Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, September 20, 2017

Kesihatan Anwar terkawal, terima kasih atas sokongan



Tahap kesihatan Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim kini terkawal setelah mendapat rawatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL) sejak semalam, kata Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail.
Presiden PKR itu berkata, Anwar di dibawa ke HKL untuk beberapa hari bagi tujuan pemeriksaan yang dijadualkan, serta untuk pemantauan dan rawatan oleh pasukan doktor pakar yang ditugas menjaga kesihatan beliau.
“Semalam saudara Anwar Ibrahim telah dibawa ke Hospital Kuala Lumpur kerana tekanan darah yang kurang stabil. Alhamdulillah keadaan beliau adalah terkawal.
“Bagi pihak saudara Anwar dan keluarga, saya ingin ucapkan terima kasih kepada para doktor dan semua pihak yang mendoakan kesihatan saudara Anwar.
“Seperti yang beliau sebutkan semalam, perubahan sudah menghampiri kita (“change is imminent”), maka kita perlu berdoa dan berusaha untuk memastikan kemenangan Rakyat pada PRU14 kelak, inshaAllah,” ujarnya dalam kenyataan ringkas hari ini.
mdl
Picture

4 ulasan:

  1. Kesihatan Anwar terkawal kerana mendapat rawatan di HKL, bukan kerana sokongan bahkan Anwar sihat walafiat pun bukan kerana sokongan tapi kerana izin Allah swt, Jijah ni biar betul.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Antara sokongan dan doa pun dah tak boleh nak beza.. inilah akibat daripada kesanggupan sujud di kaki dap.. sehinggakan sokongan (dedak yg biasa diterima drpd dap setiap bulan) pun tak reti nak dibezakan dgn doa (kpd Allah) agar Anwar segera sembuh..

      Padam
  2. Punaisihat yg mintak gaji rm1 sebulan.Heboh satu dunia dicanang gaji termurah rm1.Setelah tski kena pecat dari mb slgor rupa2nya lebih rm200k sebulan purata tuntutan dia.Tapi 1 sen tiada pelaburan yg dia bawa ke slgor.Yang dia berjaya hasilkan ialah video memuki chinadoll...ptuiihhhh!!!

    BalasPadam
  3. Penang dilanda banjir kilat, melibatkan banyak kerosakan harta benda terutama kenderaan, jangan beli kenderaan dari Penang yang enjinnya sudah ditenggelami air.

    Kalau Kelantan banjir riuh puak2 DAPigs dan PAN sekarang apa macam? Sesiapa yang nak belajar berenang elok pergi ke Penang.

    Kepada DAPigs dan PAN dinasihatkan supaya menjaga mulut, jangan celupar.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...