Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, Februari 18, 2016

GOL AJAIB : KERAJAAN PULAU PINANG MEMBERI INSENTIF RM10,000 KEPADA FAIZ SUBRI

Faiz Subri terima RM10,000 dari Kerajaan Pulau Pinang

PERBADANAN Bekalan Air Pulau Pinang (PBAPP) melalui Kerajaan Pulau Pinang memberi insentif berjumlah RM10,000 kepada pemain tengah pasukan bola sepak Pulau Pinang, Mohd Faiz Subri di Pejabat Ketua Menteri sebentar tadi.

Sumbangan itu disampaikan Ketua Menteri, Lim Guan Eng disaksikan jurulatih pasukan itu, Jacksen F Tiago, Presiden Persatuan Bolasepak Pulau Pinang (FAP), Datuk Seri Nazir Ariff Mushir Ariff, isteri Mohd Faiz, Nor Zawanis Hashim serta beberapa Exco lain.

Guan Eng berkata, sumbangan itu sebagai menghargai pencapaian terbaik Mohd Faiz yang membuat sepakan percuma yang disifatkan sebagai gol ajaib sehingga mendapat perhatian dunia.
Terdahulu, nama Mohd Faiz menjadi sebutan ramai di seluruh dunia selepas dia menjaringkan satu gol istimewa, Selasa lalu.

Mohd Faiz membuat kejutan apabila sepakan percuma yang dilakukannya dari jarak 35 meter, melengkung masuk ke gawang gol dalam perlawanan menentang pasukan Pahang dalam Liga Super Malaysia yang berlangsung di Stadium Bandaraya.

sh

IKLAN PENAJA

 Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...