Panas!! : Jangan berlagak keldai dan anjing gila kata Ulama Pas

Ustaz Hadi menasihati adun dan ahli parlimen Pas jangan berlagak seperti keldai dan anjing gilaUstaz Hadi menasihati adun dan ahli parlimen Pas jangan berlagak seperti keldai dan anjing gilaPresiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang meminta semua ahlinya khususnya Ahli Parlimen dan Adun supaya beristiqamah dengan cara Islam yang berpijak di atas landasannya dan jangan berlagak seperti keldai yang bertempik atau anjing gila yang menyalak dan menerkam mangsanya.

"Kepada semua ahli PAS termasuk para pemimpin khususnya yang menjadi Ahli Parlimen dan Adun supaya beristiqamah dengan cara Islam yang berpijak di atas landasannya dan jangan berlagak seperti keldai yang bertempik atau anjing gila yang menyalak dan menerkam mangsanya," kata Abdul Hadi dalam tulisannya di Harakahdaily, lidah rasmi Pas.

Abdul Hadi dipercayai merujuk kenyataannya kepada tindakan sebahagian besar pembangkang yang bergaduh dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak di Dewan Rakyat ketika beliau membentangkan Bajet 2017 Jumaat lalu.

Dalam peristiwa itu, hampir kesemua pembangkang keluar dari dewan selepas itu namun ahli parlimen Pas kekal.

"Kewajipan kami ialah mengajak seluruh manusia dalam masyarakat majmuk supaya melakukan perubahan kepada Islam yang menjadi rahmat kepada seluruh alam dan adil terhadap semua," katanya.

Kini, katanya, PAS masih menjadi pembangkang dan tidak berhasrat menyertai BN kerana perbezaan dasar dan pendekatan serta masih banyak perkara yang tidak memuaskan.


"PAS menjadi pembangkang yang istiqamah dengan dasar Islam, konsep dan pendekatannya," kata ahli parlimen Marang itu.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for 12 kelebihan tone excel
Previous
Next Post »

25 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 11:09 PG delete

Ramai pemimpin dari kalangan PH yang lompat keluar parti dan menubuhkan parti baru, apakah mereka ini layak digelar PENGKHIANAT atau mereka merasakan gabungan PH ni macam sampah?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 11:38 PG delete

Kalo bodoh simpan lah sikit...jgn tunjuj sgt...malu la sikit kat anak cucu ko nt.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 11:46 PG delete

Label barua anjing babi kafir harbi...ni label keldai anjing gila pulak...betul la kata tamrin,pimpinan pas skrg tidak waras..Al Quran pun xsuruh kita caci maki org. Tp hadi sesuka hati je.sewel btl pimpinan pas skrg nih....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 12:19 PTG delete

Kenapa mereka lompat keluar? PH sampah ke mereka PENGKHIANAT?....kahkahkah....jawab ler.....mereka PENGKHIANAT kan?....takkan PH macam sampah pulak.....kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 12:22 PTG delete

Lompat keluar dari parti tu waras ke tak waras?....kahkahkah....mereka tak waras atau PH umpama longkang?....atau mereka PENGKHIANAT?......DAPigs suka tak dengan mereka?....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 12:40 PTG delete

Inilah lebai ternakan najib..kerjanya menyalak sbb dah makan 90juta..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 1:04 PTG delete

Ketua lebai jd anjing. Para khodam jd keldai. Inilah politik NATANG ala PAS @ PIGS.

Takfir!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 1:05 PTG delete

Pas parti sampah penternak ulamak suu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 1:50 PTG delete

Mereka kluar sbb tuang presideng sndiri yg suruh..tuang presideng gak suruh lpas jawatan di negeri yg pr printah,hnya bebrapa org je brani di p.pinang,yg lain kena pecat sbb tuang presideng dh wat kputusan brpisah.tu pun takda msyuarat..ikot kpala otak sotong dia..cuma kat slngor tak brani sbb tara income lain..sapa yg bodoh klau bukn kau wan rosli tnpa nama..bodoh nk mpus,buta sejarah..mcm babi nyondol.krok,krok,krok...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 1:54 PTG delete

Yg ponteng sidang parlimen tu waras ke tak?khianat amanah rakyat beri..bodoh nk mampos,salah sndiri tak nmpak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 2:43 PTG delete

11:46 hapa ke bodoh walaun ni.masa Pan dlm pas dihalau keluar suruh tubuh parti baru..pastu bila dah tertubuh Pan tetiba kata pengkhianat.ape ke jenis kebodohan walaun 11:46 ni...kalau bodoh simpan sikit bodoh tu bro...wat malu pas yg lain je...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 2:45 PTG delete

Ops sorry bkn 11:46 tp 12:22 jenis walaung bebal nak mampos.kecik2 xnk mampos.dh besar bodoh nk mmpos.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 3:15 PTG delete

Presiden suruh keluar dan tinggalkan kerusi yang disandang, mereka PENGKHIANAT, bawa lari jugak kerusi, Kolik Samak dah mengaku dah kalau lompat dan bawa lari kerusi tu PENGKHIANAT,.

G18 tu lah PENGKHIANAT, mereka keluar dari PAS pasal akar umbi PAS yang nampak mereka G18 tu sampah sebenarnya.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 3:24 PTG delete

Indahnya bahasa lebai dedak 90juta..duit haram

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 3:27 PTG delete

Bilamasa PAS halau mereka keluar? Oleh kerana tiada jawatan lagi dalam PAS mereka terpaksa keluar, mereka tak sanggup jadi ahli biasa tanpa jawatan, kuasa dan pangkat lah mendorong mereka jadi PENGKHIANAT.

Ramai lagi pemimpin PH yang berkelakuan sama macam mereka, PH gabungan sampah kah bagi mereka? atau kerana jawatan dan kuasa yang mereka impikan sama dengan G-18? atau mereka sebenarnya memang PENGKHIANAT?....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 3:40 PTG delete

Cepatnya lupa...hadi pernah kata sila keluar pas dan buat parti baru...jgn la buat2 lupa atau buat2 bodoh atau mmg bodoh kot walaun ni.kahkahkah...kalau x halau keluar tu si husam siap kena pecat lagi apahal...??jgn nk merapu la g-18 ker g-20 ker.... Mana yg khianat yg keluar pas ke atau yg ambil 90juta rasuah umno???smpi skrg kecut telur x berani saman SR.kahkahkah..cian beb.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 3:42 PTG delete

Pasal apa plak nk tinggalkn kerusi..walaun sekor ni xreti undang2 ke...wat malu pas je kalau jadi walaun tp bodoh mcm gini.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 3:43 PTG delete

Mana ir anonymous ni...senyap je.dah tukar jd tanpa nama ya.kahkahkahkah.takut kene balun ngan nobody letew itu yg tukar jd tanpa nama.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 4:44 PTG delete

Wanrosli Nyorok dlm kain batik bini nyer lah takut2 kalau nobody muncul depan mata...sambil nyorok sambil cuci mata,al maklumla Wanrosli kaki video blue mcm al pornowi pay per view

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 5:15 PTG delete

Yang keluar PH tu PENGKHIANAT atau mereka anggap PH sebagai sampah atau mereka sama je dengan G-18?......kahkahkah...jawab ler....kamu sokong ke mereka keluar PH dan tubuh parti baru....kahkahkah

Bila tubuh parti baru boleh la nak cipta jawatan bagai.....duduk dalam PAS jadi ahli biasa dan istiqamah mereka tak nak, mereka mahu jawatan....kahkahkah

Dasar PENGKHIANAT, DAPigs pun setuju mereka adalah PENGKHIANAT....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 5:22 PTG delete

Balun apanya...kalau setakat balun kat keyboard dengan maki hamun dan fitnah tak mampu jugak nak halang pemimpin PH dari lompat parti dan tubuh parti baru...kahkahkah....pergi la balun mereka yang jadi PENGKHIANAT...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 6:11 PTG delete

Ku li kata barang dah buruk dpd kepala..tak kan nk duduk lagi..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 6:52 PTG delete

Manusia yg waras tak mahu duduk dlm parti PAS @ PIGS yg mengamalkan politik NATANG. Macam2 adaaa..kahkahkah

Takfir!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 6:54 PTG delete

Tuang presideng nk jd anjing gila. Para khodam dah jd keldai. Parti dah jd PIGS. Politik NATANG. kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Oktober 2016 9:04 PTG delete

Dlm blog pun xterjawab lagi mau kata berdepan ke walaun 5:22... Kalau berdepan mau walaun 5:22 terkencing2 dlm seluar..kahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes