TOLONG!! SILA KLIK BANNER INI..

Taip Tajuk Untuk Cari Di Blog Ini

Memuatkan ...

Selasa, September 11, 2012

DS Anwar Ibrahim Menjadi Imam Di Surau An-Nur, Seremban Selatan (video)


Minyak Panas Power!!!!! Tak Cuba, Tak Tahu... Cuba lah Sekarang!!!

5 ulasan:

  1. ni video panas DSAI?

    aku ngatkan video die beromen tadi..

    ni bukan video panas..ni video orang gler..dah mmg orng islam, standard la jadi imam..ape yg nk kecoh sangat2...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah memang org islam standard la jadi iman?...ape lu ngigau ke bro...xsemua org islam boleh jadi iman bro...najib yg lu bangga2 kan tu lansung xpnah nampak dlm video jadi imam solat jemaah....hampeh punye cai umno....lu pegi duduk dlm rektum lagi baik laa..

      Padam
  2. fikir sejenak2 Mac 2013 7:48 PG

    erm tak semua orang boleh jadi imam? susah sangat ke nak jadi imam?

    kene ada degree?

    jadi imam lagi kurang gentarnya kalao nak berucap dengan beribu ribu orang depan kita...susah sangat ke nk jadi imam? kita memang sama2 islam..lelaki..rilek lah..jd imam senangnye...tambahan pulak orang mcm ko ni..satu2 nye parti islam yang hanya satu2 lah golongan yang masuk syurga..bak kata Datuk Seri Nik Aziz Nikmat, semua ahli UMNO masuk neraka ye tak..hehe

    lgi satu..jangn piki aku ahli UMNO. aku ngundi mmg ngundi UMNO..tp jauh dsudut hati aku, UMNO pun ada problem jugak..

    aku datang hanya nak betulkan pemikiran orang mcm kau ni..jalan dah ada, kilang da ada. InsyaAllah semua nye hampir sempurna..lengkap..bersyukur lah..

    BalasPadam
  3. otak org UMNO.HALAL JADI HARAM.HARAM JADI HALAL.ALLAH kasi hotak gunakan-lah.

    BalasPadam
  4. Mari lawat tajuk ni. Yg haram mcm tak haram :- i. Gambar pemimpin UMNO minum arak. ii. Melayu-UMNO-dan-champagne-tower-pouring iii. San Miguel- Mirzan Mahathir

    BalasPadam

Catatan Terkini...

HANYA RM10.00 SEBULAN
[ Tempah sini ]

Iklan VIP
http://www.kekcoklat.com/images/banner/banner468.gif
Iklan Penaja


Iklan Penaja


DERMA IKHLAS KEPADA KAMI SILA " KLIK " IKLAN DI BAWAH.

Blog Agen Dsai Ikut..

CARTA BLOG PR POPULAR..!!

INFO TERKINI IKLAN, BERITA DAN BISNES.

PRO.FM.COM

Ruang Iklan..

Catatan Popular Daripada Agen Dsai

MB Selangor Sekarang Mesti di Kekalkan??