PANAS!! YB RAFIZI RAMLI BUAT HAL LAGI...PENING UMNOBN.

Rafizi RamliRafizi Ramli
Pakatan Harapan disaran memansuhkan Jabatan Hal Ehwal Khas (Jasa) yang kini dilihat menjalankan kerja-kerja propaganda BN dengan kakitangannya diagihkan ke jabatan lain atau diberhentikan.
Naib presiden PKR Rafizi Ramli berkata, kakitangan tetap Jasa yang telah menjadi sebahagian daripada perkhidmatan awam akan dipindahkan ke jabatan atau kementerian yang memberikan khidmat terus kepada rakyat seperti pendidikan, kebajikan dan kesihatan.
Beliau menambah, semua lantikan politik di peringkat tertinggi Jasa akan ditamatkan perkhidmatan manakala semua lantikan kontrak yang melibatkan ahli Umno yang didapati dilantik khusus bagi tujuan propaganda akan ditamatkan perkhidmatan.
Dengan merujuk buku senarai perjawatan, beliau turut menyemak senarai jawatan Jasa di seluruh negara yang mempunyai 272 kakitangan.
Pecahan kakitangan Jasa, ujarnya meliputi enam orang di Pejabat Ketua Pengarah;
Bahagian Gerak Saraf dan Perancangan Dasar (3 orang); Bahagian Pembangunan Insan (4 orang); Bahagian Khidmat Pengurusan (36 orang); Jawatan Sementara Lantikan Kontrak (127 orang); manakala pembantu tadbir, penolong akauntan, juruaudio dan pemandu (96 orang).
"Ini bermakna 47% dari keseluruhan kakitangan Jasa di seluruh negara adalah Jawatan Sementara Lantikan Kontrak (dengan kod JSKT).
"Jika dicampur dengan pegawai-pegawai tinggi yang juga adalah lantikan politik, maka saya anggarkan 50% dari kakitangan JASA adalah lantikan kontrak yang selalunya adalah lantikan politik untuk ahli-ahli atau pemimpin Umno mendapat imbuhan," tegas beliau.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for bukti gaji tone excel
Previous
Next Post »

21 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 4:24 PTG delete

Sundal nie yg jd pelopor langkah kekejangan tu yer...hehehe

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 4:54 PTG delete

Yang sebenarnya sundal ialah orang yang tunjuk kote dalam fb hahahahaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
17 Februari 2017 4:56 PTG delete

Ada satu dakwaan meluas ketua dewan ulama pas pahang mokhtar senik tunjuk kote dalam fb!!!

Kau taknak sebarkan ke??? Hahahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 9:39 PTG delete

Kote bengkok selepas memuki chinadoll....hehehe
Sampai terlupa jam oh mega..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 9:43 PTG delete

Mahdey sendiri tetap dgn pendiriannya sampai skrg yg sundal gay tu tak layak jd pm...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Februari 2017 11:36 PTG delete

Mr nobody, I have told you how boring they are. Look at their irresponsible and baseless comments. I choose to call them stupid.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Februari 2017 9:39 PG delete

Congratulation! Right after GE 14 we are going to have a new TPM from DAP!

To PAN this statement is not boring keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Februari 2017 10:04 PG delete

Getting more. This is one of your uncountable stupid hearsay defamatory issues. Don't you have any better and reliable matters that will help you look cleverer? Or you are just fated to be this stupid?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Februari 2017 10:14 PG delete

With your keh keh keh, you really sound like a lunatic ape that is given a little skill to say something. But an ape is still an ape, right?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Februari 2017 3:21 PTG delete

This is not a hearsay. As far as rakyat are concerned to date, tun mahathir has yet to withdraw his most sincere statement that dsai was a dot dot dot.. we malaysian will always take this so called most credible allegation as an undisputed fact until he himself withdraws it officially which i believe is unlikely!

Agreed with 10:14.. an ape is still an ape.. similar goes to barua which is still a barua, right?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2017 11:47 PTG delete

Apa ko merapu ni walataik... Mana bukti video matsabu tolak hudud??????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2017 11:48 PTG delete

Fuck off u

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2017 11:50 PTG delete

The stupid wanrosli pls show me matsabu videos????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2017 11:51 PTG delete

Abistu.hadi kingmaki tu layak ke jd pm????kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Februari 2017 11:52 PTG delete

Hadisundal pelopor 90juta rasuah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Februari 2017 9:42 PTG delete

Dah lama tak bukak blog patutlah kamu tak tahu yg nobody pun dah lama disayurkan.

Tentang bab tuduhan si islam menyokong si kafir menolak hudud itu sudahpun aku ulang beberapa kali. Tapi aku tak kisah utk ulang siar lagi. Ianya berbunyi begini (ini versi yg lebih mudah utk difahami oleh PAN) :

"Apakah beza antara si kafir yg menolak hudud dgn si islam yg menyokong si kafir itu?"

Kalau dah faham soalan tu kira baguslah kerana ianya bukan tuduhan yg memerlukan bukti tetapi hanya sekadar soalan yg memerlukan jawaban!

Reply
avatar
Sam Stayer
AUTHOR
28 Februari 2017 9:44 PTG delete

Bespoke web development and web design
Manufacturer websites for business - the company WebiProg offers you bespoke web development and web design of online stores based on CMS OpenCart or other platforms. You will get: custom desing, speed optimization, security patches, catalog, multilingual, multisite, connection to different payment and delivery systems, etc. Visit us at: http://webiprog.com

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 12:03 PTG delete

Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:32 PTG delete

Tahniah Mat NASIR kerana percayakan alQuran juga. Cuma mintak kamu tlg bgtahu husang musang akan bahaya fitnah tu! Dan kita bagi masa kpd husang utk videokan bukti yg dia ada (kunonnya)..

AlQuran ada menyebut kewajiban melaksanakan hudud. LKS pula ada menyebut kewajiban menolak hudud. Jadi MOHD NASIR boleh tak tolong bgtahu mana satu pilihan PH? Samada beriman kpd alQuran atau LKS?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:03 PG delete

Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 4:16 PTG delete

Laa.. tapi mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes