Hot!! : RM90 juta untuk Pas disalur melalui Affin Bank, dakwa Husam

Affin Bank digunakan untuk menyalurkan wang kepada Pas oleh Umno, dakwa Husam Musa.

Affin Bank digunakan untuk menyalurkan wang kepada Pas oleh Umno, dakwa Husam Musa.

Datuk Husam Musa mendakwa bahawa duit yang diterima Pas dari Umno sebanyak RM90 juta sebagaimana didedahkan Sarawak Report disalurkan melalui sebuah bank tempatan iaitu Affin Bank.
"Adik kakak nak tau bank mana yang diguna. Ambe (saya) teka malam ni, tetapi hok ambe teka sekalanya, betul 99% lah kerana hok ambe teka tu hok ambe tau.

"Betul ke dok, duit-duit ini melalui Affin Bank," kata Husam dalam satu video klip ceramahnya yang kini ditularkan melalui media sosial.
Sehubungan dengan itu, katanya, pihaknya akan mendedahkan lagi perkara ini menjelang pilihan raya umum akan datang.

Keratan video yang memaparkan Husam dakwa Pas terima RM90 juta melalui Affin Bank. Klik untuk menontonnya.Keratan video yang memaparkan Husam dakwa Pas terima RM90 juta melalui Affin Bank. Klik untuk menontonnya."Jadi masa pilihan raya esok-esok kita buat tubiklah (keluarkan), kalau dia dengan Umno. Kalau dia tidak dengan Umno, Umno buat tubik," kata Husam dalam satu klip video ceramahnya di Kelantan.

Dalam klip video 1.24 minit itu, Husam turut mendakwa, kalau tidak ada apa-apa masalah Pas akan bekerjasama sepenuhnya dengan Umno dalam pilihan raya umum akan datang.
"Untuk maklumat ahli bawahan Pas, kalau tiada aral melintang Pas akan bersatu dengan Umno. Nama dengan pelbagai-bagai, taawun ke, taaa apa ke, tidak usah kira," kata beliau dalam video itu.
Sebelum ini, Sarawak Report, sebuah laman web yang diharamkan oleh kerajaan Malaysia mendakwa Pas menerima RM90 juta duit dari Umno.

Ekoran itu, Pas mengugut akan menyaman laman yang berpusat di London itu.
Namun sehingga kini hanya notis awal dikemukakan oleh parti itu tetapi belum memfailkan sebarang saman lagi terhadap laman itu.

Pada 8 Ogos 2016 lalu, Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man mendakwa Sarawak Report berbohong kononnya pimpinan tertinggi Pas menerima RM90 juta daripada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.
"Nampaknya agenda untuk terus-menerus mengaitkan Pas dengan Umno terus berlaku," kata beliau dalam satu kenyataan kepada media.

"Apapun, Pas akan mengambil tindakan undang-undang ke atas laporan tersebut yang mempunyai niat jahat dan mencemar nama baik parti dan dasar Islam yang menjadi teras kepada perjuangan Pas," katanya.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for tone excelhttp://www.kelabsimkad.com/kelab/
Previous
Next Post »

38 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 2:21 PTG delete

Husang guna kuasa 10 ke atau mimpi jumpa ATGNA?

Manusia yang menjadi penyambung lidah syaitan.

Tentera kepada kafir laknaktullah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 5:47 PTG delete

Dia main teka jer..
Sama kes dia hantar saman ke amareka...
Akhirnya doj amerika tiada kes utk tujuan saman...
Mgkin dia dpt dari mimpi...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 6:16 PTG delete

Bagus, komen2 bangang tanpa asas PASCAI telah mula diabaikan. Biarkan Mereka Terasa hebat dlm kebangangan yg nmpknya telah mendarah daging. BYE2 PARTI SEJARAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 6:19 PTG delete

Kahkahkah,,,,dah tiada kemampuan ke nak berhujah?,,,,,,kahkahkah

Kesian la khodam2 ternakan kafir DAPigs.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 7:13 PTG delete

Apasalah kuasa 10..rompak balak lagi salah.kahkahkah.vangangg walataik

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 7:13 PTG delete

Sarawak report pun pas takut nk saman apa cter.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 7:15 PTG delete

Hujah apa walataik. Mu tu kuat mencarut lagi xda hujah.. hujah mcm tahik.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:03 PTG delete

Rompak balak bukan bermula masa dia EXCO ke?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:05 PTG delete

Setakat ni ada jugak pas hantar notis kpd SR.. DAP ada (kpd Tuanku Aziz)?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Februari 2017 9:06 PTG delete

Setahu aku yg kuat mencarut nobody Eh nobodoh Eh nobody Eh nobodoh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 9:32 PTG delete

Mgkin...ada 2 ekor babi dapigs perak dikatakan diberi lesen membalak di kelantan.
Dulu dlm mimpi jer naik ferrari tapi skrg dah melawa ke sana sini di alam nyata.Hebat kapir dapigs mengumpan simimpi..ptuiihhh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 9:36 PTG delete

Dulu sitolol tu hanya ada sijil mencarut jer.Sejak gay tua masuk jel...dia dianugerah ijazah mencarut kelas pertama sebagai pencarut peribadi...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Februari 2017 10:56 PTG delete

Tak habis-habis Si Husang kuasa 10 dengan fitnah PAS akan bersatu dengan UMNO, lama dah aku tunggu kejadian ini supaya benar-benar berlaku.

Aku mengharapkan PAS dan UMNO agar betul-betul bersatu didalam mentadbir negara tapi sampai sekarang pun masih lagi dikategorikan sebagai fitnah dan dijaja oleh tentera ternakan kafir laknaktullah.

Dah 15 kali mimpi jumpa ATGNA, takkan dalam 15 kali mimpi tu tiada nasihat dari ATGNA agar jangan jadi lidah syaitan.

Nampak sangat kemunafikan Husang, katanya, apabila PAS bersama UMNO Husang akan buat tubik belaka, kalau PAS bersama haprak UMNO akan buat tubik, Husang akan kata RM90 juta tu fitnah je. Pelawok mung Husang. Memang mung kaki lebong.

Tanya DAPigs pulak bila nak saman Rozali dan Ungku Aziz? Dana dari Yahudi katanya, kalau dana dari UMNO mereka riuh satu dunia kalau dana dari Yahudi mereka macam biasalah, tentera yang diternak akan taat pada tuannya.

Doa aku agar PAS dan UMNO bersatu menjadi kenyataan didalam pentadbiran kerajaan supaya semua fitnah-fitnah yang bertahun lamanya dan pemfitnah yang ramai dan banyak akan mendapat rahmat daripada kejadian ini, fitnah dah jadi kenyataan, tiada lagi fitnah dan tiada lagi dosa fitnah yang perlu ditanggung oleh manusia macam Husang kaki lebong ni.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:23 PG delete

Apa walataik merapu ni.kalau bodoh simpan lah sikit.kahkahjahjah..dapigs konon... Pas lagi besar punya pigs xnampak.kahkahkahkahjay

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:25 PG delete

Antar notis buat apa.kan kata nak saman.munafik sungguh..dap ada ke berjanji nk saman mcm hadi tu.kahjahjahjag.wanrosli jgnla melalut...video matsabu tolak hudud tu dah ada x???kahkahkahkahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:26 PG delete

Laaaaaa.perangai busuk walaunggas. Dia mencarut 24jam tuduh nobody plak mencarut. Aje busuk perangai pas sama mcm hadi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:28 PG delete

Okla husang ada kuasa 10..,,hadi ada kuasa apa???!?dgn Sarawak report pun kecut telor lagi mau lebong kuat.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 12:38 PG delete

Ada wanrosli.. Mana kau menyurukkkkkk.....mana Video matsabu tolak hudud????bertahun aku mintak xdpt2 lg nih.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Februari 2017 5:02 PTG delete

Agak dah.mesti lari lintang pukang wanrosli bula tanya bab video matsabu tolak hudud....kahkahkahjahjay

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 Februari 2017 7:58 PTG delete

Bukan ke lks kata nak saman si razali? Ada ke dia hantar notis kpd razali mcm pas buat kpd SR? Dia berani ke macam pas berani? Tak payah tukar topik lah kalau lks mmg tak berani..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 Februari 2017 8:00 PTG delete

Yg busuk husam. Boleh ke dia kata arwah tgna masuk pan kalau masih hidup! Aku nak tgk penyokong pan dlm ni sila nyata kan yg anda percaya kpd dakwaan Husam tersebut!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 Februari 2017 8:01 PTG delete

LKS berani ke saman si razali? Ke takde telor?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 Februari 2017 8:04 PTG delete

Aku dah tanya sampai sekarang takde org pan yg berani jawab. Apa beza si kafir yg tolak hudud dgn org yg menyokong si kafir tersebut?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Februari 2017 12:21 PTG delete

Lari dr soalan. Mmg huduh perangai wanrosli. Dia tabur fitnah pastu bgtau ada bukti video semua pastu lari2 ckp pusing2 mcm gasing... Soryla taktik bodoh tu sesuai utk walataik pas je.MAN VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD??????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Februari 2017 12:23 PTG delete

Yang menyokong sikafir tolak hudud tu bukti kan dulu MANA VIDEO NYA???????Xkan wanrosli terlalu bodoh xfaham soalan.kahkahkahjahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Februari 2017 12:24 PTG delete

Haah.lks mmg xda telor.kahkahjahkah.pas plak xda telor ke smpi skrg xberani nk saman Sarawak report?????? Kahkahkahjahjah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Februari 2017 4:47 PTG delete

Ingat dh jawab rupanya tak berani nak jawab keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Februari 2017 9:38 PG delete

Rupanya walaunggas walakontolol walataik xberani nk kasi video matsabu tolak hudud tu.kehkehkeh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Februari 2017 1:10 PTG delete

Aku bukannya menghukum sape2 cuma tanya apa beza itu aje. Tak boleh jawab jugaklah ni?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Februari 2017 2:22 PTG delete

Nk tuduh beza tu kena buktikan dulu mana video bukti tuduhan tersebut wanrosli oi....cth kalau aku kata hadi tu makan taik maka aku perlu buktikan dulu tuduhan tu br blh buat tuduhan wanrosli oi.xkan la otak walakontolol Terlalu singkat xfhm benda basic cmni.kahkahkahjah.tjuk dulu mana bukti video nya??????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Februari 2017 2:24 PTG delete

Laaa mmgla lks pengecut....hadi plak mcmna?lf pengecut takdak telo dgn Sarawak report pun kecut telor. Kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Februari 2017 2:26 PTG delete

Apasal Walataik babitkan tgna plak. Tgna xsuka umno.hadi plak meloncat2 nk kaweb umno....yang dah mati sudahla knp nk ungkit...nak aku ungkit harun din plak ke nape xtanam kat serambi mekah????nape pilih negara kapir harbi jgk tmpt kebumi?????

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Februari 2017 8:27 PG delete

Nampaknya soalan aku tu power rupanya. Aku tanya apa beza jer tak mampu jawab.. kesian

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Februari 2017 8:32 PG delete

Kenapa org pan tak berani nak jawab eh? Bimbang kalau ada beza nanti dap marah?

Aku ulang lagi soalan aku.. apa beza antara si kafir yg tolak hudud dgn org islam yg menyokong si kafir itu (yg pengerusikan mesyuarat belek fatwa sebelum dibawa kpd ydpa)?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Februari 2017 9:01 PG delete

Jadi mu percayalah dakwaan husam tu yg arwah tgna akan masuk pan? Keh keh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Februari 2017 9:03 PG delete

Arwah akan masuk pan kerana tak suka umno? Keh keh.. kelakarlah you ni.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Februari 2017 12:14 PG delete

Laaaa bodoh nya wanrosli. Tuduhan kamu perlukan bukti. Kamu tuduh yg menyokong sikafir tolak hudud tu mana bukti video yg menyokong sikafir tolak hudud tu???laaaa xkan wanrosli terlalu bodoh nk faham soalan.. Kamu tuduh sesuka hati tu perlukan bukti.ko fhm x bukti...bukti... Xkan istilah bukti pun wanrosli xfaham.xkan walataik terlalu bodoh nk faham istilah bukti.... Soalan aku mana bukti nya video yg si islam tadi menyokong sikafir tolak hudud????aku ulang lagi soalan kalau wanrosli terlalu bodoh.... Mana bukti video si islam tu menyokong sikafir tolak hudud????? Bukti mana bukti???!!!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Februari 2017 5:56 PTG delete



Tentang bab tuduhan si islam menyokong si kafir menolak hudud itu sudahpun aku ulang beberapa kali. Tapi aku tak kisah utk ulang siar lagi. Ianya berbunyi begini (ini versi yg lebih mudah utk difahami oleh PAN) :

"Apakah beza antara si kafir yg menolak hudud dgn si muslim yg menyokong si kafir itu?"

Kalau dah faham soalan tu kira baguslah kerana ianya bukan tuduhan yg memerlukan bukti tetapi hanya sekadar soalan yg memerlukan jawaban!

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng