PRU14 : PARTI ISLAM (AMANAH) sedia tanding 22 kerusi di Perak


Parti Amanah Negara (AMANAH) telah mengenal pasti dan bersedia bertanding di 22 daripada 59 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di Perak.

Parti itu juga berharap Pakatan Harapan dapat memuktamadkan segera pembahagian kerusi dengan menetapkan satu lawan satu menentang “BN dan sekutunya” sebagai agenda utama.
Bagaimanapun, kerusi-kerusi itu tidak disenaraikan dalam kenyataan media hari ini.


Pengerusi AMANAH negeri Asmuni Awi berkata, arahan penyenaraian calon-calon telah dibuat selain gesaan supaya pemantapan organisasi dan latihan kepada jentera pilihan raya dipertingkatkan.
Katanya lagi, AMANAH juga telah mengarahkan tabung pilihan raya disediakan lengkap mengikut keperluan oleh kawasan yang terlibat.

Beliau juga mengingatkan bahawa gendang pilihan raya telah dipalu, dimulai dengan syor persempadanan semula kawasan pilihan raya.

“Arahan bagi mendapatkan respon di peringkat akar umbi bagi membuat bantahan yang telah ditetapkan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR) telah digerakkan oleh Biro Pilihan Raya dengan kerjasama Biro Kanun bagi menilai semua aspek bantahan yang akan dikemukakan,” katanya.

mk

IKLAN BERBAYAR

Image result for satu peluang hebat IKLAN DAPAT DUIT
Previous
Next Post »

174 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 5:31 PTG delete

Syabas diucapkan pada Asmuni Awi, mantapkan jentera pilihanraya, fokus pada perjuangan, bagitahu kat Timbalan Presiden kamu supaya lupakan hajat untuk berkerjasama dengan PAS.

Fokus pada kerusi yang dikenal pasti, tumpukan jentera pilihanraya yang hebat, jangan pulak nanti calunnya ada jenteranya tiada. Buat malu PAN je.

22 dari 59 kerusi, tinggal lagi 37 kerusi, aiikk mana bahagian DAPigs, PKR dan Bersatu?

PAS akan tanding kesemua 59 kerusi, tiga penjuru, selamat berjuang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 5:35 PTG delete

Kodam pas ckp besar tp bila ajak debat kecut telor pas...apa ni pas kata pejuang islam...ajak debat pun takut.patutla smpi skrg xberani saman SR.kahkahkah

Apabila AHLI DAP ajak NYDP PAS Kwsn SIK berwacana, sudah 20 jam masih sepi tanpa berita



Zul Hazmi
20 hrs ·

Sehingga la ni masih belum ada sebarang RESPON daripada Ahmad Tirmizi Ibnu Sulaiman tentang ajakan aku untuk berforum atau berdebat atau berbincang secara terbuka dengan dia berkaitan RUU Persendirian ADR Marang.

Ada sesiapa boleh tolong pi tanya dia... Dia penakut macam Leman jugak ka?? Dalam facebook Leman kemarin bukan main galak lagi dia dok kata Leman penakut.... Nak bincang pun tak mau?? Dalam facebook bukan main lagi kata DAP anti Islam lawan Islam bagai... Bila aku sebagai ahli DAP ajak bincang secara terbuka tak mau respon pulak.

Jom la.. kita buat di Markas Sungai Pau.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 6:38 PTG delete

Para Khodam, isu SR tak perlu diperbesarkan kerana umum dah tahu ianya satu fitnah yang diulang-ulang, jangan kata 90 juta 90 sen pun mereka tak mampu nak buktikan.

Macam biasa Para Khodam akan beremosi dengan fitnah dan makian tapi lain pula rentak pemimpin kesayangan mereka, sanggup merayu, melutut, menjilat ludah yang telah diludah pada PAS hanya kerana mahu menumpang kekuatan PAS.

Telah ditegaskan oleh TGHA tiada kerjasama dengan DAPigs dan PAN atau mana-mana parti yang berkerjasama dengan mereka. Tapi masih ada lagi manusia hipokrit yang sanggup menggadai maruah dan melutut pada PAS.

Dari copy paste Para Khodam diatas, Zul Hazmi perlu keluar dari DAPigs dulu sebelum berhujah dengan YDP PAS.

Disini kami mengesahkan bahawa DAPigs bukan saja anti Islam mereka juga turut mencampuri urusan umat Islam di Malaysia.


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 6:59 PTG delete

Drama bersiri adegan " Rayu Merayu sampai melutut " yang dilakonkan oleh Kamaruddin Jaafar yang ingin menggunakan pengaruh Anwar Ibrahim agar PAS bersatu dengan pembangkang.

Kamaruddin Jaafar memerlukan kekuatan PAS untuk menyelamatkan kerusi yang ditandinginya di Tumpat, pru 14 nanti sila lah Kamaruddin Jaafar bertanding kat Tumpat lagi, Inshaa-Allah dapat sokongan yang luar biasa.

Bekas anggota parlimen PAS berkata pembebasan ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim boleh menentukan masa depan pembangkang dalam menentang BN.

Anggota Parlimen Tumpat, Datuk Kamaruddin Jaafar yang meninggalkan PAS untuk menyertai PKR berkata, pengaruh Anwar dapat meyakinkan PAS terhadap keperluan untuk pembangkang bersatu menjelang pilihan raya umum ke-14.

"Ia juga bukan hanya mengenai masa depan negara.

"PAS harus sedar bahawa masa depan sendiri bergantung kepada menjalin kerjasama dengan semua parti yang lain," Kamarudin (gambar) berkata ketika ditemui di Kompleks Mahkamah Persekutuan di Putrajaya.

Beliau adalah antara anggota parlimen yang hadir bagi menunjukkan sokongan dalam perbicaraan semakan terhadap sabitan Liwat II Anwar.

Permohonan yang jarang sekali berlaku itu akan menentukan sama ada panel lima hakim yang diketuai Tun Ariffin Zakaria pada 10 Februari 2015 telah terkhilaf dalam keputusannya mengekalkan sabitan dan hukuman lima tahun penjara terhadap Anwar.

Sekiranya panel yang baru hari ini memutuskan bahawa panel hakim terdahulu telah tersasar, ia boleh memerintahkan Anwar dibebaskan dan dengan itu membenarkan beliau bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-14 yang dijangka tahun depan.

Mengulas lanjut, Kamarudin berkata pengaruh Anwar di kalangan penyokong masih kekal, walaupun beliau ditahan di penjara.

"Bukan sahaja di Selangor, Pulau Pinang atau Kelantan, tetapi di semua kerusi yang dimenangi oleh pembangkang," kata Kamarudin, yang menambah bahawa Anwar adalah faktor penyumbang terhadap banyak kerusi dimenangi pembangkang, yang pada masa itu terdiri daripada PAS, PKR dan DAP .

'Menaikkan semangat kami'

Ditanya mengenai usaha Presiden BERSATU Tan Sri Muhyiddin Yassin yang dilapor berunding dengan PAS, Kamaruddin berkata beliau mengalu-alukan sebarang langkah ke arag membentuk pembangkang yang bersatu padu.

Sementara itu Anggota Parlimen Kuala Krai, Dr Hatta Ramli berkata Anwar kekal sebagai pemimpin de facto pembangkang, walaupun beradai di penjara.

"Pembebasan beliau akan menaikkan semangat kami untuk meneruskan perjuangan menentang BN," kata Hatta yang kini bersama AMANAH.

Bagaimanapun, beliau enggan mengulas mengenai sebarang rundingan kerusi antara BERSATU dan PAS.

"Tiada komen," katanya ketika ditanya mengenai permintaan Muhyiddin kepada PAS agar parti barunya dibenarkan bertanding menentang Umno di Kelantan.

Muhyiddin membuat permintaan itu awal bulan ini, ketika menyampaikan ceramah di pentas PAS di Kemaman, Terengganu.

Sejak perpecahan Pakatan Rakyat dan pembentukan Pakatan Harapan, PAS telah memulakan pembentukan sebuah "blok ketiga" dengan Parti Ikatan Bangsa Malaysia dan NGO lain.

" TO BE CONTINUED "

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 8:40 PTG delete

Nak belajar memfitnah dan memaki hamun boleh berguru dgn tuan guru Pas dan ostad2 Pas disokong oleh para khodam parti penjual agama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 8:42 PTG delete

Bukan rayu tapi kesiannn dgn parti penjual agama..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 8:46 PTG delete

Di Selangor melutut dan makan sedulang dgn parti2 sekular liberal PKR dan DAP.

Melukut di tepi gantang dgn parti sekular Ikatan ahli 100org utk jadi PIGS. Jadilah para khodam penjual agama sbg ahli pigs. Hebat Pas kan? kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:11 PTG delete

Para Khodam, sudah-sudah la tu beremosi, berhujah dengan fakta bro bukan maki hamun dan fitnah.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:21 PTG delete

Salam En. Tanpa Nama,

DAPigs kan ternak PIGS untuk disembelih, tanding seluruh negara pun tak apa PIGS memang untuk kena sembelihpun, hahahhahah!!!

Sibuk kata DAPigs, Allah dah tunjukkan siapa sebenarnya PIGS semoga insaf En. Tanpa Nama daripada memutar-belitkan agama!!!

Memang patut Allah laknatkan korang dengan gelaran PIGS, menyalahgunakan agama satu hal, bodoh dan sombong satu hal!!!

Selamat kena sembelih aku ucapkan wahai PIGS!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:23 PTG delete

Para Khodam semua, terimalah kenyataan ini bahawa pemimpin-pemimpin atasan kamu mengharapkan dan memerlukan kerjasama dari PAS, ludah dijilat, merayu-rayu demi untuk survival politik yang berkepentingan peribadi.

Seperti biasa Para Khodam hanya mampu beremosi dengan fitnah dan cacian.

Para Khodam, Ikatan akan manjadi kuat apabila bersama dengan PAS, segala jentera dan tangga emas yang dimiliki oleh PAS akan dikongsi bersama.

Pesan kami pada pemimpin-pemimpin atasan Para Khodam, lupakan saja dan jauhi lah DAPigs dan PAN, kerana mereka lah punca huru hara nya politik Malaysia.

Bergabung lah dengan PAS bersama dalam Gagasan Sejahtera, kuburkan Pakatan Harapan. Itu yang terbaik buat masa ini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:28 PTG delete

Para Khodam, muncul lagi pencaci ulamak dan penjilat tegar pengkhianat, seperti biasa Para Khodam termasuk Nobody hanya mampu beremosi dengan fitnah dan caci maki.

Apa pendapat Para Khodam dengan perkembangan terkini, bahawa pemimpin-pemimpin atasan kamu menjilat ludah dan melutut kepada PAS supaya bergabung.

Para Khodam, adakah kamu sokong atau kamu mengutuk perbuatan pemimpin-pemimpin kamu yang jelas tidak bermaruah?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:29 PTG delete

Salam En. Tanpa Nama,

Apa jadi dengan kohilal??? Habis hilang duit-duit pelaburan ahli-ahli PAS!!!

Apa jadi dengan duit tabung Memali??? Melingkup!!!

Sebab itu, PIGS mana reti jaga duit, melingkup!!!

Maklumlah binatang yang diternak oleh DAPigs!!!

Patutlah perwakilan PAS Johor kata ahli-ahli PAS bodoh!!!

Memang bodoh nak mampos!!!

Patutlah dengan gelaran "babi"!!! Perangai memang macam "PIGS"!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:39 PTG delete

Para Khodam, isu-isu berkaitan dalaman PAS akan diselesaikan dengan cermat dan berhemah kerana PAS berprinsip dan berintegriti.

Seperti yang dijelaskan sebelum ini, kalau pun ada unsur penyelewengan atau kerosakan akhlak nescaya akan menyusul tindakan tegas dari PAS, bukan melindungi mereka seperti parti-parti lain.

Ternyata amat jelas disini, Para Khodam termasuk Nobody hanya mampu beremosi dengan fitnah dan caci maki.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:40 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Saya tak pernak mengata Imam Syafie, Imam Malik, Dr Yusuf Al-Qaradhawi, Dr. NAsrudin Al-BAny, Imam Ibnu Hajar Al-Qalani, Syeikh Mat Noor Al-Hafiz, mereka ulama-ulama yang Allah tak pernah gelarkan "babi-babi" (PIGS)!!!

Apa pendapat penyokong PAS bila Ulama PAS kata ada no keahlian PAS Allah kata lulus masuk syurga???

Kalau dah pempainkan nama Allah ulama apa???

Ulama As-su' adalah!!!

Ulama' As-su' kata Rasulullah adalah sejahat-jahat manusia!!!

Penyokong PIGS sokong ulama bodoh macam ni??? Tak layak nak jadi ulama pun!!! Bodoh punya penyokong PAS!!!

Patutlah kena ternak untuk disembelih oleh DAPigs!!! PIGS kena bela dengan DAP!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:43 PTG delete

EN. Tanpa Nama,

Kalau ada prinsip, bolehkah mempermainkan nama Allah???

Kalau ada prinsip, takkanlah En. Tanpa Nama mereka sendiri pengkhianat jemaah sejahat-jahat manusia???

Mana hadis, dalil atau nas???

Ingat Islam ini agama rekaan sendiri ke sampai berani reka sendiri hukum???

Bodoh nak mampos!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:46 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Siapa perlukan orang bodoh macam PAS???

Semua orang yang ajak PAS termasuk UMNO dan pembangkang semuanya supaya PAS yang bodoh tu biar kena sembelih!!!

PIGS lah katakan!!!

Biar PAS (PIGS) kena sembelih!!!

Biar si bodoh tu kalah semua kerusi hahhahahhaa!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:50 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Kita sebagai orang Islam mesti marah kepada orang yang menjual agama!!!

Faktanya adalah, cuba jawab adakah kalau ada no keahlian PAS Allah kata lulus, masuk syurga!!!

Apa nas, dalil, hadis dan ayat Al-Quran sebagai bukti????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 10:57 PTG delete

Para Khodam, yang memainkan nama Allah hanya kamu saja, aku kata sejahat-jahat manusia adalah pengkhianat, aku tidak pernah pun mengatakan ayat itu datang dari Quran, selidik dulu.

Para Khodam, aku nasihatkan kamu semua jika nak berkomentar jangan gunakan nama Allah, gunakan akal yang dianugerahkan oleh Allah.

Para Khodam, pengkhianat lah sejahat-jahat manusia ini dah pun disahkan oleh Tuan Guru kamu.

Para Khodam semua, kamu nampak tak sikap hipokrit pengkhianat yang berusaha untuk memujuk PAS supaya bergabung, apa yang diludah dijilat kembali.

Para Khodam semua, nyatakan pendirian anda terhadap perkembangan ini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:02 PTG delete

Para Khodam semua, kalau pun ada individu yang mengatakan demikian ianya tidak mewakili jemaah PAS, takkan kerana seorang PAS terus hilang prisip.

Cuba link kan vidoe yang dimaksudkan, supaya sama-sama kita boleh menilai.

Para Khodam, apakah hukumnya bersekongkol dengan pengkhianat, pemimpin rasuah dan pemimpin hang akhlaknya rosak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:10 PTG delete

Para Khodam, kenapa mereka semua sebulat suara melantik TGHA menjadi timbalan presiden ulamak sedunia, ini adalah kerana kehebatan dan pengalaman yang amat dalam dalam ilmu agama yang ada pada TGHA.

Para Khodam, cukuplah mempermainkan nama Allah, itu semua bukan gelaran dari Allah, semua tu datang dari mulut pencaci ulamak. Macamana boleh jadi PIGS pulak takde kena pun?

Seperti biasa Para Khodam beremosi dengan fitnah dan caci maki. Itu saja yang mampu.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:10 PTG delete

En Tanpa Nama,

Sebenarnya sengaja saya duga, sebenarnya ikut Islam, jemaah tu siapa???

Jemaah itu bermaksud jemaah Islam!!! Bukan jemaah PAS!!!

Pengkhianat jemaah itu siapa, Anwar Ibrahim ke, Mat Sabu ke, Khalid Samad ke???

Diorang tak pernah keluar Islam pun!!!

Habis tu, tak bodoh ke cakap pengkhianat jemaah sejahat-jahat manusia???

Encik tahu tak kata-kata ENcik menyalahi hadis Rasulullah???

Kenapa Encik berkata sesuatu yang menyalahi agama???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:17 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Mereka lantik Haji Hadi atas sokongan Anwar Ibrahim!!!

Jangan nak perasanlah!!!

Haji HAdi memang habat!!! Buktinya :

1. Di tangannya, 3 juta orang UMNO dikafirkan sesama Islam!!!

2. Di tangannya, orang sembahyang berlainan imam atas dasar politik!!!

3. Di tangannya, ada orang Islam yang tak makan sembelihan orang Islam yang lain!!!

4. Di tangannya ada suami isteri yang bercerai-berai!!!

5. Ketika rakyat terhimpit, dia pula rapat dan menyokong DS Najib!!! Sedangkan mengikut sejarah, Syeikhul Islam Ibnu Taimiyah, Imam Malik, Imam Abu Hanifah dan Imam Syafie tak begitu cenderung kepada pemerintah!!!

Siapa Haji Hadi jika nak dibandingkan dengan Imam Syafie dan Ibnu Taimiyah???

Buktikanlah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:17 PTG delete

Para Khodam, kalau kamu tidak memerlukan PAS jangan beremosi bersabar itu lebih baik.

Para Khodam, seeloknya kamu semua mengutuk pemimpin-pemimpin atasan kamu yang sanggup melutut demi tangga emas yang dimiliki oleh PAS.

Nasihatkan mereka jangan jadi manusia hipokrit demi kepentingan peribadi, barulah nampak selari dengan pendirian kamu, berprinsip.

Para Khodam semua, aku cabar kamu semua kutuk semua pemimpin atasan kamu disini. Aku tunggu.

Seperti biasa Para Khodam hanya mampu bermain dengan emosi.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:23 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Individu tu Exco PAS!!!

Takkanlah tiada seorangpun daripada Presiden Haji Hadi yang hebat tu, murshidul Am, sampailah ke pemimpin-pemimpin PAS menegur perbuatan salah tu???

Apasal??? Kalau korang jual agama tak apa???

Sebab tu Adun PAS pakai pakaian dewa cina korang tak kata apa Najib pakai kurta raya deepavali korang kata syirik???

Pemimpin pengkhianat itu adalah Haji Hadi yang sanggup bersekongkol dengan DS NAjib!!!

Kau tanya orang kau tu jawab lah sendiri apa hukumnya???

Ataupun apa hukumnya pemimpin PAS kata perkataan syirik semua ahli PAS tak tegur???

Sebab tu Allah gelarkan korang "babi" (PIGS)!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:26 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Saya pun cakap dengan Encik, jangan bersekongkol dengan orang yang syirik!!!

Kepada Encik, saya cabar Encik jawab adakah dengan ada no keahlian PAS Allah luluskan Encik masuk syurga???

Seperti biasa ENcik hanya mampu beremosi, ulama as-su' pun tak kenal!!!

Cepatlah bodoh, jawab!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:28 PTG delete

Para Khodam, kami gelar diri kami jemaah Islam kerana pemimpin kami semuanya adalah beragama Islam, ahli kami semua beragama Islam, salahkah kami menggelarkan diri kami jemaah Islam?

Para Khadam semua, kamu semua bukannya buta dan pekak sampai tidak mengenali spesis pengkhianat, merata lah, DAPigs ada, PAS ada, PKR pun ramai dan tak terlepas umno juga.

Nobody, tak perlu nak berhadis dengan aku cukup dengan makian dan fitnah yang kamu lontarkan kepada ulamak.

Itu saja sudah jelas kamu tidak layak untuk memberi nasihat, seeloknya nasihat lah pemimpin kamu yang terang-terang bersikap hipokrit.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:33 PTG delete

Seperti biasa Para Khodam hanya beremosi, walaupun ada sedikit fakta tapi fitnah dan caci maki tetap mempengaruhi emosi Para Khadam.

Cuba likn video tersebut supaya sama-sama kita boleh menilai.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:40 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Oh, korang jemaah Islam, habis orang lain tu siapa???

Jemaah kafir!!!

Muktazilah pun cakap dia jemaah Islam!!!

Syiah pun cakap dia jemaah Islam!!!

ISIS pun cakap dia jemaah ISlam!!!

Jemaah Islam itu mengikut acuan Islam yang diajarkan oleh Rasulullah!!!

Kalau Rasululllah kata sejahat-jahat manusia ulama As-su' kau kata sejahat-jahat manusia pengkhianat jemaah Islam apa kau ni???

Rasulullah seelok-elok manusia kau nak lawan???

Kau tu siapa???

Pergi mampos la kau Islam tak guna!!!

Dah la bodoh, orang dah tegur, masih lagi nak tunjuk diri sendiri bodoh!!!

Kau nak lawan siapa sebenarnya, Rasulullah???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:42 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Seperti biasa babi memang beremosi.

Tanpa sedar sebenarnya babi sedang melawan Rasulullah!!!

Bila dah melawan Rasulullah bererti melawwan Islam!!!

Jadi oleh itu memang patutlah Allah laknat dengan gelaran "PIGS"!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:43 PTG delete

Para Khodam, aku rasa lucu pulak dengan kenyataan kamu yang mengatakan TGHA mendapat sokongan dari DSAI.

Nobody, perlantikan seseorang bukan kerana pengaruh seseorang terutamanya melibatkan seluruh ulamak didunia, takkan persatuan ulamak minta pengaruh dari DSAI sebagai kreria untuk melayakkan TGHA sebagai timbalan ulamak, kenapa DSAI tidak menamakan Azmin Ali atau Rafizi.

Para Khodam, itu semua adalah cerita-cerita karut yang telah lama berlalu.

Para Khodam, isunya disini sila nyatakan pendirian kamu semua terhadap perbuatan pemimpin kamu berterusan memujuk PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:49 PTG delete

Para Khodam, sila link kan vidoe yang dimaksudkan supaya kita sama-sama dapat menilai.

Para Khodam, sabar itu lebih baik buat kamu jangan bermain dengan emosi, nampak buruk.

Para Khodam yang budiman, sila nyakan pendirian kamu disini dan kutuklah pemimpin kamu yang berterusan mengharapkan tangga emas dari PAS.

Bermaruah mereka?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:52 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Saa rasa lagi lucu kalau Rasullullah kata sejahat-jahat manusia adalah Ulama As-Su', Encik kata sejahat-jahat manusia pengkhianat jemaah!!!

Ertinya Encik telah menyanggahi Rasulullah!!! Encik memang bodoh sebab tu tak tahu halal haram!!!

Sama seperti Haji Hadi, masa ada Almarhum Nik Aziz macam orang munafiq berpura-pura alim, sekarang tembelang dah pecah!!!

Peranan dia dalam Persatuan Ulama dah nak sampai ke penghujungnya!!!

Sama juga peranan korang memaki hamun DAPigs akhirnya membawa padah apabila Allah dah hina korang sebagai Babi (PIGS)!!! HAHAHHAHA!!!

Para Babi-Babi,

Pendirian saya adalah jelas. Semua pemimpin parti politik sedang memujuk pemimpin babi-babi supaya senang kena sembelih!!! Maklumlah babi memang bodoh!!! Hadis Rasulullah pun disanggahnya!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Oktober 2016 11:53 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Maruah mereka lebih baik daripada maruah "babi-babi" yang diternak untuk disembelih hahahhaha!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:03 PG delete

Para Khodam, itu terserah kepada mereka untuk menggelarkan diri mereka jemaah Islam, jemaah kafir ke, tiada siapa yang halang, yang pasti disini PAS adalah jemaah Islam.

Seperti biasa, Para Khodam bermain dengan emosi, sabar itu lebih baik buat kamu.

Para Khodam, aku tak nak sebut pasal hadis atau Rasulullah dalam komentar, aku hanya nak pendirian kamu tentang kelakuan pemimpin kamu yang tidak bermaruah kebelakangan ni.

Para Khodam, aku melawan kamu sekarang, sila nyatakan pendirian kamu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:07 PG delete

Para Khodam, kamu mengaku ke diri kamu babi?

Nobody, cukuplah dengan sikap kepura-puraan kamu, sila nyatakan pendirian kamu sekarang?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:10 PG delete

En. Tanpa Nama,

Yang pastinya PAS adalah parti yang mengaku jemaah Islam tetapi kalau dia betul-betul jemaah Islam kenapa pemimpin PAS syirik tak ada seorang pun tegur???

Perbuatan menyalahi agama boleh dilihat daripada pebuatan babi yang sanggup menyalahi hadis Rasulullah!!!

Sebab tu mereka digelar "babi-babi" (PIGS)!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:13 PG delete

Para Babi-babi,

Aik, kata PAS + Ikatan = Gagasan Sejahtera (PIGS = Babi-Babi)

Korang yang pilih nama tu, koranglah yang mengaku babi-babi!!!

Takkanlah sendiri dah nak sangat nama tu sekarang nak tuduh orang lain pula!!!

Pendirian saya adalah, seseorang yang menyalahi hadis Rasulullah dan syirik wajar digelar babi-babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:16 PG delete

Para Khodam, manusia yang bermaruah tidak akan menggunakan nama mereka yang dah mati demi kepentingan diri.

Nobody, apakah jawatan kamu dalam persatuan ulamak sehingga kamu boleh tahu penghujungnya?

Kamu hanya bercakap untuk menyedapkan diri sendiri eh?

Nobody, itu bukan pendirian kamu, sebenarnya kamu selari dengan pemimpin atasan kamu yang mengharapkan tangga emas yang dimiliki oleh PAS.

PAS-IKATAN-BERJASA-GAGASAN-SEJAHTERA. PIBGS la bukan PIGS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:18 PG delete

Sila link kan vidoe tersebut agar kita sama2 dapat menilai.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:22 PG delete

Para Khodam, PAS + IKATAN + BERJASA+ = Gagasan Sejahtera la....PIBGS

Para Khodam, itu semua tak penting, sila kutuk pemimpin kesayangan kamu.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:22 PG delete

En. Tanpa Nama,

Sebelum ssaya link-kan, apa kata Encik beritahu sekarang kenapa Encik kata sejahat-jahat manusia adalah pengkhianat jemaah sedangkan Rasulullah kata sejahat-jahat manusia adalah ulama As-Su'???

Kenapa Encik berani menyanggahi Rasulullah yang mulia dan ajaran Islam????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:26 PG delete

Nobody, itu semua adalah kenyataan yang bercampur dengan emosi.

Para Khodam yang budiman, sila kutuk perbuatan pemimpin kamu yang tidak bermaruah.

Nyatakan pendirian kamu kepada pemimpin kamu sekiranya kamu betul-betul berprinsip.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:27 PG delete

En. Tanpa Nama,

Yang sain perjanjian adalah Haji Hadi dan Tan Sri Kadir!!!

Mana pulak datangnya presiden Berjasa????

Sudahlah Encik mereka-reka ajaran agama sehingga menyalahi hadis Rasulullah yang mulia, sekarang nak menipu pula???

Ajaran Islam mana Encik pakai yang boleh menipu???

Patutlah Adun PAS pakai baju dewa semua pemimpin PAS senyap tak nak tegur siap bela lagi!!!

Rupa-rupanya korang ni penipu!!!

Sampai Allah pun korang sanggup tipu!!!

Memang patutlah korang dihina Allah dengan gelaran "babi" (PIGS)!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:33 PG delete

En. Tanpa Nama,

Yang sain tu adalah Haji Hadi dan Tan Sri KAdir tak ada pun Presiden Berjasa???

Saya tak hairan, perkataan Rasulullah pun korang berani lawan, Allah pun korang sanggup syirik apatah lagi menipu macam ni ya tak???

Korang boleh nak menipu dengan ahli-ahli sendiri yang tak cerdik-cerdik belaka!!!

Korang dah kena laknat Allah sebagai "babi-babi" (PIGS)!!!

Kenapa korang kena laknat???

Sebab korang mereka-reka sendiri ajaran Islam dan melakukan perbuatan syirik!!!

Saya cabar Encik jawab Encik setuju tak kalau ada no keahlian PAS Allah kata lulus masuk syurga???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:37 PG delete

En. Tanpa Nama,

Saya dah cakap pendirian saya!!!

Apa kata Encik cakap pendirian ENcik mengenai kenyataan Encik sendiri bahawa sejahat-jahat manusia adalah pengkhianat jemaah yang menyalahi hadis Rasulullah yang mulia iaitu sejahat-jahat manusia ialah ulama As-Su'???

Nyatakan pendirian Encik kalau Encik benar-benar berprinsip!!!

Pendirian saya simple je, kalau sampai dah cakap ada no keahlian PAS Allah kata lulus masuk syurga memang kau tu confirm "babi"!!!

Kalau satu jemaah tak tegur maka semua sekali dalam jemaah tu "babi-babi" belaka!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:42 PG delete

Para Babi,

Siapa kata tak boleh mengggunakan orang yang telah tiada???

Menggunakan orang yang sudah pergi lagi bagus daripada orang yang masih hidup kerana orang yang telah pergi kita tahu pengakhirannya elok ke tidak!!!

Orang yang masih hidup macam Haji Hadi kita tak tahu lagi.

Tetapi memang kita dah confirm pengikut-pengikut dia bodoh-bodoh belaka!!! Hahahaha!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:46 PG delete

Para Khodam, pengkhianat jemaah yang berjuang untuk mendapatkan kemenangan bersama dengan jemaah Islam akhirnya dikhiati oleh pemimpin mereka sendiri, memekakkan telinga, membutakan mata diatas perbuatan tersebut adalah sejahat-jahat manusia.

Sila link kan video tersebut untuk kami menilai dan tindakan susulan akan diambil.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:52 PG delete

En. Tanpa Nama,

Pengkhianat jemaah adalah apabila Rasulullah kata sejahat-jahat manusia adalah Ulama As-Su' dia kata sejahat-jahat manusia adalah pengkhianat jemaah!!!

Oleh itu Encik adalah yang sebenarnya pengkhianat!!!

Pengkhianat yang sanggup melawan perkataan Rasulullah yang mulia memang wajar digelar "babi"!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 6:31 PG delete

Pas perosak kesejahteraan ummah dan memalukan Islam.

Lebai dan para khodam penunggang agama peralatkan Islam menipu org melayu dan ahli2 parti sendiri dulu, kini dan selamanya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 6:41 PG delete

Lebai2 dan para khodam penunggang agama melutut pada PKR dan DAP di Selangor. Tak malu mkn sedulang dgn ehsan sekular liberal. Melukut di tepi gantang dgn parti penentang hudud Ikatan 100 ahli dan jadilah Pigs. Hebat Pas kan?

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Oktober 2016 6:44 PG delete

Jom pujuk PAS agar sertai pakatan pembangkang yg turut dihuni para pengkhianat...TGHA yg kata tapi para khodam tak percaya.. kini tok guru DAP sabah kata barulah korang percaya kan? Tahniah juga sbb sekurang2nya korang insaf jugak akhirnya setelah ditazkirahkan oleh tok guru tokong sabah bhw PAN mmg pengkhianat!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Oktober 2016 6:47 PG delete

Bukan melukut di tepi gantang bro.. Tapi melutut ala pembangkang..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 7:27 PG delete

Nobody, sejahat-jahat manusia ialah pengikhanat yang memekakkan telinga dan memejamkan mata dengan pengkhianatan yang telah mereka lakukan.

Para Khodam, tak perlu untuk berlindung dengan hadis-hadis Rasullullah cukup dengan pancaindera yang dikurniakan oleh Allah bahawasanya mereka adalah sejahat-jahat manusia.

Nobody, perwatakan kamu mengatasi persatuan ulamak sedunia,

Persatuan ulamak sebulat suara mengiktiraf TGHA.

Apakah persatuan ulamak sedunia melakukan kesilapan?

Kalau betul mereka silap elok kamu perbetulkan apa kesilapan persatuan ulamak sedunia.

Sila link kan video tersebut supaya kita sama-sama dapat menilai.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 7:32 PG delete

Para Khodam, sign ke tidak sign ke itu adalah sebahagian dari rakan komponen PAS, bermakna PIGS tu hanya rekaan kamu semata-mata. Ramai lagi NGO2 yang akan berkongsi tangga emas yang dimiliki PAS.

Hebatnya PAS, sehingga pemimpin korang sanggup menjilat ludah mereka sendiri.

Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 7:35 PG delete

Para Khodam, sign ke tidak sign ke itu adalah sebahagian dari rakan komponen PAS, bermakna PIGS tu hanya rekaan kamu semata-mata. Ramai lagi NGO2 yang akan berkongsi tangga emas yang dimiliki PAS.

Hebatnya PAS, sehingga pemimpin korang sanggup menjilat ludah mereka sendiri.

Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 7:39 PG delete

Belum ada bukti amanah jd khadam dap,tp yg jelasnya pas tlh jadi pengkhianat bg pakatan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 7:40 PG delete

Nobody, pendirian kamu tidak mencerminkan sikap dan perwatakan kamu yang sebenar, pemimpin kamu bersungguh-sungguh mengharapkan kerjasama dari PAS sedangkan dalam masa yang sama kamu ftnah dan bermacam kata kesat yang dilontarkan pada PAS

Nobody, sepatutnya kami halakan makian kamu kepada pemimpin kamu yang terhegegeh-hegeh kemaruk kerjasama dengan PAS. Baru nampak berprinsip.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 7:53 PG delete

Para Khodam ynag budiman, setelah diamati komentar-komentar korang kat atas kami sudah boleh mengenali dan memahami siapa diri, sikap kamu dan pendirian kamu.

Nobody adalah salah seorang manusia yang merasakan dia lebih hebat dari pemimpin kesayangan korang, kenyataan yang tidak selari pemimpin korang menampakkan Para Khodam kat sini tidak berprinsip.

Nobody juga mengangap dirinya melebehi persatuan ulamak sedunia, boleh menafikan perlantikan TGHA sebagai orang no 2.

Kesimpulannya disini, Para Khodam hanya mampu bermain dengan emosi, menabur fitnah, pencaci ulamak dan penjilat tegar pengkhianat. Sila kutuk pemimpin kamu yang semakin hari semakin menjadi-jadi dengan sikap hipokrit mereka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 8:03 PG delete

Tapi di Selangor, Pas @ Pigs dan para khodam takde kemaluan melutut pd PKR dan DAP. Alang2 nak meroyan bersendirian letak jawatan exco dan lantikan politik. Haram makan sedulang dgn parti penentang hudud sekular liberal.kahkahkah

Para khodam penunggang agama bersubahat dgn lebai2 menipu umat Islam dan ahli2 parti yg tolol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 8:07 PG delete

Ehh..Pas @ Pigs bukan pemmbangkang ke? Tiga kali melutut bro..satu kat Ikatan, 2 lg kat PKR dan DAP. Semuanya parti sekular liberal penentang hudud Pas. Hebat Pas kan? kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 8:09 PG delete

Sebaik2 jin adalah sejahat2 manusia. Sejahat2 manusia adalah golongan ularmak2 Su' dan para khodam mrk. Golongan mcm ni ramai diternak dlm Pas, parti politik penunggang agama.

Pas perosak ummah dan memalukan Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 8:32 PG delete

Pas parti jual agama dah ludah jilat balik kat Selangor. Melutut pd PKR dan DAP. PR dah takde yg kekal PH. 2 lawan 1 Pas kalah. Sbb maruah takde melutut dan melukut atas ehsan parti2 penentang hudud. Hebat Pas kan para khodam?kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 9:16 PG delete

En. Tanpa Nama,

Raasulullah kata sejahat-jahat manusia adalahulama As-Su'!!!

Hari tu Encik kata sejahat-jahat manusia ialah pengkhianat jemaah!!!

Sekarang Encik kata sejahat-jahat manusia ialah pengikhanat yang memekakkan telinga dan memejamkan mata dengan pengkhianatan yang telah mereka lakukan!!!

Mana satu yang betul, yang pengkhianat ke yang memekakkan telinga dan memejamkan mata???

Para babi-babi, Rasulullah kata sejahat-jahat manusia adalah ulama As-Su'!!!

Encik cuba tunjukkan Rasulullah yang mulia tu bodoh ke yang Encik boleh menyalahi perkataan baginda???

Para Babi-babi,

Kesilapan Persatuan Ulama Dunia adalah, mereka tidak pernah menyangka yang Haji Hadi yang menikus semasa zaman Almarhum Nik Aziz sekarang ni dah keluarkan kenyataan syirik!!!

Tak taat kepada PAS hilang akidah!!!

Bukan tak taat kepada Allah dan Rasul!!!

Ini kata-kata Haji Hadi tau di Muktamar PAS yang lalu!!!

Nak suruh saya beri link memang boleh, berlambak di internet. Pemalas dan bodoh sombong macam orang PAS je yang tak jumpa!!!

Selamat menjawab para babi-babi (PIGS) yang kena ternak dengan DAPigs!!! Hahahhaha

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 9:23 PG delete

En. Tanpa Nama,

Mana tangga emas tu, tunjukkan, saya nak tengok???

Kalau ada tangga emas kenapa musnahkan amanah Allah dengan merogol hutan-hutaan KElantan dengan rakus???

Tak cukup duit, tak reti mentadbir, duit kohilal pun korang balun!!! Itupun tak mampu bayar KWSP kakitangan YIK!!!

Baik Pulau Pinang lagi, elaun peruntukan untuk kegiatan agama Islam meningkat setiap tahun!!!

Hebatnya PAS sampai kena tegur dengan Allah dengan gelaran PIGS (babi-babi)!!!

Para babi-babi, PAS (PIGS) hanya diternak oleh DAPigs untuk kena sembelih!!!

Selamat kena sembelih para babi-babi!!! Kah kah kah!!!

Semua pemimpin Parti lain-lain hanya nak mempergunakan PAS semata-mata, dah korang memang bodoh, memang nak kena sembelih la!!!

Hahahhaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 9:29 PG delete

Para Babi-babi,

Kalau tak sign tu maksudnya PIBGS tu yang rasminya PIGS je lah, sebab Berjasa tak sign!!!

Ahahahhaa!!!!Bodoh punya ahli PAS!!!

Siapa nak tangga emas PAS??? Kalau ramai NGO nak tangga emas PAS sudah tentu Majlis Penerangan RUU 355 di YADIM dihadiri 20,000 orang sampai tak cukup dewan!!!

Yang hadir rupa-rupanya 20 orang je!!! HAHAHHAHA!!!

Sebabnya, tangga emas tu tak ada!!!

APalah bodohnya para babi persan tangga emas rupanya nak kena sembelih!!!

Dulu perasan anak dara yang comel, rupanya warga emas andartu berusia lebih 50 tahun dan kerepot!!!

Yang selalu jilat ludah sendiri pemimpin PAS lah, hari ni fitnah esok minta maaf!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 9:31 PG delete

EN. Tanpa Nama,

Kalau kalau Berjaya tak sign lagi maaksudnya secara rasminya bukan PIBGS tetapi masih PIGS iaitu babi-babi HAHAHHAHA!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 9:37 PG delete

En. Tanpa Nama,

Dalam bahasa Inggeris ada menyebut "to read between two lips" atau "to read between to lines".

MAksudnya membaca apa yang tersirat!!!

Yang tersirat adalah Babi-babi memang nak kena sembelih, kalau tak oleh UMNO BN oleh Pakatan Harapan hahahah!!!

Apa kekuatan yang PAS ada??? 200 ribu tambah 79 orang ahli Ikatan!!!

Lepas tu perasan tangga emas!!!

Lepas tu perasan anak dara comel!!!
Mereka lupa mereka tu babi yang nak kena sembelih Hahahaha!!!

Baru ada berprinsip!!! Prinsip kena tipu dengan pemimpin PAS hari-hari HAHAHHAH!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 9:44 PG delete

En. Tanpa Nama,

Encik pun menganggap Encik melebihi Rasulullah, sebab tu hadis RAsulullah yang mulia Encik berani sanggah!!! Lahi teruk sibodoh ni!!! Nabi yang maksum dia lawan!!!

Haji HAdi pun teruk juga, kalau tak taat kepada PAS hilang akidah!!! Kita ni semua sembah Allah bukan PAS!!!!

En. Tanpa Nama juga membuat falasi dengan mengatakan saya menafikan perlantikan Haji HAdi!!! Saya kata Haji Hadi lepas penggal ni habis lah sebab orang dah sedar dia tu penjual agama dan syirik!!!

Para babi yang dah kena laknat Allah, hipokrit tu sikap korang!!!

Sebab tu kna laknat sebagai PIGS hahahhah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 10:30 PG delete

Para Khodam, aku tak pernah sebut pun pasal Rasulullah, yang aku lawan ialah kamu yang bersikap hipokrik, pencaci ulamak dan penilat tegar pengkhianat, apa yang aku sanggah pulak?

Persatuan Ulamak sedunia pun Para Khodam menyanggah, kehebatan TGHA diiktiraf oleh mereka, Para Khodam memperlekehkan persatuan ulamak sedunia.

Nobody, hebatnya kamu? Apa jawatan kamu dalam Persatuan Ulamak Sedunia.

Para Khodam, sila nyatakan pendirian kamu tentang kerjasama dengan PAS, adakah kamu menyokong perbuatan yang tidak bermaruah ini, ludah dijilat.

Atau Para Khodam kat sini memang mudah diperbodohkan oleh pemimpin kesayangan?



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 10:31 PG delete

Siapa golongan ulamak2 su yang dimaksudkan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 10:56 PG delete

Nobody, usah nak memperlekeh kan usaha orang lain dengan hasad dengki dan beremosi, apa yang kamu tulis pun hanya untuk menyedapkan hati sendiri, kosong tiada yang boleh dijadikan fakta, semuanya syok sendiri.

Nobody, cukuplah berlagak pandai dan bersikap hipokrit.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 10:58 PG delete

Nobody, seperti biasa Para Khodam hanya mampu beremosi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:05 PG delete

Nobody, kamu rasa malu tak melihat pemimpin kamu menjilat ludah sendiri?

Demi kepentingan peribadi pemimpin kesayangan Para Khodam sanggup melakukan perkara keji demi tangga emas yang dimliki PAS.

Kesian korang kerana diperbodohkan oleh pemimpin sendiri.

Seperti biasa, kami sudah mengenali watak-watak Para Khodam kat sini, tiada prinsip, hanya fitnah dan caci maki.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:14 PG delete

Nobody, itulah perkara sebenar yang kamu sendiri membutakan mata

Tangga yang dimiliki oleh pakatan haprak tidak mampu untuk menampung segala kepentingan peribadi pemimpin korang.

Mereka nampak tangga yang dimiliki oleh PAS seperti tangga emas yang mampu untuk memenuhi segala hajat kepentingan yang tersirat.

Nobody, kamu tidak rasa seperti mereka sebab kamu bukan salah seorang dari mereka, kamu hanya Khodam yang diperbodohkan oleh pemimpin kamu.

Sebeb tu kamu tak rasa betapa pentingnya tangga emas buat kamu tapi amat penting buat mereka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:28 PG delete

Kodam pas.apa pulak peranan hadi dlm kesatuan ulamak dunia????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:28 PG delete

Siapa lagi kalau bukan hadi the tahik...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:36 PG delete

Kahakhkah.kejap jd ir anonymous. Kejap tanpa nama
Kahkahkahkah alahai wanrosli guna tektik bodoh dulu lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:01 PTG delete

Para Khodam, tak kan pulak persatuan ulamak sedunia nak lantik ulama suu jadi orang nombor 2. Korang ni lebih hebat pulak dari mereka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:36 PTG delete

Persatuan olamak dunia No Action Talk Only (NATO). Persatuan menghabihkan boreh umat Islam.

No 2 ranking adalah setiausaha agung persatuan bkn Hadi lebai pembohong bersiri pujaan para khodam. kikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 12:58 PTG delete

Pas selalu kalah di negeri tuang presideng sendiri. Lps kantoi lebai2 makan duit rompak rakyat 90juta lagilah..Pas akan kalah di semua negeri termasuk Kelantan.

PH bkn pujuk tapi kesiannn kat Pas takut presidengnya jadi mantan yb lps pru14. Malulah para khodam parti penunggang agama.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 1:02 PTG delete

Pemimpin Pas dan para khodam mrk melutut mtk ehsan PKR dan DAP di Selangor. Tak malu parti yg takde maruah. PR dah lama berkubur yg ada PH. 2 lawan 1 Pas kalah tapi tk malu makan sedulang dgn parti sekular liberal yg dituduh penentang hudud Pas. Cakap tak serupa bikin parti lebai munafik.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 1:20 PTG delete

Nak tanya para khodam lebai jual agama..Persatuan ulama sedunia ada bg tiket masuk ke syorga tak mcm parti Pas?kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Oktober 2016 1:28 PTG delete

DAP pun ada pengkianat sepertimana PAS ada..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 1:29 PTG delete

Khodam lebai malu nak jawap kot..

1) ponteng mesyuarat
2) makan elaun haram
3) melebong
4) makan2, tido memboroikan perut
5) memprommosi tiket ke syorga ciptaan Pas

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Oktober 2016 1:30 PTG delete

Sebenarnya masih ada sifat dengkidan irihati bila ulamak TGHA diiktiraf oleh dunia tak spt ada ulamak lain yg hanya diiktiraf oleh DAP..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 1:32 PTG delete

DAP tak peralat agama mcm Pas parti penunggang agama pengkhianat Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 1:40 PTG delete

Apa fungsi Hadi dlm kesatuan ulama? Tanggungjawap dan amanah yg berat lebai ni kena pikul dan jawap depan Allah s.w.t nnt. Itu yg para khodam tak faham. Sbg pemimpin Pas, lebai pembohong bersiri ini telah gagal. Ini hakikat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 2:16 PTG delete

Para Khodam sekelian, sudah lah tu membodohkan diri sendiri, cakap hanya untuk menyedapkan hati, semua orang tak bagus, dengan ulamak sedunia pun korang maki.

Para Khodam, cukuplah tu, jauhkan lah diri kamu dari pengkhianat, kuburkan Pakatan Harapan, berjuang bersama dengan Gagasan Sejahtera yang ternyata berprinsip dan istiqamah, lupakan PANdir dan DAPiigs. Jom berubah.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 2:50 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Kohilal melingkup fakta ke emosi???

Duit tabung memali hilang berjuta, fakta ke emosi??

Balak gondol kat Kelantan fakta ke emosi???

Duit Kwsp YIK tak mampu bayar fakta atau emosi???

Dah tu siapa yang hipokrit, siapa yang syok sendiri???

Kalau tak syok sendiri kenapa kata ada tangga emas???

Ataupun mengaku anak dara tapi umur warga emas???

Itu barulah emosi!!!

HAhahahha!!! bodoh punya penyokong PAS!!!

Mereka yang diglar Allah "babi"!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 2:51 PTG delete

En. Tanpa Nama,

seperti biasa Para Babi hanya beremosi menunggu masa disembelih!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 2:54 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Encik malu tak digelar "babi" oleh Allah???

Tangga Emas apa???

Tangga kayu pun tak tentu lagi!!!

Mana ada tangga emas. Penipu je tu!!!

Kalau ada tunjukanlah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 2:58 PTG delete

Encik Tanpa Nama,

Tangga Emas perkara sebenar???

Mana Mana Mana!!!!

Tunjuk kalau ada!!!

Masalahnya memang tak ada!!!

Babi pun kemaruk tangga emas???

Tu lah agaknya kemaruk RM 90 juta kot???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 3:03 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Rasulullah kata sejahat-jahat manusia ialah ulama As-su', kau dengan bodoh sombong kata sejahat-jahat manusia ialah pengkhianat jemaah!!!

Lepas tu kau tukar pula!!! Memang kau tu tak ada pendirian!!!

Kalau Rasul kata subuh 2 rakaat kau ada 3 rakaat menyalahi Rasulullah tak???

Rasulullah kata lain kau kata lain, kau sekarang menyalahi lissan Rasulullah!!!!

Kalau kau bodoh sangat jangan nak mengaitkan Islam dengan jemaah bodoh macam kau!!!

Rasulullah pun kau nak lawan!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 3:05 PTG delete

Para Babi (PIGS),

PANdir dan DApigs korang maki hamun, PIGS memang Allah kena kan korang supaya sedar korang tu "babi"!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 3:35 PTG delete

Parlimen pun ponteng..lagi mau ada peranan ulamak donia...letak nama je,padahal merompak balak kelantan

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 3:36 PTG delete

Pas istiqomah apa nya..istiqomah merompak balak kelantan...cakap islam tp rupanya guna kan nama islam utk merompak... RUU=ROMPAK UTK ULAMAK

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 4:33 PTG delete

Lebai dan para khodam tolol penunggang agama hamPAS istiqomah dlm peralatkan Islam serta menipu ahli2 parti dulu, kini dan selamamya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 5:29 PTG delete

Kodam pigs mana ada akal.otak letak kat lutut.depa ni jenih taksub tok guru smpi taik cirit hadi tu pun kalu blh depa nk telan sbg ubat penerang hati
Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 5:45 PTG delete

Kahkahkah.......bukan pandir.....dah gabung ....jadi PANDAPigs......melutut....wooiii pencacai.... tiada nilai lah kat sini......maki hamun tu je penyedapnya....kahkahkah.......PANDAPigs vs BN vs Gasgasan Sejahtera......bungkus la pencacai......kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Oktober 2016 6:03 PTG delete

DAP iktiraf ulamak mana gamaknya?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 6:04 PTG delete

Pencacai parti Pas @ Pigs penunggang agama peralatkan Islam semakin kepanasan.kahkahkah

Mari merompak balak haram di kelantan bersama parti ulamak su dan para khodam.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Oktober 2016 6:06 PTG delete

Walau sehebat manapun mereka memaki hamun ulamak muktabar.. Sedarlah tuan2 bahawa ulamak mereka hanya diiktiraf oleh DAP sahaja..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 6:06 PTG delete

DAP iktiraf ulamak2 su dan para khodam yg diternak dlm Pas parti penunggang agama gamaknya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 6:14 PTG delete

Parti ulamak2 su berpolitik menunggang agama merompak balak di kelantan. Lebai makan dedak haram hasil duit curi rakyat terbesar dunia disokong para khodam. Ulama pun kena menjawap depan Allah s.w.t bkn terus masuk syorga spt dilebong Pas @ Pigs.kikiki

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Oktober 2016 9:31 PTG delete

Betullah tu ulamak kena menjawap depan Allah swt.. Bukan spt ada ulamak lain yg kena menjawap depan DAP dulu barulah depan Allah swt..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 9:52 PTG delete

Nonody, hebat kamu melebehi Rasullullah, kamu tak pandang pun dengan Para Ulamak Dunia.

Kamu merasakan kamu lebih baik dari Ulamak Dunia.

Kamu mendapat wahyu dalam mimpi ke?

PAS umpama anak dara comel yang sedang duduk atas tangga emas, ramai pemimpin hipokrit tergila-gilakan anak dara comel ni

Sanggup melutut dan sanggup menjilat ludah.

Hebatnya kamu kerana menerima wahyu.

Beremosilah dengan wahyu kamu yang nyata sesat lagi menyesatkan.

Masalah PAS biar anak dara comel yang selesaikan, kerana PAS berprinsip dan berintegriti.

Nobody, seeloknya kamu sebarkan kepada dunia bahawa wahyu sudah diturunkan kepada kamu dan menghalalkan caci maki dan fitnah kepada Ulamak Sedunia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 9:57 PTG delete

Nobody, seperti biasa Para Khodam akan beremosi dengan wahyu yang diterima.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 10:09 PTG delete

Nobody, itu hak kamu sebab kamu sudah menerima wahyu untuk menghalalkan caci maki kamu, mengalahkan Ulamak Sedunia, hebat kamu ya?

Nobody, yang nampak tangga emas tu hanya pemimpin hipokrit kamu.

Pemimpin yang berprinsip tidak akan nampak tangga emas.

Macam kamu jugak sebab kamu hanya dari kalangan penyokong yang taksub dan bebal pasal tu kamu tak nampak tangga emas yang dimiliki PAS.

PAS umpama anak dara comel yang sedang duduk atas tangga emas, anak dara comel yang menjadi kegilaan ramai pemimpin rakus dan haprak.

Terimalah kenyataan ini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 10:18 PTG delete

Nobody, amati dan fahami mengapa PAS sekarang amat tinggi nilainya bukan bagi kamu tapi bagi pemimpin kamu.

Tangga yang dimiliki oleh gabungan pembangkang tidak mampu untuk menampung beban berkepentingan peribadi pemimpin gabungan ini.

PKR, DAPigs, PAN dan Bersatu masih belum mampu untuk menyediakan tangga yang kukuh walaupun mereka bergabung.

Hebatnya TGHA yang menjadikan PAS begitu bernilai.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 10:26 PTG delete

Nobody, kamu teruskan saja dengan wahyu yang diterima, kami faham keadaan kamu, Ulamak sedunia semuanya tak betul kamu saja yang betul, tinggi darjat kamukan? Setaraf Rasulullah?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:07 PTG delete

Macammana saya menjadi lebih hebat daripada Rasul yang mulia, dia cakap sejahat-jahat manusia ulama As-su' saya tak pernah bantah pun!!!

PAS adalah warga emas yang sedang nyanyuk. Tangga emas tu tak ada, berapa kali nak cakap???

Kenapa kau ni bahlol sangat!!!

Duit bayar KWSP staf YIK pun tak ada tangga emas apa???

Saya tak pernah cakap turun wahyu, yang saya cakap Haji Hadi sedang mendapat kemurkaan Allah sebagai Haji PIGS hahahhah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:09 PTG delete

Seperti biasa Para BAbi sibuk dengan tangga emas la, wahyu la, anak dara comel la, sedangkan dia tak sedar dia seekor babi hahahha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:12 PTG delete

Encik Tanpa Nama,

Tuduhlah terima wahyu ke apa ke memang kau tu keturunan pemfitnah!!!

Dah lah keturunan pemfitnah, penipu pula tu mana ada tangga emas??

Lepas tu perasan anak dara comel!!!

Allah tak panggil kau anak dara comel, Allah hina kau dengan gelaran PIGS!!!

Kau ni sakit otak ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:15 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Kalau PAS bernilai kenapa Allah hinakan PAS sebagai "Babi" (PIGS)???

Yang penting bernilai di sis Allah!!!

Kalau Allah dah hinaka sebegitu rupa bernilai apa???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:19 PTG delete

En. TAnpa Nama,

Encik lebih hebat, tahu saya dapat wahyu!!! Wahyu ni perkara ghaib. Rasulullah pun tak tahu kecuali yang diberitahu Jibril a.s!!!

Encik tahu saya dapat wahyu, Encik bukan sahaja setaraf malahan lebih hebat daripada Rasulullah!!!

Sebab tulah hadis Rasulullah kata sejahat-jahat manusia ulama As-su' Encik bantah dengan berkata sejahat-jahat manusia adalah pengkhianat jemaah!!!

Dahsyatnya Encik ni. Lebih hebat daripada Rasulullah!!!

Di sisi Allah taraf macam "babi"!!! Hebat!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:21 PTG delete

Ulamak2 su akhir zaman dan para khodam mrk diternak ramai2 dlm parti penunggang agama Pas.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:21 PTG delete

Betul tu. Dalam PAS memang banyak Ulama As-su' sebab tu bergelar "babi-babi" (PIGS)!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:23 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Ialah PANDAPigs pembela babi. Babi-babi tu bergelar PIGS hahahha!!!

Babi-babi diternak untuk kena sembelih!!!

Itulah kifarah Allah untuk PAS!!!

Binatang setaraf babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
13 Oktober 2016 11:25 PTG delete

En. Ir Anonymous,

KAlau muktabar Allah panggil muktabar bukan panggil "Babi" Hahahaha!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 8:38 PG delete

Nobody, aku tak pernah bantah pun bahawa sejahat-jahat manusia itu ialah Ulamak suu. Itu untuk golongan ulamak.

Sejahat-jahat manusia yang bukan dari kalangan Ulamak pun ada.

Sejahat-jahat manusia ialah mereka yang memekakkan telinga dan membutakan mata dengan perbuatannya yang tidak bermoral termasuk pengkhianat.

Nobody, siapa rujukan kamu selepas Rasulullah?

Tuan Guru Lim Go End ke?

Para Ulamak dunia yang ada pun kamu caci dan fitnah dengan wahyu kamu. Sebarkan kepada dunia.

Nobody, kamu sebenarnya yang buta sebab kamu bukan dari kalangan jejaka-jejaka tampan yang begitu tergila-gilakan anak dara comel yang sedang duduk atas tangga emas.

Nobody, kami faham perwatakan kamu, kamu diberi wahyu untuk memnghalalkan segala caci maki dan fitnah kepada ulamak.

Nonody, kalau dah semua para ulamak dunia kau boleh sanggah, siapa lagi rujukan kamu?

Oleh sebab itu lah wahyu tu datang dalam diri kamu, tanpa rujukan pun, nak rujuk pada siapa? Tuan Guru Lim Go Eng ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 8:49 PG delete

Nobody, kan aku dah cakap aku faham dengan perwatakan kamu, kamu menghalalkan caci maki dan fitnah pada ulama sebab kamu dah terima wahyu.

Nobody, sudah dijelaskan diatas kamu takkan nampak tangga emas tu pasal kamu bukan dari kalangan mereka, kamu tu penerima wahyu.

Nobody, kan aku dah kata kamu setarat dengan nabi, kamu boleh menghalalkan semua cacian dan fitnah dengan wahyu kamu.

Hebat, hebat...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 8:56 PG delete

Nobody, kami faham penerima wahyu macam kamu akan berhujah dengan wahyu yang diterima.

Teruskan makian dan fitnah kamu sebabnya hanya kamu yang nampak tapi tidak pada pemimpin kesayangan kamu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:02 PG delete

Nobody, memang wahyu perkara ghaib, sebabnya kamu boleh tahu Allah murka? Sudah tentu kamu mendapat wahyu kan?

Nobody, satu perkara lagi siapa rujukan kamu selepas Rasulullah? para ulamak dunia yang ada pun kamu sanggah dengan wahyu kamu.

Siapa lagi? Takkan Tuan Guru Lim Go End?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:10 PG delete

Nobody, siapa kamu nak hukum seseorang ulamak itu adalah ulamak suu kalau bukan dengan wahyu yang kamu terima.

Bukan setakat ulamak yang ada dalam PAS je kamu hina malah seluruh para ulamak sedunia pun kamu sanggup sanggah dengan keputusan mereka.

Siapa lagi yang jadi rujukan kamu? takkan Tuan Guru Lim Go End.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:16 PG delete

Nobody, itulah kehebatan seorang penerima wahyu, mereka boleh tahu apabila Allah murka, dan dalam masa yang sama juga wahyu diterima untuk meneruskan segala caci maki dan fitnah kepada ulamak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:18 PG delete

Ulamak2 pas Pigs atau babi xlayak ckp soal islam.kelantan punya balak licin kene tebang lagi nk gebang islam la muktabar la...tu bkn muktabar tp mukbabi atau pun PIGS.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:25 PG delete

Nobody, itulah kehebatan kamu boleh tahu pulak perkara ghaib, dan boleh tahu jugak pada siapa Allah murka dan pada golongan mana Allah menggelar mereka dan pada siapa Allah akan mengangkat darjat seseorang itu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:27 PG delete

Nobody, kami faham wahyu yang kamu terima.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:31 PG delete

En. Tanpa Nama,

Encik jangan cub memperbodohkan kami. kami bukan penyokong PAS yang bodoh-bodoh belaka.

Ada Rasulullah berkata sejahat-jahat manusia adalah ulama As-su' untuk ulama je bukan untuk orang lain???

Kalau dah salah tu bertaubat sajalah jangan nak melawan Rasulullah pula!!!

Lagi satu kalau dah bodoh sangat, jangan cuba melencong dapat wahyu dan sebagainya!!!

Apa, dah tak tahu nak jawab ke sampai merepek macam tu???

Para babi,

Tak ada istilah ulama dunia ulama akhirat yang ada ulama benar dan ulama as-su'!!!

Hadi dah termasuk ulama yang dah terkeluar daripada ulama benar sebab dia dah keluarkan perkataan syirik!!!

Ulama Imam Al-Ghazali, Sheikhuul Islam Ibnu Taimiyah, Ibnu Hajar Alkalani, Dr Nasrudin al-Bany, HAMKA kami tak pernah bantah pun!!!

Yang kami bantah ulama yang cakap berdegar-degar tetapi syirik yang menjadi kepala kepada para babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:34 PG delete

Issshhh, kamu tak tahu apa....shhooohhh...shhhoooohhhh.....biar penerima wahyu je yang meneruskan apa yang diwahyukan.

KAHKAHKAH

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:35 PG delete

En. Tanpa Nama,

Kami faham Encik seorang yang bodoh kerana duduk bersama orang yang bodoh!!!

Allah dah tunjuk siapa para babi yang sebenarnya Encik nak duduk juga dengan babi???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:41 PG delete

En. Tanpa Nama,

Yang caci maki dan memfitnah itu ulama As-su' yang Allah dah tunuk sebagai presiden "para babi"!!!

Lepas tu korang bila kena caci maki tau pun tak tahan!!!

Yang nampak tangga emas tu adalah orang yang kerasukan jin dan gila isim sebab mana ada tangga emas!!!

Kalau tangga emas ada takadanya ahli PAS kebas duit tabung Memali hilang berjuta-juta!!!

Tak payah terima wahyu pun tahu tak ada tangga emas.

Yang ada orang kerasukan syaitan atau gila isim je yang nampak ada tangga emas!!!

Nak kata pemimpin kami nampak tangga emas??? Diorang belum kerasukan syaitan lah!!!

Yang diorang nampak PIGS yang diternak untuk disembelih Hahahha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:45 PG delete

En. Tanpa Nama,

Kami faham Encik ni pengetahuan agama pun tak ada!!!

Sebab tu kena tipu dengan Haji Hadi presiden PIGS berkali-kali pun masih bebal tak sedarkan diri!!!

Pemimpin kebencian kami adalah DS Najib Razak yang kebas duit berbillion-billion dan yang bersubahat dengannya termasuk kepala PIGS ialatu Haji Hadi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:58 PG delete

En. Tanpa Nama,

Saya tahu Allah murka kerana Allah jadikan dunia ni penuh dengan tanda!!!

Jadikan tanda PIGS adalah untuk orang yang suka berperangai macam PIGS (babi)!!!

1 lagi kalau Rasulullah kata lain dia sanggah lain memang patut Allah gelarkan dia PIGS!!!

Sekarang Encik beritahu saya, macam mana Encik tahu saya dapat wahyu???

Itulah, nak berhujah pun pakai lah akal!!! Yang merepek-repek tak ketahuan tu apa hal???

Apa kejadahnya wahyu Lim Go End lah, apa lah!!!

Kau ni bodoh sangat lah!!!

LAgi satu, siapa kata ulama tak boleh disanggah???

Kau belajar kat mana, yahudi ke sampai tak boleh menyanggah ulama ni???

Imam Syafie ada menyanggah pendapat Imam Malik, Imam Ahmad ada menyanggah pendapat Imam Syafie, saya sendiri pun ada tak bersetuju dengan Imam Syafie beberapa perkara kecil tak ada masalah pun!!!

Ulama pun manusia buat salah!!! Ingat diorang maksum macam Nabi Muhammad ke???

Dah tu kalau Haji Hadi keluarkan kenyataan syirik yang menyamakan Allah dengan makhluk, kita tak boleh sanggah kena ikut pulak syirik???

Kau ni bodoh je dah lah, jangan jadi bangang nak mampos!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 10:13 PG delete

En. Tanpa Nama,

Bila pula saya menghina seluruh ulama dunia??? Jangan main sedap mulut je memfitnah!!! Kan dah kena gelaran "babi" (PIGS)!!!

Tunjukkan 0.5 sahaja bukti yang mengatakan saya menghina seluruh para ulama dunia??

Saya ada hina Imam Ahmad bin Hambal ke??? Saya ada hina Imam Abu Nu'man bin Tsabit ke??? Saya ada hina Dr Yusuf Al-Qardhawi ke??? Saya ada hina Dr Mohd Asri Zainal Abidin ke??? Saya ada hina Ulama ulung nusantara Dr Haji Abdul Malik Karim Amirullah (HAMKA) ke??? Saya ada hina Almarhum Dato FAdzil Noor dan Nik Aziz ke???

Dah kaki memfitnah tu kaki memfitnah juga!!! Dah tak boleh jawab merapu-rapu menuduh sana-sini!!!

Sebut nama ulama tersohor dunia pun tak reti ada hati nak membela para ulama konon!!!

Yang kau bela tu ulama syirik Haji Hadi SAHAJA betul tak???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 10:44 PG delete

Nobody, dah nama pun ulamak kan takkan pulak kita nak kata mereka dengan perkataan lain? ulamak boleh suka-suka ditukar, contohnya, ulama tukar jadi cikgu, tukar jadi kerani atau boleh ke kita tukar ia jadi pengkhianat suuu?

Nobody, cuba kamu senaraikan para ulama yang boleh menjadi rujukan kamu?

Mereka semua dibawah satu payung persatuan ulamak sedunia, kenapa kamu boleh sanggah keputusan mereka.

Nobody, perkara ghaib itu wahyu, kamu boleh tahu Allah murka pada siapa, itukan perkara ghaib? Sebab tu kamu hebat.

Nobody, siapa rujukan kamu selain dari para ulama sedunia?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 10:48 PG delete

Nobody, itu lah kehebatan kamu kerana hanya kamu yang diberi petunjuk tidak pada pada orang lain.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 10:59 PG delete

Nobody, sudah dijelaskan diatas mengapa kamu hebat, sebab kamu mendapat petunjuk tapi orang lain tidak.

Nobody, kamu terusakan saja caci maki dan fitnah sebab kamu dah dapat petunjuk untuk berbuat demikian. Silakan.

Nobody, hanya tangga emas yang dimiliki PAS je yang mampu jadikan impian satu lawan satu dengan BN, tanpa tangga emas PAS, PH terpaksa berdepan dengan tiga penjuru.

Selamat berjuang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 11:06 PG delete

Nobody, kan aku dah kata, kamu dah dapat banyak petunjuk teruskan dengan petunjuk kamu tu.

Nobody, Najib tu sejahat-jahat manusia tak? Ada petunjuk?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 11:19 PG delete

En. Tanpa Nama,

Macam tu punya jelas, budak tadika PASTi Al-Ghazali pun tahu Allah murka tak payah dapat wahyu!!!

MEmang saya mencaci maki sebagai pengajaran sebab korang mencaci maki dahulu!!!

Tetapi saya tak pernah memfitnah!!!

Oleh itu, kalau taknak kena caci maki, jangan caci maki, jangan memfitnah!!!

Lepas tu kalau ulama tu syirik saya kata syirik bukan fitnah namanya!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 11:22 PG delete

Nobody, aku setuju dengan kamu, memang banyak tanda yang Allah tunjukkan, tapi petanda tu hanya kamu je nampak tidak pada orang lain.

Nobody, memang kamu saja yang tahu Allah murka, dalam masa yang sama kamu menghalalkan fitnah dan caci maki, sebab kamu yang dapat petunujuk untuk berbuat demikaian tidak orang lain, hebat kan?

Nobody, pasal tu aku kata kamu hebat dan setaraf Rasulullah, kamu dapat menyanggah kenyataan bukan saja TGHA malah keputusan para ulamak dunia pun kamu sanggah.

Nobody, teruskan perjuangan kamu sebab kamu sudah mendapat banyak petunjuk tapi tidak pada kami buat masa ini.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 11:24 PG delete

Dlm parti penunggang agama Pas @ Pigs mcm2 jenis ulamak su dan para khodam diternak. Masing2 berebut nak jd tuhan, wakil tuhan, penerima wahyu tuhan, pemegang tiket masuk syorga. Sesat lg menyesatkan akidah org2 melayu.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 11:27 PG delete

EN. Tanpa Nama,

Itu bukan perkara ghaib. Budak tadika Al-Ghazali pun tahu PIGS tu para babi hahahhaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 11:31 PG delete

En. Tanpa Nama,

Seperti ulama Abu Nu'man bin Tsabit pernah berkata Allah sedang menaikkan yang hak dan menurunkan yang batil, sama juga Allah sedang menurunkan yang batil iaitu Haji HAdi!!!

HAHAHHAHA!!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 11:35 PG delete

Nobody, kamu memperlekehkan mereka kerana mereka lah mengikhtiraf TGHA sebagai Timbalan Ulamak Sedunia.

Nobody, kamu merendah-rendahkan keputusan mereka dan kamu kata itu pengaruh dari DSAI, apakah kesatuan ulamak sedunia perlu menggunakan dan tunduk pada pengaruh untuk sesuatu lantikan? Bukannya kelayakan yang dimiliki?

Nobody, kenapa Dr Yusuf Al-Qardawi tidak dapat petunjuk seperti apa yang kamu dapat? Adakah kerana pengaruh dari DSAI?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 11:46 PG delete

Nobody, budak-budak sekolah tadika pun tak akan tahu kalau tidak mendapat petunjuk.

Kamu hebatlah sebabnya kamu ada banyak petunjuk untuk berbuat demikian, tidak rasa pun perkara makian atau fitnah itu perbuatan terkutuk kerana petunjuk dan wahyu mengatasi segalanya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 11:53 PG delete

Nobody, masalahnya hanya kamu yang dapat petunjuk tu tidak pada orang lain, TGHA semakin memuncak dan mempunyai banyak pengaruh diseluruh dunia sekarang ni.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 1:39 PTG delete

Mana dtgnya hj hadi sotong dpt,klau dpt pun dari syiah je,yusuf qardhawi terang2 tolak pnyatuan syiah sunnah,hj sotong tu lak yg mandai2 bwak masuk syiah ke sini..walakontol prasan sndiri..kahkahkah,main sondol je babi2 ni tpi bodoh blaka..kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 1:47 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Najib belum tergolong dalam sejahat-jahat manusia sebab dia bukan ulama As-Su'.

Haji Hadi mungkin!!!

Hahahhaa!!!!

Bersubahat!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 1:57 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Tak payahlah nak berjawab tu guna istilah, ulama la, guru la, kerani la, apa yang Encik nak cakapkan???

En. ni jangan jadi bodohlah!!!

Allah beri tanda, contohnya Abdullah bin Ubay, munafiq.

Allah beri tanda kepada HAji Hadi juga, Presiden PIGS Hahahahha!!!

Rujukan?? Ustaz Ahmad Awang, Dato' Syeikh Mat Noor Al-Hafiz, Imam Ibnu Hajar, Rashid Ganouchi, Dato' Nik Aziz, Dato Fadzil Noor, Dr. Yusuf Al-Qaradhawi dan ramai lagi!!!

Encik punya ulama rujukan siapa???

Haji Hadi.

Saggah Haji HAdi maksudnya sanggah semua ulama dunia. Maksudnya Haji Hadi seorang je ke ulama dalam dunia ni???

Bahlol punya taksub!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 1:58 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Semua orang dapat petunjuk.

Encik je yang taksub untuk bersama para babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 2:03 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Semua orang dapat petunjuk!!!

Hanya yang bodoh sombong dan taksub je sanggup menipu diri sendiri hingga sanggup masuk neraka!!!

Abu Lahab dulu pun bodoh sombong macam korang juga la!!!

Lepas tu, jangan nak buat gila!!!

Mana tangga emas tu???

Kau ni tak bolehkah dalam satu hari tidak membodohkan diri sendiri???

Pijaklah di bumi yang nyata, realitinya tak ada tangga emas!!!

Yang ada para babi yang nak kena sembelih!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 2:11 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Tanda Allah murka pada PIGS semua orang nampak termasuk budak ber IQ sekolah tadika Pasti Al-Ghazali 5 tahun.

Kalau korang tak nampak, confirmlah IQ korang rendah tahap budak tadika kemas je hHahhahahaa!!!

Budak IQ rendah hanya iktiraf ulama dunia Haji Hadi seorang je. Kalau sanggah Haji HAdi sanggah para ulama!!!

Haji Hadi sanggah Nik Aziz korang tak bising pun!!!

Maksudnya Nik Aziz korang tak iktiraf sebagai ulama lah ya???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 2:19 PTG delete

Hahahhahaha!!!!

En. Tanpa Nama,

Encik ni bodoh ke apa??? Saya tanya Encik baik-baik. Dalam rukun Iman ada beriman kepada Rasul. Kita percaya bahawa para nabi adalah maksum!!!

Sekarang saya tanya, ada tak beriman dengan ulama??? Tak ada!!!

Ulama tu maksum ke??? Tak!!!

Ulama buat salah. Mereka manusia!!!

Mereka buat salah bila melantik Haji Hadi. Sekarang diorang dah tahu bahawa Haji HAdi syirik!!!

Tinggal penggal ni je Haji Hadi dalam Persatuan Ulama!!!

Oh, saya lupa, Dr Yusuf Al-Qaradhawi dan Almarhum Nik Aziz menyokong Arab Spring!!!

Haji Hadi membangkang Arab spring!!!

Jadi apa??? Haji Hadi menyanggah semua ulama dunia lah macam tu???

kau pun sokong Haji HAdi, kau pun menyanggah ulama dunia macam tu???

Kau ni belajar sekolah mana yang bodoh sangat ni???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 2:22 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Budak-budak tadika memang tak tahu kalau tak dapat petunjuk.

Tapi masalahnya petunjuk tu dah ada!!!

PAS parti PIGS.

Kalau taknak sedar juga pergilah duduk dengan babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 2:26 PTG delete

En. TAnpa Nama,

HAji HAdi sedang memuncak dengan mempunyai banyak pengaruh di seluruh dunia sebagai Presiden PIGS!!!

Semua ulama dah nak lari daaripada dia sebab malu dengan PIGS kau nak kata dia semakin memuncak!!!

Mana data kau dapat, Jabatan Perangkaan Negara???

Data syok sendiri gamaknya!!!

HAHAHHAHA!!! BODOH!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 3:05 PTG delete

Para Babi,

Persatuan Ulama Dunia sudah terkhilaf dengan melantik Haji HAdi. Tak lama hayat dia tu dalam Persatuan Ulama.

Semua orang dah tahu perangai burunya!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 5:46 PTG delete

Nobody, senang je, kalau betul TGHA tu ulamak suu seperti yang dipertunjkkan kepada kamu kenapa pulak para Ulamak dunia tidak mendapat petunjuk dan masih lagi sebumbung dengan TGHA.

Nobody. persatuan ulamak sedunia boleh mengeluarkan kenyataan bahawa TGHA adalah ulamak suu seperti yang kamu dapat petunjuk, lucutkan jawatan TGHA, baru aku ternganga dan seluruh ahli PAS akan terkejut.

Nobody, kalau setakat kamu dan beberapa kerat para khodam kat mengatakan TGHA ulamak suu dan sesat tak jadi kudis gatal pun pada kami dan seluruh ahli PAS.

Nobody, buktikan apa yang telah dipertunjukkan kepada kamu.


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 5:49 PTG delete

Nobody, masalahnya kamu je yang dapat petunjuk, bagaimana dengan ulamak yang kamu sebutkan diatas?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 5:59 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Persatuan Ulama Dunia cermat seperti nabi bukan macam Haji HAdi gopoh macam babi Hahahhaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 6:03 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Tak payah ulama yang saya sebut di atas, Dr MAZA mufti Perlis daripada dulu kata sikap mengkafirkan sesama muslim adalah sikap Muktazilah bukan fahaman ahli sunnah wal jamaah!!!
Jadi amanat Haji Hadi sepatutnya dah beri kita petunjuk!!! PIGS tu tambahan daripada petunjuk-petunjuk bahawa Haji HAdi gopoh macam babi hahahaha!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 6:37 PTG delete

Nobody, petunjuk dari Allah menyuruh umatnya kembali kepada Islam sebenar, bukan petunjuk supaya melakukan fitnah dan mencaci orang lain.

Itulah kehebatan kamu yang aku maksudkan, kamu mendapat petunjuk agar memfitnah dan mencaci ulamak no 2 dunia tapi orang lain tidak pulak dapat petunjuk macam tu.

Terutama para ulamak yang kamu sebut diatas. Mereka tenang je sebaliknya kamu pulak yang melolong terpekik dengan perunjuk kamu tu.

Nobody, sudah aku katakan kamu tidak akan nampak tangga emas tu pasal kamu bukan dari kalangan mereka.

Selamat berjuang 3 lawan satu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 6:44 PTG delete

Nobody, kalau dah sesat dan boleh merosakkan orang ramai seperti yang kamu dapat petunjuk, mereka tidak boleh membiarkan perkara ini, kena bertindak cepat.

Nobody, macamana kalau ianya adalah fitnah dari kamu?

Tak takut kan? Pasal itu satu petunjuk.

Berani kerana benar, aku tunggu tindakan dari Persatuan Ulamak Sedunia mengambil rindakan yang sewajarnya terhadap TGHA.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Oktober 2016 6:55 PTG delete

Nobody, ok, aku setuju dengan kenyataan kamu tapi biarkan mereka yang layak saja keluarkan kenyataan ini, berani ke MAZA nak kata TGHA ulamak suu seperti yang kamu fitnah.

Nobody, selagi Persatuan Ulamak Sedunia masih mengikhtiraf TGHA sebagai timbalan preisden Persatuan Ulamak Sedunia. Selagi itu ianya dianggap fitnah.

Buat masa ini apa yang dipertunjukkan kepada kamu hanya fitnah dan dihiasi pula dengan caci maki.

Sebabnya, kamu saja yang diberikan petunjuk. Para ulamak rujukan kamu tidak pulak?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 7:07 PTG delete

En. TAnpa Nama,

Yang membezakan para babi dengan Rasulullah adalah Rasulullah cermat dan bijaksana dalam tindakan!!

Tak salahkan Persatuan Ulama mengikut cara rasul!!! Takkanlah mereka ikut cara babi pula ya tak???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 7:19 PTG delete

EN. Tanpa Nama,

Buktikan saya memfitnah???

Beri nama saya atau komen saya kepada persatuan Ulama!!!

Kalau nak taksub dengan HAji HAdi pun, janganlah sampai Haji HAdi jatuh lubang jamban kau nak ikut sekali!!!

Hahahha!!!

Pergi tengok video muktamar PAS lah nak tengok kelaku Haji HAdi!!!

Orang-orang yang bodoh tak tahu nak jawab apa sekarang nak beri alasan untuk menolak kebenaran!!!
Jangan jadi bodohlah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 7:27 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Petunjuk dari Allah supaya pergi kepada kebenaran bukan kepada binatang yang bertaraf haram iaitu para babi (PIGS) HAHAHHA!!!

Bila masa Haji HAdi ulama no 2 dunia??? Siapa yang iktiraf???

Atas dasar apa, keilmuan, pengaruh???

Kalau keilmuan, Dr MAZA dan Dr HAMKA lebih hebat daripada Haji Hadi daripada segi bahasa Arab dan ilmu sebagai contoh!!!

Malah Dr MAZA diiktiraf oleh Seikh Mat Noor Al-Hafiz sebagai mufti terbaik Malaysia!!!

Kau Bahasa Arab pun tak tahu nak kata dia ulama no 2 dunia. Haji Hadi tu Bahasa Arab pun kalah apatah lagi ilmu pengetahuan!!!

Lain kali belajar agama mendalam lagilah nak cakap banyak!!!

Selamat bersama para babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
14 Oktober 2016 9:19 PTG delete

Salam semua,

Lupa nak cakap. Khutbah seluruh Selangor hari ini berkenaan Syiah menyeleweng dan bercanggah dengan aliran Islam sebenar!!!

Alamak, khutbah seluruh masjid Selangor sudah menentang agenda haji Hadi ni!!!

Adakah mereka semua seluruh Imam masjid-masjid seluruh Selangor sedang mencaci-maki dan memfitnah semua ulama dunia???

Itulah yang cuba diterangkan penyokong PAS selama ini, semua ulama dunia adalah Haji Hadi dan Haji Hadi adalah semua ulama dunia!!!

Habis Imam-Imam Selangor macam tu HAHAHHA!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Oktober 2016 9:18 PTG delete

Menangis terisak2 wanrosli kene bantai nobody...tahniah nobody. Kahkahkahjah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
16 Oktober 2016 9:56 PTG delete

Soklan2 aku enggak bisa dijawab sih .. Bueng mase aje melayennye.. kih kih..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Oktober 2016 11:33 PTG delete

Buang masa ke takut.cacing kepanasan kan.kihkih...penakut mmg kasi alasan mcmtu wanrosli oi.kihkih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Oktober 2016 6:24 PTG delete

Mmg pun bila tak boleh jawab merepek mraban je babi2 ni..elok ditembak je dgn snapang gajah..bodoh al bongok wal bebal al bangang..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
17 Oktober 2016 8:15 PTG delete

https://m.youtube.com/watch?v=OL7VTlOFKok

Husam yg sebenar.. tak payah nak jual lagi nama ATGNA.. kami tak pernah pun terhegeh2 nak jual nama TGAA korang tu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Oktober 2016 9:14 PG delete

Istigfar lah wahai wanrosli.Istighfar oleh diri sendiri dari terus melakukan dosa fitnah itu lebih baik tuan..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes