Iklan Penaja 1

Sabtu, Ogos 18, 2018

Hot!! Umno sah kahwin dengan Pas, kata penulis

Umno sah kahwin dengan Pas, kata penulis
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Perarakan calon Pas untuk Pilihan Raya Kecil (PRK) Seri Setia Dr Halimah Ali pagi ini yang turut disertai ahli dan beberapa orang pemimpin Umno memperlihatkan kerjasama Umno Pas yang semakin nyata, demikian menurut penulis Mohd Sayuti Omar.
“Alhamdulilah, nampakkan kerjasama Umno Pas, Pas Umno sudah makin nyata. Situasi ini menggembirakan saya yang mahu melihat parti itu “bertokol” sepadu mungkin sejak lama dulu,” katanya di Fecbook beliau.
Beliau berkata, gabungan itu sudah lama ditunggu dan diibaratkan sebagai pasangan pengantin yang sesuai dan padan ‘bagaikan pinang dibelah dua’, dan umpama sireh pulang ke gagang.
Bagaimanapun beliau berpandangan dua-dua parti Umno dan Pas tidak bijak kerana mereka bergabung dan mengadakan kerjasama selepas kedua-duanya kalah di dalam PRU14 lalu.
“Alangkah baiknya kalau keadaan ditunjuki hari ini berlaku sebelum PRU, mungkin kerajaan Malaysia kini diungguli Umno dan Pas, dengan wakil daripada Umno jadi perdana menteri manakala wakil daripada Pas jadi timbalan perdana menteri.
“Menutup catatan ini saya hendak menarik kata-kata seorang bekas Adun Pas yang menyifatkan kerjasama kedua parti itu persis “perkahwinan pasangan tua?
“Katanya, perkahwinan itu baik, tetapi sayang ia tidak akan dapat melahirkan zuriat kerana ia berlaku sesudah kedua-duanya, si perempuan putus haid dan lelaki pula sudah mati pucuk.
“Tak apalah, tidak salah dan orang tua-tua juga masih boleh berkahwin sekurang-kurang untuk menghilang sepi bila di rumah, atau mengundang kehangatan di musim bah. Didoakan “perkahwinan” itu akan berkekalan,” ujarnya.
Penamaan calon bagi PRK Dun N.32 Seri Setia yang berlangsung hari ini akan menyaksikan pertandingan dua penjuru antara calon Pakatan Harapan Halimey Abu Bakar dengan calon Pas Dr Halimah Ali.
mdl

Picture

90 ulasan:

  1. Cak pong Cak pong Cak pong Cak pong... Pengantin malu-malu. Cak pong Cak pong...

    BalasPadam
  2. Syukur...
    Dulu masa BAPAK SEGALA TOLol era legasi 22tahun tak habis2 mengutuk sesama Islam krn perbezaan fahaman politik.Naik malu dgn kapir harbi....
    Hrp sikap keji dia akan lenyap atau berkurangan mengikut tahap usianya skrg.
    Klu tak...mmg sah dia tak berubah
    Klu tak berubah maka legasi 22tahun yg memewahkan anak..waris..proksi dan kroni akan berterusan.....hehehehehehe

    BalasPadam
  3. Untuk pengetahuan admin, ini adalah satu tindakan yang dituntut oleh Islam, kalau nak kahwin cari lah pasangan semuslim bukan pasangan dari golongan kafir, kalau nak kahwin juga dengan kafir suruh kafir tu masuk Islam dulu, admin buat-buat tak faham.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul2. Pujuk maasuk islam juga baru walaun bole undi mca kat balakong. Kasi calon pakai serban. Lepaa tu kasi kawin sama mic pulak. Barulah nama 1 malaysia. Kan choef lebai kata kalau dalam gulai kawah ada 1 ketul daging b... rosak semua lauk 1 kawah. Pastikan beekhatan sekali.

      Padam
    2. Cai, kalau nak dibandingkan MCA dengan DAP, MCA kurang mudharatnya, MCA patuh dengan UMNO, DAP boleh ke patuh pada PKR, PAN atau Bunga Raya? Jadi barua DAP ada le......kehkehkeh

      Padam
    3. Ingatkan kempen nak bawa isu Equanimity. Rupanya pasal janji. Boring.

      Padam
  4. Hantu Kak Limah balik bawa puaka.

    BalasPadam
  5. Dulu bukan main kutuk proton dijual kpd china...
    Skrg ko pulak jd saksi perjanjian antara proton dgn geely....
    Sah BANGANG!!!!!
    Hehehehehehe......

    BalasPadam
  6. Baguslah kawin, macam anak dara tua dah takde gigi dgn bujang tua jln pakai tongkat, kedua-duanya dah tak relevan lagi kahkahkah !

    BalasPadam
  7. Perkahwinan dlm politik perkara biasa....
    Yg kaki penipu tua kutuk kawin dgn kapir komunis rasis amalan biasa dlm haprak....
    Mcm lgbt bila org tua mcm mahdey kawin dgn kit siang....hehehehehehehe

    Dulu jijik melihat mrk comolot tapi sejak lgbt diwartakan dan disantuni...bertepuk macai2 haprak....hehehehehehehe

    BalasPadam
  8. Siakap senohong gelama ikan duri...
    Bercakap bohong...lama2 mencuri...

    Siapa kuat membohong???
    Siapa kuat mengencing?????

    Lama2 dia akan mencuri....
    Atau mmg seorg pencuri yg berlakon baik dgn mengutuk org lain....hehehehehe
    Siapa dia?????
    Klu tak...anak..waris..proksi dan kroni tak akan sekaya skrg klu bukan hasil berbohong dan mencuri.....hehehehehe

    BalasPadam
  9. Celaka punya Melayu Umno sial.

    Pilih penyamun jadi PM. Habis berhutang dengan China sampai berbillion. Sekarang kau Melayu Umno sial. Kutuk pula orang yang berusaha melangsaikan hutang penyamun. Memang anak sial punya Melayu Umno.

    Celaka kau Melayu Umno sial.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu tak mampu selesaikan hutang...kenapa sebok nak bina kereta ke3.....BANGANG!!!!!!

      Baik letak jawatan...atau serah dgn org yg berhutang tu selesaikan hutang...
      Propa jer lebih...bukan rakyat tak tahu tahap mana hutang dan kemampuan negara membayar hutang.BANGANG!!!!!

      Mmg sial BANGANG BAPAK SEGALA TOLol!!!!!
      Hehehehehhehehehe......

      Padam
  10. Nampaknya org tua kutuk tu kagum dgn kerjasama proton geely....hehehehehe
    Sblm ini bukan main dia mengutuk..mencaci dan mghina proton dan kerajaan terdahulu.

    Setelah dia melihat sendiri keupayaan prasaran dan teknologi geely barulah hati busuk dia terbuka.
    Errrrr....atau lakonan shj....hehehehehe

    Dpd ko buat kereta ke3...baik ko setel janji2 ko dulu.Jgn jadi pembohong krn pembohong nie klu bab mencuri mmg pandai menipu.....hehehehehe

    Rakyat sedang menunggu gaji minimum..royalti minyak 20%...tol dimansuh...rakyat sabah swk mnggu kuasa autonomi yg dijanjikan...minyak rm1.50seliter dan kos sara hidup yg semakin mencengkam diselesaikan secepat mgkin.

    Bukannya bagi plbagai alasan...BANGANG!!!!
    Hehehehehehe.....

    Klu tak faham jugak...baik gali lobang dan terjun dgn macai2 lgbt yg sedia BANGANG!!!!
    Hehehehehehehehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macai fakenews ini langsung tak faham industri Geely Automotive. Sebelum ini Geely banyak dikritik sebab rekaan ciplak. Tapi sekarang sudah naik sebab ada ambil alih teknologi Volvo.

      Ide yang sudah dibuat masa zaman Tun iaitu beli teknologi Lotus. Tapi sekarang penyamun tiba-tiba mengaku kredit atas usaha dia untuk Geely?

      Bodoh. Geely beli untuk ambil teknologi Lotus pada Proton. Itulah usaha Tun dahulu. Penyamun hanya pandai jual harta sahaja. Celaka Melayu Umno. Bodoh tapi sombong. Macam sial.

      Padam
    2. Apa yg mahdey beli mcm lotus tak pernah untung2....
      Beli motorsikal....tak untung2

      Teknologi lotus setakat mana????
      Saja nak tanya macai haprak BANGANG...hehehehehe
      Brapa bnyk keta lotus menimbusi pasaran dunia??????
      Setakat mana lotus diikhtiraf?????

      Mana ada jurutera lotus dlm geely...yg ada jurutera volvo.Rekaan pon bnyk dipengaruhi oleh volvo.

      Setakat lotus aka BAPAK SEGALA TOLol pon tak mampu nak bawak proton pegi mana2....hehehehehehe

      Terima jer hakikat BAPAK SEGALA TOLol dh gagal di situ....
      Terima jer hakikat BAPAK SEGALA TOLol dh menjilat taiknya sendiri....hehehehe

      Klu BAPAK SEGALA TOLol kata gajah boleh terbang....gerenti macai2 lgbt haprak percaya bulat2...hehehehehehehe

      Padam
    3. Utk makluman macai lgbt...BAPAK SEGALA TOLol semasa jd pengerusi proton mengaku bhw lotus merupakan beban kpd proton.
      Sejak 1970an....lotus asyik rugi sehingga skrg.Hanya mgkin BAPAK SEGALA TOLol tak peduli akan hal itu krn kononnya proton kereta nasional dan kerajaan akan sentiasa memberi bantuan kewangan.Utk makluman macai lgbt...kerajaan dh kluarkan rm13.5billion membantu proton dan termasuk lotus.
      Dgn jumlah sebanyak itu dan KEBANGANGAN BAPAK SEGALA TOLol dln pengurusan bisnes proton...DIA TAK LAYAK nak mengutuk pengurusan proton dan geely.
      Harap dia perasan...klu tak mmg sah BANGANG DAN NYANYUK!!!!!
      Hehehehehehehe......

      Padam
    4. 51% Geely - 49% Etika tanda Kleptokrat Sial sudah gagal. Kerja penyamun hanya tahu jual dan perabis harta-benda. CEO Proton bukan orang Malaysia sah macai gagal mutlak. Siapa Dr Li Chun Rong macai?

      Rugi Proton dulu masih milik negara. Sekarang? Macai fakenews nak Kleptokrat Sial dapat kredit sebab jual Proton? Bodoh sombong.

      Padam
    5. Rugi proton bawah tua kutuk tu!!!!
      Hehehehehehe....

      Bebal dan bengap...tak mampu nak bawa proton ke mana2...
      Kedai roti kecik dia sendiri gagal...ada hati nak bisnes keta....
      Hehehehehehehehe....

      Padam
  11. Penyebar fakenews di kalangan muslimat Pas makin bertambah. Sebelum ini Pas berjaya menghasilkan Dr Muslimat Pas fakenews. Kini seorang lagi Muslimat Pas fakenews dihasilkan selepas bersama Puteri Umno.

    Keluar Umno join Pas untuk jadi penyebar fakenews? Hehehehehehe.

    Yang peliknya mana muslimin fakenews? Takkan naqibah usrah Pas hanya ajar fakenews kepada Muslimat sahaja? Naqib usrah Pas buat apa? Fakenews ajaran baru Islam Pas.

    BalasPadam
  12. Pulang Low Taek Jho Pulang. Equanimity kena lelong. Pulang Low Chai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jho Low bukan pemilik Equanimity, nak lelong silakan, nanti lepas lelong pemilik Equanimity akan saman kerajaan Malaysia, macai PH kena kencing lagi....kahkahkah

      Padam
    2. Klu mahdey kata gajah boleh terbang...umat lgbt haprak percaya 100%.....hehehehehehe

      Sebab itu jangan percaya pada munafik...
      Janji bukan kitab...boleh kencing bila2
      Hehehhehehehehe....

      Padam
    3. Azalina Othman ke Azwan Ali? Hehehehehehe...

      Padam
    4. Tun mahathir bin mohd...anak kerala yg kuat kencing.....hehehehehe
      Nama lainnya BAPAK SEGALA TOLol...
      Kata nak mansuhkan TOLol...tapi masih TOLOL nak mansuhkan TOLol....

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
  13. Utusan penyebar fakenews sudah bengkerap. Warlords Umno jujur dan ikhlas menguburkan Utusan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Malaysiakini pun tiada beza dengan utusan, penipu dan pemfitnah, asyik kencing berpanjangan.

      Padam
  14. Hadi Awang keluar fatwa terbaru boleh menentang hudud tetapi jangan menentang Pas. Bagimu agamamu. Bagiku parti Pasku.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah satu contoh kebodohan akibat dikencing.....kehkehkeh

      Padam
  15. MB Kelantan berjaya tunai janji manifesto Pas iaitu beca dan tembikai susu. Adakah dua perkara ini merupakan nama baru untuk Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kelantan aka Hudud Islam?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hebatnya Kelantan dan Terengganu, apabila EKJS je Terengganu dan Kelantan, negeri PH tiada EKJS yang akan menyusahkan LGBT dan peniaga kafir.....hebat PAS.

      Padam
    2. EKJS bukan kitab suci Pas lagi. Ulama pun sokong kafir tentang Hudud. Asalkan jangan menentang Pas. Hehehehehehehe.

      Padam
    3. Masih hancing lagi mung ni, jadi bodoh kesan dari kencing....kehkehkeh

      Padam
  16. Tol,Tol, Tol...Daim tak bagi mansuh Tol, Minyak, Minyak, Minyak, Tak turun-turun walaupun pasaran dunia turun, banggang, banggang dan banggang asyik kena kencing je dengan Pakatan Hancing.....busuk la pengikut PH.....kehkehkeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selagi BAPAK SEGALA TOLol masih bernyawa...jgn harap dpt penurunan atau pemansuhan TOLol....
      Kroni..proksi..waris akan meroyan klu TOLol dihapuskan....
      Bukan rakyat tak tahu...
      Cuma diperbodohkan dgn janji2 org tua kutuk yg hanya ingin berkuasa semula...
      Ko kencing rakyat...muka ko kena kencing suatu hari nanti oleh janji2 manis sial ko tu....hehehehehe

      Mana Tony Puaka yg kata haprak mampu ambil alih TOLol dgn rega rm25billion????
      Hanya macai lgbt BANGANG jer percaya...
      Hehehehehehehe....

      Padam
    2. Kesian Azalina Othman dan Azwan Ali asyik kena troll dengan macai fakenews. Hehehehehehehehehehehe...

      Padam
    3. Kita hanya troll BAPAK SEGALA TOLol.....hehehehehehehe

      Tlg pesan dgn tua kutuk tu....udah2 ler mengencing rakyat.Nanti dia kena kencing balik.....hehehehehehehehehehe

      Padam
  17. Pulang Low Taek Jho. Macai fakenews minta mung saman, saman, saman dan saman Kerajaan Malaysia. Pulang Low Chai.

    Jangan hampakan macai fakenews. Lagipun mung sudah dapat dikesan. Pulang Low Chai. Hehehehehehehehehehe.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perghhhh...
      Boleh tahan mamat 1mdb tu bersembunyi...

      Ingat BAPAK SEGALA TOLol punya pengaruh 1 dunia....
      Mamat sekor tu tak mampu nak tangkap...

      Baik suruh abg mat sabun atau tony puaka atau husam tugu pi tangkap mamat nie.....hehehehehehehehe

      Tak sabar dia kena bicara di mahkamah tun klepet.....hehehehehehehehehe

      Padam
  18. Macai fakenews baca berita terkini pembatalan projek bodoh sombong Kleptokrasi 30%.

    Tun M juga guna ungkapan yang sama. Menunjukkan apa yang Rakyat Malaysia biasa macam aku rasa juga dialami oleh pemimpin Malaysia.

    30% si Bodoh tapi sombong. Akhirnya yang rugi bangsa, agama dan negara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia peeM...dia pegang KERAjaan..
      Lantak dialah nak batalkan apa2 projek pon...
      Asalkan dia bahagia....hehehehehe

      Utk makluman...apa yg kluar dpd mulut org tua kutuk tu dah sukar dipercayai...hehehehehe
      30% ker..50% ker...100% ker kena kemukakan bukti...
      Sebutkan nama org atau syarikat yg dpt...

      Setakat mainan manipulasi spt dia kata negara dah bangkrap dan hutang trillion2....HANYA macai lgbt layak terima.....hehehehehehe
      Klu dia kata gajah boleh terbang pon...hanya puak macai lgbt haprak jer layak terima....hehehehehehehe

      Padam
    2. Setuju Tuan, bukan setakat gajah boleh terbang je, mereka tak boleh beza pun antara air hujan dengan air kencing, ingatkan hujan tapi kencing...kahkahkahkah

      Hancing....kahkahkah

      Padam
    3. Nak bukti? Fitnah ker macai fakenews? Saman ler Tun M macai. Tun M beritahu dalam majlis bersama pelabur China dan delegasi negara. Pelabur sendiri korek rahsia 30% nak tahu Tun M sama macam Kleptokrat Sial ke? Jenis Melayu sial nak komisyen sampai buncit?

      Tapi hampa. Tun M tidak sama langsung dengan Melayu Islam 30% yang tidak berguna dan sial kepada bangsa, agama dan negara. Melayu Kleptokrat Sial yang disumpah 7 keturunan oleh Rakyat.

      Inilah sumpah yang mengikat Rakyat Tanah Melayu dan Pemimpin Melayu sendiri. Pemimpin sial akan dikutuk sampai mati dan keturunannya pula dihina dimaki sampai ke anak cucu cicit piut miut kiut liut biut tiut siut ciut diut wiut riut giut hiut jiut yiut ziut. No mercy.

      Padam
    4. Buat apa nak saman tua BANGANG tu...hehehehehe
      Rakyat pon sedar dia kaki kencing...
      3 dpd 10 jer janji yg dia mampu tunaikan atas alasan negara nak bangkrap..hutang trillion2 sedangkan hakikatnya adalah sebaliknya...
      Spt dia kata dapigs adalah rasis tapi demi kuasa dan harta dia sanggup jilat pelir dapigs....hehehehehehehe

      Rakyat dah sedar siapa dia.Berani berkata ttg rasuah tapi rakyat sedar dia BAPAK SEGALA RASUAH...BAPAK SALAHGUNA KUASA...BAPAK SEGALA TOLol...
      Hehehehehehe...
      Klu tak rasuah...anak..waris..proksi dan kroni dia tak semewah skrg.7 keturunan tak habis..macai oiii
      Hehehehehehehehe....

      Padam
    5. This kind of stupidity never been seen in the History of Malaysia!

      Hehehehehehehe. Salute Tun. Macai fakenews kalau termakan cili mesti rasa pedas.

      Padam
    6. Nak saman????
      Tak payah lah..rakyat tahu siapa org tua kutuk tu....hehehehehehe

      Sembang jer lebih...
      Ntah2 lps nie projek sambung balik dan dikuasai oleh proksi dan kroni...
      Dpd rm55b naik rm66b oleh daim dan skrg jd rm88b....
      Mcm kes 1mdb jer...dpd rm27b naik rm42b
      Hehehehehehe...

      Klu projek tu diteruskan dan dikuasai oleh proksi dan kroni dia....dia akan dikutuk dan disumpah sial 7 keturunan oleh rakyat!!!!!!

      Cai...
      Nak percaya kata2 org tua kutuk tu????
      Dulu bukan main dia kutuk dapigs...
      Demi kuasa dan harta dia sanggup hisap pelir dapigs.Tak jijik ker sifat munafik org tua kutuk tu?????
      Hanya bangang jer yg mudah terpedaya dgn kata2 manusia kutuk tu...hehehehehe

      Padam
    7. Nasib baiklah macai fakenews penuh alasan tak mahu saman. Macam lagu parodi tribute Alasanmu Kleptokrat Sial. Kalau macai cakap Tun M akan disaman pada hari Selasa?

      Hehehehehehehehehehe.....

      Padam
    8. Buat apa menyaman org tua nyanyuk tu...
      Hehehehehehehehehe....

      Biar dia terjun dgn labunya....
      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah...

      Padam
  19. Cerita ttg 30%...
    Org tua kutuk tu kata dpt makluman dpd pelabur china...
    Bila ditanya dlm pc ke2...dpt makluman dpd pelabur cina ke china...

    Sama ada nyanyuk atau bangang demi menutup malu lawatan ke china dgn jadikan org lain sebagai kambing hitam...

    Patut pon macai lgbt haprak layak kena kencing....hehehehehehe
    Kesian....asal pakatan rakyat hanya jadi boneka kpd penyamun tarbus dan penipu besar negara....hehehehehehehe

    Layanlah sandiwara bangang tua kutuk tu...
    Hehehehehehehehe.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syukurlah macai minyak sudah 6 bulan stabil tidak lagi mengganggu kehidupan rakyat macam zaman Kleptokrasi.

      Projek hutang bayar dulu siap kemudian 55b juga batal. Siapa yang sudah beli tanah orang kampung dengan harapan Kerajaan beli untuk projek boleh mula bekerja buka ladang. Jangan jadi Melayu 30% pemalas macam khinzir. Nak untung atas angin sahaja.

      Ramai sedara mara MB Ganu terlibat jadi khinzir 30% gamaknya. Masih nak juga projek Melayu khinzir 30% siap bayar lebih 80% siap kerja hanya 10%.

      Padam
    2. Mahakhinzir...gelaran oleh haprak suatu ketika dulu kpd BAPAK SEGALA TOLol...hehehehehehe

      Kenapa????
      Sebab dia bijak menyamun demi waris..anak..proksi dan kroninya...FAKTA!!!

      Maka...jgn kuat mengata krn yg memimpin negara skrg pon penipu dan pencuri.
      Wlpun puak mrk kecil ttp mampu menganjingkan puak haprak yg lebih besar...hehehehehehehehe

      Apa kemahirannya????
      Bijak mggunakan peluang dan bijak berkata2....hehehehehehehe

      Maka...terimalah kencingnya seadanya
      Klu lalai maka proksi dan kroninya akan gumbira...hehehehehehehehe

      Macai dpt apa?????

      Taik dan bunga....

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    3. MB Pahang pun mengaku tanah orang kampung dah beli. Dah dapat untung atas angin. Hah! Apa lagi? Kerja tanam kelapa sawitlah. Susah sangat upah Bangla gali bauksit. Nak untung atas angin 30% baik jadi khinzir korban.

      Padam
    4. Mahakhinzir lagi bahaya...
      Senyap2 merompak demi anak..waris..proksi dan kroni...FAKTA!!!!
      Hehehehehehehe...

      Padam
  20. Nik Amar pun mula kecoh. Projek rugi. Ini kes anak beranak beli tanah orang kampung tapi tiada orang nak beli semula.

    Mampus mampus Melayu jenis Ali Baba maxam ini jadi pemimpin. Nak untung atas angin. Rupanya masuk angin keluar asap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa kurang kroni mahakhinzir...si vincent tan...senyap2 beli saham syarikat utama kontraktor ecrl.
      Tggu BAPAK SEGALA TOLol mulakan semula projek...kaya-raya kroni bangsat org tua kutuk tu...
      Rakyat sumpah para munafik nie...
      Mengata org bukan main...tapi di sebaliknya merangka demi kemewahan puak khinzir mrk....hehehehehehe

      Padam
    2. Apa boleh buat macai? Takkan nak bagi kroni anak beranak yang beli tanah rugi?

      Nik Amar, MB Ganu dan MB Pahang kena tolong buat Tabung HARAPAN Ali Baba 30%. Beli semula tanah kroni guna duit derma. Kalau kroni merajuk nanti langsung kena maki hamun. Setakat minta tolong Kerajaan Pusat memang jadi lauk aku tengok 3 ekor pemimpin Ali Baba 30%.

      Kerja sikit nak makan untung atas angin semata-mata. Sekarang selesaikan masalah kroni sendiri. Jangan mengemis meminta sebab kamu wakil pemimpin Negeri Orang Melayu Islam!

      Malu jadi pemimpin Melayu Ali Baba 40 penyamun tak tahu nak selesai masalah kroni. Tunjukkan maruah dan kredibiliti bila projek sudah batal buatlah sesuatu yang membantu kroni yang dah gila duit habis tak siapa nak beli tanah tu.

      Kalau datang merayu pada Tun sudah tak layak jadi pemimpin. Jadi barua dan kuli sahaja. Fikirkanlah nak bantu kroni yang pemalas.

      Padam
    3. Puak mahakhinzir pon ramai bisnes alibaba....hehehehehe
      Termasuk anak beranak mahakhinzir...
      Ko ingat rakyat tak tahu...hehehehehe
      Bukan jer alibaba...tender tertutup utk kroni dan proksi...arahan agar akur dgn syarikat puak mahakhinzir...

      Dia ingat rakyat lupa dan nyanyuk mcm macai lgbt ker...hehehehehehe

      Klu org tua kutuk tu msh dlm umno/bn dlm KERAjaan haprak skrg...dia dah lama duduk dlm penjara....hehehehehehe

      Apa boleh buat...pelir dapigs dan pgayR dah puas dia hisap maka segala dosanya yg lalu dilupakan.....

      Di situlah kebijaksanaan org tua kutuk tu...bijak mgkudakan org lain demi kepentingan anak..waris..proksi dan kroni....

      Macai dpt apa????
      Taik dan bunga....

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
  21. Kahkahkah! Tun respon kepada 3 pemimpin Melayu Ali Baba untung atas angin dengan gaya menghanjing.

    Kalau tak batal kita tangguh - Terbaik Tun menghanjingkan Ali Baba 30%.

    BalasPadam
  22. Robohnya Kota Melaka dahulu kerana si Kitol khianat kepada tentera Albuquerque.

    Robohnya Kota China di Kuantan kini kerana Rakyat menjatuhkan Si Kleptokrat yang mencuri harta Kerajaan.

    BalasPadam
  23. Terkini org tua kutuk tu kata projek mega dgn china belum dimuktamad pembatalannya.
    Apalah bongok mainan persepsi si tua bangang tu....hehehehehe

    Mcm ini rupa manusia jadi ketua msh ada juga di dunia ini....hehehehehe
    Alasannya perjanjian pihak china dgn para kontraktor yg terlibat msh lagi belum terbatal.

    Inilah dia kehebatan klepet tua...
    Bijak bermain spekulasi dan manipulasi dan semuanya ada kepentingan peribadi.Kroni dan proksi dah tak sabar mnunggu peluang setelah lama gagal mendapat projek mega.

    Kencinglah macai lgbt haprak puas2 agar mrk mabuk ketum dgn agenda legasi 22tahun...hehehehehehe

    Patut pon kartunis zunar mggelar ko mahakhinzir....hehehehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehehehehe. Macai fakenews kau ni pun ada share dengan Melayu khinzir 30% ker? Melayu jenis Ali Baba untung atas angin kerja tak siap-siap?

      Respon menghanjing macam Tun berikan itu penanda aras menunjukkan projek itu takkan jalan der. Kalau belum cukup matang dan slow politik kena tanya orang ler.

      Hehehehehehehehe..

      Aku baca dua berita itu tidak bercanggah pun antara satu sama lain. Lagipun satu lagi berita diberikan khas selepas 3 ekor Ali Baba 30% merayu projek China 55b bayar dulu siap kemudian keluar buat komen merayu-rayu.

      Jelas komen Tun M menghanjingkan Nik Amar, MB Ganu dan MB Pahang sahaja. Tidak lebih daripada itu. Kalau masih tidak faham alamatnya duduk dan belajarlah politik dengan orang yang kau maki hamun itu.

      Hehehehehehehehehehe...

      Padam
    2. Kenapa org tua kutuk tu tak lapor dgn sprm?????
      Mana pegi tulurnya....hehehehehehe

      Setakat spekulasi keluar dpd mulut tua kutuk tak ada faedah....
      Samalah dia kata dapigs rasis..anti Islam tapi pelir dapigs dia hisap skrg...hehehehehehe

      Setakat sembang bangang dpd mulut tua kutuk tu kena ada bukti dan bukan spekulasi...
      Samalah dgn kata2 nya akan tunaikan segala janji dlm manipistol haprak...
      Mana pegi janji2 nya?????

      Nak percaya ker manusia munafik mcm tua kutuk tu?????

      Hehehehehehehe...

      Hanya macai lgbt haprak bangang jer layan....hehehehehehe

      Padam
    3. Nak lapor SPRM apa hal macai? Ini kes tamak haloba cash is king. Ada peluang diberi berjasa kepada orang kampung tapi guna untuk kayakan diri sendiri 30%. Tak malu siap buat rayuan depan public lagi 3 ekor Ali Baba 30%!

      Dengan bangsa sendiri pun dia ngap sayot. Melayu Ali Baba yang tamak macam Qarun dan Hamman nak masuk jenayah apa? Moral? Agama? Hudud? SPRM pun tak selera nak tangkap manusia yang buat dosa pada bangsa sendiri macam mereka!

      Hehehehehehehe...

      Padam
    4. Nampak penipu...
      Klu perkara sah rasuah...lapor jer dgn sprm.Org tua kutuk tu kan peeM...apa dia nak takut....

      Sembang jer lebih...
      Kata dapigs rasis..anti Islam tapi pelir dapigs sanggup dia hisap demi kuasa dan harta....
      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    5. Dulu org tua kutuk tu kata anwar mendubur sambil melancap butuh pasangannya demi nak memalukan dan menjatuhkan reputasi anwar....
      Apa cerita sekarang?!!!!!!

      Rakyat tahu sangat cara dan kaedah tua kutuk tu klu bab nak berkuasa...dia saja manusia maksum di dunia ini...

      Skrg dia jilat bontot anwar demi kuasa dan harta.Tengoklah slps 2 tahun adakah bangsat tua tu sukarela menyerahkan kuasanya pada anwar....hehehehehehe

      Padam
    6. Rasuah ape ke bodoh macai? Kroni sudah beli tanah orang kampung. Hak milik tuan tanah nak jual pada projek pula dengan harga berlipat kali ganda.

      Benda yang sama Umno sudah buat kepada komuniti Melayu Islam di Pulau Pinang. Beli tanah harga rendah dan jual kepada projek harga tinggi.

      Bangsa sendiri terpinggir di Seberang Perai. Itulah apa yang berlaku pada ECRL. Sekarang projek dah batal. Kroni melolong minta 3 ekor Ali Baba 30% buat rayuan. Hhhhaaaaaaghrtuuiiiihh !!!!!

      Ambik kau Nik Amar dan dua ekor lagi yang tak payah tahu nama. Kaki jual tanah orang kampung nak untung atas angin!

      Padam
    7. Sekarang sudah kahwin Umno - Pas kongsi masalah yang Kleptokrat Sial tinggal kepada 3 negeri Pantai Timur.

      Nak bayar tanah projek yang kroni sudah tempah awal-awal? Nak kenyang buncit perut dengan untung atas angin? Tolong kroni sendiri maaaaaa...

      Hehehehehehehe... nak bayar hutang negeri kepada Kerajaan Pusat pun mencungap-cungap. Macam mana nak bayar bonus akhir tahun bro?

      Kena pinjam lagi, kroni minta bayar tanah lagi, hutang tak bayar lagi, parti kalah lagi, MP tak perform lagi, manifesto beca dan tembikai susu lagi, paling bodoh terbangang abad ini manifesto sudah selesai ditunaikan tapi semua yang dilaksanakan benda Kerajaan terdahulu sudah buat. Apa punya bebal boleh lantik jadi MB?

      Hehehehehehehehehe.....

      Gred berapa kau nak bagi kalau macam ini gaya nak jadi pemimpin Islam TITM? Gred Gagal pun dah tak layak derrrrrr...

      Padam
    8. Mampos derrrrr. Lepas ini kalau guna buku 555 MOF susah derrr. Hutang bertimbun kena cut bajet. Royalti pun khabarnya mungkin tertolak hutang Pusat. Apa punya malang nasib Pantai Timur negeri kuat berhutang tapi susah bayar. Dulu ceti Umno... sekarang Ah Long derrrrr.

      Itu pasat ramai Melayu terutama Umno - Pas marah sangat Tun lantik LGE. Bukan pasat Cina lorrrrr tapi pasat liat bebenor ooooooi Melayu nak bayar hutang.

      Hehehehehehehehehehehe.

      Padam
    9. Tak apa lge dapigs jadi menteri kewangan asalkan bukan si tua kutuk tu...hehehehehehe
      Wlpun lge menteri kewangan tapi sekadar anjeng jer...menyalak utk tua kutuk tu...hehehehehehehe
      Lain2 portfolio dah disapu oleh aiskrimin dgn bapak angkatnya si tua kutuk tu...hehehehehe
      Takper...jaga buku 555 pon jadilah
      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Itulah bijaknya tua kutuk tu krn rahsia dia dapigs dah tahu kecuali lge dan dapigs sanggup kawtim dgn dia....hehehehehe

      Ttg sejarah tua kutuk tu dgn daim...
      Berapa bnyk wang rakyat hangus angkara rasuah dan salahguna kuasa 22tahun dia jd peeM dgn daim.
      2 ekor melayu...oppss seorg mamak kerala....hehehehehhee membedal wang rakyat demi anak...waris...proksi dan kroni mrk....

      Macai lgbt haprak...ko pesan dgn tua kutuk tu...tunaikan janji2 dia agar rakyat tak gelar dia munafik....
      Jgn buat fitnah...dia dah tua
      Jalan pon rebah.....
      Kahkahkahkahkahkahkahkahkhkahkahkah

      Padam
    10. Samalah kes tua kutuk tu suruh kroni dia beli tanah rm2xxjuta dan beli balik hampir rm3billion....semasa legasi 22tahun...

      Mana tak kaya kroni dia...hampir 10 kali ganda...
      Dah kroni dia beli dgn pinjaman bank dgn jaminan tua kutuk tu...ish ish ish

      Bermakna...apa yg macai dan tua kutuk tu meroyan adalah meludah ke langit dan kena lubang hidung bengkoknya...
      Rakyat bukan tak tahu...macai oiiii

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah
      Ko nak cakap apa..
      2x5 jer.....hehehe

      Padam
    11. Hehehehehehe. Modus operandi hartanah itu legal macai fakenews. Aku bukan mengutuk legality dan sejarah berulang jual beli tanah. Apa lembam sangat macai?

      Yang aku pertikai 3 ekor Ali Baba 30% siap buat public appeal pada Tun. Ini masalah negeri sendiri kasi setel sendiri lorrrr. Tanah beli projek sudah batal buat benda lain deerrrr...

      Tak segan ker minta bantuan siapkan projek boss lama yang sudah kena tendang???

      Ini macam kes 3 orang kepingin buah kelapa tapi malas memanjat. Ditendang-tendang dimaki hamun dijerit-jerit perdunya mengharap kelapa jatuh.
      Aku pun nasihat belilah beruk kalau nak kelapa. Macai harga berapa?

      Hehehehehehehehehehehe....

      Padam
    12. Legal apa benda bangang oi...
      Ada tender terbuka ker????
      Kenapa dgn sekor kroni jer???
      Kenapa tak dimaklum dgn kabinet??

      Sesiapa pon sanggup beli tanah rakyat rega rm2xxjuta klu KERAjaan BANGANG tua kutuk tu akan beli balik 10kali ganda...
      Siap dgn KERAjaan tua kutuk sebagai penjamin bank....

      Kenapa tidak kerajaan yg terus ambil tanah tu dan usahakan dpd membeli dpd kroni dgn lebih 10kali ganda???
      Mmg ada unsur merompak dan rasuah...

      Jelas seorg klepet sial khinzir tua...hehehehe
      2x5 hehehe

      Padam
  24. Sesat sungguh puak Pas sampai memfitnah Kerajaan Pusat melayan tuntutan hak LGBT dalam khutbah Aidil Adha mereka? Berita palsu siapa yang khatib Pas kutip agaknya?

    Kalau ikut MP Pas Tumpat sesat ini neraka. Kalau sudah sesat beribadah sambil memfitnah bagaimana? Sesat itu neraka!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa kurang fitnah mahdey?????
      Hehehehehehe.....

      Padam
  25. Wah main cinta politik

    BalasPadam
  26. Kata nak batal...tapi sukar nak batal
    Mmg sah bangang...tak pon nyanyuk

    Hehehehehehehehe....

    Mcm ini punya ketua...naik gila anak buah melayan karenah...
    Sblm rebah...baik serah jer tempat tu pada org lain....hehehehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Equanimity nak kena lelong derrr. Macai fakenews masuk bida ker? Apa guna pertahan Kleptokrasi jika tiada Equanimity?

      Hehehehehehehehehehe.....

      Padam
    2. Kasi jer anak2 tua kutuk tu beli setengah harga...
      Mrk kan kaya raya....hehehehehehehe

      Hasil rompakan wang rakyat selama 22tahun...hehehehe

      Belum masuk rompakan penggal baru nie....hehehehhe

      Bukan rakyat yg kata...pemimpin2 dapigs n pgayR yg kata....

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    3. Atau kasi kroni tua kutuk tu beli...
      Dpt buat bday parti tua kutuk tu ala james bond atas kapal tu....

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
  27. Bangang tua kutuk tu...
    Org pegi luar negara cari pelaburan...
    Dia pegi luar negara nak mengajar org...
    Manusia tak sedar diri...BANGANG!!!!

    Hehehehehehehe....pi kencing macai2 mu

    BalasPadam
  28. Org kpg aku gaji dia tak seberapa...
    Dpt br1m sblm raya rasa sggh syukurnya...
    Dia tak rasa dimanja dgn wang yg dikatakan tua kutuk tu rasuah...dia msh berusaha mencari nafkah hidupnya....

    Dgr cerita sibangsat tua akan mansuhkan br1m pada suatu ketika dgn alasan rakyat dimanja...
    Celaka ko oii org tua...bangsat sial
    Ko faham apa...anak2 ko kaya raya
    Wang juta2...7 keturunan belum pasti tiada..

    BalasPadam
  29. 100 hari berlalu rupanya ada lagi Ahli Parlimen Pembangkang yang masih perasan jadi Menteri di Malaysia. Lama sangat pegang kuasa dan hidup ditanggung wang dan tenaga Rakyat. Alahai parti korup kleptokrasi!

    Hehehehehehehehehehehehehe....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Zuriat Razak & Husin yg x malu.

      Padam
    2. Hehehehehehehehehehehehehehe....

      Mereka pemimpin Umno sanggup dimalukan satu dunia daripada melepaskan kemewahan dan kemudahan dunia.

      Tidak mustahil lebih ramai perisik sudah dipasang mengintip mereka. Silap dan salahlaku terbongkar dan dibuka setiap kali mereka rancang dan berterusan memfitnah Kerajaan.

      Terkini mangsanya Hishamuddin yang mencuri 3 pegawai Tentera Mindef. Tak lama lagi sepupunya Pekan yang mencuri duit 1MDB. Mungkin mangsa seterusnya ada lagi?

      Hehehehehehehehehehehehe...

      Padam
  30. Ada viral kata kes letup-meletup boleh terjadi sebab 3 pegawai tentera masih bekerja dengan MP Pembangkang. Keluar masuk kem tentera bebas, ambil senjata dan alat peranti pun bebas.

    Wow! 3 bulan bukan sementara Brader. Ini pengkhianatan terhadap negara tahap tinggi. Boleh C4 satu bangunan kalau tentera diarah oleh manusia yang tidak bertanggungjawab.

    Moga Hishammudin Tun Hussein dikenakan hukuman sewajarnya. Tindakan cuai juga melibatkan pegawai tentera yang belot.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sepupu bom C4 Najistoya...

      Padam
  31. Jom beramai-ramai ke pesta meliwat besar-besaran pada hujung bulan ini.....pasti best.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehehehehehehehehehehehe...

      Mangsa liwat kena saman pertama ialah Wan Asshima Wan Kamaruddin Muslimat Parti Taghut Pas Presiden Kaki Fitnah SeMalaysia.

      Tahniah Parti Jemaah Islam AMANAH berjaya saman macai fakenews Muslimat Parti Taghut Pas. Umat Islam wajib cegah kemungkaran.

      Parti taghut Pas teruskan amar mungkar kaki fitnah..

      Hehehehehehehehehehe..... Best. Best. Best.

      P/s Mana MP Taki tak beri nasihat guaman kepada Wan Asshima kaki fitnah ini? Sidang media pun tak pakai peguam. Bodoh ke? Nak kena saman ambil peguam derrrrrr. Teruk Pas kali ni.

      Padam
    2. Cai, berul ke ada pesta meliwat besar-besaran hujung bulan ni? Kalau betul ada mung join dok? Mung kategori mana? LGBT tua ke muda, servis baik ke kurang baik?.....kehkehkehkeh

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive