Iklan Penaja 1

Picture

Khamis, Ogos 16, 2018

2/3 rakyat Malaysia berpuashati dengan kerajaan Pakatan Harapan – kajian Merdeka Center.

2/3 rakyat Malaysia berpuashati dengan kerajaan Pakatan Harapan – kajian Merdeka Center.
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Hampir genap 100 hari pentadbiran Pakatan Harapan (PH), kajian Merdeka Center menunjukkan 2/3 rakyat berpuas hati dengan kerajaan pilihan mereka.
Secara amnya setakat Ogos 2018, tinjuan mendapati 67 peratus berpuas hati dengan prestasi kerajaan, menurun daripada 87 peratus berbanding peringkat awal peralihan kuasa.
Penerimaan rakyat terhadap Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menunjukkan 71 peratus setuju dengan pentadbiran beliau namun jumlah itu menurun dari 83 peratus penerimaan pada Mei pasca Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail mendahului senarai menteri yang diterima baik oleh rakyat pada kadar 75 peratus.
Ia diikuti Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali pada 64 peratus, kemudian Tan Sri Muhyiddin Yassin selaku Menteri Dalam Negeri (62 peratus) dan Menteri Kewangan, Lim Guan Eng (60 peratus).
Kos sara hidup kekal sebagai kebimbangan utama dengan 55 peratus daripada responden tidak berpuas hati dengan cara kerajaan menguruskan aspek itu.
Turut menjadi kerisauan adalah hal berkenaan melindungi hak dan kepentingan Melayu dan Islam, iaitu masing-masing pada 44 peratus dan 45 peratus tidak berpuas hati, seperti lapor Astroawani hari ini.
mdl

Picture

16 ulasan:

  1. Aktif betul macai fakenews yang tak puas hati dengan PH. Pagi tadi sebar fakenews Dr Pas kena tukar dan lapor diri jam 2 petang. Petang dah rancang fakenews baru sebab wartawan mereput tunggu batang hidung Dr Pas tak sampai-sampai.

    Ini punca Dr Pas kecelaruan identiti. Nak jadi Dr atau penyebar fakenews? Mungkin jadi kedua-duanya macam khunsa? Hehehehehehe....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mung sebenarnya ketawa dengan kejadian yang Allah anugerahkan kepada Khunsa, mereka istimewa, dianugerahkan dua jantina dan mereka diberi pilihan samada mereka nak jadi perempuan atau lelaki selepas dilakukan pemeriksaan rapi.

      Berbeza dengan LGBT, mereka mencipta sendiri jantina yang mereka bernafsukan karin, lawan fitrah makhuk keseluruhan yang diciptakan oleh Allah, melakukan dosa besar, dilaknat dan dikutuk oleh sekalian makhluk, LGBT umpama mereka yang meminum arak, mabuk, penagih dadah, berzina dan kerosakan akhlak, jalan yang lurus masih menunggu selagi nyawa dikandung badan, Ya Allah, Ya Rabb kami, tunjukkanlah kami jalan yang lurus. Insaflah wahai saudara semuslim.

      Padam
    2. Aku ketawakan macai fakenews yang masih belum serik sebar fakenews. Ada pula yang percaya bersungguh-sungguh daripada tukang azan sampai Doktor Pas sampai mereka boleh pula jadi penyebar fakenews. Khunsa itu sekadar perbandingan. Tapi mung kan macai fakenews, tugas mung memang suka spin. Mung putar Halim. Fakenews besar. Hehehehehehehe....

      Padam
    3. Nak tergelak aku melayan macai2 haprak yg kena kencing oleh BAPAK SEGALA TOLol....hehehehehehe
      Dpd pemimpin2 yg mengatakan mampu dan akan memansuhkan TOLol dgn rm25billion sehingga yg menerima cdgn kerajaan yg lalu....2x5 hehehehehe

      Yg paling lawak...ada yg bersemangat menyokong org tua yg gagal membawa proton dgn membina kereta ke3.Layan sggh dgn kata2 bangang org tua yg kedai roti pon tak mampu pegi jauh....

      Woi!!!!Dpd ko sebok nak buat keta ke3 lebih baik ko tunaikan janji2 ko dulu...BANGANG!!!!!
      Hehehehehe......

      Padam
    4. Kajian lgbt

      Anak penyamun...3% sokongan
      Dr ilyani...97% sokongan

      Nampak sgt puak lgbt ditolak...
      Mujahid dan macai2 haprak...aku sokong niat korang mendekati mrk asalkan korang sanggup mengatakan lgbt tu haram di sisi agama secara terbuka..hehehehe

      Bukannya mcm lelaki yg tanpa tulur ketakutan dgn abg nyah yg tinggi gagah perkasa....hehehehehe

      Padam
  2. Tolong kaji juga kenapa pemimpin PH kuat kencing......kehkehkeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. NO PROB!TETAPI KENA KAJI...pemimpin2 pas yg ulama,suruh undi mca ,sebab mereka rakyat malaysia.walhal,mca lah cukup lantang tolak ruu 355...
      BAUUUU HANCHIN' yg membusukkan sampai kiamat!

      Padam
    2. Tak payah kaji...mmg sah kaki kencing!!
      Manipestol bukan kitab....hehehehe

      Yg ada dlm kepala hotak ketua penipu bukannya tunaikan manipestol.Dia nak buat keta ke3 dgn plbagai alasan BANGANG!!!!!
      Itu kitab kepala hotak dia bila berkuasa...
      Hehehehehehe.....

      Wlpun ada badut2 haprak yg tidak bersetuju tetapi semuanya dh jadi pondan.Sekor2 tak berani menegur krn takut dgn diktator....hehehehehe

      Padam
    3. Hanya 3 dari 10 manifesto, memang betul la PH kencingkan penyokong dan pengikut sambil berdiri, macai-macai pulak berjalan sambil berbau hancing......kahkahkahkah...padan muka.

      #PakatanHancing

      Padam
  3. Dpd 10 janji 100 hari....hanya 3 jer yg mampu ditunaikan.
    Klu ambik exam 3/10 adalah 30%.Dpt gred D jer.....hehehehehehe

    Baik gali kubur dan tanam diri sendiri....hehehehehe

    Ada yg kata tak apa....kita ada ketua penipu yg bijak menangkis dan memberi plbgai alasan yg jitu ttg janji2 yg tak tertunai kpd rakyat.Lagipon macai2 haprak sggup jilat bontotnya demi mempertahan BAPAK pendukung lgbt tu.
    Ketua penipu tu mmg bijak pon...klu tak bijak mana mgkin dia jadi ketua di kalangan badut2 yg pernah berjanji mghumban dia dlm penjara....hehehehehehe

    Skrg badut2 tu semua dh jd pondan dan bengap tak mampu berbuat apa2 krn ketua penipu amat bijak berkata2.....hehehehehe

    BalasPadam
  4. PAS balaci Arul kanda bagi Gred D kpd PH? Puak yang FAIL matematik dan logik bila kena tipu dengan Arul kanda, nak gredkan orang lain? Lawak giler... Umpama seperti pesakit jiwa nak jadi pakar saikologi kat Hospital Bahagia di Tampoi nun. PAS dah jadi mengarut dan terbukti bila PAS mengarut paksa ahli PAS mengundi MCA yang tolak HUDUD tu. Ini baru betul SESAT!

    Nick.
    Cape Tiger.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Soalan Matematik Lanjutan Statistik Moden yang Ustaz pandai-pandai semak dah kenapa? Dah buang tebiat nak mampus? Ustaz tanda Bahasa Arab tahun 1 cukup. Hahahaha.

      Padam
  5. Hehehe..Pak Lebai Malang takkan tak sedar Kedah perintah sepenggal, Terengganu perintah sepenggal, Kelantan sahaja yang masih kekal sebab style orang Kelantan jenis mengikut gu / klik sendiri.

    Sampai sekarang pun walau Pas sudah paksa pengundinya undi Umno dan MCA tetapi mereka jadi buta dan wala. Sudah kena paksa undi parti lawan, mereka bawa isu yang sama pula dengan Umno - Be eNd. Langsung tak berakal. Yang pengikut lagi teruklah.

    Contoh macai fakenews. Kau cerita pung-pang-pung-pang nak beri kefahaman isu, last-last sambil menyokong sebab dah faham, hati batu juga nak maki orang yang beri nasihat. Hahaha. Teruskan macai. Lu nak bikin panas kita sama-sama terbakar. Hahaha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rakyat peduli apa dgn cerita ko...bangang!!!!!
      Hehehehehe....
      Cerita lama nak di spin semula...

      Rakyat skrg tgh perati setiap gerak geri BAPAK SEGALA TOLol dan kuncu2nya.
      Apa kata2 dan perbuatan mrk serta keupayaan mrk menunaikan janji2.

      Rakyat bukan nak melihat BAPAK SEGALA TOLol bina kereta ke3....FAHAM TAK!!!!

      Hehehehehehehehehe....

      Ko tlg sound dia jgn membangangkan diri dan rakyat dlm satu musibah baru slps gagal bawa proton ke mana2!!!!
      Baik tumpu dgn janji dan bgmana nak kurangkan beban rakyat spt kos sara hidup..perumahan..bantuan dsbnya....

      Bukan sebok hal kereta ke3!!!!!

      Pandulah kereta sport anak ko rega jutaan hengget tu pusing malaya dpd membazir wang rakyat dgn projek bangang ko tu!!!!!!!
      Hehehehehehehehe.....

      Padam
  6. Mat Sabu sambut 100 hari dengan penyelewengan, baru 100 hari belum lagi 100 bulan, habis la duit rakyat yang halal diharamkannya, bagi anak bini makan......ppptuuuiiiiiiiii....hancing.

    #PakatanHancing

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kasi amoi cantik...jadi bodoh dia tu

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive