Iklan Penaja 1

Picture

Isnin, November 28, 2016

Panas!! : Usaha Umno perdaya Pas untuk dapat undi Melayu hancur.

Khalid Abdul SamadKhalid Abdul Samad
Perancangan Umno untuk mendapat sokongan penuh pengundi Melayu dengan cara memperdayakan Pas selepas Cina tidak bersama mereka lagi hancur berkecai, dakwa Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad.
 "Selepas Cina tak sokong BN lagi, Umno cuba mendapatkan undi Melayu sepenuhnya dengan memperdayakan Pas agar menyokong mereka menggunakan RUU Akta 355.
"Tetapi ia hancur berderai apabila Pas berpecah dua, dengan lahirnya Amanah dan Umno juga pecah dua dengan lahirnya Bersatu.
"Benarlah janji Allah, kamu merancang, Allah pun merancang dan Allah adalah sebaik-baik perancang," kata Khalid sambil membacakan sepotong ayat Al Quran.
Khalid berkata demikian ketika memberikan ucapan dalam majlis ceramah anjuran PKR Selayang di Bandar Tasik Puteri, Rawang malam tadi.
Khalid yang menjadi penceramah utama malam tadi berkata, dengan lahirnya Amanah dan Bersatu, beliau yakin pengundi Melayu tidak lagi bersama dengan Umno dan Barisan Nasional tetapi bersama dengan Pakatan Harapan apabila Bersatu bakal menyertainya tidak lama lagi.
"Apabila pengundi Melayu dan Cina bersatu, kita yakin akan dapat kalahkan Umno dan Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya umum akan datang," kata Khalid yang mendapat tepukan dari hadirin dan juga pemimpin Pakatan Harapan yang berada di pentas.
Khalid tidak langsung menyerang Pas dalam ceramahnya melainkan berkata Umno telah berjaya menjinakkan Pas melalui RUU Akta 355 menyebabkan parti itu mesra Umno.
Turut berucap malam itu adalah William Leong,Ahli Parlimen Selayang dan juga L Mankadir Samsi atau lebih dikenali Pak Jabit serta Azman Mokhtar, Ketua Komunikasi PKR Selayang. Turut berucap adalah wakil DAP.
Sebelum berceramah, Khalid mengadakan dialog dengan ahli Amanah tempatan dan bersetuju untuk menubuhkan dua cawangan Amanah di situ tidak lama lagi.
mdl\
IKLAN BERBAYAR 
Image result for ramai berjaya dengan tone excel

13 ulasan:

  1. Meraung mcm polong kena sampuk macai ketua penyamun umno dan walaun tolol Pas bila baca artikel nih..kahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang kuat menjilat bontot cina dapigs mgkin seronok giler... hehehehe
      Apa lagi klu yg menyembah pelakon video besi sebagai ketua mrk...hehehehehe
      Nak diangkat sebagai pm pulak tu....depan belakang
      Kahkahkahkahkahkah

      Padam
    2. Polong lebai jual agama semakin meroyan..PAS @ PIGS lg kuat menjilat bontot cina DAP di Selangor..mgkin seronok giler kelaparan dedak..kahkahkahkah

      Padam
    3. X abis2 melucah walaun pas..ape ke ajaran si tontowi ni tgk video german dah jadi sunnah walaun pas...melancap pun wajib agaknya lepastu salahkan dap.patutla bodoh tanpa sempadan walaun pas nih
      Kahkahkah

      Padam
  2. Puak2 PAN ni biasa bercakap berdegar-degar, fakta tiada hanya ilusi, faktanya boleh diukur dengan kehadiran peserta bersih 5, hanya 30% je melayu yang mampu dipergunakan oleh pembangkang selebihnya 70% lagi susah untuk pembangkang mempergunakan mereka untuk kepentingan politik pembangkang, pasal yang 70% lagi melayu ni mempunyai akal yang panjang dan cerdik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hek eleh walaun..bila nk saman Sarawak Report... Ckp berdegar degar tp sarawak report pun kecut telor.kahkahkah

      Padam
  3. Najib tak mcm mahdey...
    Mahdey jenis pendendam..
    Klu banjir besar berlaku era mahdey mgkin kelantan tak kena jenguk pon...
    Tu sikap kasar mahdey...
    Ingat lagi lebuhraya pon kena tolak mahdey krn bn gagal di kelantan krn mahdey pm utk bn bukan pm utk negara..
    Begitu juga negeri2 yg dh lama tertinggal dari segi infrastruktur spt sabah/swk ketika era mahdey..
    Maka klu semua itu dikatakan utk menjinakkan pas...baik pas masuk umno.

    Bagaimana dgn sikap kuku besi dapigs terhadap pas sblm ini?Bagaimana kurang ajarnya dapigs mghina Islam tanpa gagal ditegur oleh org Islam?
    Sebenarnya suara pas dlm pakatan tiada harapan tidak dihormati oleh rakan2 yg lain.Masing2 cuba menonjol tanpa peduli tujuan utama dan suara majoriti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg meracau2 mcm polong hilang tuan ni samada macai ketua penyamun najib atau walaun tolol hadi.

      Parti jual agama Pas berkolaborasi dgn parti penyamun negara Umno merompak harta negara dan duit rakyat msia.Polong meroyan sana sini mcm kelaparan dedak..kahkahkahkah

      Takfir!

      Padam
  4. Parti Pas adalah parti agama.
    Selain dr parti Pas parti itu bukan parti agama islam
    Parti Pas dianghotai oleh ulamak2 agama.
    Ulamak adalah pewaris nabi.
    Tentang ulamak Pas maka tentang nabi.
    Tentang nabi serupalah tentang islam
    Ada faham penjilat dapigs

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perasan ulamak
      Ulamak apa plak yg merompak balak kelantan... Kahkahkah...ulamak taik namanya..ataupun ulamak dedak 90juta.kahkahkah

      Padam
    2. PAS Parti.Ajaran.Syaitan

      Padam
  5. PAS Parti.Agama.Sesat berimamkan ketua lebai munafik pembohong bersiri. PAS penternak ulamak suu akhir zaman. Seeloknya dihantar geng lebai dan walaun2 tolol mrk gi berjihad selamatkan umat Islam rohingya. Cepat sikit dorang boleh masuk syurga. Ada berani ke geng lebai jual agama ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berani hapannye.ajak debat pun pas kecut telo...bukan budaya kita.khakahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive