Hot!! ‘Ustaz Hadi tidak faham undang-undang’

‘Ustaz Hadi tidak faham undang-undang’
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Berdasarkan pengalamannya sebelum ini mengendalikan banyak kes guaman membabitkan Pas, Ahli Jawatankuasa AMANAH Nasional, Hanipa Maidin berkata, Datuk Seri Abdul Hadi Awang tidak tahu tentang undang-undang.
Mohamed Hanipa Maidin
Pengerusi Biro Undang-undang AMANAH (Kanun) itu berkata demikian ketika mengulas reaksi Abdul Hadi berhubung isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) kononnya saman sivil oleh Jabatan Kehakiman (DOJ) Amerika Syarikat adalah campur tangan asing.
“Ustaz Hadi faham undang-undang? Tidak faham. Saya tahu dia tak faham. Saya dulu penasihat dia. Saya peguam dia. Saya tahulah.“Presiden parti Islam kata, campur tangan asing (dalam) saman DOJ. Dia faham atau tidak saman (sivil) ini? Dia ulamak dunia tapi dia bukan peguam. Dia tidak belajar undang-undang.
“Mana kes Pas semua, saya yang nasihat. Tiba-tiba Ustaz Hadi kata campur tangan asing,” bidas mantan Pengerusi Biro Guaman Pas Pusat itu ketika berceramah di Machang, Kelantan semalam.
Untuk rekod, Abdul Hadi berpendapat campur tangan asing dalam hal ehwal dalaman negara hanya akan membawa kerugian bermula dengan kejatuhan kerajaan Melayu Islam Melaka sehingga kepada tindakan DOJ Amerika Syarikat ke atas 1MDB.
Hadi melalui surat terbuka kepada semua parti politik hanya selepas dua minggu saman sivil dikemukakan DOJ turut melabelkan pihak yang mahu orang asing campur tangan dalam hal ehwal negara sebagai ‘tidak beriman dan budiman’ kerana dianggap mahu mendapat keuntungan politik.
DOJ dalam saman sivil pada 20 Julai 2016 bertindak mahu merampas tambahan aset AS$540 juta yang didakwa diperoleh dengan dana yang dicuri dari 1MDB.
Dokumen undang-undang yang diumumkan oleh Peguam Negara AS, Loretta Lynch itu turut memaklumkan Malaysian Official 1 (MO1) sebagai pegawai berpangkat tinggi dalam kerajaan Malaysia dan memegang jawatan yang berkuasa dalam 1MDB.
Hanipa juga pada masa sama mengkritik reaksi Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man tahun lalu yang dilapor berpuas hati dengan penjelasan Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB, Arul Kanda Kandasamy, berhubung mengenai hutang dan pelan rasionalisasi 1MDB.
“Tiba Tuan Ibrahim Tuan Man, dia faham isu 1MDB selepas dengar (penjelasan) dua jam. Dia faham apa?” soalnya sambil menegaskan beliau tidak mengutuk kekurangan pimpinan tinggi Pas untuk memahami hal berkaitan undang-undang.
Sehubungan itu, Hanipa mengingatkan orang ramai tidak menyangka bahawa pimpinan Pas memahami Islam kerana tidak semua mereka terbabit memahami Islam dalam erti kata sebenar.
“Jangan terpengaruh. Jangan ingat Pas saja, dia faham Islam. Tak semestinya,” tegas Ahli Parlimen Sepang itu.
Beliau menganggap pimpinan Pas mungkin boleh menipu pihak lain yang tidak pernah mempunyai pengalaman bergiat secara langsung dalam parti tersebut.
Sebaliknya, Pas tidak boleh berbuat demikian pada dirinya juga pimpinan tinggi AMANAH yang puluhan tahun berada dalam Pas sama seperti pimpinan Bersatu yang lebih tahu tentang Umno.
“Dia (Pas) mungkin boleh bohong orang lain tetapi tak boleh bohong kami. Kami lama dalam Pas. Saya sendiri membesar dalam keluarga Pas.
“Abang dan abang ipar pun masih Pas lagi. Orang bawah bagus tapi orang atas teruk. Tak boleh bohong saya, Salahuddin Ayub (Timbalan Presiden AMANAH).
“Kami tahu sangat pasal Pas ni macam Tun Mahathir tahu sangat tentang Umno. Macam juga Datuk Sazmi Miah (Ketua Bersatu Machang), sebab mereka pernah dalam Umno,” tegas Hanipa lagi.
mdl
Picture
Previous
Next Post »

40 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 9:00 PG delete

Ustaz ustaz PAS hanya layak jadi imam kampung aje..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 9:37 PG delete

Nik Abduh pulak hanya layak diganti dengan Nur Sajat. Kekeke.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 10:38 PG delete

https://www.msn.com/en-us/news/video/with-new-players-details-trump-russia-probe-seems-far-from-over/vp-BBK4xXA

Macai pula tak faham apa benda wartawan ni cakap. Kekeke. MSN dah menghanjingkan dua ekor Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor. Kekeke. Dengan anak sial pencuri Riza Aziz pun kena gelak-ketawa menhanjing dengan wartawan dalam berita. Kekeke. Mampus keras kau macai.. nak bekap apa kalau media asing pun tak tau baca? Kekeke.

https://m.youtube.com/watch?v=xKxbZaWoLrk



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 12:21 PTG delete

Yang faham undang-undang pun dah banyak kali kena saman, manusia yang macam ni la menyusahkan rakyat, golongan ni ramai dalam PH, asal kena saman je suruh rakyat bayar, asal kena saman je lancar tabung derma, ambik duit derma masuk poket, yang bodoh adalah penderma.....kehkehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 12:58 PTG delete

Hehehehe...tak terasa ker puak klepet oi...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 1:03 PTG delete

Kalau bodoh memang terasa la, kami cerdik dan tidak mudah diperbodohkan oleh PH....kehkehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 1:05 PTG delete

Bila agaknya anak tiri najib tu kena penjara...hehehehe
Dah berabad cerita yg sama dimain puak klepet....hehehehe
Bangang agaknyer...hehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 2:22 PTG delete

300B ada berapa kosong macai? Kekeke. 1 abad berapa tahun macai? Kekeke. Tulis sahaja tapi tak tahu apa ke macai? Kekeke. Kesian macai Kleptokrat Sial nak tunjuk bijak. Kekeke.




Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 2:40 PTG delete

Kekeke. Rachel Maddow menghanjingkan Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor,

tanpa ada SEEKOR ahli Umno - be end mampu membalas? Kekeke.

Mana skuad SAYANG BINI PM? WTF. Kekeke.

Mana skuad Pemuda Tahan Lasak be end? WTF. Kekeke.

Mana Zahid Komedi dan Hisam? WTF. Tikam-tikam jangan berhenti. Kekeke.

Bila Indonesia dan FBI merampas EQUANIMITY, Hanjing kurap di Jalan Wall Street (WOLF OF THE WALL STREET) bernama Riza Aziz dipanggil balik oleh BAPA TIRI (DADDY'S HOME) supaya duduk bersama dua ekor KLEPTOKRAT SIAL Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor (DUMB AND DUMBER TWO). Kekeke.




Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 3:02 PTG delete

Kekeke. Patutlah kes makin panas di luar negara. Kekeke. Trump dan geng cuba masuk campur kes skandal 1MDB dalam DOJ sejak tahun lepas. Kekeke. Padan muka dua ekor Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor. Kekeke. Meletop-letop pembongkaran DOJ insider kepada pihak media. Kekeke. Apa kau ingat Trump boleh tukar Pengarah DOJ atau AG, semua kena ikut cakap Trump? Kekeke. Macai tolong pesan pada Najib dan Rosmah lain kali tolong cuci tahi kau sendiri, Trump punya tahi sendiri pun dia tak boleh nak basuh daaaa... Kekeke.




Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 7:10 PTG delete

Aku tgk yang terkesan dengan DOJ ni macai-macai Haprak je, Najib dengan Rosmah masih hidup bahagia, lebih bahagia dari Madey dan Siti Hasmah, macai-macai Haprak hari-hari menanggis dengan kelentongan DoJ....kahakahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 7:32 PTG delete

hadi cuma tahu politik guna agama.. boleh la skit2. kesian juga pada hadi kalau dia kalah. apa dia mau buat? hapa pon dia tak reti, nak berniaga lingkup, harapkan hidup dlm politik je.. bole cari makan. boleh hidup mewah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 8:46 PTG delete

300,000,000,000(3 ratus ribu juta atau 300 billion)
Ko lemah math ker cai????
Hehehehe
Tak sangka ko ambik berat dgn wang rakyat yg hilang selama tun klepet jd peeM atas kesalahan rasuah..salahguna kuasa dan bodoh melabur dlm forex...hehehehe

Patut pon sujud jer kena dedak tun klepet....hehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 8:50 PTG delete

Dia ingat rakyat tak baca di kedua2 belah pihak.Klu dh salah...lama dah riza n jolok tu kena tangkap.Macai haprak bangang!!!
Hehehehehe....

Bangang!!
Bangang!!!!!
Hehehehehehehe....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 8:55 PTG delete

Jgn jd mcm tun klepet...
Dah puas bedal wang rakyat utk anak..waris..proksi dan kroni kini nak balik kuasa peeM.Tak PUAS ker tua kutuk oii....hehehehe

Balik argentina jer oi....jaga kuda nko kat sana!!!!!Menyial jer...hehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 10:20 PTG delete

Jangan lupa macai Kleptokrat Sial. Anak cucu-cicit rakyat Malaysia juga akan terkesan kerana hutang yang ditanggung dan harta negara dirampas jadi milik orang asing kerana takut dituntut oleh Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor. Tetapi macai Kleptokrat Sial jenis mandul & mati pucuk, memang tak akan pernah kisah. Kekeke. Kami faham "kekuranganmu" chai. Kekeke. Tumpang bersedih sebab macai. Kekeke.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 11:05 PTG delete

Ko ingat perjanjian konsesi tol era tun klepet ker??????
Atau semakan perjanjian air dgn singapork tanpa pengetahuan kabinet?
Atau beberapa perjanjian2 di luar pengetahuan kabinet sblm tun klepet pencen????
Perjanjian bodoh dan bangang!!!!
Itu jelas kaki klepet!!!!

Wang rakyat hilang...anak..waris..proksi dan kroni untung lebih 7 keturunan...ish ish ish...
A. Kadir yasin hanya wartawan biasa mampu membeli saham beratus juta krn dia proksi/kroni tun klepet...ish ish ish...

Aku pon hutang rumah..keta beratus ribu hengget tapi pandai2lah berdisiplin bayar ansuran ikut perjanjian....
Asalkan jangan negara bangkrap spt kata tun klepet sejak 2015...hehehehe
TAK BANGKRAP PON....hehehehe

Bodoh dan bangang macai haprak nie!!!
Hehehehehehe.....
Mudah kena kencing oleh tun klepet....bodoh dan bangang!!!!
Hehehehehe

Halau jer tua kutuk tu balik argentina jaga kuda dia....hehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 11:10 PTG delete

Dpd ambik org tua jd peeM recycle yg kutuk kwn sendiri meliwat sambil melancap butuh pasangannya...ish ish ish

Kahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 11:14 PTG delete

Tak apalah dpd ambik penyamun tarbus jadi peeM recycle.....
Yg menyokong pon 2x5...bodoh dan bangang!!!!
Bagi dedak sikit dh hilang pendirian...

Macai2 pulak dpt bunga dan taik jer...hehehehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 11:19 PTG delete

Bagus macai. Bijak. Ada juga bahagian otak macai masih boleh pakai. Banding nilai macai dengan hutang negara pada 2020 ikut unjuran Najib urus bajet yang tak pernah ada surplus dan komited bajet defisit?

1,000,000,000,000 ( 1 TRILLION )

Equanimity dibeli Jho Low dengan hasil duit curi 1MDB jadi milik FBI?

RM 1,000,000,000 ( 1 BILLION )

Nilai wang curi 1MDB dibeku yang akan dirampas Kerajaan Switzerland tanpa seorang pun MP Be End peduli?

RM 400,000,000 ( 400 MILLION )

Nilai harga 3 lukisan Vincent Van Gogh yang dibeli Jho Low dengan duit curi 1MDB? + Nilai hak milik 3 filem Red Granite yang dimiliki Riza Aziz hasil duit curi 1MDB? + Nilai hartanah Riza Aziz di US beli dengan duit curi 1MDB? + Rantai permata pink dari Itali? + Hadiah Miranda Kerr dan Hadiah Anugerah Leonardo de Caprio?

USD1.7 BILLION = RM6,800,000,000 (6.8 BILLION)

(RM200j dibayar anak sial Rosmah untuk settlement 3 filemnya yang dilucuthak secara sivil)
Siasatan masih berjalan di lebih 9 negara macai. Akaun masih dibekukan kecuali di Cayman Islands. Kekeke. Siapa kata Riza Aziz nak ditangkap? Dia adalah umpan terbaik wok. Lagi lama dia bebas, lagi banyak taik akan dikeluarkan anak sial Rosmah Mansor ini. Kekeke. Taik terbaik di celah kangkang mak sialnya. Kekeke. Nak faham cara FBI buat kerja macai cuba tonton cerita The Informant! lakonan Matt Damon tahun 2009. Kisah benar money laundering tahun 90-an. Kekeke. Itu pasal anak sial cabut lari dulu sebelum kena siasat. Kekeke. Tahun Kleptokrat Sial buat syarikat 1MDB. Kekeke. FBI bukan tangkap orang masuk jail saja macai. FBI akan jadikan hidup Riza Aziz macam anak sial. Kekeke.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2018 11:50 PTG delete

Kekeke. Chai. Cuba kau speaking London maki sikit Rachel Maddow di link youtube aku share chai. Tak ada seekor pun macai JASA bertugas backup Kleptokrat Sial di laman MSNBC Youtube, Jerusalem Post, atau WSJ. Dalam SR balik-balik ada dua ekor macai je. Itupun sekarang dah tak nampak buat kerja backup pencuri. Kau je tinggal macai yang rajin komen meroyan. Kekeke. Cer meroyan speaking London sikit macai. PM Kleptokrat Sial kena kutuk tahap dewa di mata dunia. Macai sejati takkan duduk sahaja. Kekeke.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 12:25 PG delete

Gila wok. Video viral macam goreng pisang panas macai. Satu-satunya video MSNBC Youtube yang capai 500,000 views dalam 1 hari. Popular sial dua ekor pencuri Malaysia. Macai JASA kena serang jangan takut macai. Kekeke. Takkan bagi dislike cukup makan je. Kekeke. Aku gelak sambil refresh kira hits dislikes macai dalam video Rachel Maddow. Kekeke. Kerja keras chai. Kekeke.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 7:19 PG delete

pas berkawan dgn penyamun terkenal seantaro dunia,dan dgn penuh selamba ambil duitnya!!,bulan 4 dah dekat nik abduh akan dipanggil ,menantu hj hadi juga dipanggil,tape suara nik abduh sudah disahkan oleh pakar,inilah sebabnya najib,terpaksa lambatkan pr14,rasuah $75usd gagal untuk tutup mulut doj..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 7:22 PG delete

alasan cukup bangang,pikiaq pakai kepala lutut.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 7:25 PG delete

cuma diperbodohkan oleh lobai kaki klepet

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 7:30 PG delete

seteruk2 tun dia akui akan memperbaikinya,sebaik2 hadi mengunakan agama klepet duit rakyat dgn menerima duit dari si peyamun terunggul di dunia

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 7:48 PG delete

Memey la kalu orang bodoh membuat penilaian makin nampak la kebodohannya, cuba bagi satu je contoh TGHA menggunakan agama untuk klepet duit rakyat, kalau bodoh memang tak boleh jawab la, kalau rasa cerdik cuba bagi satu contoh....kihkihkih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 9:36 PG delete

sgt sedih mendengar cerita hanipa bila mana dia terpaksa menghadapi pelbagai pihak utk membela pas yg berkaitan dgn undang2 yg berkaitan islam.

ketika itu pernah tidak ada seorg ustaz pas pun yg bersama beliau membela islam.

tp di padang merbok berlagak hero. dlm parlimen pasu bunga.

klu hadi faham undang2 dh lama 355 dibawah dibentang dan dibahas.

hadi hanyalah khalifah Negara islam Negara darul merbok.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
12 Mac 2018 11:01 PG delete

Kalau peguam pas-dulu faham ttg islam kenapa dia nak perjuangkan hak golongan Atheiis dan sekedudukan?

Mesti tak boleh jawabnya ko ni kan?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
12 Mac 2018 11:04 PG delete

Kalau lebai kaki klepet adakah ini bermakna tun m cakap ada kejadian lancap sebelum liwat itu betul??

Mesti tak boleh jawb punya ni kan??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
12 Mac 2018 11:05 PG delete

Pasai tak pikiaq pakai kepala lutut macam hang lah kami tak boleh terima tun m kata ada kejadian lancap sebelum liwat.. sian ke dsai sebab hangpa boleh terima..


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 11:22 PG delete

Mana nak boleh jawab walaun PANDAP ni, soalan pokok pun tak terjawab, Anwar meliwat ke? Tak jawab, Madey menzalimi Anwar ke? Tak jawab, LGE kaki rasuah ke? Takut menggigil apabila disebut nama LGE, lidah kelu disumbat dedak, bisu dan pekak akibat makan dedak banyak sangat dicampur pulak dengan lemah pemikiran, fitnah adalah jalan mudah bagi pemakan dedak tegar...kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 11:27 PG delete

Mempertahankan LGBT dan Aetis tu mempertahankan Islam la yer walaun?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 2:59 PTG delete

Hehehehe....
Doj jer senjata ampuh tun klepet...hehehe
Pru14 lambat atau cepat 23jun akan bubar secara automatik...
Cuma puak klepet dh ready ker dgn pgagihan kerusi dan calon???
Begitu juga dgn ROS....
Klu mggu dpn bubar gerenti kelam kabut...silap2 hari bulan pondan nobody pon diangkat jd calon...hehehehe
Habislah ayat2 sundal terkeluar dari mulut wktu kempen...hehehehehe

Cai...siapa yg panggil hj hadi dgn nik abduh???
Mahkamah tun klepet ker???hehehehehehe

Ko nie kuat bermimpi mcm husam tugu gak....hehehehe

Video besi anwar 99.99% wajah banduan tu dh disahkan oleh pakar cai.Itu salah satu kemgkinan senjata utk tun klepet kenakan dia dan lantik anaknya jd peeM.Dia ada bnyk duit...senang jer nak beli pengaruh....meroyan lagi ler banduan tu.....hehehehe

Itu lah aku ckp...isu fitnah liwat anwar tak akan disetel utk dijdkan senjata menikam kwn.Apa nak jd dgn haprak....sial memanjang...hehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 5:38 PTG delete

Panjang tulis cai....hehehehe
Boleh jd bukti ke doj amerika nie...hehehehe

Apasal tak kena tangkap lagi ek????
Hehehehe...

Bukan sindiran cai...
Klu benar kita sokong mrk kena tangkap...salah tetap salah.Betul tak??hehehehe

Tapi kadang kala rakyat dh bosan dgnn putar belit puak klepet nie seolah2 tun klepet tu baik sangat.Kenyataannya dia pon sorg munafik....hehehehe

Yg heran ada jugak sibangang nak angkat pemilik kuda mewah nie jd peeM recycle....hehehehe

Pelik tapi benar.....hehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 5:47 PTG delete

Gagal dijwb sama sekali...hehehe

Tun klepet mgkin sengaja menutup jawapan ttg isu fitnah liwat anwar utk menjerat anwar kali kedua.

Ia akan jd senjata tun klepet menikam anwar dan melantik anaknya jd peeM.
Tun klepet kaya..proksi dan kroni dia kaya...anak dan warisnya kaya.Samalah dgn cara dia menutup mulut manusia2 yg pernah membangkitkan ttg dosa2nya.
Dedak..dedak dan dedak...
Macai dpt bunga dan taik....hehehe

Siapa ada wang..dia berkuasa sehingga beruk2 yg berdegar2 ingin memenjarakan tun klepet semua dah kena klepet melutut di tapak kakinya...hehehehehe

Yg bangang jer bodoh jadikan dia peeM recycle....hehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 5:55 PTG delete

Video besi dulu pon panas....
Ada org kesah??????
Hehehehehe

Klu setakat media yahudi zionis kwn baik haprak...malas nak layan.Siapa yg pernah termakan budi dgn wang derma mrk tu sila layan yer...hehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 5:59 PTG delete

Ada jugak yg sujud bila tun klepet ingin memperbaiki diri...hehehehe

Tapi dlm ceramah dia mengutuk memfitnah mcm dulu jugak....hehehehe

Pemilihan parti msh tergantung2...
Yg tegur dia kena pecat siap dipanggil sampah....hehehehe

Dan yg paling nyata...isu fitnah liwat anwar tak setel2 sampai sekarang....

Perbaiki diri ker namanya..cai
Kahkahkahkahkahkahkah....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2018 6:04 PTG delete

Dah kata...macai2 kecik dan besar dlm haprak tak berani nak bangkitkan isu fitnah liwat tu....

Nyata yg tun klepet seorg kaki klepet...hehehe
Ada yg berani bersuara????
Digelar sampah oleh tun klepet...hehehe

Rasa2nya pondan nobody kecut tulurnya klu berani menegur tun klepet...hehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2018 8:14 PG delete

kakakah.. darul merbok. sedap nama negeri tu. segala2 free.. baju pun free..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Senarai Blog @ Bisnes