PANAS!! : PARTI PAS SUKA PERJUANGAN UMNO KATA NAJIB


Pas dan Umno

IKLAN : WWW.JOMSERVIS.BLOGSPOT.MY
Prinsip dan perjuangan Umno ke arah kepentingan memartabatkan umat dan agama Islam selama ini menyebabkan Pas 'suka' terhadap parti itu, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.
Najib yang juga Presiden Umno berkata ini kerana Pas yang 'dibuli' oleh DAP dalam pakatan pembangkang sebelum ini, melihat Umno dari aspek kebajikan dan pentadbiran yang banyak menguntungkan umat Islam.
"Macam mana pun kita ada berbeza pendapat, kerajaan pimpinan Umno ada prinsip perjuangan dan dia (Pas) nampak perjuangan kita ke arah kepentingan memartabatkan umat Islam.
"Pas sudah serik dengan DAP...bila Pas bersama DAP dia kena buli, sampai Pas pun angkat tangan dan lari," katanya.
Beliau berkata demikian ketika berucap pada Majlis Berbuka Puasa Perdana Menteri Bersama Rakyat peringkat Kedah dan Majlis Pelancaran Lampu Jalan Kampung Fasa 8 (LJK8) peringkat kebangsaan di Masjid Pering di Jitra, hari ini.
Turut hadir, isteri perdana menteri Datin Seri Rosmah Mansor.
Najib turut menyelar pakatan pembangkang yang dilihat tidak mempunyai kata sepakat dalam membuat sebarang keputusan sehinggakan siapa bakal menjadi perdana menteri sekiranya pakatan itu menang pun tidak diketahui setakat hari ini.
"Ada orang itu, hidung tak mancung pipi tersorong-sorong. Kalau ikut sistem kita, parti mana menang paling banyak kerusi, dia tubuh kerajaan. Kalau parti kita ada satu kerusi saja macam mana nak jadi perdana menteri?" katanya.
Dalam pada itu, perdana menteri berkata kerajaan akan terus membantu rakyat yang memerlukan bantuan, selain menumpukan pembangunan di kawasan luar bandar melalui pengagihan hasil negara secara lebih sistematik.
Najib berkata perkara itu akan dapat direalisasikan sekiranya negara terus mencapai pertumbuhan ekonomi yang baik, misalnya pada suku pertama tahun ini, Malaysia mencatat tahap perkembangan ekonomi 5.6 peratus, dan antara yang terbaik di dunia.
"...inilah tugas kita, mana ada keperluan, mana ada kekurangan kita tambah. Misalnya, Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) di Kedah pada tahun lalu kita salurkan RM490 juta...tahun ini kita tidak tahu angkanya lagi tapi mungkin RM500 juta melibatkan lebih 600,000 keluarga yang mendapat faedah," katanya.
mdl
Projek robot dicipta bagi membantu sesiapa sahaja yang memerlukan pendapatan sampingan. Projek robot adalah satu sistem yang menggabungkan dua tenaga iaitu staf dan juga robot. Projek robot akan membantu anda dalam menjalankan perniagaan yang mempunyai potensi pendapatan pasif setiap bulan. Bermula dari pendaftaran, pengiklanan, penghantaran produk dan khidmat pelanggan selepas pendaftaran semuanya dilakukan oleh staf dan robot kami. 

http://projekrobot.com/index.php/?ref=5077
Picture
Previous
Next Post »

2 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Jun 2017 12:12 PTG delete

Bila agaknya PAS nak ug dengan umno?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
21 Jun 2017 5:45 PTG delete

Betul lah.. ada jiran aku tu penyokong pan dia pun tunggu jugak sampai dah tinggal tengkorak .. keh keh..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes