INI JE TAHAP PEMIKIRAN ULAMA PAS..JOM BACA.

Nik Aziz Nik Mat

KUALA LUMPUR - Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak akan menyertai Parti Amanah Negara (Amanah) sekiranya Allahyarham masih hidup.

Ini kerana menurut Ahli Jawantankuasa Dewan Ulamak Pas Selangor, Mohd Fadli Ghani, kesetiaan Allahyarham tetap bersama Pas sejak sekian dahulu lagi.

Menurutnya, meskipun banyak parti serpihan lahir daripada Pas, Allahyarham telah membuktikan perjuangannya selamanya hanya bertunjangkan paksi Pas semata-mata.

"Allahyarham memilih Pas sebagai wadah perjuangan. Allahyarham bercakap tentang Islam, beliau menyatakan keimanannya dan yang paling indah, Allahyarham beristiqamah sehingga meninggal.

"Apabila Pas berpecah dan tertubuhnya Barisan Jemaah Islamiah SeMalaysia (Berjasa), Allahyarham tidak keluar dari Pas dan sertai Berjasa. Bila tertubuhnya Parti Hizbul Muslimin Malaysia (Hamim), Allahyarham masih kekal dengan Pas.

Pada masa itu Amanah tidak tertubuh lagi, kalau Amanah sudah tertubuh tidak mungkin Allahyarham akan menyertai parti baharu itu," katanya pada program Mengenang Murobbi Ummah, di Myharakah Bazaar, di sini, semalam.

Jelasnya lagi, Allahyarham adalah seorang pemimpin yang sentiasa berpegang kepada prinsipnya.

"Allahyarham adalah seorang yang berpegang kepada prinsip kebenaran.. Kerana itulah beliau setia dengan Pas hingga ke akhir hayatnya," katanya lagi.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu? Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/
Previous
Next Post »

10 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Februari 2016 10:27 PG delete

Akai jerman mana pula ni?

Sudah tentulah jika TGNA hidup, sihat dan berusia 20 tahun lebih muda dari tarikh dia meninggal sudah tentulah dia takkan masuk AMANAH. Sebab AMANAH tak perlu ditubuhpun.

Sebaliknya TGNA takkan masuk parti yang ditubuh oleh Haji Hadi dan sekutu anjing2nya yang menjelir lidah dengan habuan umno sama ada diberi ataupun tidak. Malah aku berani kata bahawa Haji Hadi akan diludah oleh TGNA tepat ke muka sebab berkehendak dengan umno.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Februari 2016 10:35 PG delete

sgt dungu si fadli ni.

ade ke main kalau2 ...

Reply
avatar
Tanpa nama
AUTHOR
15 Februari 2016 2:36 PTG delete

Kalau TGNA masih hidup tak tertubuh parti amanah dan gigit jari org2 yg ingin jawatan bersama amnu

Reply
avatar
Tanpa nama
AUTHOR
15 Februari 2016 2:36 PTG delete

Kalau TGNA masih hidup tak tertubuh parti amanah dan gigit jari org2 yg ingin jawatan bersama amnu

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Februari 2016 8:22 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Februari 2016 8:28 PTG delete

Adalah satu hikmah pada PAS bila PAN tertubuh kerana dpt kami menyingkirkan pemimpin taksub LGE!!

Ingat PAN, ingat DAP!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Februari 2016 8:42 PTG delete

Ingat UMNGOK ingat PAS,PIS,PUS,CAI N PORNO

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Februari 2016 11:02 PG delete

Menggunakan ayat bhw PAN akan meneruskan usaha2 murni TGNA amatlah menyedihkan..kerana PAN jgnkan nak meneruskan malah memulakan pun dgn cara yg amat jijik iaitu dgn membawak lari kerusi2 PAS dan lepas itu langgar sumpah bai'ah dan harta wakaf..malah slps itu pula berani declare secara terbuka "kalau DAP tolak hudud mereka pun akan tolak hudud!!"

Macam inikah yg dikatakan nak meneruskan usaha2 murni TGNA?? Oh peliiissssss..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2016 11:19 PG delete

Ingat tak suatu ketika dulu, hadi pernah kena sepak terajang dgn TGNA waktu isu UG tengah hangat diperkatakan dulu...kecut telo hadi bila berdepan dgn TGNA..pandai pulak takut..
Bila TgNA dah tiada, tengok apa dah jadi..hadi ni jenis nk senang@kaya cepat tanpa perlu bekerja kuat...bila bergabung dgn kerajaan yg berkuasa,daptlah jawatan menteri,gaji dan elaun besar serta pelbagai kemudahan sbg menteri yg dia akan dapat.sbb tu dia nk baik sgt dgn umno.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2016 10:33 PTG delete

Apa lu citer fitnah ni.. adakah PAN ditubuhkan utk war2kan fitnah..?? Pasti TGLGE redhakan ni..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes