Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, April 30, 2015

POWER!! : CALON PERMATANG PAUH JAWAB TUDUHAN JAHAT BN..

 

Calon PKR Permatang Pauh Dr Wan Azizah Ismail tampil menolak tanggapan bahawa beliau setia membabi buta kepada suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini dipenjara.

Bercakap dalam ceramah berkaitan cukai barangan dan perkhidmatan di Seberang Jaya malam tadi, presiden PKR itu tampil menegaskan perkara itu.

“Jangan hina saya, saya bukan setia membabi buta,” katanya.

Beliau merujuk kepada dakwaan sekumpulan individu di Kajang, kawasan Dewan Undangan Negerinya, yang berkata beliau hanya taatkan arahan Anwar.



Beliau juga menegaskan bahawa Anwar melalui kes yang sama dua kali di mahkamah dan banyak perkara tidak kena berhubung perkara itu.

“Kenapa saya kena ikut BN dan percaya apa mereka kata tentang Saudara Anwar?” katanya kepada kira-kira 500 orang yang hadir dalam ceramah itu.

Ketika Azizah sibuk berkempen di Permatang Pauh, puluhan penduduk Taman Delima di Kajang dilapor tampil berkumpul mempersoalkan khidmat wakil rakyat mereka itu.

Selain membangkitkan soal 'kehilangan' Azizah, mereka menggesa beliau tidak lagi menjadi 'orang yang menurut' perintah parti dan suami semata-mata.

mk

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...