Iklan Penaja 1

Picture

Jumaat, November 25, 2016

PANAS!! : BERITA GEMPAR DARI NEGERI KELANTAN WAJIB BACA

Tengku Mohamed menyerahkan borang keahlian Amanah kepada Husam.Tengku Mohamed menyerahkan borang keahlian Amanah kepada Husam.
Kesal terhadap tindak-tanduk pemimpin kerajaan negeri yang tidak turun padang mendorong bapa saudara Sultan Kelantan Tengku Mohamed Tengku Yahya Petra mengisytiharkan menyertai Parti Amanah Negara (Amanah).
Dalam majlis di kediamannya ketika kunjungan pimpinan Amanah negeri Kelantan yang diketuai Datuk Husam Musa, beliau melahirkan kekecewaan kerana banyak masalah rakyat tidak diselesaikan.
"Bolehkah bila berlaku banjir seorang pemimpin berkata saya tidak boleh pergi melihat keadaan rakyat kerana rumah sayapun turut kena banjir," katanya dengan nada kesal.
Beliau turut membangkitkan masalah yang dihadapi masyarakat Orang Asli akibat pembalakan di Kuala Balah.
"Saya tidak dengar mana-mana pemimpin negeri yang turun padang ke tempat Orang Asli buat 'blockade' sebagai protes kawasan mereka menghadapi masalah akibat pembalakan.
"Yang saya dengar Datuk Husam (Musa) yang pergi jumpa Orang Asli dan bertanya masalah mereka," katanya.
Beliau memuji pemimpin-pemimpin Amanah negeri yang selalu turun padang dan berusaha mencari penyelesaikan kepada masalah yang dihadapi rakyat.
"Saya rasa ada persamaan antara kami.
"Sebab itu sekarang saya nak isytiharkan bahawa saya menyertai parti Amanah," katanya.
Beliau turut membangkitkan usaha menghapuskan rasuah dalam pentadbiran kerajaan.
"Saya yakin parti Amanah mempunyai sikap yang sama dengan saya untuk melawan rasuah.
"Insya Allah saya akan membantu parti Amanah dengan segala upaya yang saya ada sehingga parti ini berjaya," katanya.
Pada majlis itu, Tengku Mohamed menyerahkan borang keahlian Amanah kepada Datuk Husam Musa disaksikan oleh Setiausaha  Amanah negeri Kelantan Saudara Rushdan Mustafa.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for tone excel

20 ulasan:

  1. " Saya cintakan Nik Aziz dan Nik Aziz cintakan saya, Kalau saya bagitahu berapa kali saya mimpi Nik Aziz, tuan-tuan takkan percaya, saya mimpi jumpa Nik Aziz berapa kali tuan-tuan?....tuan-tuan, saya bermimpi jumpa Nik Aziz......15 kali tuan-tuan"

    Kahkahkahkahkahkahkah........senak perut....kahkahkahkah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mabuk ketum apa walaun sekor ni..kahkahkahkah

      Padam
    2. Walaun2 tolol Pas jual agama dah semakin meracau sana sini mcm polong kelaparan dedak..kahkahkah

      Padam
    3. Mimpi pon jadi modal berpolitik...
      Terdesak sggh husam tugu nie...
      kahkahkahkahkahkah

      Oklah jugak....
      Jgn dia kata bermimpi jumpa gay tua dlm penjara..sudah!Naya belakang..
      kahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    4. Polong lebai jual agama dah semakin kepanasan..lapar dedak..kahkahkah

      Padam
    5. Parti lebai setan jual agama..asyik kena kencing..

      Padam
    6. Apa salahnya mimpi jumpa nik aziz...bukan nya jual balak haram spt yg olammak pas lakukan.kahkahkahkah

      Padam
  2. SI lebai lobai yg perasan diri bogus ...

    Yg di kejar tak dapat...yg di kendong JATUH berciciran ....

    Bagaikan .....

    SI lebai malang pergi kenduri .....

    Bagaikan ....
    Anjing dengan bayang2 atas jembatan .....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Parti lobai munafik peralatkan Islam.

      Padam
  3. Baru 1 undi....kesian

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pas ilang 1 undi...lg kesian.kahkahkah

      Padam
  4. RUU 355.. umno dah keluarkan kenyataan.. penangguhan tak kena mengena dgn umno.. masa mufti wilayah keluarkan kenyataan pasal ruu 355.. pimpinan pas jumpa mufti bawa buku bukan main tebal lagi buku penerangan ruu 355... skg tuang presiden ckp penagguhan utk menambahbaik ruu 355 itu..kalau di campurkan tiga2 itu.. pas kena kencing .. lemah..benda penting buat sambil lewa..isu yg dijadikan perbualan rakyat malaysia..langsung tak ambil perhatian.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko cermin muka ko ker atau cermin lobang taik ko..
      kahkahkahkahkahkahkah

      Klu kapir dan puak lgbt meroyan angkara ruu355..tak heran aku
      Nie yg sama2 bersujud/rukuk pon ada yg gila meroyan...

      Wlpun aku bukan org pas/umno aku percaya penangguhan diadakan adalah utk memudahkan rakyat memahami ruu355 spt kata hadi..
      Dulu tahun 60an dan 80an ditambahbaik ruu355 tak bising pon.Kenapa skrg??!!

      Sama juga dgn gst...diberi masa utk dilaksanakan...Bukan cdg hari ini dan esok lalu dilaksanakan...bodoh la
      Ttg gst nie...dulu babi dapigs juga yg beria-ria suruh ikut cara sistem cukai singapore.
      Telus..tiada yg terlepas angkara ada bisnes2 spt restoran2 mamak yg dpt puluhan hgga ratusan ribu rm terlepas dgn isytihar sedikit jer.Itu kata babi dapigs...itu cerita sblm gst
      Bila dh dilaksana...sana sini babi2 nie bawak sepanduk..Mgkin suku sakat mrk yg dulunya bnyk terlepas dh tak boleh melepaskan diri krn perolehan adalah secara online.Lhdn dan kpdnkk dpt memantau perolehan mrk.
      Beza kita dgn singapore hampir 100% mrk kena gst.Kita ada brgn asas tak kena atau 0% gst.
      Pondan rapiji aka pendekar langkah kejang pon setuju dgn gst cuma dia mintak hasilnya digunakn dgn telus.
      Cuma mintak ler yb2 tolol dan bangang p.haprak cdgkan dikurang dan bukan sebar kabar angin gst dinaikkan.
      Faham tak....tolol!!!!
      Kahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    2. Aku lagi xpaham walaun tiap masa mengutuk mengumpat melucah dan melancap tp nk cakap pasal hukum islam.kahkahkahkah.yg lagi kelakar nya perompak balak kelantan nk laksana ruu islam. Kahkahkahkah

      Padam
  5. Ada sekor lebai setan bertopengkan manusia..siap kafirkan org yg x sokong ruu355..dia asyik dok tangguhkan nk bentang..dasar lebai dedak 90juta..ptuiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu benar...tu lebai alang2
      Tapi sbg org Islam tak perlulah kita nak politikkan ruu355 nie.
      Ada beruk2 secara terbuka menyokong kapir menentang ruu355 sedangkan kita nak buktikan pd kapir nie undang2 syariah boleh mendidik umat manusia.
      Dulu memuki chinadoll dan arak hanya denda...mgkin kena sebat boleh mengurangkan org2 Islam berbuat dosa.Bisnes sundal dan arak nie org kapir yg jalankan.Memekaklah mrk klu org Islam dah semakin menjauhkan diri.
      Aku setuju penambahbaikan ruu355 nie.Tolong jgn dipolitikkan dan dihina usaha mrk.Klu nak hina...mmg babi ler!!!

      Padam
    2. Betul tu tp bermakna ruu tu bukanlah hudud..hanya hukuman biasa..apabila hukuman biasa xsalah ditentang atau dibahaskan..bermakna walaun yg dulu melalak melolong kata sapa xsokong ruu nk tanam kat jirat tu perlu la sedar diri...cuma yg pelik lagi ajaib mcmna dikelantan yg dibolehkan tebang balak sampai menindas org asli kelantan..patut dikelantan dulu tunjuk contoh yg baik sbl nk jalankan ruu nih..90juta pun xberani nk saman so semakin hilang keyakinan org ramai ttg hasrat sebenar pas nk laksanakan ruu ni..lepastu tangguhkan lagi pembentangan ruu dh jadi mcm ruu dedak pulak...

      Padam
  6. Apa2 pon kita ucapkan tahniah kpd pakatan haprak yg telah meluluskan ruu babi.
    Tanpa bnyk soal dpd penjilat2 bontot dapigs.Hehehehe...mgkin terlebih makan kot...
    kahkahkahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa2 dedak telan dulu 90juta.nt hari selasa kita saman sr.Kahkahkah. Selasa ikut najib.nkahjahjah

      Padam
  7. Apa2 pon kita ucapkan tahniah kpd PAS Parti Ajaran Syaitan jd penyembah tokong DAP di Selangor..mgkin kelaparan dedak kot..kahkahkahkahkahkah

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive