PANAS!! : BANGSA JOHOR DIMINTA MENGETUAI GELOMBANG PERUBAHAN.

Aminolhuda HassanAminolhuda Hassan

Isu penggantungan jawatan Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan Presiden Umno turut menarik perhatian Amanah Negeri Johor.

Pengerusi Parti Amanah Negara Negeri Johor, Aminolhuda Hassan mengajak rakyat Johor tanpa mengira fahaman politik dan kaum melakukan perubahan politik.

"Dengan semangat #BangsaJohor yang tertanam hebat dalam diri setiap rakyat Johor, dengan ini (saya) mengajak seluruh rakyat Johor tidak kira dari parti mana dan kaum apa untuk kita sama-sama buktikan bahawa Bangsa Johor bakal mengetuai gelombang perubahan rakyat!" ujarnya dalam satu kenyataan hari ini.
Menurut Aminolhuda, sejarah negara menyaksikan tiga Timbalan Perdana Menteri dipecat dan digugurkan daripada jawatan iaitu Tun Musa Hitam yang berasal dari Segamat, Johor; Datuk Seri Anwar Ibrahim (Permatang Pauh, Pulau Pinang) dan Muhyiddin (Pagoh, Johor).

"Dua sosok anak Johor (Musa Hitam dan Muhyiddin Yassin) ini menggambarkan betapa Bangsa Johor dilihat gah dalam kepimpinan negara. Kedua-duanya merupakan pemimpin yang berprinsip.

"Sungguhpun demikian, sejarah juga mencatatkan bagaimana dalam sebuah parti yang penuh dengan korupsi dan salah guna kuasa, hanya kerana dikatakan menegur presiden parti, mereka terus dikenakan tindakan.
"Adakah parti tersebut iaitu Umno langsung tidak mengiktiraf jasa dan pengorbanan tokoh ini khususnya Tan Sri Muhyiddin Yassin yang dibuang sebegitu rupa?" soal beliau.

Sehubungan itu, Aminolhuda mengajak Muhyiddin serta seluruh pemimpin Umno  Johor untuk meninggalkan parti itu dan bersama rakyat melakukan perubahan politik.
"Saya percaya setiap daripada pemimpin Umno Johor mahu yang terbaik untuk seluruh Bangsa Johor," tegasnya.

Beliau turut menyeru Muhyiddin, para pemimpin Umno negeri dan seluruh rakyat Johor memulakan gelombang perubahan dari selatan tanah air.

"Dari tanah keramat Negeri Johor, dalam (usaha) membebaskan negara kita daripada segala permasalahan dan skandal dengan bersama Amanah sekaligus bergabung padu dengan Pakatan Harapan," katanya.

mdl

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

lik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/
 
Image result for biz online terkini 
Previous
Next Post »

26 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2016 1:41 PG delete

Tumpang tanye..pas kuat x kat johor. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2016 6:53 PG delete

Dah terang yg ditaip tu pas,keyro kot mata kamu tu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2016 10:10 PG delete

Yg atas tu Amanah johor..pas johor tenggelam... Babai pas

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2016 10:11 PG delete

Mabuk ketum kot ni. Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
28 Februari 2016 2:17 PTG delete

Mana ada orang amanah tergamak langgar sumpah baiah dan sanggup sokong tolak hudud jika DAP tolak hudud.. kalau PAN barulah tergamak..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2016 2:46 PTG delete

Mana ada ulamak yg boleh maki ikot suka hati,ponteng sidang parlimen kcuali tuang presideng,pling truk mna ada ulamak tgok porno slain tongtowi...huhuhu

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
28 Februari 2016 4:37 PTG delete

Asyik2 fitnah.. inilah makanan harian penyokong PAN.. mujurlah mereka dah keluar dari jamaah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2016 7:07 PTG delete

Baiah talak bini ke bro.hina betul taktik pas supaya ahli xlari sgup baiah cerai bini. Mmg hina punya parti pas

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2016 7:11 PTG delete

Fitnah ape nye. Walakontol je otak singkat percaya ulamak2 sesat membabi buta... Org2 lain bfikir dulu secara waras...kalau tang pan fitnah... Kalau tang kutuk2 matsabu khalwat harakah nombor satu.islam hape nye tu...sanggup Pulak pakai pakaian dewa nk tarik undi cina. Kata cina jahat. Puihhhhhhh. Walakontol Berfikir guna lutut betul la kata ularmakkk pas kita ada siku lutut tu sbb kita kuat.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2016 7:14 PTG delete

Betul tu ulamak2 pas pakai dewa cina xda kenA tindakan,macai semua senyap2 tetiba jd buta mata...mana maruah pas...ops lupa pas mana ada maruah. Janji duit balak masyukkkkkk.buleh pakai velfire

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Februari 2016 9:06 PTG delete

Ceraikan bini kalau keluar pas. Apa gila diaorg ni sampai bersumpah mcm tu sekali! Kata parti Islam kan merobohkan rumahtangga suatu yg dilarang! Gila

Reply
avatar
28 Februari 2016 10:28 PTG delete

Perang Siber Bergegar 2017 - 'UMNO Perlu Ditanam'
>>> Klik Di Sini <<<
'UMNO Wangi Hingga Ke Tahi' - Penjilat Tegar
>>> Klik Di Sini <<<


Anak Muda Selangor Makin SAYANG Azmin - Utusan Mengaku Salah
>>> Klik Di Sini <<<
UMNO BODOHKAN PAS - PAS Tiada Dlm Kabinet Baru UMNO-PAS
>>> Klik Di Sini <<<


Pukulan Maut Anak Johor - Kami Tak KEBULUR Jawatan Dlm UMNO!
>>> Klik Di Sini <<<
UMNO Terengganu Kekal Perjuangan TerBODOH Spjg Zaman - Tun M
>>> Klik Di Sini <<<


Rakyat RAYU Anwar Dibebaskn & Pbunuh Antartuya DiTANGKAP!
>>> Klik Di Sini <<<

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Februari 2016 8:38 PG delete

Jadi TGHH x boleh disalahkan lah kerana jika x sanggup berbaiah elok keluar parti.. tepat betul saranan TGHH seblm ni

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Februari 2016 8:40 PG delete

Kalau masih rasa seronok bermain dgn fitnah, teruskan aje.. sy cuma berdoa anak2 tuan dan saya agar x terjebak dgn permainan fitnah ini..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Februari 2016 8:42 PG delete

Tepatlah saranan TGHH bhw jika x sanggup berbaiah buatlah parti baru.. jadi x de siapa yg perlu marah sekarang ni..baik yg bg cadangan keluar parti mahupun pihak yg dah keluar parti..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Februari 2016 9:46 PG delete

Yg bodoh nya sbb baiah tu dah bodoh. Hadi mmg xsalah cuma die bodoh je.tu yg masalah.salah dan masalah tu sesuatu yg berbeza.kalau walaon xblh nk fikir bermakna tahap pemikiran siku lutut aje la

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Februari 2016 9:48 PG delete

Kalau masih rasa seronok bermain dgn umno, teruskan aje.. sy cuma berdoa anak2 tuan dan saya agar x terjebak dgn permainan umno ini..pas dh jadi barua umno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Februari 2016 9:51 PG delete

Salah cara hadi tu.itu cara umno "kalau xske dok.malaysia, pergi bangla...kalau xske tol naik,pergi naik basikal"..nampak sgt hadi dah jadi umno.betulla slogan pas ganti umno..bukan ganti pemerintahan tp perangai sebijik ummo.elokla bergabung cepat jgn malu2 kucing

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Februari 2016 10:00 PG delete

Tu pasal walaun ni tukar jadi walakontol al walaporno..kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Februari 2016 7:33 PTG delete

Yg penting kami berjaya menendang keluar PAN dari PAS.. Alhamdulillah
...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Februari 2016 9:58 PTG delete

Bagus tu berjaya menyokong umno

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Mac 2016 9:39 PG delete

PAS tidak sokong UMNO sebagaimana PAN menyokong DAP..

Ingat PAN ingat DAP..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Mac 2016 4:37 PTG delete

Ingat pas ingat tontowi porno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Mac 2016 4:38 PTG delete

PAN tidak sokong UMNO sebagaimana PAS menyokong umno ..

Ingat PAS ingat UMNO.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Mac 2016 4:41 PTG delete

Elok sgtla tu HAMNO + PAS = HAMPAS

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes