LAGI BERITA BAIK UNTUK RAKYAT MALAYSIA..PRU14 ADA PELUANG JATUHKAN UMNOBN

Muhyidin berjumpa Anwar di mahkamah hari ini.Muhyidin berjumpa Anwar di mahkamah hari ini.


Selepas Tun Dr Mahathir Mohamad, Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Tan Sri Muhyidin Yassin pula bertemu dengan bekas ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim di mahkamah.

Muhyidin dilihat berbincang dengan Anwar dengan kehadiran Datuk Kamarudin Jaffar, pengurus pejabat Ketua Umum PKR yang juga ahli parlimen Tumpat itu.

Muhyidin ketika ditemui wartawan selepas itu berharap dapat menjalin kerjasama di kalangan parti pembangkang dalam menghadapi Barisan Nasional (BN)  dalam pilihan raya umum nanti.

"Kita harap kerjasama yang hendak dijalinkan dalam satu pakatan yang kukuh untuk menghadapi BN dalam pilihan raya umum akan datang dapat dilaksanakan," kata Muhyidin.

Beliau sendiri dapat merasai sentimen itu selepas pertemuan bersejarah itu, kata Muhyidin.

SAMAN UTUSAN

Anwar keluar dari penjara ke mahkamah hari ini untuk perbicaraan saman beliau terhadap Utusan Malaysia.

Kedua-duanya dikatakan sedang menyelesaikan tuntutan itu tanpa perbicaraan dan syarikat media milik Umno itu dikatakan sedang berunding jumlah bayaran.

Turut kelihatan di mahkamah adalah Datuk Abdul Aziz Ishak, Ketua Pengarang Kumpulan akhbar itu.

Di samping itu, Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail, timbalannya yang juga menteri besar Selangor, Datuk Seri Azmin Ali serta Nurul Izzah Anwar turut kelihatan di mahkamah hari ini.

mdl

IKLAN BERBAYAR


Image result for satu peluang hebat IKLAN DAPAT DUIT 
BUAT INCOME PASIF HANYA BERMODAL RM55 SAHAJA.

BELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM

HARGA RM55 BERSAMAAN 1 LOT

PULANGAN YANG MEMBELI LOT DENGAN BIZ55DOTCOM

1 LOT AKAN DAPAT RM400
2 LOT AKAN DAPAT RM800
10 LOT AKAN DAPAT RM4000 
100 LOT AKAN DAPAT RM40,000

DAN SETERUSNYA..

JIKA NAK JADI JUTAWAN BELILAH 

3000 LOT AKAN DAPAT 
RM1,200,000.00 

BERMINAT layari http://biz55.lot.my
Previous
Next Post »

35 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 3:40 PTG delete

umno takkan kalah kalau setakat pkr, dap dan peribumi bergabung tanpa PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 6:06 PTG delete

Pertandingan antara PH dan BN. Pas parti kera sumbang, gunting dlm lipatan biarkan mrk bersendiri.

Melayu yg masih memilih BN atau Pas rela ditindas serta dibodohkan dulu, kini dan selamanya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 6:17 PTG delete

Tapi kera sumbang ni yang diajak bergabung dan bekerjasama dengan beruk beruk dalam PH.

Melayu yang masih memilih PH akan dikudakan sehingga melayu tu mati layu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 7:26 PTG delete

Melayu PH masih profesional, ada akhlak terpuji, pertimbangan rasional spt yg diajar oleh Islam masih mahu ajak pigs dlm Pas berunding utk jatuhkan kerajaan umno yg zalim lg menindas rakyat. Perjuangan selamatkan Malaysia.

Tapi pigs penjual agama ni golongan yg ego, riak, bodoh dan sombong. Perjuangan utk isi tembolok lebai2 auta seMsia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 8:12 PTG delete

Hujah yang bongok ! Takde umno, melayu layu, takde Pas agama islam dan org melayu akan ditindas ? KahKahKah
KahKahKah KahKahKah. Makhluk macam kau ni dok je dlm BN atau PAS eh jgn keluar tau ... dok je dlm parti tu tambah kan bangkai .

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 8:27 PTG delete

Pengkhianat satu sifat terpuji? Rasuah juga sifat terpuji?.....patut lah pemimpin PH mudah saja dibeli dan lompat bawak kerusi parti itu pun sifat terpuji......kesian korang laa.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 8:44 PTG delete

Pas @ Pigs pengkhianat undi rakyat dan ahli2 parti sendiri. Patutlah lebai2 Pas imannya mudah dibeli, menjual Islam dgn hasil curi duit rakyat 90juta. Kesian walaun2 pigs terus ditipu lebai2 penjual agama.kahkahkah

Pas memalukan Islam.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
5 Oktober 2016 8:58 PTG delete

Nampaknya PH masih belum belajar dari keputusan PRK Sg Besar dan K Kangsar.. Kalau tak silap 93% hingga 97% melayu yg menyokong UMNO dan PAS.. Selebihnya menyokong PH.. Juga mereka masih tak sedar bhw PH hanya diperkudakan DAP!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 10:33 PTG delete

Tapi pigs dlm dapigs memandang rendah PAS dlm pendirian mrk dlm matlamat utama mrk.Begitu juga pigs dlm parti penyokong liwat n lgbt.Mrk angkuh seolah2 mrk lah hebat dlm segalanya.Mrk tak hormat pendirian dan prinsip PAS.PAS hanya tmpat mrk mengadu dan meraih sokongan menyokong perjuangan mrk shj.Klu pigs dlm dapigs mghina agama Islam...seekor pigs yg beragama semawi tak berani bersuara krn mrk mgkin sedar mrk adalah pigs yg patuh menyokong dapigs.
Maka terimalah hakikat...pigs dlm PH adalah pigs yg ikut segala telunjuk pigs dlm dapigs.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 10:47 PTG delete

Dlm fuckatan ada mamak kutty..kit sial dan gay tua yg jadi anjeng dominan.Mat sabun pula hanyalah pemakan sisa2 dedak yg khusus jadi badut mrk.
Antara mamak n gay tua...siapa puak mrk akan dilantik sebagai peeM.Adakah yg telah berjuang sekian lama atau yg baru nak bersuara jd bangsat???
Dlm situasi tersebut...puak yg sanggup dipegang telurnya oleh kit sial mgkin berpeluang cerah.Maka mrk akan akur segala kehendak kit sial dlm urusan negara.Mrk cuma boneka yg akan jadi penjilat najis2 dapigs.
Samada ia cuma pdpt atau akan jadi kenyataan krn mamak dan gay tua tak mampu berlaku ikhlas setelah lama berseteru....
Cuma pendapat yer...mohon jgn tersentap...��

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Oktober 2016 11:45 PTG delete

Hari ini perbicaraan kes curi bangunan PASTI di Sri Gading. PAS dan PASTI menang dan PAN diarahkan oleh Mahkamah untuk memulangkan semua barang curi yang dituntut oleh plainatif.

Baru setahun jagung dah panjang tangan....kahkahkah....pencuri rupanya.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 12:54 PG delete

Pas @ Pigs parti lebai pemakan dedak haram bersubahat dgn parti ketua penyamun Umno merompak duit dan harta rakyat Msia.

Pas @ Pigs pengkhianat agama dan memalukan Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 12:59 PG delete

Barang apa yg dicuri dan dipulangkan tu yer? cuba walaun bg tau kt sini..

Jgn lebih dari hasil duit curi 90juta udah lerr..malu pak lebai Pas nnt..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 1:13 PG delete

Alololo..indahnya bahasa. Mesti belajar dari tok guru hadi awang dan lebai2 Pas. Ye lah..Pas skrg dah sebijik mcm Umno.

Rakyat Msia bertanggungjawap utk jatuhkan parti jual agama dan parti jual bangsa yg byk menipu serta merosakkan umat Islam dan org melayu dulu, kini dan selamanya.

Cuma pendapat yer..mohon jgn ada tersentap.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 1:14 PG delete

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS)

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 7:43 PG delete

Wan rosli nyamar lagi kahkahkah..10.47 tu dia...ingat org tak tau.bangang tak sudah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 7:43 PG delete

Tak payah la disenaraikan, buat malu PAN je......dasarnya pencuri.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 7:56 PG delete

Mungkin yg dicuri itu duit rakyat 90juta kot. Hasil curi kongsi sama2 mcm geng lebai Pas @ Pigs.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 8:56 PG delete

Jangan sampai pencuri pun korang nak julang. Kesian anak-anak Pasti yang nak belajar, kerusi pun dicuri, komputer, laptop, alat2 tulis anak-anak pun dirembat, nak berpoltik jangan sampai harta sekolah pun dirompak....aduh laaa dah memang dasar perompak, rosak akhlaknya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 10:49 PG delete

Kahkahkah walakontol pandai2 tmbah komputer n laptop lak..dasar pigs,org yg kndalikn pasti tu dh masuk amanah,pigs lak konon nk tuduh n saman 20k dgn harapan nk malu kn amanah dgn bawak kes ke mahkamah,org tu tak smpat nk pulang dh kena gi mahkamah,pnyudah pigs dapat la pinggan mangkuk,krusi meja je,yg rosak tak pyah byar n tak kena kos pun..tpi takda kmputer n laptop.walakontol cuba tokok tmbah konon..kahkahkahkah org sini(b.pahat)tau hal sbenar..gi jual pinggan mgkuk tu ye wat blnja saman sr nti..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 11:41 PG delete

Walaun parti Islam pun dah pandai memfitnah. Belajar dari tok guru Hadi Awang lerr tuu..kahkahkah

Mari merompak balak bersama olamakkk.dasar parti lebai perompak..rosak akhlak.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 12:10 PTG delete

Dah memang dasar perompak kemana pun panjang tangan.....nanti kalau dah jadi pemimpin semua harta rakyat dirompak........kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 12:14 PTG delete

Komputer, rak buku, cawan, air cond.....itupun korang pelahap.....nak berpolitik jgn sampai mencuri harta sekolah....DAPigs kan pembekal dedak tegar, tak cukup lagi ke?....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 12:29 PTG delete

Tak pyah lah nk berlakon lgi pigs..kami disini tau hal sebenar..amanah tak pelahap mcm pigs pelahap duit tpi dpt mgkuk je,bnda yg takda mcm laptop n pc tu pigs je yg reka,pigs takda duit nk mrompak 20k.dedak 90j org atas dpat.walakontol tkdpt last2 nk mrompak org lain,dh la pejabat org ngaku pjabt sndiri..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 12:34 PTG delete

Tol tu,pigs kn dh jdi perompak,di klntan rompak balak,jual aset negeri,nk rompak pejabat,di btu phat jhor lak nk rompak 20k dptnya mgkuk,krusi meja kahkahkah dh terang perompak,plabel,porno,ponteng itu pigs kahkahkahkah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 1:22 PTG delete

Itu semua fitnah bro....yg jelas kat Penang tu....tak kemana pun kalau dh jenis penyamun kemana pun pergi pun jumpa dengan penyamun jugak.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 2:42 PTG delete

Duit curi 90juta dikongsi pemimpin2 atasan Pas. Walaun2 takde duit terpaksa guna mahkamah mtk pinggan mangkuk, alat tulis kat tadika pasti milik org Amanah.kahkahkah

Derma tin milo dah takde sambutan. Ahli2 parti dah ramai lari Pas tinggal walaun2 tolol.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 2:46 PTG delete

Ularmak2 Pas kalo bab merompak dan fitnah no 1. Walaun2 dah terikut2.kahkahkah

Mari membalak secara haram bersama parti olamak hamPAS. Duit samun 90juta dah nak abis. Kalo dah jenis penyamun, pakai serban jubah pun boleh..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Oktober 2016 5:28 PTG delete

Tol tu..ydp tu pun cakap nk tanam kak wan kat jirat lagi,untung tak kena saman,klau tak jual pinggan mangkok pun tak ckup nk byar saman.bab fitnah ni mmg pigs yg juara.mkn dedak dh bnyk sbb dpt jwatan kluster dri najib.tu yg snyap je,hutang klantan pun dkat 1b ..maka ditebangnya balak smpai org asli pun marah.kn celaka pigs tu..kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Oktober 2016 8:15 PTG delete

Jomlah kita sertai PAN bersama geng murtad dan lgbt berarak dlm Bersih 5!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Oktober 2016 11:35 PTG delete

Jgn main tuduh org murtad wan rosli,nti nk mati susah,kami di amanah tak kisah kamu nk kata apa pun.jgn bila nyawa dh smpai halkum masa tu sesal dh tak guna.ingat tu..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
8 Oktober 2016 6:47 PG delete

Haaa baguslah kalau dah terjaga dari tidur.. Dijangkakan geng yg menyokong org murtad dan juga geng yg menyokong lgbt yg akan hadir Bersih 5. Tak peduli pun samada org murtad dan org yg mengamalkan lgbt hadir.. Tapi PAN jgn terkilan plk kalau mereka tidak hadir.. Kalau jumpa bendera geng lgbt nanti apakah kamu redha wahai PAN?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Oktober 2016 12:25 PG delete

Jadi mahfuz omar n ir amnuddin tu pun murtad gak ke?atgna tu pun murtad lah ye tolak ruu tu?aku rasa kau yg prlu bgun tidur dlm mimpi tolol kau tu..dh takda modal hujah nk kaitkn dgn lgbtlah,org murtad lah..tu dia wan rosli pigs.main sondol bodoh je.klau babi kat kandang tau malu wan rosli nti kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Oktober 2016 11:47 PTG delete

Jangan2 wanrosli ni yg murtad.patutla fitnah sesama islam selamba je walaun sekor ni...fitnah matsabu tolak hudud smpi skrg xda bukti lg apahal

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Oktober 2016 11:47 PTG delete

Kahkahkah.setuju tu
L:Lebai
G:guru hadi
B:Bangang
T:Taik

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes