Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Februari 09, 2016

PANAS!! : DAP DAN PKR MENGHINA PARTI ISLAM (AMANAH) KATA PEMIMPIN PAS SELANGOR.


Parti Amanah Negara (AMANAH) tidak mendapat laluan untuk bertanding di kerusi yang dimiliki PKR dan DAP, kata Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Iskandar Abdul Samad.

Katanya, disebabkan itu AMANAH berhasrat untuk bertanding di semua kerusi DUN dan parlimen milik PAS pada Pilihan Raya Umum akan datang.

Malah, Exco kerajaan negeri Selangor itu mendakwa PKR dan DAP telah mengeluarkan kenyataan yang keras serta menghina AMANAH bagi mengelakkan kerusi mereka terlepas kepada parti baru itu.

"Kami faham kenapa AMANAH hendak bertanding di semua kerusi PAS. (Kerana) Rayuan mereka untuk bertanding kerusi PKR dan DAP ditolak oleh kedua-dua parti itu.

"Saya juga telah membaca kenyataan keras dan menghina PKR dan DAP apabila AMANAH merayu untuk mendapatkan kerusi dari mereka. Jadi saya faham kenapa mereka terpaksa bertanding di kerusi PAS," tegas ADUN Chempaka itu kepada Malaysiakini.

Terdahulu, Sinar Harian hari ini melaporkan AMANAH Selangor sedia menentang PAS di semua kerusi DUN dan Parlimen yang kini disandang PAS.

Pengerusinya Ir Izham Hashim dilaporkan berkata, usaha mengenal pasti calon-calon mereka akan diperhalusi menjelang bulan Ramadan tahun ini.

'AMANAH dapat layanan buruk'

Mengulas lanjut Iskandar berkata beliau simpati dengan apa yang berlaku kepada AMANAH kini, namun menegaskan PAS sentiasa bersedia berdepan dengan mana-mana parti yang berhasrat menandingi mereka.

"Sebenarnya saya kasihan dengan mereka yang telah dilayan dengan buruk oleh rakan-rakan Pakatan Harapan.

"Oleh itu, kami bersedia (berdepan) dengan AMANAH dan kami yakin akan dapat mempertahankan kerusi-kerusi kami," katanya.

Bagaimanapun, Iskandar berkata AMANAH bukanlah ancaman yang serius kepada PAS.

"PAS tidak melihat (AMANAH) sebagai ancaman yang serius," tambah Iskandar.

mk

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

4 ulasan:

  1. PAN tak kan peduli dihina selagi yg menghina itu DAP!!

    Sekarang ini PAN dpt oksigen sikit dlm isu pemakaian maharaja cina oleh setiausaha PAS Selangor.. Jadi biarkan PAN seronok dgn oksigen yg ada..kita tgk berapa lama nak tahan ..

    BalasPadam
  2. Sejak bila pas membela AMANAH? Amanah akan bertanding disemua kawasan majoriti melayu yg dahulunya PR diwakili oleh pas dikawasan berkenaan..tidak timbul isu AMANAH bertanding dikawasan majoriti cina/india kerana kawasan tersebut turun temurun diwakili oleh PkR dan DAP...iskandar samad tak payahlah nk tabur fitnah2 bodoh sbb dah cerdik utk pilih permata(AMANAH) dan kaca(pas).

    BalasPadam
  3. hari yang baik untuk semua orang malaysia, nama saya Puan aisha bukafia, tinggal di bandar bandar george, sila, saya ingin berkongsi kesaksian hidup yang sebenar saya di sini pada platform ini untuk semua rakyat Malaysia supaya berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman atas internet, Allah telah trully memihak kepada saya melalui ibu yang baik Puan Emiliana

     Selepas beberapa tempoh cuba untuk mendapatkan pinjaman daripada institusi kewangan, dan ditolak sentiasa, jadi saya memutuskan untuk memohon melalui pinjaman dalam talian tetapi saya telah ditipu dan saya kehilangan 5,000MYR, kepada seorang wanita di Arab Saudi.

     i menjadi begitu terdesak dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan seorang kawan saya yang kemudian intorduce saya kepada Puan Emiliana yang juga pemilik sebuah organisasi pinjaman global, jadi kawan saya meminta saya untuk memohon dari Puan Emiliana, jadi saya summorned keberanian dan dihubungi Puan Emiliana.

     Saya memohon untuk jumlah pinjaman Rp80,000MYR dengan kadar faedah yang lebih rendah daripada 2%, jadi pinjaman yang diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dibuat pada pindahan kredit, disebabkan oleh hakikat bahawa ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pemindahan pinjaman, Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen daripada mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang daripada dua jam wang pinjaman itu telah didepositkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah jenaka sehingga saya menerima panggilan daripada bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 80,000MYR. Saya begitu gembira kerana akhirnya Allah menjawab doa saya dengan pesanan pemberi pinjaman saya dengan pinjaman asal saya, yang boleh memberikan apa yang diinginkan hati saya.

    Semoga Allah memberkati Ibu Emiliana untuk membuat adil hidup saya, jadi saya cadangkan sesiapa yang berminat dalam mendapatkan pinjaman untuk sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson11@gmail.com untuk pinjaman anda

    Akhir sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda semua kerana sudi meluangkan masa untuk membaca kesaksian hidup yang sebenar saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam kehidupan anda.
    satu lagi nama saya mrs aisha bukafia, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: mrsaishabukafia@gmail.com.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...