Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, Mac 03, 2016

PANAS!! : NIK AMAR JAWAB TUDUHAN HUSAM MUSA..LAYAN.

Mohd Amar Nik Abdullah

MACHANG - Tindakan bekas Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa berterusan mempertikaikan pentadbiran Kerajaan Kelantan seolah-olah mengaitkan tadbir urus bekas Menteri Besar, Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Timbalan Menteri Besar, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, semua isu yang dipersoalkan oleh Husam telah diputuskan ketika pemerintahan Allahyarham Nik Abdul Aziz dan ketika beliau menjadi Exco Kerajaan Negeri.

“Jika betul Husam ikhlas dan sayangkan Kelantan serta parti, kenapa tak tanya ketika mesyuarat malah, (Husam) tak hadir mesyuarat. Apa tujuannya mempertikaikan perkara tersebut sedangkan beliau tahu semuanya diputuskan dalam mesyuarat dan berlaku pada pemerintahan Tok Guru (Nik Abdul Aziz). 

“Dia seolah-olah mempertikai pemerintahan Tok Guru dengan berbuat demikian. Ini tidak kena, membangkitkan perkara yang diputuskan ketika kita menjadi pemimpin seolah-olah kita tidak  menghormati keputusan yang dibuat secara berjemaah. Sekalipun kita tak setuju, kita kena hormatinya apabila dipersetujui ramai,” katanya pada Ceramah Umum dan Isu Semasa di Kampung Gendang Lima di Labok, dekat sini, kelmarin.

Hadir sama,  Exco Kerajaan Negeri yang juga Adun Temangan, Datuk  Dr Mohamed Fadzli Hassan dan Adun Pulai Chondong, Zulkifli Mamat.

Mohd Amar berkata, dasar pemerintahan Pas tidak berubah sebaliknya berbeza  gaya kepimpinan.
Menurutnya, perubahan gaya kepimpinan adalah perkara biasa memandangkan parti perlu bergerak seiring dengan perkembangan semasa agar terus diterima rakyat.

Mengulas lanjut, Mohd Amar yang juga Naib Presiden Pas berkata, dakwaan ‘makan’ balak oleh Husam baru-baru ini sama sekali tidak benar malah,  tiada kelulusan pembalakan yang baharu diluluskan di bawah Menteri Besar,  Datuk Ahmad Yaakob.

“Semuanya diluluskan ketika beliau jadi Exco, cuma ada yang baharu dimulakan kerja sekarang, jadi kenapa nak persoalkan sedangkan beliau tahu semua jawapannya. Kalau nak tanya,  kenapa tak tanya ketika mesyuarat sebaliknya bertanya secara terbuka melalui media sosial.

“Apa tujuannya membangkitkan perkara tersebut? kalau beliau kata kita tak pandai tadbir, kenapa hasil balak kita meningkat sekalipun tiada kelulusan baru yang dibuat malah, mendapat pujian daripada  Jabatan Perhutanan kerana berjaya  menunjukkan rekod pengurusan yang  baik. Kita ada data dan maklumat , bukan kecek (cakap) saja,” katanya.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
 air-asia-free-ticket

32 ulasan:

  1. Itu bukan jwpn.itu alih isu nama nik amar...sebijik mcm hamno,org tanye lain,kalih isu lain.Phuiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jawapannya husam dah tahu so diminta husam jwb sendiri pd rakyat.. cuma nasihat sy pd husam jgn guna platform PAN.. nnti x ramai yg dtg..

      Padam
    2. Husam yg tanya husam plak yg jwb
      Ape ke biut bebenor wanrosli ni.husam tu sape,kalo die mb br le die dpertanggungjwbkan.hutang gaji guru yik dh byr ke belum???

      Padam
    3. Oh ingatkan husam mb.. patutlah x brp cerdik sgt..

      Padam
    4. Laaaa an anonymous igt husam mb.ade jugak manusia bangang mcm ni.

      Padam
  2. Wahsi nik amar...
    Keluarkan data dan minit mesyuarat, baru rakyat boleh nilai. Kalau cakap2 saja..serupa tong sampah la. Rakyat dah percaya dgn kepimpinan yg ada

    BalasPadam
    Balasan
    1. Patut org yg menuduh yg keluarkan sebarang bukti SEKIRANYA ADA LA KAN...

      Padam
    2. Bukti2 husam bagi pjg lebar,tu le an anonymous kena rajin membaca,jangan malas membaca.

      Padam
    3. Kalau husam sudah punya bukti kononnya cpt2lah repot polis.. kalau dia x bangang la..

      Padam
    4. Laaa.komen2 sama je.pemalas punya macai.patutla bodo nak mampus

      Padam
  3. Dah berapa banyak Husam tulis surat pada mb kelantan minta penjelasan.... satu pun korang tak jawap. Sudah laaa lebai jgn nak main wayang laaa, kalau berani debat laa dgn datuk Husam... atau pun lebai pun macam najib takde telor ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini hanya taktik husam agar dilantik kembali menjadi exco atau mb..

      Padam
    2. Taktik taik kucing kamu.kalau xda fakta,husam pn xblh buat apa.ini fakta2 husam jelaskan pjg berjela2 tp senyap je xdbls pun.husam bukanla walaon membabi buta walaupun die setia pd pas

      Padam
    3. Kalau husam sudah punya bukti kononnya cpt2lah repot polis.. kalau dia x bangang la..

      Padam

      Padam
    4. Report sprmla ngok rasuah balak kelantan. Tula lain kali tgk cd blue byk2 otak jd bengap

      Padam
    5. So proceed la..kita kasi gegar kepimpinan kelantan..huhu

      Padam
  4. Bukan taktik ar ada surat n fakta dari husam mintak pnjelasan krajaan negri tpi krajaan negri yg mrapu..sblum ni mb klantan ckap jika hudud gagal nk letak jawatan,apa lgi ltak ar..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau husam sudah punya bukti kononnya cpt2lah repot polis.. kalau dia x bangang la..

      Padam

      Padam
    2. Yg sprm bukak kes balak kelantan tu apa? Kalau bodo jgn tunjuk bodoh.

      Padam
  5. Mana data n fakta kau nik amar,hutang caruman guru yik dh bayar ke blum?

    BalasPadam
  6. Hahahahaha.seronok baca komen2 wan rosli... Hahahhaa.xpernah aku jumpe walaon tahap bodoh smpi mcmni sekali.betul la ada komen sorg tu kata macai mcm ini kalau hadi suruh mkn taik pun die sgup mkn malah mintak lagi dek kerana walak....kahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita perlu berfakta dlm bethujah.. kalau dah ada bukti seleweng cpt2 lah repot polis.. kalau x banganglah..

      Padam
    2. Ko yg bangang husam dh bg detail dh.lain kali makan taik hadi byk2

      Padam
  7. Tuan admin tolong jgn padam komen an anonymous aka wanrosli tu ye.mmg kelakar mbace nye.

    BalasPadam
  8. hahahahhahaha....puas mencari wan rosli.....di sini rupanya.hehehehehh dah guna an anay...hehehehehh.....amacam bro...Hudud dah bentangkan di parlimen.kerr..dulu bagai nak rak..hehehhe kesian ko..walaon bertaraf mat bangla..jerr.maaf yerr

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah habis hujah balas ke.. ok nk tido sat..

      Padam
    2. Sebelum tido jgn lupa tgk cd german dulu

      Padam
    3. Patutla otak bengap nk mampus.tido senja2. Betul la Pesan org2 tua jgn tido senja nt otak lembab

      Padam
    4. Takkan ni je hujahnya.. husam kena pegi sprm desak cepat2 dan bersungguh2..

      Anugerah kepimpinan bersih yg Kelantan dapat pun mungkin kita boleh simpan jadikan bukti penafian tang mana yg seleweng tuh..

      Padam
  9. Tilik muka nik amar pun dah agak jenis lembam tp bongkak sombong bodoh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anugerah cemerlang kepimpinan kelantan pun adalah sebhg darinya hasil usaha nik amar jugak.. Tahniah kerajaan kelantan..

      Padam
  10. dok tunggu sprm kata ada kes rasuah balak di klntan ni....tak dngr2 pun. selagi tak ada pngesahan drpd pihak brwajib maka segala tuduhan tak sah dn tak perlu layan la.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...