Previous
Next Post »

5 ulasan

Write ulasan
apakah itu
AUTHOR
25 Februari 2013 8:28 PTG delete

ni video panas DSAI?

aku ngatkan video die beromen tadi..

ni bukan video panas..ni video orang gler..dah mmg orng islam, standard la jadi imam..ape yg nk kecoh sangat2...hehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Februari 2013 4:40 PTG delete

dah memang org islam standard la jadi iman?...ape lu ngigau ke bro...xsemua org islam boleh jadi iman bro...najib yg lu bangga2 kan tu lansung xpnah nampak dlm video jadi imam solat jemaah....hampeh punye cai umno....lu pegi duduk dlm rektum lagi baik laa..

Reply
avatar
fikir sejenak
AUTHOR
2 Mac 2013 7:48 PG delete

erm tak semua orang boleh jadi imam? susah sangat ke nak jadi imam?

kene ada degree?

jadi imam lagi kurang gentarnya kalao nak berucap dengan beribu ribu orang depan kita...susah sangat ke nk jadi imam? kita memang sama2 islam..lelaki..rilek lah..jd imam senangnye...tambahan pulak orang mcm ko ni..satu2 nye parti islam yang hanya satu2 lah golongan yang masuk syurga..bak kata Datuk Seri Nik Aziz Nikmat, semua ahli UMNO masuk neraka ye tak..hehe

lgi satu..jangn piki aku ahli UMNO. aku ngundi mmg ngundi UMNO..tp jauh dsudut hati aku, UMNO pun ada problem jugak..

aku datang hanya nak betulkan pemikiran orang mcm kau ni..jalan dah ada, kilang da ada. InsyaAllah semua nye hampir sempurna..lengkap..bersyukur lah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Mac 2013 10:48 PG delete

otak org UMNO.HALAL JADI HARAM.HARAM JADI HALAL.ALLAH kasi hotak gunakan-lah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 April 2013 10:22 PTG delete

Mari lawat tajuk ni. Yg haram mcm tak haram :- i. Gambar pemimpin UMNO minum arak. ii. Melayu-UMNO-dan-champagne-tower-pouring iii. San Miguel- Mirzan Mahathir

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng