PANAS!! : RUU355 YANG PAS BAWA ADALAH RUU YANG KABUR KATA BEKAS MUFTI

Dr Juanda JayaDr Juanda Jaya

Pas perlu terbuka jika ada pihak yang mendakwa Rang Undang-Undang (RUU) persendirian yang dibawa presidennya bukan berdasarkan hukum Tuhan, kata bekas mufti Perlis.

Datuk Dr Juanda Jaya yang kini Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Jemoreng, Sarawak berkata dengan tiada perincian umum maka RUU itu sekadar dilihat satu cadangan manusia yang diberikan baju agama.

“Sebab itu saya sebut RUU 355, RUU yang kabur. Kalau orang nak marah, marahlah. Sebab kita pun tahu mereka sendiri tak tahu apa yang nak dijelaskan.
“Sekejap kata nak laksana hudud, sekejap kata tidak pula. Undang-undang ini benda yang jelas. Langgar lampu merah kita tahu berapa dendanya. Ini nak laksanakan undang-undang Tuhan.
“Jangan marah jika ada orang kata RUU 355 tidak sakral (kudus). Ia hanya undang-undang cadangan manusia. Barangkali diberi baju agama,” katanya dalam satu wawancara bersama ProjekMMO.

Dewan Rakyat yang mula bersidang 17 Oktober lalu dijangka akan membahaskan RUU persendirian Ahli Parlimen Marang yang juga Presiden Pas bagi memperkasakan mahkamah syariah.

RUU Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah)(Pindaan) 2016, yang sering didakwa membuka laluan untuk pelaksanaan hudud, dipertikaikan oleh wakil-wakil pembangkang dan Barisan Nasional.
Namun kerajaan dan Pas menafikan ia bertujuan membolehkan hudud dilaksanakan di Kelantan dan Terengganu, sebaliknya ia hanya bertujuan memperkasakan mahkamah syariah.

Juanda, 44, berkata umat Islam perlu kembali pada sejarah Rasulullah apabila akidah, ibadah dan akhlak diperkukuhkan sebelum membicarakan hukuman syariah.
“Mengapa wahyu pertama dalam Islam bukan hudud tetapi Iqra? Bacalah, pendidikan yang diutamakan. Berapa lama? Lebih 20 tahun.
“Kemudian aspek kepercayaan, ibadah, pembinaan akhlak dan moral. Hujung baru pergi kepada perkara itu.

“Itu pun berapa sahaja dalam catatan sejarah. Sedangkan manusia yang paling lengkap catatannya ialah Rasulullah,” katanya.

Beliau berkata Pas tidak seharusnya mempolitikkan agama dalam RUU yang ingin dibentangkan mereka.

Katanya, apa yang dibimbangkan ialah hudud dimainkan sebagai satu alat untuk menggalakkan ekstremisme dalam Islam.

“Saya minta semua pihak, jangan heret agama dalam agenda politik. RUU 355 ialah RUU yang tidak jelas. Ke mana hala tujunya?

“Kita berada dalam suasana yang saya cukup bimbang. Pencemaran terhadap agama itu sedang menjadi-jadi.


“Kita tahu enakmen di Kelantan dan Terengganu ada banyak masalah. Itu pun tidak selesai lagi,” katanya.

mdl

IKLAN BERBAYAR 

Image result for banner IKLAN tone excel
Previous
Next Post »

173 ulasan

Write ulasan
Ir Anonymous
AUTHOR
22 Oktober 2016 12:28 PTG delete

Dia ni kan sokong BN.. eloklah tu dah sama dgn PAN tak nak sokong RUU 355.. sama juga di kelantan UMNO dan PAN nak jatuhkan PAS..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 2:05 PTG delete

Walaun Hadi mesti fitnah mufti ni sama mcm DAP menentang Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 2:08 PTG delete

Sbg parti penjual agama, ruu 355 dan hudud wajib dikuatkuasakan pd walaun dan ahli2 parti Pas dulu.

Kes hudud pertama utk perompak balak haram di kelantan. Kedua, lebai2 yg makan dedak duit curi terbesar di dunia. Barulah rakyat Msia faham mcm mana hudud Allah yg sebenar.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 2:45 PTG delete

Bagaimana dengan perasuah? Bagaimana dengan kaki fitnah?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 3:04 PTG delete

Kalau dah kabur terangkanlah, kalau jauh dekatkanlah, umat islam dah hampir mencecah 1500 tahun usianya takkan nak fokus pada iqra je.

Nak perkukuhkan akidah, ibadah dan akhlak perlu lah perkukuhkan syariat islam supaya semua itu terpelihara.

Apa langkah pemimpin PH dan BN kearah membanteras isu-isu berkaitan akhlak dan apa pula tindakan pemimpin PH dan BN apabila pemimpin sendiri terpalit dengan masalah akhlak?

Takkan rakyat pulak yang kena bersolidariti dengan perasuah dan penfitnah dan rakyat dirayu supaya menderma kepada mereka, ini adalah satu perbuatan yang salah disisi islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 3:35 PTG delete

Laksanakan ruu 355 dan hudud utk walaun dan ahli2 Pas terlebih dulu. Hududkan perompak2 balak kelantan. Yg suka memfitnah org sbg kafir, barua, jual pil kuda dihukum juga walaupun dia seorg ulamak termasuk lebai2 pemakan duit curi 90juta.

Jgn sibuk nk jadi tuhan atau wakil tuhan menghukum rakyat marhaen yg sedang kesempitan hidup tp ketua penyamun negara disokong.

Islam tk perlukan Pas utk hidup. Islam berkembang lebih ribuan tahun. Agama Pas baru hidup 60thn.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
22 Oktober 2016 4:21 PTG delete

Kalau PAN ikhlas nak PAS laksanakan RUU 355 dan hudud silalah pastikan MP2 muslim PH menyokong RUU 355.. ini konon sebelah tangan nak tgk ahli2 PAS kena hudud terlebih dahulu tapi sebelah tangan lagi tidak mahu sokong RUU 355 dgn PAN nak kemukakan rancangan pindaan RUU sendiri.. then UMNO pun nak buat benda yg sama.. ini bermakna PAN dan UMNO mmg sama dari segi nak jatuhkan PAS terutama di kelantan.. Saya dapat melihat PAN bekerjasama dgn DAP kerana jelas DAP tak suka PAS dan PAN juga bekerjasama dgn UMNO kerana jelas nak jatuhkan PAS di kelantan.. tak kira UMNO atau PAN yg menang yg penting parti islam jatuh..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
22 Oktober 2016 5:06 PTG delete

2:05.. cukuplah kita semua tahu DAP menentang islam, harap bekas mufti tak terjebak sama..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Oktober 2016 6:13 PTG delete

Salam En. Tanpa Nama,

Betul juga tu. Haji Hadi memang terkenal sekarang kerana menyokong perasuah dan perompak terbesar antarabangsa iaitu 1MDB!!!

Beliau juga memang kaki fitnah!!! Sekarang di Kota Kinabalu dah kantoi hukuman pun dah jatuh!!!

Maklumlah peguam-peguam PAS sekarang semuanya bodoh-bodoh belaka ya tak!!! Macam mana nak tolong dia!!!

Sebab tu kalau babi tu PIGS juga hahahhahahaa!!!

Kalau taknak jadi PIGS keluarlah, biar jadi cerdik sikit, taklah menyondol je KAHKAHKAH!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Oktober 2016 6:16 PTG delete

Salam En. Ir Anonymous,

Cukuplah kita semua tahu DAP difitnah menentang Islam!!!

Blogger-blogger UMNO yang dah bertaubat semua mengaku mereka memfitnah!!!

Jangan Encik menyambung fitnah lagi!!!

BEkas mufti tu tahu sebab tu dia taknak terjebak dengan PIGS hahahhaha!!

PIGS kan kaki fitnah hahahhaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Oktober 2016 6:27 PTG delete

Salam En. Tanpa Nama,

Memanglah kabur!!! Kenapa kabur???

Orang-orang yang bodoh buat usul, macam mana tak kabur hahhahaha!!!

Sebab tu tak berani nak saman Sarawak Report, sebab bodoh sangat Hahahha!!!

Isu akhlak tak payah tengok jauh, kes rogol bayak di mana secara peratusnya??? Banyak di Kelantan!!! Yang terpalit dengan masalah akhlak tu banyaknya pemimpin PAS sebab tu menyokong DS Najib maklumlah DS NAjib cover line!!!

Bagus mufti tu beringat!!! Kalau ikut model PAS Kelantan cakap je berdegar-degar macam En. Tanpa Nama!!! Hakikatnya agama pun tak tahu!!! Sembang deras!!! MelIngkup!!!

Rakyat bersolidariti dan berderma sebab rakyat tahu mereka difitnah dan dianiaya!!!

Rakyat taknak derma satu sen pun kepada Nasrudin Hasan at-Tantawi sebab rakyat tahu dia kuat fitnah Hahahhaha!!!!

Lepas ni rakyat tak akan menderma satu sen pun kepada Haji Hadi sebab rakyat tahu dia mengaku ulama tapi tak guna HAHAHAHHHAHA!!!

Haji Hadi kuat ponteng makan duit haram!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
22 Oktober 2016 6:35 PTG delete

Salam En. Anonymous,

Kalau PAN ikhlas jangan suka-suka hati menyokong PAS dalam RUU355!!!

Kita semua tahu PIGS adalah haram nanti kita terjebak dalam perkara yang haram di sisi tuhan!!!

Bekas mufti tu pun tahu hahhahaha!!!

Biarlah PIGS jatuh di Kelantan!!! PIGS kan binatang yang tidak berakal!!! Jumpa balak sondol!!! Jumpa tanah orang Asli sondol!!! Apa pun PIGS sondol!!! Habis tu memang kerja dia menyondol HAHAHHAHA!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 6:36 PTG delete

Xberani plak pas kapir harbi kan bekas mufti ya....mana telo pas ni.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 7:15 PTG delete

Ruu 355 dan hudud wajib dikuatkuasakan utk golongan walaun dan ahli2 Pas dulu. Pemimpin mrk kemaruk sgt nak jd wakil tuhan.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
22 Oktober 2016 7:25 PTG delete

Tak semudah tu nak kafirkan org.. walaupun mereka jelas bersekongkol dgn harbi utk jatuhkan parti islam..

Cer tanya bekas mufti ni.. dia sokong Bersih 5 yg mungkin akan melibatkan pejuang LGBT dan pejuang murtad ke idak? Aku rasa.. hmmmmm

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 8:30 PTG delete

Tuang presideng kaki ponteng Pas senang2 jer kafirkan org lain. Ahli2 umno dipanggil toghut, assobiyah dan mcm2 yg buruk dulu. Skrg tuang lebai pembohong bersiri berpelukan sedondon menyokong ketua parti penyamun yg dikafirkn sendiri. Apa ko rasa para khodam jual agama?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 8:36 PTG delete

Bagaimana parti Islam nk selesaikan tuduhan lebai2 Pas jual iman makan duit 90juta rompakan rakyat terbesar di dunia mengikut kaedah al quran dan hadis? Para khodam sila jawapkan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 8:55 PTG delete

Jom bersolidariti sambil menderma bersama penfitnah dan perasuah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 8:57 PTG delete

Memang DAPigs menentang islam, kafir harbi kan!!!!....semua tahu hanya pemakan dedak je buat2 tak tahu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 9:03 PTG delete

Kat Penang lagi banyak manusia yang rosak akhlak, maksiat merata-rata tanpa kawalan, pesta arak dah jadi macam negara kafir......DAPigs meraih keuntungan dari hasil maksiat dan bagi-bagikan pada parti ternakan DAPigs....yang dapat 15k sebulan senyum je......

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
22 Oktober 2016 9:29 PTG delete

Kalau setakat nak fitnah macam tu tak sape pun nak percaya kecuali para pengkianat dan harbi.. itu hanya syok sendiri kerana dah takde apa isu lagi nk burukkan PAS kerana apa jua kelebungan PAN rakyat masih tak percaya.. kini nampaknya ahli parlimen pembangkang dah pecahkan rekod dgn PONTENG PARLIMEN BERAMAI2.. kan dah malu sendiri tu.. ke masih tak tahu malu?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 10:15 PTG delete

Senangnya kaedah Islam cara Pas. Mcm ni ke parti yg nk laksanakan undang2 Allah? Sbb tu aku cadangkn ruu 355 dan hudud dikuatkuasakan pd walaun dan ahli2 Pas dulu. Baru rakyat Msia faham keadilan Islam yg sebenar bila penyangak2 penjual agama dikenakan hukuman dulu.

Yg paling hebat pecah rekod juara bertahan KEKERAPAN PONTENG SIDANG PARLIMEN DIMENANGI TUANG PRESIDENG PARTI WALAUNTA PAS. kan dah malu para khodam lebai pembohong bersiri. ke masih tak tahu malu bersubahat peralatkan Islam?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Oktober 2016 11:56 PTG delete

Oii wan rosli,dh minum susu omega hadi blum?kluar dewan dgn tak dtg lngsung pun tak tau beza ke?jgn salah sondol wan rosli babi oii..nti balak dtg brtimpa2 tak smpat blik marang..kuang3...

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
23 Oktober 2016 3:14 PG delete

Kalau dah kaki ponteng beramai2 tu kiranya kena mengaku je lar.. tanggungjawab kpd rakyat tak perlu difikirkan sangat yg penting dapat sama2 keluar parlimen sembang2 kosong.. apalah yg penting sangat perbahasan utk bajet negara berbanding Bersih 5 ye dak? Faham ke idak ni?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 6:30 PG delete

Yg keluar beramai2 tu mewakili suara kemarahan rakyat yg kerap ditipu pemerintah zalim penindas dan kerajaan penyamun. Belanjawan 2017 menipu rakyat.

JUARA PONTENG SIDANG PARLIMEN KEKAL DISANDANG TUANG PRESIDENG PARTI PERALAT ISLAM PAS. tak malu ke ahli2 parti dan khodam lebai..Faham ke idak ni?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 6:39 PG delete

RUU 355 dan hudud wajib dikuatkuasakan pd walaun dan ahli2 Pas dulu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 7:59 PG delete

Kalau dikuatkuasakan pada pemimpin Pakatan Haprak habislah korang, perasuah paling banyak dan isu moral yang tiada kawalan terpalit sana sini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 8:03 PG delete

Kahkahkah....apa bezanya pakatan haprak dengan umno, perasuah, penfitnah dan kerosakan akhlak, tipu rakyat sama je macam umno.....keluar beramai-ramai tu sebab tiada keupayaan untuk berhujah....kalau dah rasa hebat berhujahlah secara berilmu bukan jadi macam beruk.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:03 PG delete

Kahkahkah..presideng walaunta PAS @ PIGS tetap JUARA PONTENG DAN JUARA LEBAI PEMFITNAH. para khodam lebai dah malu satu Msia dah tahu..

Pernah ke lebai2 PIGS pemakan dedak haram berhujah dlm parlimen..sbb tk de keupayaan berhujah jd bengap melanguk dgr ketua penyamun kelentong mcm lebai pembohong bersiri..para khodam PIGS mcm beruk kena belacan..kahkahkah

Takfirrr!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:16 PG delete

Salam En. Tanpa Nama,

Encik ajak kita semua bersolidariti sambil berderma bersama penfitnah dan perasuah???

Encik ni nak ajak kita semua masuk neraka ke???

Encik ni Islam apa tak kenal dosa pahala???

Encik ni ikut Haji Hadi ke menyokong jenayah terbesar dunia 1MDB???

Encik nak ikut Haji Hadi ke memfitnah???

Encik nak ikut ke khurafat Haji Hadi kalau tak taat kepada PAS hilang akidah???

Kalau encik dah tak tahu dosa pahala, nak masuk neraka sangat, pergilah sorang-sorang!!!

Apasal ajak semua orang???

Ke Encik ni yang disebut dalam surah Annas, SYAITAN-SYAITAN DALAM BENTUK MANUSIA!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:20 PG delete

En. Tanpa Nama,

Memang Allah dah jadikan PIGS untuk diternak oleh DAPigs!!!

HAHAHHAHAHHAA!!!!

Sebab itulah asyik menyondol je, tak kenal halal haram dosa pahala!!!

Pemakan Dedak RM 90juta pun tahu kahkahkah!!!

Kafir harbi konon!!! Kalau terer sangat sebutlah ayat al-Quran berkenaan kafir harbi, kita nak tengok mengelupur ke tak???

Ayat al-Quran tu memang ada, tetapi huraiannya apa??? Jaga-jaga, nanti terharbi diri sendiri!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:27 PG delete

En. tanpa nama,

Mana statistik yang Encik dapat mengesahkan tuduhan Encik???

Maksiat jenis apa yang banyak sangat tu di Penang berbanding Kelantan???

Data dapat daripada mana??? Merdeka Centre ke??? Jabatan Perangkaan Negara ke???

Kalau dah menyondol tu PIGS juga HAHAHHAAHA!!!!

Tuduh la RM15,000 la, apa la!!!! Yang tu masih tiada bukti!!!

Yang ada bukti ialah PAS nak saman Sarawak Report sampai dah lebih sebulan tak saman-saman hahahhahha bodoh!!!

Dah Allah tunjukkan bukti satu persatu masih nak menyondol-nyondol!!!

Memang Allah dah tetapkan sejak azali lagi PIGS tu kerjanya menyondol HAHAHHAHHAHAHA!!!



Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:34 PG delete

En. Ir Anonymous,

Aik, hari tu sewenang-wenang mengkafir-harbikan orang mengPIGS-buta sekarang dah slow-down pula???

Bagus juga tarbiah kawan-kawan kat sini, sekurang-kurangnya Encik tak adalah menyondol macam babi sangat ye tak???

Cer tanya bekas mufti tu, dia tahu tak kisah budak tahfiz dipaksa senior melakukan perkara nauzubillah onani dan sebagainya???

Mungkin yang teruja tu pernah dipaksa senior tak itu yang Encik Anonymous teruja sangat tu HAHAHHAHAHHAAAA!!!!

Bersih 5 tak ada pejuang LGBT dan pejuang murtad. Dan yang pasti lagi Bersih 5 tiada pejuang PIGS Hahahhahahahaha!!!!

Encik rasa Enc ik pernah dipaksa senior tak??? .....hmmmmmmmm

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:56 PG delete

En. Tanpa Nama,

Ayat Al-Quran surah AnNahl ayat 43 ayatnya panjang juga saya petik yang hujung je, "maka bertanyalah kepada orang yang mempunyai pengetahuan jika kamu tidak mengetahui"

Surah Al-Anbiya' ayat 7, "maka tanyakanlah olehmu kepada orang-orang yang berilmu, jika kamu tidak mengetahui"

Kalau Haji HAdi tu dah bodoh sangat, tanyalah kepada orang yang berilmu!!! Dah tau tak tahu undang-undang, tanyalah lawyer Asmuni Awi!!! Tak pun Faiz Fadzil, anak almarhum Dato Fadzil Noor!!!

Ini tanya lawyer PAS, lawan tadika pun kalah!!!

Yang kelakar tu, En. Tanpa NAma ni mengaku pejuang Islam kaedah Al-Quran dan HAdis pun tak tahu???

Semua orang tahu kaedah asas (basic) ni termasuk para khodam!!!

Yang tak tahu para babi je hahhahahhahaha!!!

Maklumlah binatang tak berakal, haram pula tu di sisi Islam!!!

Encik malu tak termasuk dalam golongan PIGS hahahhahaha???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:05 PG delete

Salam En. Ir Anonymous,

Encik dah rujuk kamus dewan, apa beza ponteng dan protes???

Yang pecah rekod ponteng parlimen tu dah tentu-tentulah Haji HAdi makan duit haram!!!

Yang pecah rekod protes beramai-ramai tu Pakatan Harapan!!!

Yang duduk tak berbunyi langsung tu PIGS!!!

Babi mana ada berakal, sebab tu duduk sebab tak tahu apa butir orang cakap HAHAHHAHHA!!!!

Kita serious kembali, sepanjang Nik Abduh duduk dalam parlimen selepas menang pilihanraya, ada tak satu usul pun dia bahas???

PIGS kalau dah tak berakal tak berakal juga!!!

Siapa yang malu sendiri sekarang En. Ir Anonymous???

Ke masih tak tahu malu memPIGS-buta lagi ke sana ke mari????

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:10 PG delete

Syukurlah kini tuduhan sudah kembali kepada yg menuduh malah dalam jamaah plk tu yg di dalamnya ada non muslim, mengaku islam, munafikun dan harbi..."Jom kita ponteng parlimen beramai2" ajak si pembela LGBT! ..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:15 PG delete

En. Tanpa Nama,

Apa bezanya Pakatan Harapan dengan UMNO???

Ke Encik nak tanya persamaan PH dengan UMNO???

Yang sama ialah PH dan UMNO sama-sama berilmu!!!

Apa yang berbeza di antara PH, UMNO dan PAS???

Orang PAS bodoh kahkahkah!!!

Nik Abduh tu sepanjang sesi parlimen sejak menang, satu usul pun dia tak pernah bahas!!!

Nasrudin Hassan At-Tantawi, satu-satunya usul yang dia bahas dikutuk kerana keluar tajuk!!!

Haji Hadi, terus hilang!!!

Yang nilah mangkuk-mangkuk dan pinggan-pingkan yang tiada keupayaan berhujah!!!

PH berilmu boleh keluarkan belanjawan alternatif!!!

PAS berilmu??? Ilmu apa??? Ilmu tonton porno di Germany ke??? Ilmu menyondol balak macam babi ke????

Bodoh punya penyokong PAS, berilmu lah sangat!!!

HAhHAHHAHAHA BANGANG!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:22 PG delete

En. Tanpa Nama,

Kalau dikuatkuasakan tak tahu lagi siapa yang habis dulu!!!

Tetapi saya fikir yang pergi menonton porno di Germany yang kena dulu hahahahah!!! Dah tengok porno taknak bayar pula!!! Moral apa macam tu ya tak???

Kita pergi sebelum penguatkuasaan lagi!!!

Undang-undang kabur dan banyak lompong, macam mana nak dikuatkuasakan???

HAHAHHAHAHAH BODOH PUNYA PAS!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:38 PG delete

En. Ir Anonymous,

Kami semua tahu Encik ni bodoh, tapi tak sangka pula Encik ni terencat akal pula!!!

Tuduhan RM 90juta tak kembali kepada Amanah pun??? Tuduhan tu masih bersama PAS kan???

Tuduhan Nasrudin Hassan At-Tantawi tengok porno di Germany masih bersama PAS kan??? Tak pulak tuduhan tu kembali kepada Husam MUsa!!!

Apa yang cuba Encik cakap??? Memfitnah lagi???

Yang saya tahu yang ponteng parlimen HAji HAdi, yang pembela LGBT mungkin bekas pelajar tahfiz yang dipaksa senior buat onani hahahahah!!!

Bodoh punya PIGS!!!!

Hujah pun taraf terencat akal!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:33 PG delete

Tak perlu statistik la kalau kat Penang, ada mata boleh tengok sendiri, aku tiap2 minggu pi Penang la, jalan dua langkah ada ibu ayam offer baik punya, jalan lagi ada pulak bapak ayam offer murah2, jalan lagi ada pesta arak, jalan lagi ada pulak puak2 lgbt....dalam satu minggu tu selepas pukul 12 ada satu malam yang dinamakan ladies night pulak.....berpesta sakan...korang tak perlu la nak kata Penang lagi baik dari Kelantan la.....jangan kata orang celik orang buta pun tahu la.....

Itulah hasil pemerintahan DAPigs dan dibagi-bagi pulak hasil tu pada parti ternakannya, tiap2 bulan makan hasil haram.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:40 PG delete

Jom bersolidariti bersama pembela LGBT dan murtad berarak seperti dlm Bersih 4..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:41 PG delete

Bersih 5 ni dananya diragui......puak-puak lgbt berseronok diatas kebodohan ini...... puak-puak murtad pula nak tuntut hak murtadnya dengan kebodohan bersih 5.....G25 pulak berpeluang memperjuangkan hak-haknya yang ternyata bertentangan dengan islam.....semua ni adalah kerja-kerja bodoh yang merugikan masa, tenaga dan wang ringgit.......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:46 PG delete

Kamu hanya ambil Al Quran yang mana menguntungkan kamu je, banyak lagi ayat-ayat Al-Quran kamu ketepikan apabila ianya terkena batang hidung sendiri. Kembalilah kepada Al-Quran sepenuhnya.....jangan jadi macam umno ambil separuh-separuh....kan sama tu kan korang dgn umno.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:51 PG delete

Kalau setakat guna ayat Quran separuh-separuh tak perlu la nak berselindung dengan Al-Quran, yang jelas dan nyata dalam Al-Quran pun kamu boleh ketepikan......sama je dengan perangai korang umno pakai separuh-separuh....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:57 PG delete

Kahkahkah......tau pulak pasal dosa pahala.....jaja fitnah kata PAS nak UG sampai sekarang mana UGnya......ini dosa ke pahala?.....

Kahkahkah......itula perasuah dan penfitnah tetap salah tak perlula anda nak bersolidariti dan menderma kepada mereka, salah tu, dosa tu, ke dapat pahala?.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 12:01 PTG delete

Protes ke ponteng ke......jangan jadikan parlimen macam sarkas.....berhujah lah dengan ilmu dan fakta....bukan jadi macam beruk dalam sarkas.....ni semua ajaran DAPigs.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 12:07 PTG delete

Berilmu?....kahkahkah......tu la umno suka fitnah ph pun suka, umno suka rasuah ph pun suka, pemimpin umno rosak akhlak pemimpin ph lagi rosak....umno bentang bajet...pemimpin ph jadi beruk....sama tu kan? kahkahkah....akhirnya mengaku juga mereka sama dengan umno.....kahkahkah.....elok ph la yang UG dgn umno.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 12:09 PTG delete

Yang kena dulu para pemimpin ph la....bersekedudukan, rasuah seks, rasuah harta benda, rasuah wang, penftnah tegar....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 12:11 PTG delete

Ya, jom bersolidariti bersama dengan warna-warna kehidupan LGBT.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 12:18 PTG delete

15k sebulan si Razali hantar tiap2 bulan....bila nak saman Razali nih.....dalam negara je.....itu pun dah kecut telur mat sabu.....kalau dakwa si Razali ni banyak lagi perkara2 lain terbongkar.....baru tahu siapa DAPigs sebenarnya.

Porno saja samdul ni, takde benda lain ke yang boleh mengaitkan pemimpin PAS?.....rasuah tiada.....isu moral tiada.....PAS barulah bersih...... bersih 5 tu kotor macam longkang....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 3:04 PTG delete

Sendiri ckap pastu sendiri komen,nk sgt brsama lgbt pergilah wan rosli oii..kitaorg tak laung gitu pun cuma wan rosli dan wan rosli je dok ajak kpd lgbt.kahkah dh tak mpu jawab hujah nobody dia nk seru lgbt lak..hish bodohnya wan rosli..gi brendam dlm swiming pool susu dedak hadi dulu ye baru komen..ooopp jgn lupa cmpur pil kuda n sotong..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 4:24 PTG delete

PAS @ PIGS dah KOTOR sebab pemimpin2 dan para khodam lebai kaki porno mcm ostad payperview.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 4:28 PTG delete

Ketua penyamun negara merasuah lebai2 jual agama Pas 90juta..lebai2 semua menikus.para khodam kepanasan.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 4:31 PTG delete

Serambi Mekah khayalan Pas negeri melayu termiskin, aktiviti maksiat tertinggi..

Takfirrr!!!

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 4:40 PTG delete

MP2 lebai Pas dah lama bengap krn byk makan elaun buta + dedak haram ditabur ketua penyamun negara. Tak pernah berhujah, berbahas isu2 nasional, kebajikan rakyat. Memalukan para khodam lebai.kahkahkah

Paling hebat JUARA PONTENG KEKAL DISANDANG PRESIDENG WALAUNTA PENJUAL AGAMA PAS @ JUARA LEBAI PEMFITNAH SEDUNIA..

Takfirrr!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
23 Oktober 2016 4:44 PTG delete

Luaran nampak macam tak nak LGBT kununnya.. tapi bila sama2 turun berarak Bersih, hilang terus segala curiga.. tak kesahlah LGBT pun LGBT lah janji dapat kekalkan undi org mengaku islam dan harbi.. begitulah seadanya kesah para pengkhianat yg mana di atas dunia lagi terhina dan dihina secara tak dirancang pun oleh musuh tapi ditakdirkan oleh Allah SWT..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 4:46 PTG delete

Mari bersolidariti bersama walaun LGBT penjual agama.
Lebai
Gebang
Banyak
Temberang

Takfirrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 8:27 PTG delete

Yg nak sgt tu kau wan rosli bodoh oii..kita org tak..tak boleh hujah kau spin lak oopp babi seekor ni pandai spin lak ye.sondol bodoh mmg pandai..
L-lebong
G-goblok
B-bodoh,baghal,bangang,babi
T-tolol,tongong,takfiri,tara tulur

Kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 8:39 PTG delete

Salam En. Tanpa Nama,

Kalau bodoh katakan bodoh jangan sampai masuk neraka kahkahkah!!!

Kalau sungguh katakan sungguh, memang sungguh PAS nak join UMNO/BN hahahaha!!!

Kau jawatan apa dalam PAS???

Kau tau tak di depan mata kepala aku sendiri,di Yadim bulan Desember 2015 lepas, orang Perkasa sendiri mengaku penyatuan PAS dan UMNO!!!

Di Muktamar YAdim, Bulan MAc tahun ni, Pengarah Eksekutif Pusat Penyelidikan PAS Dr. Zuhdi Marzuki sampai sanggup memutar-belitkan hadis sebab nak suruh PAS bergabung dengan UMNO!!!

Belum lagi dakwaan Dato' Husam Musa!!!

Belum lagi dakwaan Ustaz Ahmad Awang!!!

Belum lagi dakwaan pemimpin UMNO yang bawa Haji HAdi dan Ustaz NAsarudin MAt Isa ke Putrajaya jumpa PAk Lah!!!

Kau tahu Haji HAdi buruk-burukkan Nik Aziz???

Satu-satunya sebab Haji Hadi tak join UMNO lagi sebab rakyat bijak dan dah syak!!!

Kalau semua rakyatbodoh dan bahlol macam kau memang dah join berUG lah!!!

Kau pun suka UG kan???

Perasuah dan Pemfitnah tu Allah dah beri gelaran PIGS!!!!

Kenapa??? Sebab perangai macam babi!!!!

Kau gelaklah!!! Gelak orang bodoh!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 8:42 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Encik tu langsung tak guna ayat al-Quran, yang jelas dan nyatanya babi itu haram, kenapa nak ikut PIGS HAHAHHAHAHA!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 8:47 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Sudahlah pemfitnah!!! Encik cakap tak payah statistik sama je Encik cakap tak payah ikut Al-Quran. Sebab Encik memang bodoh!!!

Cakap tak ada bukti!!!

Gambar dan video bogel perempuan kena belasah hari tu, gambar perempuan Penang ke???

Cakap tiap-tiap minggu pergi Penang, ada ke tiap-tiap minggu pergi Kelantan nak buat perbandingan yang nak bodoh sangat tu???

Siapa nak percaya binatang haram iaitu PIGS hahahhaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 8:54 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Tunjuk bukti??? Apa yang bodohnya Bersih 5???

Yang nyatanya dana bersih 5 tak dicemari oleh dana songlap tabung memali atas darah para syahid, tak ada dana songlap duit rakyat atas nama kohilal dan tak ada bekas pelajar tahfiz yang disuruh onani oleh senior hahahhaha!!!

Dana bersih 5 tidak dicemari oleh unsur rasuah RM 90 juta!!!

Yang melakukan kerja-kerja bodoh ialah Haji Hadi yang tak pernah menang bila bersendirian serta membuat kerja bodoh iaitu menggalakkan penyatuan syiah-sunni sampai kena sanggah oleh Dr Yusuf Al-Qaradhawi hahhahhaha!!!

Yang lagi bodoh ialah mereka yang menyokong perkara haram di sisi agama iaitu PIGS hahahahha!!!

Bongok-bongok!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 8:57 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Encik langsung tak pernah ambil ayat al-Quran hahahhaa!!!

Encik lagi teruk daripada orang UMNO HAhahhaha!!!

Islam kata PIGS itu haram kenapa naik ikut PIGS???

Bangangnya mangkuk pinggan ni HAHHAHAHAH!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:01 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Ada yang lagi best Nik Abduh, Nasruddin Hassan dan Haji HAdi langsung tak boleh berhujah HAHAHHAHA!!!

Baik jadi beruk daripada jadi Babi ya tak???

PIGS memang diajar oleh DAPigs untuk jadi bodoh!!!

Sebab tulah bodoh nak mampos!!!

Kalau tak peercaya tengoklah tulisan En. Tanpa Nama sendiri!!!

Hujah tak ada kualiti langsung!!!

Maklumlah babi kena ternak hahahahha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:06 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Berilmu boleh buat bajet, tak berilmu macam PIGS mana reti buat bajet???

Lagi best tu dah lah bodoh, tak tahu diri sendiri bodoh pula tu hahahhaha!!!

Sebodoh-bodoh manusia!!!

PH sama dengan UMNO daripada segi kepintaran, PH tak sama dengan PAS sebab PAS bodoh asyik kena tipu je dengan UMNO hahahahha!!!

Tengok orang cerdik macam PH tak dapat ditipu pun!!!!

Kalau dah bodoh asyik macam tulah kena tipu ke hulu ke hilir!!! Allah pun dah marah!!! PIGS... PIGS!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:10 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Lupa, yang kena dulu tak bermoral mestilah yang tengok porno di Germany, takpun staff Harakah yang tuduh the Vocket rupa-rupanya mereka tengok porno!!!

Tak ada maruah betul PAS ni. Tukar nama lah jadi PArti porno hahahhaha!!!!

Allah dah bukakan hijab satu per satu, masih taknak insaf???

Jangan sampai nyawa dihujung halkum naniti En. Tanpa Nama!!!

Tulis sini semua tuduhan tak ada bukti punya macamlah saya tak tahu!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:16 PTG delete

En. Tanpa Nama,

RM 15k sebulan Razali hantar tiap-tiap bulan??? Encik tahu tak RAzali tu brankrap???

Nak saman apa orang yang dah bankrap!!! Dia tu individu bukan organisasi pun!!!!

Banyak orang kaitkan PAS, satu cukup dulu. Bila nak saman Sarawak report??? Sarawak report tu bukan individu tau. Sarawak Report tu organisasi. Claire Brown tu belum muflis lagi. Jutawan pula tu!!!

Pergilah saman!!! Kecut telur ke Haji HAdi???

Kalau kecut telur jangan sokong syiah jangan nak bermutaah???

Awka tu dah tua bangka telur pun dah berkeradut!!!

Longkang pun lebih bersih daripada PIGS!!!!

Para babi ni dah Allah hina dengan gelaran PIGS masih lagi nak bodohkan diri sendiri Hhahhahaha!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:20 PTG delete

En. Ir Anonymous dan En. Tanpa Nama,

Korang taknak ke bersolidariti tengok porno di Germany atau tengok porno dengan staff Harakah???

Patutlah HArakah dah nak bankrap di bawah Nasrudin Hassan At-Tantawi!!! Staff Harakah bukan buat kerja asyik tengok porno!!!

Baik korang berdua tengok porno sama-sama!!! Babi-babi memang suka tengok babi-babi lain buat seks!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 9:58 PTG delete

Kahkahkah......dah terlanjur bersolidariti dengan perasuah dan penderma lagi nak cipta fitnah pasal UG.....kahkahkah.

Yang dah jadi tengkorak pun ada....UGnya mana?......mana UGnya?......bodoh la korang ni.....

Lim kit sial yang tergila-gila nak berUG dengan umno.....alih2 PAS pulak yang kena fitnah...

Tu la kalau DAPigs nak UG dgn umno korang diam macam pondan LGBT......kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:02 PTG delete

Korang ikut la DAPigs tu......bila DAPigs sergah je korang jadi pondan terus.....kahkahkah....DAPigs nak berUG dgn umno.....korang terus jadi lembut macam LGBT .....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:20 PTG delete

En. Ir Anonymous,

Luarannya nampak macam nak RUU355 kununnya, tapi sebenarnya suka tengok porno HAHHAHAHAHAHA!!!

Tengok porno pun pornolah asal dapat undi budak tahfiz yang dipaksa senior buat onani hahahahah!!!!

Begitulah seadanya kesah para babi yang mana di atas dunia Allah dah gelarkan PIGS iaitu binatang haram yang suka menyondol!!!

Dah lah suka menyondol pembawa virus selsema babi pulak tu!!!

Memang haram jadahlah mereka yang digelar Allah sebagai PIGS!!!

Membawa penyakit tiada ubat hahhahahaha!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:22 PTG delete

Nak ikut Al Quran ikut lah semua jangan ambil yang menguntungkan saja.....

Apa kena mengena pulak statistik dengan Al-Quran?.....bodoh nih....

DAPigs tak restu kamu kalau kamu asyik dengan Al-Quran.....nanti tiada bekalan susah.....kahkahkah

Project kami merta-rata, kat Penang aku kena pergi setiap minggu la.....macam2 ada....

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:28 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Kahkahkahkahkah!!!

Haji HAdi rogol budak bawah umur!!!

Kahkahkahkahkah!!!

Haji Hadi meliwat Rosmah Mansor!!!

Kahkahkahkahkah!!!

Haji Hadi melanggan pelacur murahan kena HIV positif!!!

Kahkahkahkahkah!!!

Haji HAdi bakal masuk neraka pasal menganut ajaran syiah!!!

Kahkahkahkahkah!!!

Haji HAdi main judi Las Vegas!!!

Kahkahkahkahkah!!!

Kau pun sama jilat jubur babi!!!

HAHAHHAHAHHA!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:30 PTG delete

Wooiiii samdul bersih 5 tu hanya memperbodohkan pesertanya saja, tenaga, masa dan wang ringgit....membazir la....apa korang dapat?....kahkahkah

Bergesel dgn LGBT tak geli ke?....kahkahkah...

Peserta2 bersih diperbodohkan lagi...... yang dapat dana duduk senang2 kat rumah....

Rakyat dah muak dengan kerja sia-sia nih....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:30 PTG delete

En. TAnpa Nama,

Korang ikutlah Haji HAdi PIGS babi tonyok celaka tu merogol dan meliwat bini orang!!!

Korang ikut lah budak-budak tahfiz yang syok dengan lelaki pasal dipaksa senior beronani !!!

HAHAHHHAHHAA!!!

Ikutlah perangai babi!!!

Sebab tulah Allah jadikan kau tu perangai babi!!! Sebab tu digelar babi!!!! HAHAHAHHAHAH!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:32 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Yang tak ikut Al-Quran terus ialah para babi yang digelar Allah sebagai babi!!!

Ikut Al-Quran apa asyik tengok porno!!!

Hanya babi yang suka tengok babi lain buat seks!!!

HAHAHHAHAHAHAHA!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:33 PTG delete

Lupa nak tambah,

Kat Kelantan, memprojekkan anak bini porang merata-rata hahhahah!!!

Babi...babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:34 PTG delete

DAPigs tak restu kamu kalau asyik2 dengan Al-Quran.....DAPigs hanya merestui kamu kalau kamu jadi bodoh senang ditarik hidung....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:38 PTG delete

Woooi bahlol!!!

Duduk dengan babi tu apa kau dapat???

Dapat onani budak junior ke???

Dapat RM 90juta ke???

Kau bolehlah, mmencerdikkan diri tenaga, masa dan wang ringgit tenok porno kat rumah!!!

Kalau banyak duit sikit tengok dengan staff harakah!!!

Kalau banyak duit lagi pergi germany tengok porno!!!

Kalau lagi banyak duit rosakkan anak dara orang!!!!

Sikitpun kau tak pernah fikir kesusahan rakyat marhaen!!!

Kau tu babi merogol dan merosakkan anak dara orang je yang kau suka!!!

Tak payah berhimpun babi-bai macam kau pun bagus lah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:39 PTG delete

Hujah kualiti apa bendanya kalau asyik dengan fitnah......sampai masa nanti berhujahlah mereka tu.....ni tidak.....parlimen dah jadi sarkas disebabkan manusia berperangai macam beruk....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:41 PTG delete

PIGS merestukan membubuh ubat tak sedarkan diri dan menelanjangkan anak dara orang lepas tu videokan macam di KElantan!!!

PIGS memang suka merosakkan anak dara orang!!!

PIGS memang diternak untuk kena sembelih!!!

PIGS kena laknat dengan Allah sebab tu digelar PIGS!!!

PIGS tu babi!!!

Haji Hadi BABI!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:44 PTG delete

Nak dengar hujah berkualiti!!!


Haji HAdi babi suka merogol bini orang!!!

Haji HAdi kahwin mutaah!!!

Haji Hadi syiah masuk neraka!!!

Haji Hadi bunuh syuhada MEmali!!!

HAji HAdi babi dalam bentuk manusia!!!

Haji HAdi meliwat Rosmah MAnsor!!!

Haji Hadi merogol dan membunuh gadis-gadis Bosnia!!!

Haji HAdi syiah bersekongkol dengan Yahudi!!!

Haji Hadi BABI!!! KAHKAHKAHKAHKAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:44 PTG delete

Kalau UMNO pintar kenapa tak berUG saja dengan UMNO....baru sepadan....perasuah ada, pengkhianat ada, penfitnah ramai, masalah moral ada.....kan sama tu kan.....

Apa kata korang henti fitnah PAS nak UG dengan UMNO dan berusahalah untuk berbaik-baik dengan UMNO....kahkahkah

Bodoh tapi mengaku pintar...kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:47 PTG delete

Kalau PAS pintar kenapa ALLAH panggil PAS babi???

Kalau haji Hadi pintar kenapa Allah gelar dia Presiden BAbi????

Kalau fitnah PAS nak ber UG dengan UMNO kenapa Allah hinakan PAS sebagai Babi dan bukannya Amanah???

Kalau korang pintar kenapa Allah tak panggil pintar sebaliknya panggil BABI???

KAHKAHKAHKHAKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:51 PTG delete

Tak perlu risau pasal SR tu sampai masa nya nanti.....lagipun itu masalah PAS bukan maslah PH.......si Razali dah mengaku...diam je.....kahkahkah.....

Syiah kahwin mutaah memang ada.....jaga-jaga ramai pengikut PAN berfahaman syiah....

Kat Penang tak perlu kahwin-kahwin tu semua...ada duit jadi....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 10:52 PTG delete

Kahkahkah......apa sudah jadi?.......gila ke?...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:05 PTG delete

Kahkahkah.....kesian, kesian dah takde isu asyik2 porno....itu je yg ada kan?....lain la pulak.....PAS terima rasuah ke...pemimpin PAS duduk sebumbung dgn bukan muhrin ke, pemimpin PAS rasuah seks ke, pemimpin PAS ditangkap khalwat ke.....pemimpin PAS beli banglo murah ke.......takde ke?.....aduhhhh....maklum la PAS berintegriti dan bermoral......susah nak kaitkan diaorang......kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:06 PTG delete

Jom bersolidariti bersama LGBT.....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:08 PTG delete

KAhkahkahah!!!

Aku hanya mengulangi perangai si babi!!!

Kau reka fitnah macam-macam ikut sedap mulut kau KAu ni babi sial apa macam ni???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:13 PTG delete

Tak perlu risau sebab babi mana tahu duit negara kena rompak!!!

Babi tahu nak tengok porno je!!!

Babi tahu nak sokong syiah supaya boleh kahwin mutaah!!!

Babi tahu Si RAzali tu mengaku je jadi kisah benar!!!

Babi tahu SR tu mengaku je jadi kisah tak benar pula!!!

Babi tahu bubuh ubat tidur dalam minuman anak dara lepas tu bogel dan ambil video!!!

Sebab itu Allah panggil kau babi!!!

Fitnah sana-sini!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:15 PTG delete

Kahkahkah.....inilah rupa sebenar kamu jgn nak berlakun jadi alim la....kahkahkah.....laju je kalau dengan fitnah....seronokkan?....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:17 PTG delete

Memang Pemimpin PAS babi yang tengok porno, bersekududukan, berzina, kahwin mutaah, bersekongkol dengan yahudi mealui syiah, mbersama-sama dengan Najib kebas duit rakyat, merosakkan anak-anak dara orang, bubuh pil kuda, bubuh pil khayal, dan Haji HAdi langgan pelacur kena siplis!!!

Kalau kau cakap lagi aku maki lagi teruk!!!

Babi punya babi punya pemfitnah!!!

Memang kau keturunan babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:18 PTG delete

Pemimpin PAS kan susah nak sabitkan mereka dengan akhlak dan moral terpaksalah mencipta fitnah kalau tak habis bekalan nanti.....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:20 PTG delete

Ini rupanya si babi memfitnah sana sini sebab tu kena panggil babi oleh Allah.

Kau kena fitnah tau marah yang kau babi sangat apasal???

Aku memang suka maki kau sebagai babi!!!

Babi suka tengok porno dan merosakkan anak dara orang!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:23 PTG delete

kahkahkah.....terpaksa la fitnah, nak buat macamana dah tiada apa yg boleh dikaitkan dengan mereka.....rasuah tiada....rasuah seks tiada....akhlak rosak pun tiada....fitnah pun tiada.....meliwat pun tiada....beli banglo murah pun jauh sekali......hanya porna yang diulang-ulang....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:23 PTG delete

Pemimpin PAS dungu tak berakhklak macam babi sondol balak sondol duit tabung memali sondol bini orang sondol agama syiah yang bersekongkol dengan yahudi.

Maklumlah BABI hahahhahahaha!!!!

Kau fitnaah orang pandai kan si babi!!!

Aku memang pantang ada keturunan babi macam ni!!!

Memang sepatutnya aku babikan je dari dulu lagi bodoh nak mampos fakta tak ada fitnah je sebab tu Allah panggil babi!!!

Cukup 40 kali kena maku memang kau babi betullah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:25 PTG delete

Itu lah namanya fitnah....kahkahkah...seronok betul dengan fitnah....mudah dan cepat....kahkahkah.....berilmu konon....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:27 PTG delete

Sapa kata porno je!! Semua ada!!!

Kau tengok pemimpin PAS babi kat Kelantan tu. Kebas duit haram tabung memali!!! Mengkafirkan orang!!! Beli banglo mahal lah dengan kereta mewah!!!

Akhlak rosak dan bodoh!!!

Yang lebih teruk lagi gay sebab sekolah tahfiz!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:30 PTG delete

Memang itu fitnah. Aku figtnah macam tu pun Allah tak panggil babi lagi!!!

Kau Adan separti kau Allah dah panggil babi-babi!!!

Sebab kau tu bodoh macam babi kuat fitnah macam babi bersekongkol dengan UMNO macam babi!!!

Kalau Allah panggil kau babi, fitnah aku tak sampai tahap tu lah wahai si babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:31 PTG delete

Ooooooo.....ye ke....tak tahu la pulak...biasanya apa yang dikata ada pada yang diri yang mengata......kahkahkah....terserlah rupa sebenar....DAPigs berjaya menjinakkan ternakannya.....kahkahkah.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:32 PTG delete

Nak belajar memfitnah boleh berguru dgn tuang presideng walaunta kaki ponteng Pas @ juara lebai pemfitnah sedunia..mudah dan cepat..berilmu konon..kahkahkah

Takfirrr

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:33 PTG delete

Kahkahkah......samdul, samdul jangan sebut nama Allah depan DAPigs nanti kebulur.....kahkahkah

Dah memang korang suka fitnah.....teruskanlah....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:35 PTG delete

Ya DAPigs telah berjaya menjinakkan ternakannya iaitu PAS yang babi!!!

PAS yang babi Allah yang bukakan hati pemimpin PAS untuk menggelarkan diri mereka babi atau PIGS!!!

Jadi kau sebagai salah seekor babi memang kuat buat fitnah dan kuat tengok porno serta bersekongkol dengan yang haram sebab kau haram jadah macam babi!!!

KAHKAHKAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:37 PTG delete

Kahkahkah.....teruskan, teruskan kami faham keadaan kamu.....

DAPigs suka orang macam ni....kahkahkah

Lagi banyak fitnah lagi banyak dedak...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:38 PTG delete

Pas @ Pigs pemakan duit haram 90juta berjaya menjinakkan iman lebai2 dan para khodam penjual agama..kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:40 PTG delete

Kahkahakah Babi,

Babi mana tahu Allah hina dia sebagai babi HAHHAHAHHAHA!!!
!

Memang korang parti babi yang kuat memfitnah. Sebab tu Allah suruh satu dunia beringat, jangan masuk parti babi macam ni nanti jadi babi hahahhaha!!!

Teruskan lagi menjadi parti babi berketuakan Haji Hadi Presiden BAbi hahahhaha!!!

Ketua penerangan tngok porno, Staff Harakah tengok POrno hahhahaha!!!

Tengok porno macam babi hahahhaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:42 PTG delete

Allah pun tak suka kau sebab tu panggil kau babi hahahhahah!!!

Siapa suka babi macam kau, wahai babi!!!

Babi yang suka memfitnah!!!

Memang patut dibabikan je!!!

HAHAHHAHAHA!!!

Allah dah babikan korang!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:43 PTG delete

Kahkahkah.....diri sendiri tak sedar Allah dah jadikan kamu seorang yang hilang sabar dan suka mencaci maki......kahkahkah

Ikut suka kau la nak panggil apa pun asalkan kau puashati....kahkahkah....

Dan satu lagi Allah dah jadikan kamu ternakan DAPigs terbaik.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:45 PTG delete

Allah dah jadikan kamu ternakan terbaik DAPigs...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:47 PTG delete

Kahkahkah.....tak sedar lagi tu....ternakan DAPigs terbaik....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:49 PTG delete

KAhkahkah sendiri tak sedar Allah dah babikan kau hahahah!!

Ikut sukaakulah nak panggil kau babi memang Allah dah tunjukkan kau tu babi yang kuat memfitnah!!!

Dan satu lagi DAPigs yang ternak PAS Babi hahahahahha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:50 PTG delete

Allah dah jadikan kau babi sebab tu nama kau PIGS!!!

Bi=udak tadika kemas pun tahu PIGS tu babi!!!

kau tu pigs jadi kau tu babi!!!

Haji HAdi presiden PIGS jadi Haji HAdi Presiden Babi hahahahah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
23 Oktober 2016 11:54 PTG delete

Kahkahkah tak sedar diri tu babi kahkahkah!!!

PIGS memang babi terbaik Kahkahkah!!

Kau pun babi pemfitnah sana-sini Allah dah panggil kau dan parti PArti babi!!! Terbaik hahahahah!!!

Selamat jadi babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 12:03 PG delete

Brbakul2 walakontol kena bdal..wan rosli mnyamar tnpa nama asik spin je la..cian..teresak2 ngis tu..pasni lpas gram kat blog sisi bukit,wfauzddin,mrayu kat blog placur omak kau,kahkahkah..merata2 kau ada yer.aku dh ckap,jgn nyondol bodoh nti kena balak susah,tpi prangai babi kn degil..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 12:33 PG delete

Sian wanrosli kena bedal bertingkek2,.jgn nangis ya wanrosli..bebal mmg kena mcmtu semoga kurang bebalnya wanrosli nih.wakakakkaa

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 4:28 PG delete

Mana ada org PAN sanggup terima RM15K setiap bulan dari abang besar yg mana utk jaga hati abang besar ni hudud pun sanggup ditolak.. mana ada org PAN tergamak sampai macam tu..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 4:31 PG delete

Mana ada org PAN dikaitkan dgn syiah di pendang masa PRU13 dulu.. tak tergamak rasanya org PAN boleh sampai tahap macam tu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 6:22 PG delete

Fitnah lg khodam lebai ni..bila lebai2 mkn dedak duit curi 90juta nk saman SR? Wujud ke lg hudud Pas?kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 6:24 PG delete

Hadi dan syiah berpisah tiada..

Takfirrr!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:11 PG delete

Mana ada org PAN terlibat dgn Syiah terutamanya di Pendang Kedah masa PRU13 dulu.. PAN tak tergamak utk sampai ke tahap tu rasanya..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:12 PG delete

Mana ada org PAN nak tolak hudud jika DAP tolak hudud.. mana ada..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:43 PG delete

Kesian.....fitnah saja lah yg mampu......kahkahkah....terserlah lah kebodohan sebenar....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:48 PG delete

Kesiannya......DAPigs dah berjaya menjinakkan ternakannya.....

DAPigs berjaya memperbodohkan ternakannya....kahkahkah

Syabas, syabas....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:54 PG delete

Haha.....ada lagi?.....tak dengar pun pemimpin PAS terpalit dengan rasuah, fitnah, beli banglo murah....

Mereka semua bermaruah dan ada harga diri....

Kalau pemimpin PH ada banyak scandal, rasuah harta benda, rasuah seks, masalah akhlak yg dilindungi oleh pemimpin atasan mereka.....kahkahkah....apa ke benda nih?....

Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:57 PG delete

Wujud lg ke hudud Pas? Patutlah Hadi bentang hudud di Jepun sambil makang sushi. DAP takde kat sana nk tolak hudud rupanya..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:58 PG delete

Yg nyata Hadi dan Syiah berpisah tiada..

Takfirrr!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:03 PG delete

Kahkahkah....tak payah pergi Germany...kat Penang macam2 ada.....kahkahkah

Kincing talak munyi pun ada, semua ada maaa....Germany ada, Rusia ada, kalu mau Ipoh mali pun ada maa.....ramai kat Penang.....kahkahkah

Suruh Lim Go End kerah mereka sertai bersih 5 kan bagus, bercampur dengan LGBT dan macam2 manusia yang tak tahu diri mereka sedang diperbodohkan.......kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:07 PG delete

Yang ni memang DAPigs restu.....naik lagi saham dedak korang...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:09 PG delete

Dah memang itu perangai korang.....kahkahkah

Mana UGnya?.....UGnya mana?....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:16 PG delete

Kahkahkah......itulah kebodohan korang....dah takde apa nak libatkan PAS....itu saja modal yang diulang-ulang....kahkahkah

Pergilah berbaik-baik dengan UMNO, ajak DSAI sekali.....

Lim Kit Sial tentu setuju.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:21 PG delete

Kahkahkah......itu saja?...porno je?.....susahkan nak libatkan pemimpin PAS?.....terpaksa la diulang-ulang modal yang satu nih....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:26 PG delete

Ada lagi porno....terpaksa ulang lagi.......itu saja yg ada....kahkahkah

DAPigs takut dengan PAS nak jinak macamana?.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:30 PG delete

Kahkahkah....memang korang ternakan DAPigs terbaiklah......

Naik lagi saham dedak korang....kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 10:05 PG delete

Betullll.. mana ada calon PAN terlibat dgn Syiah masa PRU 13 di Pendang sampai kena boikot dek pengundi lantaran calon tersebut yg dipilih.. mana ada beb..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 10:11 PG delete

Mengaku akhirnya khodam lebai..Hadi dan Syiah tk dpt dipisahkan. Pas mewakili Parti Ajaran Syiah.

Takfir!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 12:20 PTG delete

Ala apa sgtla 15k yg pan terima tu tuduhan wanrosli oi kalo dibandingkan 90juta yg pas terima tu celah gigi hadi je 15k tu.ahahahaha.rilexla wanrosli jgnla nangis.tau la masak kena bantai ngan nobody. Kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 2:01 PTG delete

"Ala apa sgtla 15k yg pan terima tu" ...

Alhamdulilah mengaku jugak juak PAN akan isu di atas.. ini yg paling penting walaupun aku hanya mengatakan mana ada tapi oleh sebab ianya fakta maka nak atau tak nak juak PAN terpaksa juga terima kenyataan akhirnya..

Ianya ibarat kes beli banglo murah di Penang.. kalau seorang melayu mahu beli banglo tersebut, adakah dia akan dapat harga semurah seperti yg si dia tu dapat? Begitu juga jika seorang 'cleaner' melayu inginkan pendapatan RM15K sebulan di Penang, adakah dia akan dapat semudah seperti yg si dia tu dapat?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 2:32 PTG delete

Tu namanya kau bodoh,tak paham lenggok bahasa..mknanya jika btul la pun isu 15k tu tpi tak seteruk 90j.apa pun isu 15k tak sbnarnya tak btul brbanding 90j.jika brani saman ar sr..msti terkulat2 bila sr bentang data akaun pigs nti.sel dh brsmbung ke blum wan rosli bodoh oii kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 3:16 PTG delete

Aik buat u-turn pulak.. lihatlah wahai kengkawan seperjuangan ku .. hari tu tuduh org lain u-turn kini dah makan diri sendiri? Inilah yg dikatakan tepuk dulang kemain punya kuat tapi terpercik pulak ke muka sendiri.. tak tahu malu!

Biarlah aku ulang.. mana ada org PAN tergamak terima 15K secara tetap setiap bulan hanya utk membuat onar kpd parti islam PAS.. pulak tu jika beliau bukan seorang ahli parlimen atau ADUN.. mana ada beb..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 4:14 PTG delete

PAS ialah Parti Ajaran Syiah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 4:14 PTG delete

Yeke.alhamdulilah wanrosli ngaku pas terima 90juta..ish ish ish.islam apa nya makan rasuah 90juta....balak pun rembat pastu fitnah sana sini sebijik perangai israel

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 4:18 PTG delete

Pakar u turn kekal disandang tuang presideng lebai pembohong bersiri PAS (Parti Ajaran Syiah).

Takfir!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 6:53 PTG delete

"Ala apa sgtla 15k yg pan terima tu" ...

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:40 PTG delete

Kasihan dengan kau, tak ada hujah hanya mampu membodoh dan membabikan diri sendiri wahai babi, ingat Allah buka hati pemimpin PAS untuk menamakan diri mereka babi seperti kau babi!!!

Kalau kau tak memfitnah kau tak akan bergelar babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:41 PTG delete

Kasihan dengan kau, tak ada hujah hanya mampu membodoh dan membabikan diri sendiri wahai babi, ingat Allah buka hati pemimpin PAS untuk menamakan diri mereka babi seperti kau babi!!!

Kalau kau tak memfitnah kau tak akan bergelar babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:45 PTG delete

Kau tu memang pekak dan babi!!!

Babi mana reti bahasa manusia!!!

Yang babi tahu tengok prono dengan babi-babi yang lain!!!

Lepas tu fitnah sana sini macamlah orang tak tahu kau tu bodoh dan babi!!!

Allah dah labelkan kau sebagai PIGS wahai babi!!!

Gelaklah wahai babi sepuas-puasnya!!!

Nanti kau mampos sebab memfitnah dan pekak dan buta hakikat kebenaran wahai babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:48 PTG delete

Tak payah pergi Penang kat Kelantan macam-macam!!!

Maklumlah diperintah oleh babi!!!

babi memang suka menelanjangkan dan merosakkan anak dara orang!!!

Suruh Haji Hadi kau lancapkan budak tahfiz junior biar dia jadi gay tak suka dengan perempuan dan jadi manusia yang tak tahu diri mereka sedang dibabikan!!!

Biar mereka yang babi tu jadi babi!!!

Gelaklah babi sepuas-puasnya!!! Biar kau mampos memfitnah sana-sini macam babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:49 PTG delete

Allah tak restukan kau dan parti kau!!!

Sebab tu kau dan parti babi kau digelar PIGS wahai babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:51 PTG delete

Dah macam tu perangai kau, kau budah tahfiz yang dilancap oleh senior jadi gay!!!

Gelaklah puas-puas wahai babi!!!

Babi yang dilancap oleh babi-babi senior yang lain!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:53 PTG delete

Babi Hadi yang sial dilaknat Allah lagi setuju berbaik-baik dengan UMNO!!!

Sebagai babi taik babi pun babi makan!!!

Macau kau juga makan tahi babi Hadi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:56 PTG delete

Tak PAS sudah dilaknat Allah sebagai Babi!!!

Sebagai babi kau bodoh tak reti apa-apa sebab tu kau dilancap oleh babi-babi senior!!!

Memang mamposlah kau sebagai parti babi dilaknagt ALlah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:56 PTG delete

Org bodoh ulang isu lapuk yg sprm n pdrm tak ambik pusing..hahaha cuma wan rosli babi je yg dok nyondol walaupun dh trsangkot..krok,krok,krok..kahkahkah tu dia babi wan rosli

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 7:59 PTG delete

DAPigs yang bela babi PAS nak takut dengan PAS babi??? Pergi mamposlah kau babi!!!

Kau tu babi jangan nak berlagaklah kau akan tewas di Kelantan dan caci maki seluruh keturunan Melayu kerana kau babi yang berselindunhg disebalik parti babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:00 PTG delete

Kau memang babi terbaik!!

Dah Allah laknat kau sebagai babi masih tak sedar kau tu babi yang dilancap senior!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:04 PTG delete

Apa sangatlah kau memfitnah sebab kau memang babi, memang spesis haram jadah berketuakan babi hadi dan seorang yang dilancap oleh senior sampai jadi gay!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 8:13 PTG delete

"Ala apa sgtla 15k yg pan terima tu" ...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Oktober 2016 9:30 PTG delete

Ala apa sgtla duit curi 90juta yg dikongsi lebai2 jual agama. Iman lebai dibeli, Islam digadaikan.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
24 Oktober 2016 10:58 PTG delete

Apa sangatlah jadi babi???

Duduk dalam parti babi???

Dilaknat Allah sebagai babi???

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
25 Oktober 2016 4:57 PG delete

"Ala apa sgtla 15k yg pan terima tu" ...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Oktober 2016 6:46 PG delete

Khodam lebai PAS Parti Ajaran Syiah.

Takfir!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
25 Oktober 2016 12:54 PTG delete

Apa sangatlah jadi babi???

Duduk dalam parti babi???

Dilaknat Allah sebagai babi???

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
25 Oktober 2016 2:39 PTG delete

"Ala apa sgtla 15k yg pan terima tu" ...

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
25 Oktober 2016 3:21 PTG delete

Didapati tiada fitnah pun selain dari apa yg telah diakui oleh balaci PAN sendiri dan juga penafian atas apa yg ditulis.. so tak perlu sentap sangat..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
25 Oktober 2016 3:23 PTG delete

Mana ada org PAN terlibat rakaman suara yg berbunyi "Abg suka bulu mah" mana ada beb..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
25 Oktober 2016 3:43 PTG delete

Apa sangatlah menjadi babi!!!!

PAS Babi PIGS!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
25 Oktober 2016 4:06 PTG delete

Salam En. Ir Anonymous,

Apa yang fitnah, apa yang diakui oleh balaci PAN kau cuba cakap sekarang???

Kau ni buta huruf ke atau dah tak waras macam pemimpin kau PAS PIGS???

Satu pun tak ada pengakuan yang ada hanyalah kebodohan babi-babi yang bergelar PIGS!!!

Allah yang gelarkan parti kau sebagai PIGS kan babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
25 Oktober 2016 4:16 PTG delete

Sekrang ni babi aku tanya kau???

Kau dah dengar rakaman tu???

Rakaman tu dah disahkan tak oleh pakar???

Berapa jauh di antara pita rakaman dan perbualan yang dirakamkan???

Berapa jarak masa perbezaan di antara perbualan dan rakaman???

Kau kau boleh jawab aku tanya soalan-soalan forensik yang lain untuk membuktikan kau memang bodoh dan tak waras!!!

Kau orang-orang PAS memang bodoh sebab itu kau tak tahu pun perkara-perkara di atas kerja jual ayam kat pasar je!!!

Mengaku jurutera takkanlah jurutera sebodoh kau???

Lepas tu mengaku mengajar pulak takkanlah tenaga pengajar sebiul kau???

Tapi aku tak hairan, parti kau PAS+Ikatan_Gagasan Sejahtera = PIGS = para babi!!!

Presiden PIGS kau Yahadi @saudara yahudi!!!

Ketua pemuda kau Nik Abduh @ Nik Bodoh!!!

Ketua penerangan kau at-tantawi @ tontowi pornowi!!!

Apa nak expect daripada iQ kau, IQ orang yang bahlol dan tolol!!!

Sebab parti kau parti babi HAHAHHAHAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Oktober 2016 5:52 PTG delete

Dia mmg jurutera,jurutera babi je..yg nyondol trsgkut,nyondol kena balak,last2 krok..krok..krok..krok...kahkahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
25 Oktober 2016 8:21 PTG delete

Kan aku dah habaq..

Mana ada org PAN terlibat rakaman suara yg berbunyi "Abg suka bulu mah".. mana ada beb..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
25 Oktober 2016 8:32 PTG delete

Sebab tu aku cakap, kalau setakat nak cakap perkara yang lagha dan sia-sia, itu bukan sikap orang mukmin.

Mukmin apa kau cerita pasal bulu???

Kau tak ada pengetahuan langsung ke pasal ekonomi ke, hadis dan ayat Al-Quran ke, sosiologi ke, yang kau boleh cerita nampak cerdik sikit???

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
26 Oktober 2016 4:11 PG delete

Semoga tiada siapa yg pernah terlibat dgn rakaman audio yg berbunyi "abg suka bulu mah".. Aamiin..

Reply
avatar
27 Oktober 2016 9:12 PTG delete

Yg terlibat tu babi mcm kau je..dh takda hujah..bulu je ar yg kluar,lpas bulu,bulu,akhirnya jdilah wan rosli bulu babi..kahkahkah..'semah tak sangka abg wan rosli berbulu babi'kahkahkahksh

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes