Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, November 11, 2011

Polis Malaysia!!! Anjing, Babi Umno Yahudi...!!!!!

Polis siasat Anwar kerana buat laporan 'video seks'

PKR hari ini mendakwa BN dan Umno menggunakan jentera kerajaan untuk membabitkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam dalam satu lagi cubaan untuk menganiaya bekas timbalan perdana menteri itu.

azlanDakwaan itu timbul ekoran siasatan yang dijalankan polis ke atas Anwar mengikut Seksyen 182 Kanun Jenayah berhubung kesalahan membuat laporan palsu.

Ahli parlimen Subang PKR, R Sivarasa berkata Anwar telah diminta untuk memberi kenyataan kepada polis pada minggu ini.

Namun, PKR telah meminta supaya siasatan itu dijalankan pada Rabu di balai polis Kepong, katanya lagi.

Laporan yang dibuat Anwar pada Mac lalu adalah berhubung tindakan trio "Datuk T" yang menayangkan satu rakaman video seks kepada petugas media dan individu berkepentingan di satu hotel mewah.

Tiga individu berkenaan – bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik; ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah serta bekas bendahari PERKASA Datuk Shuib Lazim – didakwa di Mahkamah Majistret Kuala Lumpur tiga bulan kemudian atas kesalahan menayangkan video seks lelaki mirip Anwar itu.MalaysiaKini

    

4 ulasan:

  1. Memang betul apa yang saudara katakan tu..UMNO KAFIR LAKNAT,tak ADA AGAMA..ANJING YAHUDI..POLIS ANJING CINA..PTUIHH!!!SKMM..SEMUANYA BANGSA SIAL..TELEFON PUN DITAP..PENGGUNA BAYAR..TAPI SYAITAN LAKNAT KEJI NI..CEROBOH PULA HAK MASYARAKAT..MEMANG SUKU SAKAT SYAITAN NI TAK LAYAK SEBENARNYA PERINTAH NEGARA..POLIS JUAL DADAH..BELA TOKAN DADAH..MAKAN DUIT PELACUR..MAKAN DUIT JUDI..DARAH DAGING HARAM JADAH..DIA ORANG..ORANG TAK ADA AGAMA NI TAK SEDAR DIRI..PTUIHH..ANGGOTA MACAM CELAKA..MASYARAKAT PULA DIKATANYA JAHAT..MENTERI2 UMNO GADAI TANAH MELAYU..JATUHKAN MELAYU..PIJAK MELAYU..ROSAKKAN AGAMA ISLAM..SATU CARA JE NAK AJAR SYAITAN2 KEJI TAK SEDAR DIRI NI.BUAT SOLAT HAJAT RAMAI2..TIAP2 MALAM..HANCURKAN PAKATAN2 KEJINYA..PENIPUAN2NYA..DAN MINTA AGAR DITIMPAKAN BALASAN DENGAN SETIAP KERJA KEJI YANG PERNAH DILAKUKAN..

    BalasPadam
  2. Setiap sesiapa yang ada dalam list yang boleh menggugat syaitan umno dan polis anjing..talian telefonnya akan diceroboh..akan dihantar kuncu2nya untuk buat kacau ganggu..hidup akan susah..jika berniaga..perniagaan diganggu..jika bekerja..pekerjaan turut diganggu..dengan cara menyampai2kan fitnah2 jahat..walaupun seseorang itu sebenarnya tidak bersalah..juga mereka akan cari2 jalan untuk menganiaya,memfirnah,menyusahkan,sekat rezki..dan MENYALAH GUNAKAN UNDANG2 UNTUK MENGANIAYA ORANG2 MELAYU.SEBAB KEBANYAKAN MEREKA NI..CINA YANG BAGI MAKAN..DUDUK BAWAH KUASA AMERIKA..CIS!!PTUIHH..TAPI DAH MEMANG SEBAB MEREKA INI KETURUNAN SYAITAN..ATAU AIR MANI BAPAK DIA BERCAMPUR AIR MANI JIN..LAHIRLAH ANAK SYAITAN YANG JAHAT LAGI GILA KUASA..PTUIHH..LAKNATLAH KE ATAS UMNO..LAKNATLAH KE ATAS POLIS DAN SESIAPA YANG MELAKUKAN KEJAHATAN PADA ORANG2 YANG TIDAK BERSALAH DAN PADA ORANG2 YANG LEMAH..PASAL CELAKA LAKNAT INILAH..MELAYU BANYAK KETINGGALAN..JADI KAHAT..HILANG MARUAH..HILANG TANAH..TERGADAI AGAMA..CELAKA LAKNATLAH KE ATAS UMNO MUNAFIK..PTUIHH..CELAKA LAKNATLAH KE ATAS POLIS ANJING CINA..HARGHH...PTUIHH..PTUIHH..

    BalasPadam
  3. Anwar memang gay..memang kot!!..tapi kenapa dari dulu anwar asyik kena aniaya je..dah lah dijaja satu dunia ceritanya..dikacau ganggu lagi..kesian..tapi memang pun..Umno dan polis tu..memang syaitan..kalau anwar jahat..syaitan2 umno dan polis lagilah keji jahatnya..hampir banyak polis dan penjawat awam makan rasuah,duit haram..beli kereta haram..lepas tu tak segan silu tayang depan orang ramai..gilaaa..mak ayah diberi duit haram..penat je mak ayah diaorang ni jaga dari kecik..bila dah besar..bagi mak ayah makan duit haram..
    memang betul pun polis bela tokan dadah..jaga pusat judi..pelacuran dan sebagainya..lepas tu kat t.v tayang konon ada statement buat kerja..ye lah...orang yang hisap dadah ditangkap..masuk pusat judi konon rush..tapi sebenarnya paw..tapi tak tutup2 juga..dalam paper beritahu tak tahu tentang pusat pelacuran..apa diaorang ni buta it ke?..tak ada wechat??..tipulah..lepas tu kata orang tu jahat..orang ni jahat..padahal..semua orang tahu..polis dan banyak penjawat2 awam nie bapak2 segala bapak kepada bapak penjenayah..

    BalasPadam
  4. Polis malaysia mmg babi,dasar anjing kerajaan..Polis takat spm mmg bodoh..tah2 takat pmr je,hakhak..yg jd polis ni dkt sekolah msti kls belakang,,bodoh tak habis2..puiiiihhhhh..

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...