Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, April 29, 2011

6 ulasan:

  1. Ni orang tak ada boleh pakai punya! Taawuz salah, Syahadah pun pelat macam tak pernah sebut. Pegang Quran tak betul macam tak pernah tengok .Lu orang sendiri pikir la.
    Pada tuhan dia tak ada takut punya pasal tak ada nampak tapi itu peluru dia takuuut. Itu sebab dia orang pakai kalis peluru punya baju. Kah....kah....kah......wuuueek!wuuueek! Tuuuiih!
    Dia punya gimik mengalahkan orang jual ubat.

    BalasPadam
  2. Mana muftix dan alim ulama' 1malaysia.Guru agama
    tersebut telah terangkan dengan jelas hukum
    sumpah ini tapi 3 ekor ini nampak sangat jahil
    tentang islam.Apakah mufti dan ulama 1malaysia
    mahu umat islam kita jadi keliru dengan tindakan
    3 ekor ini?Cuba perhatikah bagaiman RTC
    menyambut AL QURAN dengan tangan kiri.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Jelas sekali bahawa Islam masih dipelihara walaupun ada yang cuba memperlekehkan Islam dalam isu ini.Syukur dan diucapkan tahniah kepada USTAZ yang sempat memperingatkan natijah kepada sumpah laknat itu.
    Wahai umat Melayu (ISLAM ) terutama yang masih teringin nak turut di belakang 3 orang itu.Berfikirlah dengan waras.Ingat Allah.Jangan kerana sedikit habuan dunia kita gadai diri kita untuk dipanggang dalam neraka Allah.

    BalasPadam
  4. syabas pada Guru agama yg berani bagi nasihat dan buku Qazaf dekat 3 datuk T tu, semoga guru agama itu dilindungi oleh allah s.w.t

    BalasPadam
  5. Klu dh mangkuk mmg mangkuk jamban pon...jenis Tun Tajib Nak jd sesumpah...Berlidah Cabang..Wey T bangan Sumpah 2 untuk Laki Bini..Mgkin Korang pun xpercaya bini kot 2 boleh laaa La'in jgn jd tkut Bini Cam Antu Tun Tajib..Bodohhhhh

    BalasPadam
  6. Ni lah akibat kalau jahil agama.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...