Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, November 12, 2016

Bersih5.0 : Kempen Bersih 5 di Dun Kota Lama kelantan disambut meriah

Cikgu Wan Rahim diapit Che Ibrahim Mohamed dan Hu Pang Chaw di sebuah gerai di pasar Kubang Labu.Cikgu Wan Rahim diapit Che Ibrahim Mohamed dan Hu Pang Chaw di sebuah gerai di pasar Kubang Labu.


Kempen Bersih 5 di kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) Kota Lama semalam mendapat sambutan meriah pengunjung pelbagai kaum.

Program berlangsung di sebuah medan selera berhampiran pasar Kubang Labu.

Pengerusi Amanah Kelantan Datuk Wan Abdul Rahim bin Wan Abdullah mengucapkan terima kasih kepada orang ramai yang memberi sokongan kepada kempen tersebut.

Hadir sama Ahli Jawatankuasa Amanah Nasional Hu Pang Chaw dan Naib Pengerusi Amanah Kelantan Ustaz Che Ibrahim Mohamed.

Turut hadiri aktivis Angkatan Wanita Amanah (Awan) dan Pemuda Amanah negeri.
Gerai jualan baju Bersih 5 yang dibuka khas sempena program tersebut dikerumuni orang ramai daripada pelbagai kaum.

"Kebanyakan mereka begitu bersemangat dan berjanji untuk menyertai perhimpunan Bersih 5 di Kuala Lumpur pada 19 November nanti," kata Wan Rahim.

Para aktivis Awan dan Pemuda Amanah turut menemui pelanggan medan selera dari meja ke meja untuk menjemput mereka menyertai himpunan Bersih 5 sambil menjual baju dan cenderamata Bersih 5.

Beliau menjangka sekurang-kurangnya 3000 rakyat Kelantan akan menyertai perhimpunan Bersih 5 di Kuala Lumpur nanti.

"Ini akan ditambah lagi dengan rakyat Kelantan yang berada di luar Kelantan," Katanya.
Sekumpulan peserta Bersih 5 menurut beliau, akan berkumpul di Genting Sempah, Lebuh Raya Karak pada malam 18 Nov untuk berjalan kaki dari tempat itu ke Kuala Lumpur.


"Kumpulan ini terdiri dari peserta tiga negeri Kelantan, Terengganu dan Pahang," katanya.

mdl

IKLAN BERBAYAR 

Image result for ramai berjaya dengan tone excel

46 ulasan:

  1. Biar gambar yang berbicara, 4 orang dikatakan meriah oleh Wan Rohing.

    Kalau kali 10 baru 40 orang, ada cina sorang, berbagai kaum la katakan, kahkahkah.

    Pelanggan restoran nak makan dan minum pun tak senang, hasut rakyat supaya sokong bersih yang jelas terima dana dari pembunuh kanak2 palestine.

    Kata dapat sambutan meriah dan ramai yang datang, kenapa pulak mereka terhegeh-hegeh pergi ke meja makan pelanggan yang sedang menjamu selera?

    Kalau Wan Rohing menjangkakan 3000 perseta dari Kelantan akan sertai bersih 5 bermakna hanya 300 orang saja, 300 darab 10 sama juga 3000, tu pun kalau Wan Rohing tak lebong.

    Wan Rohing memang terkenal dengan lebongnya, rakyat Kelantan ditipunya tanpa rasa bersalah,

    Nak jalan kaki dari Genting Sempah? Gila ke apa?

    Berapa upah yang bersih bagi kat peserta? jangan orang atasan je yang makan dana dari Soros orang bawahan dijadikan keldai disuruh berjalan kaki dari Genting Sempah.

    Kebodohan melampau.

    KAHKAHKAH


    BalasPadam
    Balasan
    1. Wan rohing yg cool walaun jual agama yg panas..kahkahkah

      Padam
    2. Itulah admin ni pun satu. Banyakkanlah gambar. Gambar orang ramai sekali. Kalau boleh bandingkan sekali dengan gambar ceramah Haji Hadi 20 orang je yang datang termasuk unit Amal.

      Tak pun seminar hudud dewan besar boleh muat 2,000 orang yang datang 20 orang.

      Itulah yang dipanggil 2,000 punca kuasa 10. Sebab orang dah taknak ikut babi!!!

      Itu yang PAS panas tu hahahahha!!!

      Padam
    3. Betul tu, biar gambar berbicara, letakkan sekali gambar TGHA seperti yang didakwa. Kalau meriah sudah tentu ada gambarnya, ke takut kantoi dengan lebongan Wan Rohing?

      Yang ada kuasa 10 tu Husang, PAS tiada kuasa yang dianugerah oleh Wan Rohing.

      Hebat betul Husang nih, mimpi jumpa ATGNA 15 kali, salah satu kuasa 10 Husang, boleh ramal mimpi.

      Apahal ATGNA sampai 15 kali muncul dalam mimpi Husang.

      Seperti yang ATGNA jelaskan pasal mimpi, kita nak mimpi bertemu Rasulullah SAW bukan bermimpi bertemu dengan syaitan.

      ATGNA pernah bermimpi sekali bertemu dengan Rasulullah SAW dan TGHA pernah mimpi 3 kali mimpi bertemu Rasulullah SAW.

      Hebat betul pemimpin PAS kan? Begitu tinggi kasih mereka pada Rasulullah SAW, dan aku pun amat kasih pada Rasulullah SAW.

      Ada sesiapa dari pemimpin pakatan haprak yang pernah mimpi jumpa Rasulullah SAW?

      Padam
    4. Betul tu.Patut taruk gambar banyak lagi. Taruk sekali gambar Haji Hadi presiden PIGS yang dah tak laku tu!!!

      Ataupun kita tengok bersih 5 dengan ceramah Haji Hadi dan Seminar RUU 355 YADIM campur sekali, tapi macam mana nak bandingkan, ceramah HAji HAdi dan Seminar YADIM sama banyak dengan kempen bersih 5 di tempat yang paling tak laku je hahahahha!!!

      BAru 20 orang. X2 baru 40 orang itupun banyak muka yang sama!!!

      Yang kecoh2 pasal mimpi ni penyokong PAS la!!! Tak pun bekas mursyidul am PAS Dr HAron Din!!!

      Lagipun mimpi jumpa RAsulullah tu khilaf ulama!!!

      Syaitan tak boleh menyerupai RAsululllah tetapi ulama kata macam mana kita nak confirm jumpa RAsulullah kalau kita tak pernah jumpa dia??? Syaitan boleh mendakwa sebagai Rasulullah tetapi tidak boleh menyerupai baginda!!!

      LAgipun kalau Haji HAdi cerita payahlah aku nak percaya. Penipu tu!!!

      Buat apa mimpi jumpa Rasulullah tapi bersekongkol dengan DS NAjib menganiaya rakyat dan bersubahat buat filem lucah the wolf of wall street!!!

      Kalau penyokong PAS cakap Husam mimpi jumpa Nik Aziz aku tak percaya sama seperti Haji Hadi mimpi jumpa Rasulullah!!!

      Penyokong PAS dan HAji Hadi sama-sama Penipu, sampai Allah dah laknat sebagai babi, takkanlah orang nak percaya!!!

      Munasabah lah sikit!!!

      Rasulullah nak jumpa orang-orang yang bersekongkol buat kerja mungkar??? HAji Hadi yang syirik pulak tu???

      SYirik kan sebesar-besar dosa!!!

      Padam
    5. Hadi kata PAS tidak khianat ketika bersama PAKATAN RAKYAT tapi ini apa dia..??

      SENARAI PENGKHIANATAN PAS TERHADAP PR

      Tuan Guru Mursyidul Am sokong DS Anwar dalam isu 16 September tetapi Haji Hadi tidak setuju, berlaku perbalahan antara Tuan Guru Mursyidul Am dengan Haji Hadi, mengapa Haji Hadi tidak wala' kepada Tuan Guru Mursyidul Am?. Surat terbuka Tuan Guru Mursyidul Am kepada Harakah yang menyokong 16 September tidak disiarkan oleh Harakah, arahan daripada Siapa?. Haji Hadi atau Mustafa Ali?.

      Padam
    6. 2. Haji Hadi hendak PAS Perak bentuk kerajaan dengan umno di Perak selepas PRU-12 tahun 2008.

      3. Haji Hadi adakan rundingan dengan Pak Lah untuk bentuk kerajaan UG.

      4. Isu PM, dalam mesyuarat PR PAS setuju DS Anwar jadi PM tetapi dalam mesyuarat PAS Pusat Mac 2013 tolak DS Anwar jadi PM dan hantar wakil memujuk Kuli untuk jadi PM.

      5. Bertembung di dun Kota Damansara dan tiga dun di Terengganu PRU-13 (dalam mesyuarat PR telah dipersetujui PKR bertanding, tetapi hari penamaan calon Haji Hadi bagi watikah khas kepada calon PAS).

      6. Haji Hadi gagal selesaikan masalah PAS Kedah sehingga PAS tumbang di Kedah dalam PRU-13 walau pun telah ada usul daripada dewan ulamak PAS Kedah supaya tukar MB sebelum PRU-13.

      Padam

    7. 7. Isu MB Selangor dalam mesyuarat 17 Ogos sudah setuju Wan Azizah dan Azmin sebagai calon MB dan telah bersetuju tidak menuntut MB Selangor, tetapi selepas itu Haji Hadi hendak PAS jadi MB Selangor. Dr.M kata BN tidak pernah hantar nama lebih daripada seorang samada calon MB atau PM sewaktu zamannya dan kaedah itu kekal hingga sekarang. Apa yang Haji Hadi hendak di Selangor?. (Haji Hadi hantar tiga nama yang tiga2 itu adun PAS, tetapi dalam ucapan penggulungan cakap PAS tak kemaruk nak jadi MB Selangor, cakap lain dan tindakan lain).

      8. Dalam mesyuarat PR, PAS hendak kekal dalam PR dan dalam muktamar PAS juga telah dipersetujui perkukuhkan PR, tetapi dalam mesyuarat JK PAS Pusat 25 Ogos Haji Hadi hendak bersama umno (rujuk mesyuarat 25 Ogos14).

      9. Mesyuarat Majlis Syuro Ulamak selepas 25 Ogos tidak cukup korum dan notis jemputan mesyuarat juga tidak cukup 14 hari, Haji Hadi bercakap mengenai perlembagaan PAS tetapi Haji Hadi sendiri pijak Perlembagaan PAS.

      10. Haji Hadi tak bersetuju dengan cadangan supaya Y.B. Dr Syed Azman dipilih sebagai MB Terengganu ketika krisis MB di Terengganu (seolah-olah Haji Hadi mahu umno/BN kekal memerintah Terengganu).

      11. Pilihanraya semula di Perak selepas rampasan kuasa oleh umno/BN tidak dipersetujui oleh Haji Hadi dengan alasan takut DAP akan jadi MB (nampak sangat fikrah Haji Hadi dah sama dengan fikrah umno).

      12. Malam PRK Parlimen Bukit Gantang 2009 dalam mesyuarat Lajnah politik PAS Pusat di Markaz Tarbiyah PAS Perak Air Kuning,Taiping Haji Hadi membangkitkan bahawa Najib Tun Razak ada hubunginya membincangkan kerajaan perpaduan, tetapi Almarhum Tuan Guru Harun Taib telah membantah usul tersebut dan mohon presiden fokus kepada PRK Bukit Gantang.

      13. Berita Awani 13.2.2015 perbualan melalui telefon dengan Nasharudin Mat Isa, Nasharudin mengesahkan telah ada perbincangan mengenai kerajaan perpaduan dengan umno oleh Majlis Syuro PAS Pusat sejak 2008 lagi, tetapi tanpa pengetahuan Tuan Guru Nik Aziz.

      14. Sebelum PRU-13 telah dibuat perjanjian bertulis ditandatangani oleh Haji Hadi selaku presiden PAS dan Ustaz Azizan Razak, Ustaz Azizan tidak akan dicalunkan bertanding PRU-13, tetapi Haji Hadi langgar perjanjian yang dia sendiri ada tandatangan.

      15. Haji Hadi sokong persempadanan kawasan pilihanraya yang akan memberikan kemenangan kepada umno/BN.

      16. Pendaftaran PR gagal kerana Haji Hadi seolah-olah tidak mahu PR didaftarkan.

      17. Haji Hadi arahkan Mat Yaakub angkat sumpah jadi MB Kelantan walau pun Tuan Guru Nik Aziz belum buat apa2 keputusan (angkat sumpah pun secara tergesa-gesa).

      18. Sahabat dari Kedah bekas adun bagi tahu teman Almarhom Ustaz Yahya Othman (ketika hidup) bertanya kepada sahabat teman tu "apa dah jadi kepada Haji Hadi dan Mustafa Ali", arwah dah meninggal dunia agak lama juga, maknanya dah lama Haji Hadi dan Mustafa Ali meragam.

      19. Haji Hadi dijanjikan (rasuah) oleh umno akan tambahkan kerusi parlimen di kawasan PAS boleh menang di negeri Kelantan dan Terengganu, sebab itu Haji Hadi sokong persempadanan kawasan pilihanraya, tetapi Haji Hadi tak nampak bahawa dalam masa sama umno akan tambahkan kerusi parlimen di negeri2 yang umno/BN boleh menang dengan tambahan kerusi berkali ganda dari apa yang dijanjikan kepada Haji hadi dengan itu umno/BN akan kekal berkuasa hingga kiamat.

      20. PRU-13 DUN Damak,Pahang Haji Hadi secara terbuka sokong calon bebas Cikgu Kah Boon Heng sedangkan PR meletakkan calon PKR Jamaluddin Abdul Rahim.

      21. Dalam mesyuarat setuju bantu PKR di Permatang Pauh, luar mesyuarat setuju PAS kawasan Permatang Pauh boikot PRK. Mengapa tiada tindakan kepada PAS kawasan Permatang Pauh yang tidak wala'?.

      22. Tahun 1982 populerkan ungkapan `marakbar'(mampus) ditujukan kepada Dato Asri, 2014 populer dengan kalimah `barua dan broker' ditujukan kepada adun PAS yang berpegang dengan keputusan mesyuarat 17.8.14, tahun 2015 populer dengan kalimah `tolol' ditujukan kepada ahli PAS juga.

      Padam
    8. Haji Hadi mAcam ni punya penipu cakap mimpi jumpa Rasulullah???

      Ada tak sesiapa tak mimpi yang Haji Hadi bermimpi jumpa Rasulullah???

      Padam
    9. Para pengikut pakatan haprak bermimpi jumpa kaliPah altokong ben albanglo al-tara kolam...kahkahkahkah
      Patut pon sekor2 ada sikit tolol...kahkahkahkahkah

      Padam
    10. Kaulah yang tolol!!!

      Mengaku cinta Rasulullah, tapi ayat al-Quran dan hadis tak perlu baca kat kau!!!

      Macam kafir harbi je aku tengok!!!

      Lepas tu Allah dah laknat kau sebagai babi kau nak jadi babi juga???

      Itulah sebesar-besar ketololan!!!!

      Patutlah bodoh piang, Haji HAdi penipu tu kata mimpi jumpa Rasulullah pun percaya!!!

      Kalau nama kau cinta RAsulullahlah, cakap hisap pelir fitnah gay tua dan cinta lobang taik, itu cinta Rasulullah??? Itu pendusta macam Haji Hadi!!!

      TAk adanya Haji HAdi tu mimpi jumpa Rasulullah 3x kalau dah macam tu jalan dia!!!

      Takkanlah Allah hina dia sebagai presiden babi ya tak???

      Padam
  2. Mcm cacing kepanasan geng walaun jual agama baca nih. Ini semua salah husam kuasa 10 kata walaun..kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kuasa 10 pun xlah merompak licin balak kelantan mcm olammmak pas buat.kahkahkah

      Padam
  3. Tanpa pas...Bersih aka Bershit sunyi sepi.Syukur pas tak ikut dpd melayan agenda yahudi yg merosakkan negara.
    Klu kalangan ahli parti serpihan yg nak ikut...ikutlah.Ikut jer lah para pemimpin bershit serta dapigs yg angkuh menolak pas.
    Yang baru ada akal..berhati2 lah mengeluarkan kata2.Mengutuk dan mghina mainan presiden korang mgkin suatu hari kena batang hidung korang balik.
    Yang pasti...pas tak perlu menjaga hati para pemimpin yg otak mrk penuh serabut krn tergila sangat menawan putra jaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agenda yahudi konon...soros konon...nk saman sr pun pas kecut telo lagi mau ckp agenda yahudi soros. Kahkahkahkah...mabuk apa pas masuk pru utk kalah.bukan utk menang.kahkahkah

      Padam
    2. Pas dan Apco Yahudi dpt dana dari ketua penyamun negara. Pas setaraf dgn pembunuh kanak2 palestine.

      Padam
    3. YAng aku tak tahan tu si mangkok ni cakap "Yang baru ada akal..berhati2 lah mengeluarkan kata2.Mengutuk dan mghina mainan presiden korang mgkin suatu hari kena batang hidung korang balik." bukan ke korang mengutuk DApigs last-last sekali korang terkena balik PIGS atau babi???

      KAu nak nasihatkan orang tu nasihatkan kau sendiri dan PArti PIGS kau dulu!!! Amat besar kemurkaan Allah kepada mereka yang berkata tetapi tak buat!!!

      Allah marah kat korang tau jual agama-Nya, lalu panggil korang PIGS!!!

      Padam
    4. Tak sabar nak ikut BERSIH 5.0...
      Kahkahkahkahkahkah...
      Hanya org gila jer ikut george soros tu...kahkahkahkah

      Padam
    5. Tapi kat Kelantan 25% bermasalah mental!!!

      Kalau ikut nisbahlah pemimpin PAS Kelantan 25% sewel!!!

      Dah sewel tu terlupa, sepatutnya akidah kepada Allah. Ini akidah kepada PAS!!! Itu yang terbersekongkol dengan APCO ISrael tu!!!

      Lepas terbersekongkol dengan anak tiri Najib Razak buat filem lucah!!!

      Tak hairan!!! Penyokong PAS pun kaki belit!!! Kata cinta Rasulullah ayat al-Quran dan HAdis tak perlu dengar dengar!!!

      Itu yang merapu macam budak bodoh hisap pelirlah, air mani sedalam 4cm lah, gay tualah tetapi yang nyatanya Haji HAdi menipu pernah mimpi jumpa Rasulullah hahahahah!!!

      Sebab dia menipu Allah tunjukkan tembelangnya, dia ditipu oleh DS NAjib RAzak!!!

      MAna RUU 355???

      Eloklah penipu kena tipu dengan penipu.

      Kau sebagai penyokong PAS kena tipu ganda 10 hahahaah!!!

      Padam
  4. Hidup umno hidup pas .

    BalasPadam
    Balasan
    1. PRU14 dua2 parti bakal mati beragan..Hidup Rakyat..takbir3X

      Padam
  5. Pas umno berpisah tiada. Bersih nak jatuhkan najib. Kami org pas dan umno tak setuju.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org pas support najib...dedak dah dpt 90juta kini giliran pas bermatian pertahan najib

      Padam
    2. Memanglah Bersih nak jatuhkan Najib!!!

      Najib buat maksiat. Kebas duit negara, menzalimi rakyat, dan bersekongkol dengan APCO Israel serta membiayai filem lucah!!!

      PAS pulak sokong maksiat Najib!!! Sebab tu jadi babi pun tak apa asal dapat dedak!!!

      Padam
    3. Klu najib jatuh...masih ramai yg dpt ganti najib...
      Korang????
      Yang ada semuanya pemuki dan pendubur....kahkahkahkahkahkah
      Patutlah dia mggelarkan dirinya Nobody...mgkin dah kena oleh pemimpin mrk....kahkahkahkahkah
      Standard pengikut aljuburi & alsabuni...kahkahkah

      Padam
    4. Najib jatuh tentu-tentulah bukan Haji HAdi yang ganti!!!

      Haji Hadi tu dulu sekolah pondok, nak masuk sekolah kerajaan tak pandai, asyik melingkup!!!

      Nak buat dia nampak macam ulama, cerita mimpi jumpa Rasulullah 3 kali hahahahahah!!!

      Orang bodoh macam tu kau percaya??? Aku tak la!!!

      Lepas tu cerita aljuburi dan al-sabuni!!!

      Macam ni lah!!!

      BApak kau dulu bodoh kan???

      Kau cerita bapak kau dulu sekolah kat mana???

      Periksa no berapa??

      Dia bukan belajar universiti kan???

      Sebab dia bodoh, kau pun belajar dungu, nak masuk sekolah kerajaan tak dapat, kau masuk sekolah tahfiz kan???

      Lepas tu di sekolah tahfiz bapak kau ingat kau boleh jadi budak baik, tetapi kau dilancap oleh senior kan???

      Bila kau jadi macam tu, kau ketagih jubur kan???
      Bapak kau, takut dan malu dengan perbuatan kau, bersubahat sembunyikan kesalahan kau kan???

      Sebab tu kau ketagih jubur kan???

      Sebabnya dari asal lagi bapak kau bodoh sebab hantar kau ke sekolah tahfiz!!! Nak buat macam mana kau memang bodoh macam bapak kau!!!

      Padam
  6. Patutlah pengikut PANtat dan pgayR ada sikit tolol...nama dah 'Nobody'...kahkahkahkahkah...
    Letak ler nama mat sabun ker..nizar lilin atau gay tua baru standard hamba dapigs....kahkahkahkahkah....
    Nama dah Nobody...tulisan pon nobody...kahkahkahkahkahkahkah
    Lawak..lawak
    Hahhahaha...nie kira geng 4 saksi nie...tak pon geng penonton video besi...
    Patut ada sikit tolol kena kencing dapigs....kahkahkahkahkahkah
    Para pengikut kaliPah altokong banglo tara kolam....kahkahkahkahkahkah
    Tolol..tolol...kahkahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lawaklah Nobody...kahkahkahkah
      Sedikit tolol yg buat Nobody serupa dapigs....kahkahkahkah
      Pas dah kata...hudud salah satu keutamaan...tgna sendiri pernah berkata sesiapa yg tolak hudud..mrk tolak pas...ko faham tak tolol...
      Skrg cuma ada penambaikan ruu pon puak dapigs korang dah sentap sehingga gagal mghormati hasrat rakan politik...
      Maka...simpan sikit2 tolol ko tu Nobody.Jangan ditunjuk2 sangat...kahkahkahkah
      Korang nak tolak hj hadi...ruu tu tetap kami pertahankan...faham tak tolol...kahkahkahkah
      Tak payah korang nak timbulkan keraguan trhadap pemimpin pas...jeling sikit pemimpin2 korang si sabun..si lilin dan si tugu tu..
      Hanya krn penambahbaikan pada ruu korang jadi tolol dan bangang...kahkahkahkah...

      Utk makluman semua...
      Bila memandang perkataan 'Nobody'..aku boleh gelak sendiri
      kahkahkahkahkah
      Bukan apa...cara menulis memang standard 'Nobody'...kahkahkahkahkah
      Mcm dah kena 'tibai' lalu hilang maruah jadi Nobody.... kahkahkahkahkahkah

      Padam
    2. Lawak kau kata???

      Bila TGNA kata siapa tolak hudud dia tolak PAS hahahahha???

      Kalau kau nak membodohkan orang pun bukan aku la!!!!

      Kalau kau tu dah bodoh sangat aku beritahu kau!!!

      Siapa yang kata dalam Islam Hudud je???

      Ekonomi Islam, pengagihan harta negara tidak tertumpu kepada sebilangan sebaliknya kepada semua rakyat!!! Good governance!!! Keadilan dan kesaksamaan!!! Hormat menghormati!!! Hak kaum minoriti iaitu bukan Islam!!!

      Nik Aziz dan FAdzil Noor tak bodoh la macam kau nak kata siapa tolak hudud bererti tolak PAS!!!

      Yang kata tu memang bangang tak sedar diri simpan lah bodoh kau sikit jangan tunjuk kepada orang kau tu babi!!!

      Agaknya bapak kau main ikut bontot kot tu yang kau jadi bodoh macam ni???

      Eloklah aku panggil kau anak al-bontoti sebab bapak kau main ikut bontot kan!!!

      Standard penulisan aku ikut siapa pembacanya!!!

      Sebab kertas kerja aku pernah dipertandingkan di Switzerland!!!

      Kalau cakap dengan anak al-bontoti, maklumlah bapak kau main ikut bontot macam haiwan sebab tu kau jadi babi macam ni, tulisan aku mesti ikut standard al-bontoti yang babi kan!!!

      Allah dah hina kau sebagai babi, babi mana ada maruah!!!

      Dah kau anak yang lahir daripada hubungan ikut bontot kan al-bontoti???

      Kau ni baguslah!!! Anak tak guna!!! Bapak kau kena maki pun rileks je!!! MAklumlah babi!!! Memang betul main ikut bontot kot???

      Padam
    3. Kertas kerja standard Nobody...kahkahkahkah
      Apa ko nak bangga sangat kertas kerja ko sampai mana klu dh tolol dan jadi hamba dapigs...kahkahkahkah
      Dapigs tegas tolak hudud maka kita pun tak dpt berkompromi mcm si sabun..si lilin dan si tugu.. tolol oiiii....
      Mcm nie jer lah...dpd ko 'menulis' kertas keja ko standard tolol tu..baik ko pegi urut2 pelir sitokong kaliPah korang tu...kahkahkahkahkah

      Nobody..nobody
      Kahkahkahkahkahkah...nama mmg lawak
      Sori buat ko meroyan..cai
      Kahkahkahkahkahkakah....

      Padam
    4. Sorry aku tunggu gak kau jawab, lambat sangat, lepas tu aku pergi makan. Ingat kau dah insaf daripada jadi babi, rupanya nak jadi babi juga walaupun dilaknat Allah!!! Kelakarlah kau ni!!!

      Tak adanya aku nak meroyan pasal kau. Yang mustahak ialah semua orang tahu bahawa kalau menuduh orang memuki atau menjubur tanpa bukti yang kukuh akan kena rotan 80 atau 100 kali (khilaf ulama) dianggap fasik dan kesaksiannya tidak diterima oleh mana-mana mahkamah Islam di dunia!!!

      Jadi orang nampak kaulah meroyan sebab masih cakap al-juburi dah terang-terang kau menyalahi Al-Quran dan Sunnah Rasulullah!!!

      JAdi memang layakkah kau bergelar BABI!!!

      Tak payahlah minta maaf!!! Kau ni meroyan macam orang kafir je aku tengok!!! Kalau dah kata Al-Quran dan HAdis tak perlu mana iman kau???

      Kau tu sekarang dah jadi babi!!! Sebagai babi manalah kau tahu konsep hamba-hamba ni!!! Yang UMNO tahu lepas PAS dah tak berguna lagi pada mereka mereka sembelih!!! Itulah konsep babi yang diternak!!! Nak buat macam mana kau kan babi!!!

      Yang kau panggil tugu tu Ahmad YAakob kan??? Dia yang merasmikan tugu peringatan banjir!!!

      Lepas tu dalam parti babi ada seekor babi mengaku mimpi jumpa rasulullah 3 kali iaitu HAdi, seekor lagi babi kemaruk menyodol balak iaitu Nik Amar dan seekor lagi babi kuat tengok prono iaitu Nasruddin At-Tantawi!!!

      Kau pula babi yang cuba menceburi bidang lakonan lucah!!! KAu cakap pada HAdi cakap pada Najib filem lucah kedua nanti ambil kau berlakon!!! Kau kan gersang sebab tu cerita urut pelir jadi lepas ni kau tak payah urut pelir senior tahfiz sebab kecik kau pergi urut pelir negro!!! Kau teruja kan wahai babi!!!

      Minta maaflah sebab tak meroyan dengan kau!!! Kenapa aku nak tergugat dengan babi??? Tak ada nilai ilmiah!!! Babi mana ada akal!!!

      Padam
  7. Siapa pemimpin yang kau kata al-juburi???

    Siapa pemimpin yang kau kata al-sabuni???

    Kalau kau kata Anwar, Almarhum Nik Aziz, FAdzil Noor, Dr Yusuf Al-Qaradhawi di samping ramai ulama lain seluruh dunia mengatakan Anwar dianiaya!!!

    Kau tau tak apa jasa Anwar kepada ISlam dan Malaysia, ni dia aku nak beritahu jangan bebal sangat!!!

    Anwar adalah orang yang menerapkan nilai-nilai Islam ketika semua orang ketika itu masih jauh daripada agama!!!

    Anwar adalah orang yang mencetuskan idea perbankan dan kewangan Islam serta TAkaful!!!

    Anwar adalah menteri kewangan terbaik dunia di zamannya!!!

    Belanjawan Malaysia di zaman Anwar sentiasa berimbang!!! Ada surplus (lebihan) dan sebagainya. Pemimpin PAS sekarang bodoh, belanjawan pun tak tahu, berkecuali sebab tak faham!!!

    Pertumbuhan ekonomi Malaysia sentiasa pada kadar 8-10%!!!

    Harga minyak tak pernah naik kerana takut membebankan rakyat!!!

    Ada tabung warisan untuk masa depan anak-anak Malaysia!!! Sekarang tabung pun ranap!!! Anak-anak kau tak ada biasiswa lah nak belajar!!! Kerja pun tak ada apa cerita!!!

    Banyaklah jasa Anwar kepada Islam, bangsa dan negara kalau nak cerita!!! Kau senaraikan jasa Haji Hadi kau sekarang kalau kau tak bacul macam dialah aku nak tengok!!!

    Kalau pesaing kuat UMNO macam Nik Aziz dan Anwar, macam-macamlah boleh jadi, Anwar kena tangkap pasal liwat, Nik Aziz anak dia Nik Adli kena tangkap, Nik Aziz pun orang tuduh rasuah!!!

    Orang yang banyak jasa kepada bangsa dan agama kau panggil al-juburi, gay tua, air mani se dalam 4cm kau ni memang kurang ajar tak kenang budi!!!

    Sebab orang macam kaulah Malaysia aman makmur kaya raya jadi macam ni, kerja tak ada, menerbit filem lucah the wolf of wall street, MH 370 hilang, MH 17 kena tembak, helikopter terhempas, ada gempa bumi lagi tanda kemurkaan Allah!!!

    Kau faham tak apa perasaan anak-anak dan keluarga Anwar banyak berjasa pada negara akhirnya masuk jail akibat kes yang direka-reka lepas tu ada rakyat Malaysia bangang maki al-juburi macam kau!!!

    Aku sengaja provoke kau maki bapak kau al-bontoti tapi kau memang anak tak guna bukannya pertahankan bapak kau!!!

    Kalau kau tak setuju dengan pegangan politik sesiapa pun hak kau tapi jangan kurang ajar membabi buta!!!

    Allah dah beri tanda perjuangan kau tu batil!!! Sebab tu bergelar PIGS!!!

    Ini ke tanda kau cinta Rasulullah???

    Jadi macam Hadilah menipu mimpi jumpa Rasulullah 3 kali!!!

    Lagi satu kau jangan reka ceritalah Nik Aziz mimpi jumpa Rasulullah sekali!!!

    Nik Aziz tak akan cakap kalau dia mimpi pun!!! Kau sekali dalam seumur hidup tak menipu tak boleh ke???

    Kau dah masuk Syiah eh kalau menipu dapat pahala tak berdosa!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aljuburi adalah gelaran diberi oleh presiden PANtat.Aljuburi ditendang kluar oleh mahdey yg terhegeh2 comolot dgnnya di mahkamah tempoh hari.Dia kena jel bukan krn jadi pelakon video besi tetapi dia dan peguamnya gagal menjelaskan soalan kenapa air maninya tertanam sedlm 4cm dlm dubur mangsa.DNA air mani tersebut 100% sama dgn DNA aljuburi.
      Tak kan air mani ko pulak tolol...kahkahkahkah

      Klu aku difitnah...aku sanggup bersumpah laknat depan tv.Spt najib yg 3 kali bersumpah laknat tidak terlibat dgn pembunuhan altantuya.Apa nak takut krn mubahalah adalah jalan terakhir jika kita dituduh atau difitnah.Sayang aljuburi tak pernah berani bersumpah dan asyik menafikan sambil menuntut saman.Susah sangat ker nak bersumpah klu dia tak melakukannya.
      Harap tolol jgn spin pulak bab2 bersumpah nie yer spt spin yg nik aziz pernah bermimpi jumpa Rasul saw...hehehehe
      Yang jelas dan nyata...nik aziz mmg pernah kata mana2 parti yg tolak hudud akan mrk(pas) tolak spt dapigs skrg ini.Sayang beliau dah tiada.Klu beliau msh hidup teruk alsabun..altugu..al_lilin dan altokong dikerjakannya.Aljuburi jer selamat krn msh dlm jel...suka sgt main dpn dan blkg..kahkahkahkahkahkah...
      Nobody..nobody...kahkahkahkah

      Padam
    2. Al-juburi gelaran yang diberikan oleh Mat Sabu rupanya!!! MAt Sabu pun dah insaf atas kesalahannya. KAu masih menyebarkan fitnah apasal???

      Anwar kena jel kerana sebab politik tak adanya bukti air mani se dalam 4cm sebab memang tak ada!!! Tunjuk pada aku mana bukti mahkamah yang kata ada air mani sedalam 4cm???

      Kau ni nak kata bodoh pun memang babi dah tentu-tentulah bodoh!!! Beritahu aku berita mana kau dapat??? Sudah-sudahlah kau berbohong macam Haji HAdi menipu mimpi jumpa Rasulullah 3 kali!!!

      Kau tu bodoh mana tahu fakta mahkamah!!!

      Aku tanya kau beebrapa soalan, kalau kau boleh jawab betul Anwar memang liwat kalau kau salah anggaplah kau dah fasiq!!! BAbi yang fasiq!!!

      Ada tak kesan penembusan dalam jubur Saiful???

      Dr Hospital TAwakkal yang pertama memeriksa Saiful dan Dr kedua dan ketiga juga kata tak ada !!!

      Ada tak air mani dalam jubur Saiful???

      Dr Hospital TAwakkal yang pertama memeriksa Saiful dan Dr kedua dan ketiga juga kata tak ada !!!

      Mana cerita kau air mani sedalam 4 cm??? Air mani dikira ikut ml lah bodoh!!! Kau nak tipu ke???

      Saiful mendakwa diliwat di atas carpet!!! Kenapa carpet tu diambil daripada rumah sebelah???

      Sebab rumah tu memang tak ada carpet!!! Saiful tak masuk kat rumah tu pun!!!

      Kalau Saiful diliwat di rumah tu kenapa tak ada gambar Saifyl dalam CCTV??? Sebab Saiful memang tak masuk rumah tu, macam mana dia kena liwat kat tempat dia tak ada???

      Kan kau tu Allah tunjukkan sebagai bahlol!!!

      Sumpah pulak!!! Kau beritahu aku sejak bila ada sumpah laknat dalam Islam??? Kau nak ikut ajarn ISrael ke main sumpah-sumpah ni??? MAklumlah sekarang PAS hamba UMNO, UMNO pula hamba APCO ISrael, jadi PAS kuli batak yahudi bunuh kanak-kanak ISrael!!!

      Sumpah dalam Islam ada tapi bukan kes Anwar!!! Kau tahu tak brek kereta Anwar kena potong??? Isteri dan anaknya nyaris accident???

      Kalau Anwar tak bijak macam kau sumpah lepas tu isteri accident nanti orang kata bala tuhan!!!

      Sebenarnya orang bodoh macam kau dan HAji HAdi yang tak tahu permainan UMNO!!!

      KEnapa kau nak suruh Anwar bersumpah yang tiada dalam ISlam??? Kau nak jadi kafir eh???

      Nik Aziz mimpi jumpa Rasulullah kau sendiri yang cakap lepas tu kau kata aku spin!!! Kau ni peliklah sejak dilaknat Allah jadi babi ni???

      Padam
    3. Lupa. Nik Aziz tak pernah cakap mana-mana parti tolak hudud bererti akan PAS tolak!!! Tadi kau cakap Nik Aziz cakap siapa yang tolak hudud bererti tolak PAS!!! Dah aku kata Nik Aziz tak pernah cakap macam tu sekarang kau tukar pula!!!

      Sama juga Nik Aziz kata Anwar teraniaya!!! Kau nak tipu pula ke dengan mengatakan Nik Aziz kata ada air mani sedalam 4cm???

      Kau ni kaki spinlah!!! Kau ni kuat auta rupanya!!!

      Kalau kau difitnah kau sanggup bersumpah 3 kali??? KAu ni buat apa yang bodoh sangat ni nak ikut syiah ke???

      Kau ingat ajaran ISlam ni kuno sangat ke sampai main sumpah-sumpah ni???

      Seorang hakim memeluk Islam sebab kagum Al-Quran mempunyai kod perundangan yang hebat yang sangat moden yang tidak mungkin dapat difikirkan seribu tahun yang lampau!!!

      Kau pula cerita main sumpah-sumpah!!! Yahudilah kau ni!!!

      Sejak PAS bersubahat secara tak langsung dengan APCO, makin menjadi-jadi pulak bodoh kau ni!!!

      Padam
  8. Lagi satu aku tanya kau, kenapa Haji HAdi tergesa-gesa suruh Mat Yakcob angkat sumpah sebagai menteri besar walaupun Nik Aziz belum dirunding???

    Ini fakta bukan macam kau Nik Aziz mimpi Rasulullah, Nik Aziz bukan macam kau nak cerita macam-macam???

    Apasal presiden PAS singkirkan Nik Aziz??? JAwablah kalau kau boleh???

    Semua persoalan ada di atas aku copy paste. JAwablah kalau kau rasa kau benar!!

    Setakat ni aku rasa kau di pihak batil!!!

    BalasPadam
  9. Ambo masih ingat masa pas masih bersama pakatan,bila abe mat sabu ceramah klu buat collection senang2 bole dpt satu tin biskut penuh xda bezanya bila abe mat bersama amanah,tp sayang sekali skrg ni bila pas adakn ceramah,masa buat collection tu nak dptkn satu tin susu pun susah..langsong x nmpk bangsa asing,jauh bezanya masa almarhum tok guru..yg nyatanya abe mat masih berbisa.

    BalasPadam
  10. Salam semua,

    Senyap pula si tanpa nama tu. Bagus juga si bodoh tu senyap, kalau tak reka sendiri fakta, Nik Aziz mimpi jumpa Rasulullah sekali, Haji Hadi mimpi jumpa Rasulullah 3 kali, siap tanya lagi siapa pemimpin harapan yang mimpi jumpa Rasulullah???

    Berlagak, last-last sekali kantoi pembohong!!!

    Sokong DS Najib razak pula tu??? Tak ke bodoh, kerajaan kleptokrasi yang disokongnya!!!

    Kerajaan kleptokrasi tu apa??? Kerajaan penyangak, perompak dan pencuri!!!

    Pemimpin PAS mana tahu pasal kleptokrasi serupa juga tak tahu belanjawan!!!

    Mereka tahu tak, hutang negara dah tak larat bayar sekarang nak hutang dengan China pulak RM 55 billion???

    Yang disibuknya al-juburi sebab peguam Anwar tak boleh explain air mani sedalam 4cm!!! Nak explain apa benda tak ada!!!

    Boleh tak kalau kau nak berdebat tu kau tunjuk kau tu cerdik sikit!!!

    Menipu je kerjanya fakta reka sendiri, macam syiah, macam yahudi!!!

    Negara dah teruk, kerja tak ada, perniagaan makin melingkup, harga makanan makin mahal, si tanpa nama tu makin bodoh!!!

    Tak kisahlah kalau berbeza pendapat pun, jangan merepek, jangan memfitnah, jangan menipu, jangan meroyan, jangan mencarut PANtat lah, DAPigs lah, PgayR lah, entah-apa-apa sibodoh ni cerita!!!

    Sekali Allah balikkan PIGS marah!!! Kalau tak nak kena maki, cakap baik-baik!!!

    BalasPadam
  11. Ada jugak makhluk yg sayangkan aljuburi tu...kahkahkahkahkah
    Sayang dia bukan lawyer...dia cuma loyar tolol.Klu lawyer...mgkin fakta2 yg dia ada skrg boleh bebaskan aljuburi.Tak guna lawyer2 aljuburi yg dh cukup hebat tak mampu membela aljuburi berbanding loyar tolol nobody tu....kahkahkahkahkahkah

    Standard loyar tolol...kahkahkahkahkah
    Konon kertas keja sampai luar negara tapi bicara masih tolol...kahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anwar bukan aljuburi,

      Bukan aku je sayangkan Anwar, Nik Aziz, Dr, Yusuf Al-Qaradhawi, Fadzil Noor banyak lagi ulama-ulama antarabangsa dan dalam negara sayangkan Anwar!!!

      Kalau kau tak bersama ulama muktabar di atas dah tentu-tentu kau bersama ulama babi (PIGS) hahahah!!! Ulama bodoh tak sedar diri!!! KAu pun tak sedar mereka tu bodoh sebab kau lagi bodoh daripada mereka!!!

      Kalau kau tak bodoh tentu kau tahu PIGS tu Babi, jadi parti kau parti babi!!!!

      Kalau kau nak dosa free fitnah lah lagi!!!

      Sebab dosa-dosa kau Allah dah takdirkan kau bergelar babi!!!

      Apa kami kisah!!!! Janji Allah kebatilan akan lenyap jadi PIGS pun akan lenyap juga hahahah!!!!

      Di MAlaysia bukan macam di England peguam negara boleh kena beli, hakim pun boleh kena beli!!!

      Sebab tu Haji HAdi perut boyot macam babi takut nak pergi saman SR di England!!! Tak boleh syer dedak yang dapat daripada dana yang sama yang buat filem lucah!!! Orang putih tak makan rasuah!!

      Kes Anwar semua pihak daripada polis, doktor pakar, hakim dan peguam negara berpakat kalahkan Anwar!!!

      Kes tadika PAsti lawyer PAS tak ada sesiapa pakat pun kalah!!!

      Lagi bodoh lawyer-lawwyer PAS ni serupa dengan penyokong-penyokongnya!!!

      Haji Hadi berpakat singkirkan Nik Aziz sebagai menteri besar Kelantan, bila kau nak jawab???

      Padam
    2. Wan rosli2..tak insaf lgi ker..utk pgtahuan nobody,yg tnpa nama lawan kamu tu wan rosli,bukti mmg tak mampu dia tunjuk.merapu,mlalut tu je yg dia mpu sbb sel tak bersmbung

      Padam
    3. Kekadang kesian tgk walaun2 dan ahli2 Pas dikencing lebai2 jual agama puluhan tahun. Susah betul kita nak dgr ulamak besar dari negara2 lain bercerita ttg mimpi Rasullullah kecuali lebai2 dlm Pas. Betul ke itu nabi? Mcm mana dorang boleh tau itu nabi? Kalo betul pun diam2 sudahlah watpe nak heboh kat ahli2 parti..npk sgt lebai2 ni melebong utk kepentingan diri.

      Padam
  12. Tanpa nama 2.42. Boleh Tak berhenti berbahas kalau setakat nak ulang benda2 yg telah diperjelas dgn fakta dan hukum. Kalau IQ tahap tu je tak payah le nak tunjuk bangang Kat sini. Buat Malu keturunan. Ke Dah Tak tahu Malu?

    BalasPadam
  13. Wanrosli...mana video matsabu tolak hudud...lama tgu ni xkan xda lg kot..dah setahun tgu ni.kahkahkahkah

    BalasPadam
  14. Dia akan jawab, bukan dah bagi ke? This hyper idiot wanrosli should have been ignored on the very first day his stupid comment came out. Now, he thinks he is somebody. We still possess the time to boycott all his silly and unethical posts. Let him slowly disappear from all the blogs he is still in. Make him that he is just another fool who doesn't really understand what he is saying. Khalas.

    BalasPadam
  15. kpd penyokong PAS buleh dak tanya presiden PAS ke bila nak saman SR tu... dah nak msk bulan ke 5 ni...

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...