Iklan Penaja 1

Picture

Rabu, November 23, 2016

Bersih5 : Bukti Parti Amanah - PPBM wakili kepimpinan Melayu dalam Pakatan Harapan

Mohd Fakhrulrazi Mohd Mokhtar Mohd Fakhrulrazi Mohd Mokhtar Bersih 5 yang berlangsung pada Sabtu lalu membuktikan Parti Amanah Negara (Amanah) dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM)  berjaya membawa penyokong di kalangan orang Melayu untuk turun bersama menjayakan himpunan aman itu.

"Bersih 5  baru sahaja selesai melihatkan puluhan ribu umat Melayu turun menjayakan perhimpunan aman itu dicampur jutaan umat Melayu lain yang menyokong dan bersimpati dengan Bersih 5.

"Syukur Alhamdulillah mereka telah menyahut pelawaan terbuka Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) dan Amanah untuk menjayakan program tersebut.

"Tujuan saya menaikkan perkara ini bukan untuk mendabik dada.

"Tujuannya cuma hendak memberi kepastian kepada pengundi Melayu bahawa mereka tidak perlu takut pada Pakatan Harapan lagi," ujar Naib Ketua Pemuda Amanah Nasional Mohd Fakhrulrazi Mohd Mokhtar.

Beliau dalam kenyataannya menyebut kedua-dua parti itu sudahpun mewakili orang Melayu Islam serta mempertahankan kepentingan bangsa Melayu serta umat Islam di Malaysia.

"Tuduhan kononnya Pakatan Harapan adalah alat DAP terbukti sudah kecundang dan mereka yang menuduh semakin terkapai-kapai.

"Mari kita maju ke depan dan meninggalkan mereka yang masih terbelenggu dengan politik jumud dan kaku mereka," ujarnya.

Pada Sabtu rakyat pelbagai kaum hadir membanjiri KLCC untuk bersama dalam perhimpunan aman Bersih 5 yang dianggarkan kali ini jumlah penyertaan di kalangan orang Melayu meningkat berbanding Bersih 4 dan 3.


(dari kiri) Timbalan Presiden Amanah Salahuddin Ayub dan Presiden PPBM Tan Sri Muhyiddin Yasin dilihat berjaya membawa penyokong parti masing-masing untuk  turun ke jalanan memberi sokongan Bersih 5 pada Sabtu lalu.-Foto Malaysiadateline oleh Wan Zahari Wan Salleh.(dari kiri) Timbalan Presiden Amanah Salahuddin Ayub dan Presiden PPBM Tan Sri Muhyiddin Yasin dilihat berjaya membawa penyokong parti masing-masing untuk turun ke jalanan memberi sokongan Bersih 5 pada Sabtu lalu.-Foto Malaysiadateline oleh Wan Zahari Wan Salleh.

mdl

IKLAN BERBAYAR 

Image result for ramai berjaya dengan tone excel

15 ulasan:

  1. Baru 30% Melayu mana lagi 70%? Selagi PAN dan PPBM masih gagal bawa Melayu dan tidak mampu untuk meyakinkan 70% lagi Melayu jangan bermimpi la nak tawan putrajaya.

    Bersih 5 masih gagal untuk meyakinkan Melayu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mgkin selepas mahdey mengaku dia sengaja memfitnah anwat meliwat...tambahan 70% itu akan dicapai.Kerana 'fitnah' itu mghancurkan maruah anwat sekeluarga.Betul tak???
      Tapi mcm tak kesah pon dia dgn maruahnya itu....hehehehe
      Atau mmg dia tak ada maruah spt para pengikut lgbtnya.Jadi senyap membisu menagih pengakuan mahdey....
      Standard pengikut tolol dan bangang.Senyap dan bodoh!!!!
      Kahkahkahkahkahkahkahkah....
      Memalukan!!!!!!

      Padam
    2. Lebai2 jual agama dah tahu Pas akan melingkup habis lps pru 14 nnt. Sbb tu dah ludah jilat balik. Dulu lebai dan walaun2 tolol Pas dgn bongkak kafirkan jutaan ahli Umno. Skrg terpaksa melutut mtk nyawa dgn parti penyamun negara Umno.

      Parti jual agama berkolaborasi dgn parti penyamun negara. Satu utk kau, dua utk aku..skrip penyamun tarbus pasumno.kahkahkah

      Padam
    3. Pas tak minta nyawa dgn umno dan umno pun sama...
      Tanpa dapigs...PANtat hilang nyawa.Sama dgn pgayR...melukut tepi gantang jer.Berlainan dgn pas atau umno....
      Tak percaya????
      Apa2 keputusan perlu rujuk abang long tokong.Klu dia tak setuju..PANtat dan pgayR terpaksa akur.Tak ada tulur langsung wlpun pemimpin mrk umpama guruh bila berceramah.Sekali dapigs jeling...luruh bulu hidung..ketiak dan bulu kemaluan mrk.
      kahkahkahkahkahkahkah
      Masih tak percaya????
      Mana2 babi dapigs hina Islam...seekor babi tolol dlm PANtat dan pgayR tak mampu nak bersuara.Tekak dah kena sumbat dgn bakuteh.
      kahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    4. Macai2 ketua penyamun negara dan walaun2 tolol lebai jual agama yg paling meroyan skrg lps tgk kejayaan hebat Bersih 5.kikiki

      Org Melayu semakin celik politik bergabung tenaga dgn kaum berbilang bangsa dan agama menjayakan Bersih5 tercatit dlm sejarah negara.

      Bila Pas dan Umno melingkup..supply dedak dari ketua penyamun tak dpt ditabur lg utk macai dan walaun bg anak bini makan.kahkahkah

      Padam
    5. Org melayu dh lama celik politik...
      Yang msh buta adalah penyembah kapir..pelaku seks dan maha penyamun....hehehehe
      Maha penyamun nie dulu selalu dikutuk pengikut tolol PANtat dan pgayR....tapi sejak comolot dgn altokong..alsabun..aljuburi...dosa2 nya dh diampunkan...
      kahkahkahkahkahkahkah
      Rendah dan tiada prinsip langsung para tolol dan bangang nie...hehehe
      Patut pon akar umbi dapigs pandang rendah pengikut2 PANtat dan pgayR nie.Maruah mrk letak lubang taik..
      kahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    6. Dah kalah berhujah mula maki hamun melucah sana sini. Standard macai bodoh ketua penyamun negara dan walaun tolol lebai jual agama.kahkahkah

      Umno dan Pas bungkus melingkup pru14 supply dedak ketua penyamun dah takde. Macai dan walaun mula melolong sana sini mcm polong kelaparan cari tuan baru.kahkahkah

      Patutlah umat Islam panggil PAS Parti Ajaran Syaitan jual agama. Umno parti penyamun Utk Melayu No Otak.

      KAHKAHKAH

      Padam
    7. Macai pas xreti berhujah.mula la mencarut je keje nye.tiap ari onani depan video germany..lepas pancut terus walaun salahkan dap pan dan mencarut,lepas tu sambung balik tgk cd blue German. Pastu dah pancut mula mencarut lagi.itulah rutin harian seekor walaun pas kaki blue dan mencarut. Bila minta bukti dia cabut.kahkahkahkahkah

      Padam
    8. Matlamat bersih sebenarnya adalah memberi kesedaran kpd org melayu atas kepincangan dlm urus tadbir Negara oleh kerajaan.
      Membuka minda dr sudut pandang ketelusan dlm menyelesaikan isu yg x terjawab oleh kerajaan berkaitan gejala rasuah,ketirisan(rujukan lapuran audit Negara).
      Itu lah beza antara himpunan pihak pembangkang(meletakkan asas kesedaran) dan pihak kerajaan umno/bn( meletakkan angka kehadiran sebagai Tanda kepopularan).

      Padam
    9. Elehhh...bermakna yb2 PANtat..pgayR dan dapigs termasuk parti bunga tolol2 dan bangang2 belaka.Tak mampu berhujah dgn matang dlm dewan rakyat.Rugilah pengikut tololnya bila masalah rakyat gagal disalur dgn cara yg betul.
      Mgkin slps nie buat bershit di penang pulak.Mana tahu dpt menyedarkan altokong wal tarak kolam dlm isu jual harta rakyat.
      kahkahkahkahkah

      Padam
    10. Anon 2:55 walaun tolol lebai jual agama meracau2 serupa mcm polong kelaparan dedak.kahkahkah

      Padam
    11. Patutlah Pas, lebai2 jual agama dan walaun sanggup sembah tokong DAP di Selangor.kelaparan dedak rupanya..kahkahkah

      Padam
    12. Sentap jer bunyi gelak tu..tolol.
      kahkahkahkahkahkahkah

      Yang pasti dan nyata...PANtat dan pgayR terlalu tunduk dgn dapigs.Sukati jer kena tonyoh dahi dan sepak terajang dapigs...mcm anjeng tak ada prinsip..
      Mana nak berprinsip...tulur dh kena genggam.Lagipun semua perkara kena rujuk dan perlu tunduk dgn maharaja altokong tarak kolam...
      Kenyataan tu..cai
      kahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    13. Polong kelaparan dedak dah meracau balik..kahkahkah

      Dah malu ler tuu..Pas, lebai2 dan walaun2 tolol jual agama penyembah tokong DAP di Selangor..kelaparan dedak..kahkahkah

      Padam
    14. PAS..Parti Ajaran Syaitan.
      UMNO Penyamun..Utk Melayu No Otak

      Sedondon dan sejiwa. Walaun polong lapar dedak dah mula sentap.

      Takbir!

      KAH KAH KAH

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive