PANAS!! : GIMIK POLITIK DARI PARTI PAS.

Parti Amanah Negara

KOTA BHARU - Parti Amanah Negara Kelantan  menjelaskan dakwaan mengatakan terdapat ahli parti itu yang kembali menyertai Pas hanyalah bersifat gimik politik.

Pengerusinya, Datuk Wan Rahim Abdullah berkata, beliau yakin kenyataan itu dibuat setelah reaksi balas rakyat Kelantan yang menyambut baik kehadiran Amanah di negeri ini.

“Saya tidak dapat maklumat ada ahli Amanah yang mahu kembali, tetapi bagi saya kenyataan dua pimpinan Pas dari Kelantan itu kesan daripada sambutan orang ramai terhadap Amanah.

“Beberapa ceramah yang kita buat khususnya di kawasan kubu Pas seperti Pengkalan Chepa dan beberapa tempat lain mendapat sambutan luar biasa, ada tempat mencecah kehadiran lebih 1,000 orang, ini sudah tentu memberi kesan kepada mereka,” katanya kepada Sinar Harian.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah yang mengesahkan terdapat ahli Amanah yang bakal  kembali menyertai Pas sekaligus menguatkan kerajaan Kelantan.

Mohd Amar berkata, tindakan itu dibuat setelah mereka yang berkenaan sedar apabila penerangan yang dibuat pihaknya sebelum ini.

Wan Rahim bagaimanapun menjelas beliau tidak bermasalah sekiranya terdapat ahlinya yang ingin kembali kerana Amanah mengamalkan konsep demokrasi.

“Kita tidak ada masalah, ahli berhak memilih perjuangan yang mereka mahu, kita kena terima ini adalah politik,”katanya.

sh

IKLAN PENAJA Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu? Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/
Previous
Next Post »

6 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2016 9:44 PG delete

gimik x gimik siasat ler dulu....kih kih kih

Reply
avatar
17 Februari 2016 11:37 PG delete

tak mperlu siasat.. buang masa dan tenaga... dan tak perlu di layan sgt.. sapa2 berhak nak msk parti mana...cap itik ke..cap lembu terbang...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2016 12:07 PTG delete

Xyah layan ler pas ni. Depa xde keje dan xtau pape pasal ekonomi baik depe melalak sana sini dan tgk video German .Pan pula jgnla melebih2 layan depa nt jd serupa depa pulak.

Reply
avatar
Zukhi Md Noor
AUTHOR
17 Februari 2016 2:26 PTG delete

Pas...betulke parti islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2016 11:10 PG delete

Krlantan dah nk bankrap sejak divawah paschai...ekonomi tak tahu tp tebang balak duit masuk poket.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:25 PTG delete

Hanya fitnah lah modal PAN.. lepas tu perasan nak panggil org dengar ceramah fitnah depa.. KASIHAN..

INGAT PAN INGATLAH DAP!! TAK SALAHKAN..?

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes