Iklan Penaja 1

Isnin, Jun 19, 2017

MESEJ PENTING : INILAH ANWAR IBRAHIM, RAKYAT MALAYSIA WAJIB BACA.

Anwar Ibrahim penjara
Jika sebelum ini Anwar membuat keputusan untuk ke penjara walaupun diberi pilihan untuk menerima suaka politik di luar negara, kali ini Anwar membuat keputusan untuk tumpukan usaha terhadap pembebasan rakyat dari cengkaman rejim kleptokrat.
Ibarat lilin membakar dirinya untuk menerangi orang di sekelilingnya, keputusan Anwar sekali lagi membuktikan kesediaannya untuk berkorban demi memerdekakan rakyat, walaupun sedang dipenjarakan.
Jika dari dalam penjara Anwar boleh fokus membebaskan rakyat, bukan susah sangat untuk kita menumpukan perhatian sepenuhnya bagi melawan rejim kleptokrat.
Jika dari dalam penjara Anwar boleh fokus usaha membebaskan rakyat, bukan susah sangat untuk kita mencari mencari kesepakatan memenangani PRU14.
Jika dari dalam penjara Anwar boleh fokus usaha membebaskan rakyat, bukan susah sangat untuk kita memahami bahawa Anwar sedang meletak kepercayaannya kepada pemimpin PH dan rakyat Malaysia untuk membina negara yang lebih baik.
Pengorbanan yang dibuat Anwar sememangnya bukan sesuatu yang mudah, namun, ia harus diteladani bukan sahaja oleh seluruh PH, ia harus diteladani oleh seluruh rakyat Malaysia.
Suami kepada seorang isteri, Papa kepada enam orang anak, Bapa Reformasi kepada seluruh rakyat Malaysia, sekali lagi Anwar mengingatkan kita erti dan keperluan “korban”, walaupun sedang menderita di sebalik jeriji besi Penjara Sungai Buloh.
Selamat Hari Ayah, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Terima kasih atas segala pengorbananmu.
Adrian Lim Chee En menulis bagi pihak Kempen #BebasAnwar
mdl
Image result for duduk diam dapat duit

9 ulasan:

  1. Kesian melihat keadaan DSAI sekarang, ada keluarga pun tidak boleh diharap sepenuhnya, berubahlah DSAI, berubah kejalan yang benar, jangan bersubahat dengan mahafiraun yang telah meletakkan maruah kamu dan keluarga dibawah tapak kainya, jangan bersubahat dengan avengelis kristian dan jangan bersubahat dengan pankhianat, GS sentiasa membuka pintu rundingan kepada pkr untuk menghadapi bukan saja umno/bn bahkan GS sudah bersiap sedia untuk menghadapi avengelis kristian, pankhianat dan jugak mahafiraun, masih belum terlambat untuk DSAI mengalih kemudi kearah yang lebih baik dan cemerlang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saudara ni apa hal sebenarnya?

      Padam
    2. Hahah. Samdol btoi ko ni. Aku betul2 igt ko kesiankn anwar pd mulanya. Rupanya, aku yg patut kesiankan ko sbb masih tetap samdol dulu kini 4ever. Kononnya nak jaga islam, tp islam dlm dada terpelihara? Sblm burung ababil sampai, tntera abrahah pon pelik kenapa org makkah x pertahankan kaabah. Org makkah kata, kaabah tu Allah yg jaga. Manusia jaga dri sndiri. So, dtg lah burung bwk batu neraka. Kesimpulannya, islam x perlu dijaga kerana allah x perlukan hambanya utk jaga islam. Yg perlu d jaga, keteguhan iman dlm jiwa yg mudah rapuh ni.

      Padam
    3. Nope,

      Patut pun PAN tak berusaha langsung menghalang segala gejala buruk di negara kita ni.. lgbt, g25, fatwa negeri, etc.. sebab dia fikir Allah yg jaga utk dorang.. dgn erti kata lain kalau ada pendakyah atau pro lgbt memdekati anak2 mereka mereka tak perlu risau kerana bukan dorang yg patut jaga tapi Allah.. kalau ini teori yg digunapakai bermakna sepatutnya tiadalah kejadian murtad di negara kita yg tercinta ini kan kan kan..

      Sebaliknya pula dorang sibuk pula jaga kristian evangelis dari diganggu gugat sedgkan kristian inilah yg sdg menggugat akidah umat islam..

      Ntahlahh...

      Padam
    4. Hanya DSAI yang faham, kau tak faham diam je kot...

      Padam
    5. Memang aku kesian kat DSAI, tapi apa boleh buat iman tidak dijaga sepenuhnya, apabila iman dijaga secara autonya Islam terpelihara.

      Padam
  2. Ulama duniawi yg bertopengkan agama demi habuan dedak. Yang bathil dispkong yg benat ditentang. KING MAKIE DIDAHULUKAN POLITIK NATANG DIUTAMAKAN. Itu slogan yg patut digunakan kpd golongan ini yg asyik memaki hamun mencela org menggelar mefitnah orang dan yg lebih busuk lagi melacurkn agama yg kononya utk.menasihati dan jadi penasihat. PUNAIsihat oklah. Rakyat semakin menderita dgn kerajaan yg ada. Kauorg pulak duk sokong lagi. Mmg jahanam golongan agamawan akhir zaman inni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju memang jahanam.. ada ke patut golongan agamawan boleh menolak hudud di perak..?

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive