Headlines News :
Home » » DS Anwar Ibrahim Menjadi Imam Di Surau An-Nur, Seremban Selatan (video)

DS Anwar Ibrahim Menjadi Imam Di Surau An-Nur, Seremban Selatan (video)

Written By Pejuang Perubahan on Selasa, September 11, 2012 | 9:43 PTG


Minyak Panas Power!!!!! Tak Cuba, Tak Tahu... Cuba lah Sekarang!!!
Share this post :

+ ulasan + 5 ulasan

apakah itu
25 Februari 2013 8:28 PTG

ni video panas DSAI?

aku ngatkan video die beromen tadi..

ni bukan video panas..ni video orang gler..dah mmg orng islam, standard la jadi imam..ape yg nk kecoh sangat2...hehe

Tanpa Nama
27 Februari 2013 4:40 PTG

dah memang org islam standard la jadi iman?...ape lu ngigau ke bro...xsemua org islam boleh jadi iman bro...najib yg lu bangga2 kan tu lansung xpnah nampak dlm video jadi imam solat jemaah....hampeh punye cai umno....lu pegi duduk dlm rektum lagi baik laa..

fikir sejenak
2 Mac 2013 7:48 PG

erm tak semua orang boleh jadi imam? susah sangat ke nak jadi imam?

kene ada degree?

jadi imam lagi kurang gentarnya kalao nak berucap dengan beribu ribu orang depan kita...susah sangat ke nk jadi imam? kita memang sama2 islam..lelaki..rilek lah..jd imam senangnye...tambahan pulak orang mcm ko ni..satu2 nye parti islam yang hanya satu2 lah golongan yang masuk syurga..bak kata Datuk Seri Nik Aziz Nikmat, semua ahli UMNO masuk neraka ye tak..hehe

lgi satu..jangn piki aku ahli UMNO. aku ngundi mmg ngundi UMNO..tp jauh dsudut hati aku, UMNO pun ada problem jugak..

aku datang hanya nak betulkan pemikiran orang mcm kau ni..jalan dah ada, kilang da ada. InsyaAllah semua nye hampir sempurna..lengkap..bersyukur lah..

Tanpa Nama
3 Mac 2013 10:48 PG

otak org UMNO.HALAL JADI HARAM.HARAM JADI HALAL.ALLAH kasi hotak gunakan-lah.

Tanpa Nama
16 April 2013 10:22 PTG

Mari lawat tajuk ni. Yg haram mcm tak haram :- i. Gambar pemimpin UMNO minum arak. ii. Melayu-UMNO-dan-champagne-tower-pouring iii. San Miguel- Mirzan Mahathir

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

 

Copyright © 2015. AGEN PERUBAHAN ® - All Rights Reserved