PANAS!! : BERITA PANAS DARI NEGERI KELANTAN..RAKYAT KELANTAN MESTI BACA.

Husam naik di atas pentas ceramah mega Pas bertajuk 'Husam lari dari debat baiah' . Duduk di depan adalah penceramah utama, Nasruddin Daud.Husam naik di atas pentas ceramah mega Pas bertajuk 'Husam lari dari debat baiah' . Duduk di depan adalah penceramah utama, Nasruddin Daud.
Ceramah mega anjuran Pas Kelantan yang bertajuk "Husam lari dari debat baiah" malam tadi kecoh apabila penasihat Amanah Kelantan Datuk Husam Musa itu 'mari' ke majlis yang membicarakan tentang beliau itu.
Husam yang turut naik ke pentas itu bagaimana tidak diberikan sebarang peluang untuk berucap walaupun beliau tunggu sehingga penceramah utamanya, Datuk Nasruddin Daud berucap.
Peristiwa itu disaksikan ribuan penonton di perkarangan stadium itu dan juga melalui siaran secara langsung yang disiarkan facebook. Ini kerana, kedua-dua pihak membuat siaran langsungnya melalui facebook masing-masing.
Ceramah Mega Husam lari yang dianjurkan oleh Pemuda Pas Kelantan.Ceramah Mega Husam lari yang dianjurkan oleh Pemuda Pas Kelantan.Husam ketika mengulas peristiwa itu berkata, ingatkan malam tadi debat bai'ah akan berlangsung
"Malang! Bukan Husam Lari. Husam mari," tulis beliau dalam satu kenyataan ringkasnya.
Namun, katanya, majlis ini hanya menjadi majlis mempamirkan pimpinan kerajaan Kelantan yang tidak gentleman.
"Jangkaan saya akan diberi berucap sepatah dua - meleset," kata Husam.
Husam menegaskan, "Untuk makluman YB Meranti (Nasruddin) - saya masih bersedia berdebat bila-bila masa dengan beliau.
"InsyaAllah saya tidak akan lari. Saya mari," kata Husam.
Ketika Nasruddin berucap malam tadi, wakil beliau yang juga ketua pemuda Amanah Kelantan, Jeming @ Hazmi Hassan meminta kepada pengerusi majlis agar membenarkan Husam bercakap.
Namun, pengerusi majlis yang juga Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Kelantan, Nazman Che Iberahim berkata, Nasruddin tidak membenarkannya.
Husam telah menjadi sasaran Pas sehingga menjadikan beliau sebagai tajuk ceramah mega yang diadakan di perkarangan Stadium Sultan Mohamad ke 1V Kota Bharu itu.
Pemuda Pas juga menganjurkan laporan polis ke seluruh negara ekoran kenyataan Husam sebuah bank tempatan, Affin Bank telah digunakan untuk menyalurkan wang kepada Pas oleh Umno.
Nasaruddin dalam video yang disiarkan Sinar TV berkata, cukup sekadar nafi sahaja.Nasaruddin dalam video yang disiarkan Sinar TV berkata, cukup sekadar nafi sahaja.Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man terus berkata, Pas akan saman Husam ekoran dakwaan itu.
Namun ketua penerangan Pas, Nasruddin Hassan pula berkata, cukup nafi sahaja tidak perlu buktikan.
Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi pula berkata, Husam membuat dakwaan itu sebab takut menyertai pilihan raya kerana takut kalah tanpa mengesahkan Pas akan saman atau tidak.
Ekoran itu, Husam berkata, Hadi hanya perlu nyatakan hendak saman atau tidak bukannya bercakap berbelit-belit.

Jangan berselindung di balik jubah

Sementara itu, ulama muda Pas, Nor Azariza Mohd Alawi yang lebih dikenali Ustaz Ja mendapat serangan bertubi-tubi apabila bercakap berbelit-belit dalam isu kedatangan Husam ke majlis itu.
Ustaz Ja diminta jangan berselindung di sebalik jubah.Ustaz Ja diminta jangan berselindung di sebalik jubah.Sebelum ceramah itu, Ustaz Ja menulis, Husam dijemput ke majlis ceramah malam tadi namun selepas Husam hadir, beliau dituduh mengacau majlis orang pula.
"Pesan ko Datuk Husam, dia juga dijemput hadir" namun tulisan beliau berubah kepada "Jangan ganggu majlis ore" pula selepas itu.
Ekoran itu, serangan bertalu-talu datang kepada ustaz muda yang kini Ketua Pemuda Pas Kota Bharu itu.
Hazmi Hassan, ketua pemuda Amanah Kelantan berkata, "Nasihat saya kepada Nor Azariza Mohd Alawi. Berani buat berani tanggung. Jangan berselindung di sebalik jubah."
Beliau meminta Ustaz Ja bertanggunjawab dan jangan banyak pusing-pusing.
"Jujur dengan apa yang kita ucap dan berani bertanggungjawab dengan apa yang kita buat. Mata-mata sedang melihat dan menilai. Apakah anta seorang Ustaz atau penjahil," tulis Hazmi mengutuk Ustaz Ja.
Ustaz Ja dalam posting terbaru selepas Husam datang ke ceramah itu mencadangkan Husam menganjurkan ceramah sendiri.
"Nasihat saya...Datuk Husam buat ceramah tajuk : Nasaruddin Daud berdalih debat baiah. Lepas tu berucap lah panje mano pun... tok ser berhenti pun tak apa.. nok tengok berapa ore hak mari...
"In Shaa Allah Ambon tok gi dengar Dato ceramah ..Sekian. Jangan ganggu majlis ore." tulis beliau yang sebelum program berlangsung berkata, Husam turut dijemput.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for ramai berjaya dengan tone excel
Previous
Next Post »

62 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 9:29 PG delete

Wan rosli dan nasrudin ada persamaan. Berani tuduh tapi tak berani jawab. Kalau jawab pun berbelit belit dan tidak akademik. Para walaun, time to think. Isu 90 juta,TITM nak saman, Tontowi ckp cukup sekadar nafi. Tuan presiden pulak keluar statement bangang yg husam keluar cerita 90juta kerana nak elak bertanding. Islam itu bijak bukannya taat menkhinzir buta. Test market Kat padang merbok, Kat parlimen diberi peluang 2 kali, minta tangguh. Tolonglah Jgn membangangkan diri sendiri. Serang madey yg sudah tak berkuasa, sokong pemerintah zalim tapi hujah nak pakai Quran. Kata DAP anti islam, MCA, MIC dan GERAKAN pula mcm le sokong dari dulu. Hidup pemimpin PAS sekarang kaya raya, rakyat terabai. Saiz padang merbok hanya muat paling ramai 30k (40k pun boleh la) tapi claim 300k. Bertingket tingket bangangnya. Please la walauns, hidup biar bermaruah, hujah biar bernas, bangang biar bertempat menuduh biar berasas. Doakan wan rosli agar tidak terus jadi bangang dan membangangkan. X reformist mmg tak boleh pakai. We are still reformists till today. We need to reform this country but people like the so called engineer wan rosli and x reformist are the real betrayals.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
21 Februari 2017 11:07 PG delete

Senang macam ni lah bincang balik tarikh nak berdebat tu. Kita tak mahu dgr lagi alasan nak rujuk kpd Yusoff Qardawi lah sedangkan masa arwah TGNA ada tak mau pulak dirujuknya kpd Yusoff Qardawi! Alasan belaka tuh!

Lepas tu kalau saya jadi husam sepatutnya saya lebih redha dan gembira bila dipecat dari parti yg saya sendiri tak yakin akan kredibiliti para pemimpinnya. Bila didapati pemimpin kafirun yg lebih berkredibiliti jika dilihat kemampuannya mempengerusikan mesyuarat membelek fatwa utk org islam sebelum dibawa kpd YDPA, sepatutnya saya bersyukur kpd Allah akan pendirian yg sedemikian rupa! Jadi dgn platform parti yg baru sepatutnya teruslah berjuang menyerang parti melayu daripada menyerang parti islam memandangkan pemimpin parti islam yg saya yakini kurang berkredibiliti (kononnya).

Mengenai lain2 perkara yg dibangkitkan oleh 9:29 spt di atas, telah acap kali saya bincangkan dgn hujah2 yg padat. Dan yg terakhir sekali masih menunggu jawaban daripada para munafikun akan soalan saya spt di bawah:

Apakah bezanya antara si kafir yg tolak hudud dgn si muslim yg menyokong si kafir itu?

Harap tuan 9:29 yg merasakan diri itu bijak silalah beri jawabannya. Ramai org PAN sdg menunggu ni!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 12:19 PTG delete

Salam en. Anonymous,

X tahu nak jawab ke??? Pusing2 nampak!!!

Sorrylah busy sikit sekarang tak sempat baca blog ni haha!!!

Selama ni pas yang berdolak-dalik nak debat lepas tu buat ceramah pulak kata orang lari!!!

Sekarang orang yang dikatakan lari tu datang halau pulak!!!

Apa ni???

Pas dah jadi pondan ke???

Ataupun ustaz nasrudin takut kot??,

Maklumlah, belajar degree agama tak lulus hahahaha!!!

Eloklah tu!!! Kau pun belajar x pandai berketuakan orang tak lulus!!!

Tak payahlah nak reka cerita tak logik al-qaradhawi la, nik aziz lah macam cerita tak logik anwar beraksi dalam majalah lucah jepun sampai sekarang tak boleh beri bukti!!!

Saya cadangkan tukar nama pas jadi parti pondan2 setanah melayu hahahaha!!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
21 Februari 2017 1:11 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
21 Februari 2017 1:16 PTG delete

Nobody sendiripun tak berani jawab soalan aku.. tak pe aku ok jer..

Memang betul takde adab pergi kacau majlis orang.. sama jugak perangai masa dlm DUN hari tu.. sebelum ni buat tuduhan bukti pun takde.. lain kali kalau kita nak org hormat kita kena lah jaga adab2nya. Sbg contoh kalau kita jadi exco:

a. kalau nak beri tanah jgnlah kpd pemimpin kafirun dari negeri perak.
b. kalau kita telah membalun balak janganlah pula tuduh org lain membalun balak sama.
c. kalau kita nak berdebat janganlah cipta berbagai alasan utk gagalkan usaha debat.
d. kalau kita nak tuduh org akan sesuatu isu janganlah sorok bukti (itupun kalau ada - arwah tgna tak pernah ajar ni)
e. kalau kita nak jatuhkan seseorg pemimpin janganlah bayar ratusan ribu ringgit kpd kick......

Tu je lah pandangan aku kalau nak jadi pemimpin yg berkaliber. Ni nasihat utk semua makanya tidaklah ditujukan kpd sesiapapun secara spesifik!

Reply
avatar
mohd nasir
AUTHOR
21 Februari 2017 1:28 PTG delete

Betul kafir tolak hudud kerana Mereka bukan Islam. Betul jugak ada muslim sokong DAP. Tapi, adakah menyokong DAP bermaksud Mereka menolak hudud? Sila buktikan, Tak kesah le dlm bentuk apa pun yg Mereka yg menyokong DAP juga membawa maksud menolak hudud. UMNOBN hidup dgn perlembagaan Lord Reid (ini bukan hudud ye) Dulu presiden wan rosli cakap sembelihan, sembahyang dsbnya oleh mereka adalah tidak sah kerana Mereka menentang perlaksanaaan hudud. Sekarang presiden parti Wan Rosli berkata bersama UMNO tak ada masalah malahan, kerajaan zalim ini perlu dipertahankan. Semua telah Nmpk betapa PARTI WAN ROSLI telah byk kali berasmara dgn UMNO. Apa hukumnya pula berpeluk, berasmara, byk kali jugak ajak UMNO kahwin sedangkan jelas UMNO dan konco2nya masih bertegas tidak akan membenarkan hudud dijalankan? Apakah ini bermakna PAS juga sebenarnya tidak mahu pun hudud dilaksanakan kerana sahabat karib mereka sekarang adalah UMNO. Come on wan Rosli, until now I just hate your silly points, don't make me hatw

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 1:31 PTG delete

Don't make me Hate you personally especially your virused brain. You can remain stupid if that is your choice but please most of the malaysians are not as what you might have been thinking

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 2:07 PTG delete

Apa soalan kau yang aku tak berani jawab???

Soalan aku ada dakwaan meluas bahawa mokhtar senik ketua dewan ulama pas pahang tunjuk kote dalam fb kenapa kau tak sebarkan kau tak jawab pun???

Adab apa yang kau cakap???

Islam ada ajar ke mencerca orang sampai buat majlis tanpa beri peluang orang tu jawab???

Adab mana kau belajar??? Adab belajar daripada lebai tak lulus universiti tetapi mengaku jadi ulama ke???

Untuk pengetahuan semua ustaz nasruddin exco agama kelantan tak lulus universiti!!! Maksudnya bodoh lah tu hahaha!!!

Lagi satu siapa kata husam tak diajak??? Ustaz aja timbalan ketua pemuda pas kelantan ajak dato husam datang ke majlis tu lah!!! Kalau kau tu bodoh tak tahu fakta semak fakta kau dulu!!!

Yang berdolak-dalik macam pondan tu ustaz nasruddin dan budak2 pas lah!!! Dato husam dah ada depan mata apahal takut nak debat???

Kata orang tua2 berani kerana benar takut kerana pondan!!! Takkan takut sangat dengan kebenaran sampai macam tu sekali???

Kau kata husam beri tanah pada cina perak dan sebagainya kenapa kau tak sebut yb nga daripada dap??? Takkanlah kecut peut sampai sebut nama pun takut kot hahaja???

Aku tahu fakta kes tu. Tapi kita tak payah panjangkan cerita. Masa debat tu tanyalah husam!!!

Husam dah beli takkanlah pas tak jadi jual pulak!!! Cakap berdegar2!!!

Kau cakap dengan pas kote bukan untuk tunjuk dalam fb lah mangkuk!!!! Kalau tak jadi debat pas tak ada kote!!!

Tukar namalah jadi parti tak ada kote setanah melayu!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 2:15 PTG delete

Lebih baik berasmara dengan umno dari berasmara dengan kafir DAPigs.

Berpeluk sesama muslim tidaklah haram, berpeluk dan bersalam dengan kafir ada batasnya, kita muslim tidak boleh menghulurkan salam terlebih dahulu biar kafir yang hulurkan tangannya dulu, itu adalah kehidupan Islam.

Dalam Al Quran ada banyak ayat-ayat Allah SWT melarang mukmin mengambil kafir menjadi penolong dan pemimpin, Allah SWT sudah menjelaskannya beribu tahun dahulu.

Oleh kerana ada 15k sebulan maka apa yang digariskan oleh Allah SWT mereka sanggup ketepikan dan sanggup pula menjadi munafik yang dilatih oleh kafir untuk menentang Islam.

Lihat saja umat Islam di Penang yang terbelenggu dengan pimpinan kafir yang mengganggu gugat majlis fatwa sehingga membuatkan umat Islam Penang terkeliru dan disokong pula oleh munafikun yang kelaparan dedak.

Begitulah keadaan umat Islam apabila pemimpin yang dipilih adalah dari golongan kafir maka apa yang digariskan oleh Islam tidak perlu diikuti sebabnya kafir ini tiada iman, mereka adalah golongan ingkar yang menolak untuk beriman kepada Allah SWT dan Rasul.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 2:26 PTG delete

Bahalol, soalan aku pun kau tak jawab lagi?

Diantara Madey dan DSAI siapa yang bersalah?

Husang ni memang bacul dan pengecut, bila minta tarikh nak ajak berdebat macam-macam alasan, nak jumpa Yusutt Qardhawi pulak.

Kan PAN dah ada ulamak, ulamak PAN tiada pengaruhnke?

Bagi je tarikh yang sesuai jangan berdalih lagi, jangan jadi bacul dan pengecut.

Maksud An Anon, PAN lah yang bersekongkol dengan DAPigs berkenaan dengan tanah yang digadaikan kepada kafir DAPigs di Perak.

Dan mereka terikat dengan perjanjian pangkor 2 yang ditandatangani oleh munafik PAN.

Bila diminta tarikh berbagai alasannya, terserlah sifat bacul dan pengecut Husang walaupun ada kuasa 10 dan 15 kali mimpi jumpa ATGNA.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 2:45 PTG delete

Kau ni bodoh lah!!!

Kau tak reti baca bahasa malaysia ke??? Jangan cakap aku kau ni bangladesh sampai kena cakap urdu!!!

Aku dah jawab soalan kau!!! Kau boleh baca jawapan aku yang lepas kalau kau bukan bangla la!!!

Soalan aku pulak kenapa macam pondan tak jawab???? Memang kalau walaun kena jadi pondan ke???

Kenapa kau tak sebarkan dakwaan meluas ulama pas tunjuk kote dalam fb??? Tunjuk kote bukan maksiat ke???

Dah nak debat kenalah minta tarikh!!! Takkanlah kau bodoh sangat macam tu??? Jangan pusing2 reka cerita yusuf alqaradhawi lah!!! Macamlah aku tak tahu lebai2 kaki kencing!!! Penipu punya lebai cakap auta bukti tarak!!!

Tak payah kau nak menipu pasal tanah kes husam lah!!! Kalau exco agama kau bodoh tak lulus universiti kau nak jadi bodoh juga apahal???

Kalau husam bacul dia tak datang majlis tu lah!!! Kau pesan kat nasruddin kalau bacul periksa pun tak lulus takut macam pondan, pergi thailand lah tukar jantina!!!

Tak payah beri tarikh pun husam datang, tarikh apa yang pas minta lagi??? Tarikh exco agama nak tukar jantina ke hahahaha????

Kau pesan dengan pas, korang yang kena tetapkan tarikh, jangan nak pusing2!!!

Takkanlah korang semua nak tukar jantina kot???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 2:51 PTG delete

Pas tu bukan berasmara, pas tu berzina hahahaha!!!

Jangan lepas ni kau cakap lebih baik berzina dengan orang islam daripada berzina dengan orang kafir hahahaha!!!

Apa yang bezanya umno dengan dap???

Umno bukan islam!!! Dap bukan kafir pun!!! Takkanlah kau sebodoh tu????

Adakah kalau jadi walaun kau kena jadi bodoh???

Al-quran mana kau ikut??? Alquran syiah ke??? Kau sebut pada aku satu je pandangan ulama muktabar mengatakan umno islam atau atau dap kafir???

Kau jangan buat lawak dengan akulah kata umno beriman kepafa Allah dan rasul!!! Kau ni mabuk ketum ke???

Lagi satu dah terbukti pemuda pas pulau pinang byat fitnah pasal fatwa kau nak cerita apa???

Memang kalau jadi lebai kena jadi kaki kencing ke???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
21 Februari 2017 3:15 PTG delete

Agreed with you 1:31.. should we ask PAS members who they love most between hudud and kafirun (who chaired the exco meeting which to decide whether the fatwa can be forwarded to our YDPA), i am very sure the answer will be hudud.

Should we ask MOHD NASIR who he loves most, i think everyone here will now the answer immediately and very clearly!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 3:30 PTG delete

Again, as what you have been doing. You are not answering Mohd Nasir's questions. Not even one. I really pity you. Normally a cornered dog would fight but you select to scratch the wall even there is no way out. If I were the master,mercy killing will surely be my preference.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 3:32 PTG delete

Again, as what you have been doing. You are not answering Mohd Nasir's questions. Not even one. I really pity you. Normally a cornered dog would fight but you select to scratch the wall even there is no way out. If I were the master,mercy killing will surely be my preference.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 3:41 PTG delete

I also agree with you two although i use present tense instead of 3:15 use past tense haha!!!

Still, why should we ask pas members perplexed me!!! They are too stupid that when it comes to halal and pigs they choose pigs hahaha!!!

So, when it comes to ahli sunnah and syiah they choose syiah thinking that it is ahli sunnah hahaha!!!

So when it comes to hudud they choose ruu355 thinking that it is hudud hahaha!!!

There is no such thing as hudud and kafirun, only stupidity hahaha!!!

What to expect from pigs anyway!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 4:20 PTG delete

Hahahaha....sundal babi nobody klu bab spin dah hampir sama dgn peliwat tua tu...
Peliwat tua tu klu berhujah berdegar2 tapi melafazkan sumpah laknat mcm babi tak sanggup..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 4:27 PTG delete

Org lain berzina tutup2...
Anwar ibrahim berzina... dirakam video..Hebat kutuk org...pemimpin pujaan hati dia pulak berzina dgn rakaman video..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Patut pon meroyan bagai bila spin

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 4:38 PTG delete

Ko kena ingat siapa dlm umno yg tolak hudud ketika itu.Tak lain tak bukan ialah mahdey simamak kerala.Era mahdey dah berlalu wlpun tgh berusaha meneruskan legasi memewahkan waris..anak..proksi dan kroninya.Cuma dia salah org yg ditentangnya.
Skrg dia umpama anjeng yg berada dlm kandang yg salah dan tuan barunya turut mghadapi masalah dgn anjeng yg puas mggigit mrk yg didendami suatu ketika dulu.
Tiada salah jika pemimpin2 yg ada skrg mencipta suatu dimensi baru dlm memartabatkan agama.Cuma jangan org yg sah kapirnya sibuk2 mencampuri hal agama dan fatwa yg bukan hak mrk.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 4:38 PTG delete

Hahaha babi tu pigs pigs tu pas+ikatan=gagasan sejahtera hahaha!!!

Takkanlah pengikut ecxo agama kerajaan kelantan bodoh tak lulus periksa bodoh macam ni???

Memanglah bodoh!!! Exvo kencing berdiri walaun kencing berlari!!!

Hadi pulak kuat kencing hahahaha!!!

Tukar nama parti la jadi parti tunjuk kote dalam fb setanah melayu!!!

Itupun sebelum tukar jantina di thailand hahaha!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 4:41 PTG delete

Hahaha....kote datuk seri anwar bin ibrahim yg bengkok tu boleh jadi simbol parti pgayR..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 4:43 PTG delete

Atau jadi simbol pakatan haprak...
Gerenti puak2 lgbt menangis terharu..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 4:52 PTG delete

Umno yg sekarang nak terima hudud? Bangang Tak habis2. Lihat kemusnahan yg telah dan masih mereka lakukan. Imdb, tabung haji, felda, lagi, lagi dan lagi. Lihat juga cara hidup mereka. Islamik le sgt. Hahahahaha... Ko ni biol ke apa ha?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
21 Februari 2017 5:44 PTG delete

3:32, tak payah nak menyamarlah MOHD NASIR!! keh keh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
21 Februari 2017 5:51 PTG delete

Talking about syiah, i would like to remind you that you better refer to mat sabu first for any issue regarding syiah that to be highlighted in this forum keh keh!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
21 Februari 2017 5:59 PTG delete

Oiii MOHD NASIR! Bila kau nak jadi berani jawab soalan aku ha? keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 9:56 PTG delete

Bahalol, jawab dulu soalan aku, diantara Madey dan DSAI siapa yang bersalah?

Jangan pulak keduanya tidak bersalah pada pemahaman kau, semua kau sanjung peliwat pun kau sanjung dan memfitnah pun kau sanjung.

Mana pendirian kau bahalol?

Tunjuk kote? kahkahkah, cuba kau bagi bukti kote?

Bila bagi tarikh minta tangguh dari Disember, Januari pulak dari Januari Februari pulak, bila Februari minta tarikh 18 Februari, dah tahu 18 Februari ada perhimpunan RUU, tarikh ni jugak Husang nak, tak ke bacul macam tu.

Nak buat kat stadium dah tempah stadium, apa lagi Husang mahu? kalau dah pengecut dan bacul tak payah nak sembang la, penipu dan lebong Husang sama macam Wan Rohim, bahalol.

Nasib baik DAP kecundang di Perak, itu pun sebab ada 3 ekor barua dua dari PKR dan sekor dati DAPigs yang amat mudah dibeli oleh umno/bn.

Kalau tak habislah tanah kat Perak jadi hak kafir DAPigs, ada ulamak pun ulamak dah dibeli oleh DAPigs dan terikat dengan perjanjian pangkor 2. Inilah dikatakan ulamak yang ada agama tapi dijualnya agamanya pada kafir DAPigs.

Kalau betul Husang anak jantan kenapa tarikh yang dicadangkan tidak digunakan sebaik mungkin oleh Husang, kan nampak kebaculan si Husang ni.

Cepat nyatakan pendirian kamu diantara Madey dan DSAI siapa yang bersalah?

Bahalol.


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 10:32 PTG delete

Oii budak, mana video mat sabu tu?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Februari 2017 11:00 PTG delete

Bahalol, yang cakap berzina tu kau yang cakap, memang salah lah kalau berzina tak kira dengan kafir atau sesama Islam.

Kalau setakat berpeluk sesama lelaki itu diharuskan tapi bagi golongan LGBT pulak, bukan setakat berpeluk je liwat pun dihalalkannya macam tuduhan yang dilemparkan kepada DSAI, berat tuduhan tu, pasal tu golongan LGBT ni kuat menyokong DSAI.

Macam Azrul yang menentang RUU, tengok muka pun dah nak muntah bayangkan kalau diliwat, rasanya pengsan terus, kahkahkah.

Memang umno bukan Islam dan DAPigs pun bukan kafir tapi manusia yang membawa DAPigs tu bermajoritikan kafir dan yang membawa umno pulak bermajoritikan Islam, jangan jadi bodoh dan bahalol.

Kafir tetap kafir selagi mereka belum bertaubat dan beriman kepada Allah SWT dan Rasul.

Kepala hotak kau nak cerita pasal fatwa konon, dah memang pimpinan munafikun dan kafirun di Penang sudah jelas penglibatannya.

Lim Kit Sialan kata nak saman TGHA, bacul jugak rupanya Lim Kit Sialan nih,

Saman lah woi, kami tunggu nih, jangan jadi pengecut macam Husang kuasa 10.

Bahalol.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 11:07 PTG delete

Kaulah bahalol!!!

Selama ni kau tak tahu aku dah jawab???

Kau ni terencat akal ke apa???

Memang kalau nak jadi walaun kena jadi bahalol macam nasruddin tak pass exam ke???

Yang kau tu, soalan aku ulama pas tunjuk kote dalam fb kenapa kau tak jawab???

Soalan kau je aku kena jawab soalan aku kau tak payah jawab pulak???

Tukar jantina lah kalau dah pondan macam tu!!!

Memang kalau jadi walaun kena jadi pondan ke???

Kau tak payah cerita pasal 3 adun lah!!!

Kalau tak sebab ustaz ahmad awang dari dulu lagi hadi sial lacurkan politik pas!!!

Apasal hadi tak berani berhadapan dengan husam????

Tak ada telur kot???

Maklumlah haji sotong hahaha!!!

Kalau pas taknak debat pas pondan suruh tukar jantina!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 11:21 PTG delete

Hahahahaha kote mokhtar senik ketua ulama pas pahang dalam fb boleh dijadikan lambang pas sekarang tak ada kemaluan hahaha!!!!

Siapa nak tengok aku ada dia punya link hahaha!!!

Ketua ulama pas pahang tunjuk kote!!!!

Jadi walaun betkhidmat untuk parti tunjuk kote hahaha!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 11:23 PTG delete

Atau jadi simbol pas kote tunjuk fb!!!

Maklumlah dakwaan meluas ketua dewan ulama pas mengorat dengan cara macam nak merosakkan wanita muslim tunjuk kote dalam fb!!!

Itulah lambang pas merosakkan bangsa dan agama dengan cara tunjuk kote hahahaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 11:32 PTG delete

Kaulah bahalol pemfitnah!!!

Mana bukti kau pasal lgbt???

Lim guan eng tanya bila kerajaan pulau pinang halalkan lgbt???

Yang aku tahu kau kaki fitnah!!!

Sampai sekarang fitnah kau video seks terlaris di jepun video vip malaysia kau tak daoat buktikan hahaha!!!

Lebai kaki kencing!!!!

Lebai babi tak kenal halal haram!!!

Sebab tu Allah laknat pas sebagai babi!!!!

Aku ada link ketua dewan ulama pas tunjuk kote dalam fb kau taknak check ke hahahaha???

Wahai babi, kalau pemimpin pas tunjuk kote, kau ingat dia berdosa ke tak???

Sama juga macam kau, kalau kau memfitnah dan mereka-reka cerita kau berdosa ke tak???

Lagi satu, kalau nasruddin taknak debat cakap dengan dia pergi buang kote di thailand lah!!!

Tak payah mimpi 100 kali, kalau pondan buat apa ada kote hahahahaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 11:38 PTG delete

Kalau dirakam video guna night vision sebab nak kaburkan wajah kau kata berzina, mustafa ali pemimpin pas pun berzina lah macam tu hahahaha bodohnya kau ni!!!

Mustafa ali berzina dengan china doll lah macam tu hahaha!!!

Apasal kau tak cakap ketua dewan ulama pas berzina juga???

Lagi pulak merosakkan wanita muslim, kalau china doll macam mustafa ali tu oklah sikit kan bodoh???

Dia ada gambar tunjuk kote dengan telanjang dada dalam fb!!!

Lagi clear tak tutup!!!

Ikut logik kau, ulama pas tu lagi berzina terang benderang tak pakai night vision kahkahkah bodohnya walaun ni!!!

Itulah dapat exco pun tak pass periksa bodoh nak mampos!!

Betullah orang cakap pas parti lebai bodoh berketuakan ulama tunjuk kote dalam fb!!!

Dakwaan meluas tu!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Februari 2017 11:45 PTG delete

Talking about syiah you better refer to hadi sial pro syiah no 1 in the world hahahaha!!!

Hadi has already embraced syiah leaders while mat sabu, dr yusuf alqaradhawi and other well-known scholars refused!!!

In accordance, all mosques in selangor have condemned hadi sial for his antic and not mat sabu!!!

No wonder now pas and umno have mutaah arrangement!!!

Hahahaha!!! I suspect ruu355 has syiah elements that make it flaw hahaha stupid lebai!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Februari 2017 12:01 PG delete

Baguslah mahathir tolak hudud masa tu!!!

Sekarang baru aku perasan!!!

Hadi awang tu kalau najib rompak bukan kena hudud, siap cover lagi!!!

Kalau contohnya ketua dewan ulama pas berzina bukannya kena hudud, siap diselamatkan!!!

Itu hudud apa??? Hudud syiah???

Gerakan dan mca tolak hudud kenapa kau bakar bendera dap???

Pilih kasih macam tu nak hudud???

Memang padanlah kau hudud tak dapat dilaksanakan!!! Yang nak laksanakan lebai bodoh kaki kencing!!!

Allah pun dah panggil pas sebagai babi jadilah ruu355 pas ruu355 babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Februari 2017 12:12 PG delete

Kau menyamar tukar2 nama tak apa pulak???

Dia tak fitnah pun!!!

Lagi baik daripada kau fitnah mat sabu tolak hudud last2 sekali terbukti lebai kaki kencing!!! Gambar mat sabu yang cakap lebai hahaha!!!

Belum lagi kata anwar beraksi dalam majalah lucah jepun sampai sekarang tak dapat tunjuk bukti!!! Fitnah lah tu confirm lebai kaki fitnah!!!

Kalau kau nak link ketua dewan ulama pas pahang tunjuk kote dalam fb aku boleh beri!!!

Apasal, kalau lebai buat maksiat tak berdosa ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Februari 2017 12:14 PG delete

Soalan aku kenapa kau tak sebarkan mokhtar senik ketua dewan ulama pas pahang tunjuk kote dalam fb kau tak pernah jawab kau suruh pulak orang jawab soalan kau!!!

Kalau kau pondan macam nasruddin exco agama kelantan tapi pelajaran agama pun terkandas, korang 2 orang elok pergi thailand tukar jantina!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 12:49 PG delete

Rupanya ko pon dah tonton video datuk seri anwar memuki chinadoll yer.....hehehe
Kote bengkok..cai
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Februari 2017 12:51 PG delete

Sorry aku tak perasan 2 perkara tadi!!!

Bila masa husam tangguhkan debat baiah daripada disember tahun lepas sampai sekarang???

Woi walaun!!! Kalau sampai sekarang kau tak boleh tunjuk bukti anwar beraksi dalam majalah lucah jepun, kenapa aku nak percaya cerita fitnah yanh kau reka sendiri???

Aku ada saksilah dalam perbincangan debat tu!!! Puak nasruddin yang kena tetapkan tarikh!!!

Kalau pondan pergi thailand buang kote jangan tunjuk dalam fb!!!

Lagi 1 lim kit siang sedang menimbang untuk saman hadi berdasarkan nasihat rakan2. Yang pas sampai sekarang kata dah saman claire brown tapi tipu tak saman2 apahal???

Parti Lebai kaki penipu ke???

Kau cabar lim kit siang kau tak ingat kes lim guan eng dan nasruddin hassan at-tantawi apa jadi???

Tak sempat bicara nasruddin tu dihukum memfitnah!!!

At-tantawi kata apa??? Solat 2 rakaatlah dan macam2 akhirnya kantoi memfitnah!!! Merosakkan imej islam je!!! Kau ingat sembahyang 2 rakaat kau boleh memfitnah ke???

Kalau dah jadi lebai kena jadi kaki fitnah ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Februari 2017 12:58 PG delete

Memanglah!!! Aku check dulu fakta bukan macam kau memfitnah anwar beraksi dalam majalah lucah jepun!!!

Mana bukti???

Aku pun dah check ketua dewan ulama pas pahang tunjuk kote dalam fb!!!

Kau nak link dia ke???

Hahahhahahah ulama pas ulama lucah tunjuk kote hahahhaha!!!!

Tapi pondan nak berdebat baiah hahahhahah!!!!

Kau cakap dengan ulama pas kot bukan untuk tunjuk dalam fb tetapi debat lah kalau ada kote!!!

Kalau tak ada kote pergi thailand kasi buanglah!!!!

Ulama tak ada telur!!!

Tapi kalau periksa pun fail ulama apa???

Orang bodoh kita tak panggil ulama!!!

Panggil lebai je hahahhaha!!! Tak pun walaun hahahahha!!!!

Lebai nasruddin exco agama pas yang pondan kahkahkah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Februari 2017 1:19 PG delete

Woi mangkok,

Aku dah jadi curiga dengan kau. Kau dah tengok ke majalah lucah jepun yang kau kata anwar beraksi tu???

Kalau kau dah tengok takkanlah kau tak boleh beritahu nama majalah lucah tu??

Hei lebai kencing, benda yang tak ada kau fitnah, ulama kau tunjuk kote dalam fb kau buat2 tak nampak!!!

Patutlah kau dan parti kau dilaknat sebagai babi!!!

Reply
avatar
Zhuge Liang
AUTHOR
22 Februari 2017 4:35 PG delete

Sorry to say... act saya ni chinese tapi ramai kawan2 says melayu.. nak tanya sikit.. asal melayu jer muslim ker..? Saya tgk ramai yg dipanggil ustaz tapi perangai buruk esp dari parti pas sekarang. Dulu sy penah jumpa TG nik aziz, seorang ilmuan yg baik tapi yg ada dlm pas sekarang cukup memalukan... bagai cenderawasih dgn gagak..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2017 5:42 PG delete

Mungkin pada pandangan kamu sbg seorg cina; seseorg ustaz hanya akan kelihatan baik jika tunduk kpd LKS dan LGE seperti para ustaz yg dok ada tu kah? Termasuklah Mursyidul Am dan Timbalan kpd sebuah parti yg mengaku islam tapi perlembagaan tak islam. Tapi tak pe terpulang kpd pendapat masing2. MOHD NASIR pasti setuju ni..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2017 5:49 PG delete

Nobody, aku cukup seronok tgk kamu bersikap seperti husam yg cukup banyak alasan utk lari dari menjawab soalan aku. Aku yakin si Zhuge Liang di bawah ni pun pasti tertunggu2 apa jawapan kamu. Kalau jawapan kamu tidak ada beza, pasti si Zhuge Liang ni akan jadi seronok sakan..

Tolong jgn buat2 tak tahu lagi dan pura2 bertanya akan soalan aku yg mana satu kononnya. Betul tak MOHD NASIR? keh keh!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2017 6:14 PG delete

Have you referred the use of above syiah word to mat sabu? keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 8:50 PG delete

Tak perlu bersikap sinikal wan rosli. Selesaikan dulu bukti utk lambakan fitnah yg diminta atau hilangkan sahaja diri dari blog ni. Ustaz yg mana tunduk pada LGE dan LKS? Berhentilah drp terus terusan membuat andaian jahat. Tidakkah kamu nmpk betapa Presiden kamulah yg sdg tunduk pada pemerintah yg sedang menzalimi rakyat? Kita boleh sahaja berbeza pendapat tetapi mesti ada disiplinnya. Mengatakan sesuatu hanya utk dilihat sebagai seseorg yg mengetahui tidak cukup sekiranya masih gagal menunjukkan bukti. Rasanya sudah ratusan kali pengunjung lain meminta bukti utk kenyataan2 kamu yg bersifat cakapdengar. Aku harap kamu belum berkeluarga kerana aku bimbang spesis kamu akan membiak.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Februari 2017 9:07 PG delete

Why should i refer to mat sabu when hadi sial is the main super villain hahahhahha!!!!

Only walauns refuse the roles of hadi in promoting syiah in malaysia!!!

Pas and umno have pre-nuptual mutaah agreement thanks to hadi the pro syiah kahkahkah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 9:52 PG delete

Ada hikmah Allah asingkan Amanah dan pas..yang tinggal dlm pigs sekarang hanyalah walaun2 yg bodoh tahap gaban..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2017 10:54 PG delete

Mengaku tak boleh jawab macam ni kan senang. Tak perlulah aku nak tanya soalan aku tu lagi..

Oh ya bukan ke aku dah bagi contoh kat atas tu. Takkan MOHD NASIR tak baca? Kenapa aku kata tunduk? Ada tak mereka bersuara atau hanya jadi ulamak bisu bila si kafir yg mempengerusikan mesyuarat utk membelek fatwa utk org islam spt MOHD NASIR mengatakan bahawa RUU 355 bercanggah dgn perlembagaan negara? Punyalah benci dan hebat si kafirun itu sampaikan berapa ramai ustaz2 tak berani nak tegur aka tunduk?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2017 10:58 PG delete

Alhamdulillah.. jika masih bersama G18 kemungkinan Himpunan RUU 355 akan jadi gagal sebagaimana ada satu parti baru yg oleh kerana mahu dilihat ramai penyokong, maka memilih utk berceramah di pasar2 malam dan pagi!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2017 11:18 PG delete

Dengan redhanya ustaz2 PAN kpd si kafirun yg mempengerusikan mesyuarat membelek2 fatwa org islam, maka apakah lagi bukti yg mereka mahu utk menunjukkan ketundukan PAN kpd si kafirun!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Februari 2017 11:24 PG delete

Aku yakin dan berharap spesis aku takkan jadi spt para ustaz yg redha kpd mesyuarat membelek fatwa yg dipengerusikan oleh si kafirun.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Februari 2017 5:12 PTG delete

Aku tengok mll internet jer...
Tak berminat nak tonton aksi org tua yg berkhutbah atas mimbar dan mlmnya melakukan maksiat...
Malang kepada para pengikut yg taksub.Begitu juga dgn anak dan waris...malang

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2017 9:36 PG delete

Orang pas sekarang sama dengan macai umno berbelit2...tanya soklan antara madey dan anwar sape salah...salah ape?..cakap anwar peliwat tua...berapa kali jubor ko dah kena liwat dengan anwar...bodooh betul...ulamak muda jemput husam...husam hadir...kata plak husam kacau...putaralam...hadi sendiri takut bersumpah bila husam cabar...ulamak pas dah gila kereta mewah...Q7,porshe vellfire...baiah untuk kepentingan politik pemimpin pas nak berkereta mewah bukan nak tegakkan islam...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Februari 2017 9:43 PG delete

Berasmara dengan perompak lebih baik dari pelok dap...kalo dah baik dengan umno boleh lah buat hudud sekarang...umno islam tentu tak tolak hudud...jadi boleh macai pas sahkan bila hudud skan dilaksanakan...tengok najib dan umno sokong ke tidak hudud pas...jangan plak cakap jer kebih2...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2017 10:57 PTG delete

Pebende ko merapu ni wanrosli..... Mana Video matsabu tolak hudud tu??? Ko tau x fitnah tu dosa besar.... Insaflah wanrosli sbl terlambat...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mac 2017 5:14 PG delete

1. Tak payah menyamar lagi lah Mat Nasir Keh Keh! Daripada menyamar kan lebih baik Mat Nasir mintak Husang Musang bagi video PAS terima RM 90 juta tu! Keh Keh

2. Bagi je video PAS terima RM90 juta tu Mat Nasir! Lembam lah Mat Nasir ni Keh Keh!

3. Ada ke nama Mat sabu disebut dalam doa aku tu Mat Nasir lembam oi? Jawab le jawab Keh Keh!

4. Maka dgn itu marilah kita berdoa lagi dan lagi:

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR! Keh keh..

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga! Astaghfirullah!
Dasar barua DAP! Keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 11:57 PG delete

Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:30 PTG delete

Tahniah Mat NASIR kerana percayakan alQuran juga. Cuma mintak kamu tlg bgtahu husang musang akan bahaya fitnah tu! Dan kita bagi masa kpd husang utk videokan bukti yg dia ada (kunonnya)..

AlQuran ada menyebut kewajiban melaksanakan hudud. LKS pula ada menyebut kewajiban menolak hudud. Jadi MOHD NASIR boleh tak tolong bgtahu mana satu pilihan PH? Samada beriman kpd alQuran atau LKS?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:56 PG delete

Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 4:14 PTG delete

Laa.. tapi mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes