah dan ramai dah keluar pas.. bila pas dah tunjuk kekuatan dia kata nak lawan ph pulak.. kalau dgr kata puak bantah pesta arak DALAM HATI ni, dap lah yg terbaik kerana tidak perlu jaga sensitiviti umat islam yg dianggapkan mereka tak berapa nak berani nak bersuara kpd masyarakat cina..

      Mungkin pan rasa semua umat islam perlu ikut cara mereka tunduk kpd dap..

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...