Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Ahad, April 24, 2011

4 ulasan:

  1. Salam Bro.... Gua sudah berbelas tahun boikot media pencacai walaupun gua tak nafi gua ada ketika beli juga akhbar pencacai ni tetapi ada dua tiga kali dalam setahun. Kalau ramai yang ikut cara gua, gua gerenti media pencacai dah gulung tikar.

    BalasPadam
  2. Saya setuju 200% tu...jom kita pakat sebar2kan.... Ubah demi maruah....hancur!!! umno kali ni......

    BalasPadam
  3. aswhb bro
    saya lihat dari dulu lagi....cikgu tapa, wak kang nash dan ustaz hadi ni satu kapal lain dlm pas, dia nni sama hasan ali ngok selangor tu cube tubuh kerajaan dgn umNooo....aku nengok muka dan gerak kerje mereka selalu tak sehaluan dgn tg nik aziz....waa ckp lu kalau tg Nik aziz tak de...lame dah PKR kene buang dgn tige org ni...ati ati pkr...khususnye si tapa dgn nash ni...ingat kes selangor tu...

    BalasPadam
  4. As-salam,

    Sebenarnya pimpinan PR banyak yang tak ambik pengajaran dan tak faham2 dengan politik mudah putar belit media walaupun dah lama berpolitik! Janganlah buat ulasan berdasarkan apa yg didengar dan dibaca dari media sahaja. Kalau dah kata 'pakatan' kenapa tak boleh call dalam seminit dua untuk minta penjelasan dari yg buat kenyataan? Ni nampak sangat nak ajak rakyat sahaja berpakat dan bersatu, tapi di kalangan pimpinan pun tak boleh nak berpakat dan bersatu. Kalau macam ni punya perangai & sikap kepimpinan PR jangan harap lah nak tawan putrajaya. Media UMNO ni bukan setakat suratkhabar yang sepatutnya boikot, wartawan2 dio org sekali pun kena boikot jugak! Jangan bagi masuk PC.. Susah sangat ker nak buat? Jangan lah dok jadi gila mikrofon sangat wahai pimpinan PR sekalian oiiiii... Puak2 BN memang bersorak guling2 nyer bila tgk perangai pemimpin PR yang saling mempertikaikan sesama sendiri melalui media ni. Nampak sangat di kalangan pimpinan PR masih belum akrab. Bodoh piang punya pemimpin!

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...