PANAS!!! : KENYATAAN BIADAP PEMBESAR PAS DITEMPELAK PEMIMPIN PKR.

Razman ZakariaRazman Zakaria
Usul RUU Akta 355 yang 'ditolak' daripada kedudukan keempat aturan mesyuarat kepada nombor tujuh semalam dilihat turut mengundang polemik dalam kalangan pemimpin di peringkat negeri.

Pengarah Komunikasi PKR Pahang, dalam satu kenyataan menempelak dakwaan Pesuruhjaya Pas Perak, Razman Zakaria yang dianggap bodoh dan biadap.

Reaksi berkenaan ekoran Razman dalam catatan di Facebook berpendapat Amanah, PKR dan DAP paling gembira jika RUU 355 yang ingin dibawa oleh Ahli Parlimen Marang, Datuk Seri Abdul Hadi Awang ditolak.

"Saya harap Razman berhenti dari bercakap secara bodoh dan biadap seperti itu.
"Kenyataannya itu menjelaskan lagi bahawa ketakutan kamu kepada bayang-bayang sendiri dan menunjukkan kamu juga tidak yakin bahawa RUU 355 itu berjaya," tegasnya.
Beliau turut mempersoal tanggapan buruk Razman itu yang disifatkan bercanggah dengan akhlak Islam.

"Bagaimana beliau boleh menyatakan PKR gembira sekiranya RUU Akta 355 itu ditolak?
"Apakah beliau tahu apa pendirian PKR dalam hal ini sedangkan sehingga kini RUU Akta 355 itu tidak dibaca malah dibahas pun lagi?

"Mengapa tersarangnya perangai buruk, syak wasangka dan busuk hati Razman? Inikah akhlak Islam yang kamu ingin tunjukkan?" bidasnya.

Selain itu, sikap pemimpin Pas nombor satu Perak tersebut yang tidak 'menyerang' Umno di sebalik giliran usul pindaan RUU yang ditolak ke bawah itu juga turut dibangkitkan.

"Apakah jika perjuangan kamu gagal atas kemungkinan disebabkan kelemahan pihak kamu maka ditudingkan kesalahan ke atas orang lain?

"Mengapa kamu tidak mengherdik Umno yang seolah-olah mempermainkan kamu apabila Speaker mengatur susunan dari nombor empat kemudiannya ke bawah menjadikan nombor tujuh?" tegasnya.
Hal ini kerana, jelasnya, Speaker Dewan Rakyat bukan dari mana-mana parti komponen Pakatan Harapan yang menyebabkan kelewatan pembentangan RUU itu.


"Mengapa Amanah, PKR dan DAP yang kamu sasarkan? Speaker Dewan bukan dari Amanah, Keadilan mahupun DAP," bidasnya lagi.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for banner IKLAN tone excel
Previous
Next Post »

28 ulasan

Write ulasan
zamani
AUTHOR
19 Oktober 2016 11:22 PG delete

lebai pas ramai yang lebai biawak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Oktober 2016 1:36 PTG delete

Ckp bangan nnti marah tp ini kah nilai.islam yg kamu bawa?penuh dgn syak wasangka..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Oktober 2016 2:07 PTG delete

Konon razman nk meraih simpati tp rupanya terserlah kebodohan beliau

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Oktober 2016 4:32 PTG delete

Insaflah razman.dulu kutuk2 nizar,sekali kena saman nizar, kecut telor si razman nih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Oktober 2016 5:04 PTG delete

akhlak buruk dan busuk ketua ketua pas (tak tergamak aku nak sebut pemimpin pemimpin) telah lama membarah dan kemuncaknya ialah semasa muktamar CAI bila mana tiada seorang pun ketua ketua utama mereka yg menegur atau membetulkan kepincangan perjalanan proses pemilihan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Oktober 2016 6:27 PTG delete

Ini lebai dedak bengong..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Oktober 2016 9:04 PTG delete

Mana wanrosli ni.nangis lg ker.kehkehkeh

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
19 Oktober 2016 9:52 PTG delete

Bagus razman tuduh berdepan2 dgn pihak musuh bukan jual nama org yg dah meninggal dunia..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Oktober 2016 10:05 PTG delete

Huhuhu..nik abodoh jual nama bpak dia yg tak btul tu apa lak yer...buta tol wan rosli ni..kahkahkah salah sondol ar

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
19 Oktober 2016 10:42 PTG delete

Eh bodohnya org PAN ni.. kalau bapak kau dah mati dan kalau org tanya macammana kau boleh jadi baik jgn plk kau jual nama bapak kau yea!

Tapi oleh kerana kau dah jadi bodoh kerana join PAN maka dipersilakanlah jual nama bapak kau tu!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 Oktober 2016 10:43 PTG delete

KAH KAH KAH
ada seorang anak muda
di ketereh telah berkata
bahawa hadi ini
seorang yang bijak
seorang yang pandai
banyak ilmu pengetahun
rajin membaca
tidak bebal
tidak bodoh
apa dia cakap dia kota
cakap boleh dipakai
mesyuarat tak pernah tak datang
parlimen tak pernah tak datang
tak pernah mungkir janji
kalau cakap nak saman
pasti dia akan saman
tak pandai kelentong
cakap tak kluk klik
cakap tak kasar
penuh budi bahasa
apakah ini satu fitnah
saje tanya
takut bersubahat
menyebar fitnah

HAHAHHAHAHAHAHAAA!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 Oktober 2016 11:48 PTG delete

Salam En. Ir Anonymous,

Saya setuju kita orang dah jadi bodoh kerana join PAN!!!

Tetapi jangan lupa hanya babi yang join PIGS HAHAHHAHAHA!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 Oktober 2016 11:52 PTG delete

En. Anonymous,

Dulu ada teka-teki dongeng!!!

Soalannya berbunyi "Kenapa anak babi jalan tunduk?"

Jawapannya "Sebab dia malu mak bapak dia babi" HAHAHHAHAHA!!!

JANGAN SAMPAI ANAK-ANAK KAU MALU DENGAN KAU KAHKAHKAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Oktober 2016 7:47 PG delete

Kahkahkah..sapa yg bodoh wan roslpigs oii..trkujat2 kena blik

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Oktober 2016 10:07 PG delete

Tu mesti spesis wanrosli tu yg ckp hadi mcmtu.depa agungkan hadi umpama tuhan..tp Wanrosli menyorok dlm kain takut nk jwb dgn nobody.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Oktober 2016 3:06 PTG delete

Otak ularmak2 pas ni setaraf jer dgn najis taik yg aku berak setiap pagi dan malam..aku sedikit pun tak ada perasaan hormat langsung dgn penipu2 agama yg berhati hitam dari presiden hingga pemimpin2 bawahan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Oktober 2016 3:08 PTG delete

Tengok muka razman pun dah mcm pukimak dia.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
21 Oktober 2016 7:02 PG delete

Harap tiada lagi pimpinan PH yg suka jual nama org yg dah meninggal dunia.. kasihanilah keluarga si mati pabila org yg dikasihi dikaitkan dgn org yg bersekongkol dgn para pengkhianat..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Oktober 2016 7:45 PG delete

Harap tiada lg pimpinan Pas yg suka jual nama Allah dan org yg dah meninggal utk kepentingan diri dan politik sempit mrk. Kasihanilah keluarga si mati org yg dikasihi dikaitkn dgn pemimpin yg bersekongkol dgn pemerintah zalim @ ketua penyamun negara. Pengkhianat Islam dan undi rakyat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Oktober 2016 8:27 PG delete

Ishh.....org tinggi agama apa ckp mcm ni....mcm takda iman.....buat malu ja...hampa ni guna agama nk tutup prangai setan hampa ni.....apala duk kata babi kt org...

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
21 Oktober 2016 8:28 PG delete

Syukurlah kalau dah maklum.. tlg sampikan kpd yg empunya diri yea.. pesan kpd beliau tolong gunakan kredibiliti diri sendiri (kalau masih ada) utk terus menonjol dlm arena politik negara!.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Oktober 2016 9:38 PG delete

Syukurlah walaun parti jual agama Pas dah sedar diri. Cukuplah menipu dan peralatkan Islam utk terus menonjol dlm arena politik negara!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
21 Oktober 2016 7:55 PTG delete

Diharap jagalah akhlak apatah lagi di hari jumaat ni kan? Nampak beza sangat akhlak PAS dan PAN .. bersyukurlah sesiapa yg masih istiqamah bersama PAS..

Kalau nak kaitkan nama2 ulamak yg dah pergi meninggalkan kita sekalipun janganlah sesekali kaitkan mereka dgn para pengkhianat.. faham ke idak ni?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
21 Oktober 2016 9:15 PTG delete

Salam EN. Anonymous,

Orang kata Haji Hadi kencing berdiri, anak murid kencing berlari!!!

Yang pastinya sesiapa yang masih istiqamah nersama PAS semuanya kuat kencing HAHAHHAHHAHAAAA!!!

Menipu je kerjanya sana sini!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Oktober 2016 4:57 PG delete

Mana ada org PAN suka sesangat jual nama org yg dah meninggal dunia demi memuaskan hati para pengkhianat.. mana ada rasanya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Oktober 2016 6:00 PTG delete

Btl tu.org pas suka rompak balak jer ye tak.hahahahaha

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
26 Oktober 2016 4:26 PG delete

Mana ada orang PAN suka rompak balak masa jadi exco.. mana ada beb..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Jun 2017 2:24 PTG delete

Berbahas apa kat sini. Macam budak-budak bodoh aje. Terutama yang penyokong-penyokong PAN tu. Nampak sangat bengapnya.

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes